abonnement Unibet Coolblue
pi_177049450
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Krijgen de verleidsters en verleiders eigenlijk een beloning als het ze lukt? Vraag ik me wel eens af. Anders is er weinig incentive om een jongen die niet leuk is te verleiden.
Volgens mij ontkennen ze dat ze daar vanuit de programmamakers geld voor krijgen. Maar buiten het programma kunnen ze daar zeker wel profijt van hebben. Hoe bekender je jezelf als verleider maakt, hoe groter de kans dat je na het seizoen wordt uitgenodigd op van die feestjes (waar je wel voor betaald krijgt).
pi_177049883
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:43 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dat sowieso! Alleen het is wel sneu voor haar dat ze daar Temptation voor nodig heeft incl het neuken van een ander op televisie. Daarom vind ik dat die Joshua ook misbruik daarvan maakt.
Mwa, wat moeten ze dan? Haar 14 dagen met rust laten?
Het is jammer dat het nodig is maar tot dusver is die Joshua nog niet de ergste. Ik vraag me alleen af dat als zij straks een drempel over is of ze het dan bij Joshua houdt of gewoon de halve groep :P
pi_177049894
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Krijgen de verleidsters en verleiders eigenlijk een beloning als het ze lukt? Vraag ik me wel eens af. Anders is er weinig incentive om een jongen die niet leuk is te verleiden.
In een officieel interview zeggen ze van niet, maar ik zou zelf gokken van wel maar dat ze daar geheimhouding met boeteclausule over tekenen.
pi_177049915
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:33 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Mwa, wat moeten ze dan? Haar 14 dagen met rust laten?
Het is jammer dat het nodig is maar tot dusver is die Joshua nog niet de ergste. Ik vraag me alleen af dat als zij straks een drempel over is of ze het dan bij Joshua houdt of gewoon de halve groep :P
Elke avond los, elke ochtend spijt.
pi_177049958
Ze blijft natuurlijk een beetje koekeroend
pi_177050041
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Krijgen de verleidsters en verleiders eigenlijk een beloning als het ze lukt? Vraag ik me wel eens af. Anders is er weinig incentive om een jongen die niet leuk is te verleiden.
Die Alex zat bij RTL Boulevard en die ontkende dat ze een beloning kregen. Hij zei dat het vooral voor je eigen ego was.
pi_177050066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:44 schreef AMCA het volgende:

[..]

Die Alex zat bij RTL Boulevard en die ontkende dat ze een beloning kregen. Hij zei dat het vooral voor je eigen ego was.
Kan ook in contract staan dat hij dat niet mag vertellen misschien?

Maar goed denk dat je idd ook wel mensen kunt vinden die het puur als een spel zien.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:47:42 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177050095
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dikke Kevin zakt door de hangmat _O_
Ik heb echt t idee dat dat joch een LVG'er is (Licht Versdtandelijk Gehandicapt).
Man wat kijkt die dom uit z'n ogen. Of t is zo'n boerenknuppel die de helft van z'n hersencellen weggedronken heeft :')

Mezdi daarentegen lijkt me niet dom, maar heel vals. Die kijkt super geniepig uit z'n ogen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_177050115
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan ook in contract staan dat hij dat niet mag vertellen misschien?

Maar goed denk dat je idd ook wel mensen kunt vinden die het puur als een spel zien.
Klopt, geen idee of ze een contract daarover hebben getekend.

Verder geilen die verleid(st)ers zo ontzettend op zichzelf dat ik ook niet raar op kijk als het inderdaad puur voor het spel is.
pi_177050116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb echt t idee dat dat joch een LVG'er is (Licht Versdtandelijk Gehandicapt).
Man wat kijkt die dom uit z'n ogen. Of t is zo'n boerenknuppel die de helft van z'n hersencellen weggedronken heeft :')

Mezdi daarentegen lijkt me niet dom, maar heel vals. Die kijkt super geniepig uit z'n ogen.
Ik snap dus ook niet hoe hij 5x heeft kunnen vreemdgaan... Niet dat hij het niet wilde, maar vooral snap ik niet hoe mensen hem willen...
pi_177050135
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:48 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ik snap dus ook niet hoe hij 5x heeft kunnen vreemdgaan... Niet dat hij het niet wilde, maar vooral snap ik niet hoe mensen hem willen...
Dat vond ik ook het meest opvallende van de hele reeks tot nu toe :D
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:58:05 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177050245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:10 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Plezier. Je kan toch ook met iemand dansen zonder je kont in z'n kruis te steken?
Niet als de instructies van je romantische date zijn dat je een bepaalde dans moet leren :P
En daarna waren ze opt t feestje aan t voordoen wat ze geleerd hebben. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:59:40 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177050283
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:48 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ik snap dus ook niet hoe hij 5x heeft kunnen vreemdgaan... Niet dat hij het niet wilde, maar vooral snap ik niet hoe mensen hem willen...
NOG dommere onzekere meisjes. En daar maakt hij ge (mis) bruik van.
Dan is met die Megan toch ook gewoon?

Ik vind hem echt een beetje zo'n hosselaar, pooier, mensenhandelaartje.
Van die onzekere meisjes de prostitutie induwen of zo :')

En t enige waar ie nu bang voor is is dat ie de controle over haar verliest. Want je zag meneer Brandsteder ook aan hem vragen of de woorden hem iets deden, of de beelden dat ze zo'n pijn had. NIETS. Niets van dat alles. Het enige waar ie bang voor is, is dat anderen verstand in haar hoofd praten.

Ik ben echt dubbel en dik pro-Joshua. ^O^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:00:08 #264
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_177050296
Die Daniëlle en Mezdi verdienen elkaar echt... bij elkaar zijn ze bíjna net zo sneaky als Lisa vorig seizoen :+ Alleen hield Lisa het wat beter verborgen.

Inmiddels weet je dat je overal gefilmd en afgeluisterd wordt. Maar iedere lamlul snapt toch dat als je besluit je microfoon af te doen en gefilmd wordt terwijl je de duisternis invlucht (met topless vrouwen nota bene), dat je vriendin dan die beelden juist te zien gaat krijgen? En dat het 10x verdachter overkomt dan wanneer je gewoon in beeld een beetje flirt? Echt waar hoor... :')

Daniëlle is dan misschien iets minder dom bezig, maar alsnog lijkt zij niet te snappen dat beelden van haar terwijl ze veelvuldig haar kont in de kruis van een verleider schuurt en hij tijdens het dansen langs de zijkant van haar borsten en buik loopt te wrijven uiteraard ook bij het kampvuur getoond gaan worden waarbij ze volledig uit context worden gerukt? Al is dat laatste niet eens nodig want zelfs in context is het gewoon heel erg dom :+

Ik blijf me net als anderen ook verbazen over het feit dat Meghan hieraan meedoet. Ze is echt zó jong nog, zowel letterlijk als figuurlijk. Die moet toch door iemand in bescherming worden genomen? Het lijkt me dat de meeste mannelijke verleiders toch 23+ zijn? En dan laat je zo een 'barely legal' meisje door hen twee weken lang bestookt en hoogstwaarschijnlijk voor het oog van de Benelux genomen worden :N Voelt een beetje naar.

Ik ben het dan weer niet eens met degene die zei dat het dit seizoen wel heel braaf is tot nu toe. Vorig seizoen was "de heftigste ooit" en daar gebeurde pas in aflevering 5 of 6 iets (kleins) IIRC, waarna het alsnog helemaal los ging. We zitten nu in aflevering 3 al met 3 á 4 mensen die nog net niet over het randje zijn gegaan. Ik weet nog dat ik me vorig seizoen flink zat te ergeren na afloop iedere week gedurende die eerste maand omdat er echt niets gebeurde (maar de trailers wel "de heftigste ooit" beloofden) :P
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:06:05 #265
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177050386
Wat is die mezdi een teringhond zeg , en die chick van die Kevin is zo labiel als de pest , als die hier na temptation maar goed uitkomt
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:07:01 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177050403
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:33 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Mwa, wat moeten ze dan? Haar 14 dagen met rust laten?
Het is jammer dat het nodig is maar tot dusver is die Joshua nog niet de ergste. Ik vraag me alleen af dat als zij straks een drempel over is of ze het dan bij Joshua houdt of gewoon de halve groep :P
Ik vind Joshua zeker niet de ergste, hoe hij ook Megan waarschuwde met t drinken en of ze niet beter kon gaan slapen. Maar daarbuiten.... het zijn verleiders aangenomen door t programma om relaties kapot te maken. Laten we nou niet doen alsof t allemaal heel erg gemeen is dat ze dat dan ook doen. Ze ZIJN er juist om misbruik te maken. En dan vind ik Joshua t nog zeker netjes doen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:07:25 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177050408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:38 schreef Wuwwa het volgende:
Ze blijft natuurlijk een beetje koekeroend
Lekker mee kaasfonduen dan :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:08:40 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177050428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:06 schreef jigggy het volgende:
Wat is die mezdi een teringhond zeg , en die chick van die Kevin is zo labiel als de pest , als die hier na temptation maar goed uitkomt
Als ze maar ver van Kevin wegblijft is het altijd al beter dan voorafgaand aan t programma ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:14:50 #269
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177050544
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als ze maar ver van Kevin wegblijft is het altijd al beter dan voorafgaand aan t programma ;)
ben redelijk bang dat zei later als ze de mist in gaat als hoer uitgemaakt gaat worden, en zei is echt zoon “ik doe mezelf wat aan” typetje
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:19:53 #270
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_177050632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb echt t idee dat dat joch een LVG'er is (Licht Versdtandelijk Gehandicapt).
Man wat kijkt die dom uit z'n ogen. Of t is zo'n boerenknuppel die de helft van z'n hersencellen weggedronken heeft :')

Mezdi daarentegen lijkt me niet dom, maar heel vals. Die kijkt super geniepig uit z'n ogen.

Dit ja. Dat is echt een rat, met zijn quasi-interessant geformuleerde oneliners de hele tijd. Viel me gisteren ook een paar keer op. Iemand zegt iets, hij doet net alsof hij de discussie aan wil gaan en zegt iets wat op precies hetzelfde neerkomt maar alleen wat duurder geformuleerd :') Ik stoor me trouwens ontzettend aan die irritante neplach van die wannabe Beyonce, die Laetitia of zo. Na iedere zin lacht ze zo irritant, valt meer mensen dit op?
pi_177050961
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177052275
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:00 schreef Xurk het volgende:

Ik ben het dan weer niet eens met degene die zei dat het dit seizoen wel heel braaf is tot nu toe. Vorig seizoen was "de heftigste ooit" en daar gebeurde pas in aflevering 5 of 6 iets (kleins) IIRC, waarna het alsnog helemaal los ging. We zitten nu in aflevering 3 al met 3 á 4 mensen die nog net niet over het randje zijn gegaan. Ik weet nog dat ik me vorig seizoen flink zat te ergeren na afloop iedere week gedurende die eerste maand omdat er echt niets gebeurde (maar de trailers wel "de heftigste ooit" beloofden) :P
Ik denk dat ze vanaf nu langzaam gaan opwerken naar de Tim-fout, wat natuurlijk het hardst aankomt (trouwen, steeds janken dat ze elkaar zo missen, no girls allowed etc). Die verleidsters gaan op hem inwerken (je hebt nu de laatste kans op een triootje of iets dergelijks), en dan is het wachten tot dat kinderachtige ventje voor de bijl gaat.
Wellicht dat Kevin nog wat gaat doen met die plastic bimbo met hetzelfde boerendialect, maar die knapt vooralsnog wel op hem af.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 11:37:41 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177052325
Ik heb wel te doen met die Kevin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177052330
Doet iemand nog de puntentelling? :D
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:43:07 #275
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177052482
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 11:36 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vanaf nu langzaam gaan opwerken naar de Tim-fout, wat natuurlijk het hardst aankomt (trouwen, steeds janken dat ze elkaar zo missen, no girls allowed etc). Die verleidsters gaan op hem inwerken (je hebt nu de laatste kans op een triootje of iets dergelijks), en dan is het wachten tot dat kinderachtige ventje voor de bijl gaat.
Lijkt me inderdaad een logische stap. Of dat ze gaan proberen te focussen op z'n vriendin.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')