quote:Tja, dan durven ze........Kunnen we niet een actie voeren zoiets als..."sleur GERT uit center parks tis dringend..!!" ???
Op vrijdag 28 maart 2003 01:22 schreef APK het volgende:
Gert is de interectueel van ons, die heeft altijd een hoop goede argumenten, maar die is onderweg naar een Center Parks bungalow.
quote:weird, op de een of ander manier klinkt dat tegenstrijdig, ik weet alleen niet waarom maar iets klopt er niet in die zin...
Op vrijdag 28 maart 2003 01:22 schreef APK het volgende:
Gert is de interectueel van ons, die heeft altijd een hoop goede argumenten, maar die is onderweg naar een Center Parks bungalow.
quote:Dat ik met m'n Schoevers als interlektuweel naar voren wordt geschoven, dat kan wel kloppen. In het land der blinden..
Op vrijdag 28 maart 2003 01:56 schreef Tante Bep het volgende:[..]
weird, op de een of ander manier klinkt dat tegenstrijdig, ik weet alleen niet waarom maar iets klopt er niet in die zin...
Het moet dus iets anders zijn waar jij op doelt. Ik zou daar best dieper op in willen gaan...
maar nu even niet. ![]()
het lijkt hier wel een Clib
quote:heeft volgens mij niks meer te zoeken op RLS.
Op vrijdag 28 maart 2003 08:38 schreef Gert het volgende:[..]
Dat ik met m'n Schoevers als interlektuweel naar voren wordt geschoven, dat kan wel kloppen. In het land der blinden..
Het moet dus iets anders zijn waar jij op doelt. Ik zou daar best dieper op in willen gaan...
maar nu even niet.het lijkt hier wel een Clib
![]()
quote:Prachtige titel!
Op maandag 21 april 2003 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
FAQ Barbara Fischerforum.Dat is nou nog eens een goede titel!
Maar euh, wie is dat?
Zou dit feedbacktopic in de FAQ kunnen worden toegevoegd. Ik had wat moeite met het vinden ervan.
quote:Nou ja, gewoon overheen gekeken, sorry.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:27 schreef SmashBro het volgende:
Het staat allang in de FAQ hoor.
quote:Een op het moment heftig roelerend personage uit een serie die jij toch niet kijkt.
Op zaterdag 17 mei 2003 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Fred Burkle?
Dit is Fred Burkle, gaat er nu een lampje branden Tom-Tom??
quote:En wat voor vrouw...
Op zaterdag 17 mei 2003 13:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is een vrouw. Dat had ik niet gedacht.Ze lijkt op Rory.
quote:Inderdaad
Op zaterdag 17 mei 2003 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is Fred Burkle?Ik wil Barbara!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |