abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 24 mei 2018 @ 22:59:55 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_179366957
Voor de liefhebbers. op Spike elke dag om 22:30 of 23:00 (verschilt per dag) Dallas Cowboys Cheerleaders. Nu net begonnen trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_179373107
quote:
99s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:59 schreef Karina het volgende:
Voor de liefhebbers. op Spike elke dag om 22:30 of 23:00 (verschilt per dag) Dallas Cowboys Cheerleaders. Nu net begonnen trouwens.
Ik was gisteren aan het zappen en heb er wel ff naar gekeken.
Ik moest wel met moeite langs de Amerikaanse drama reality TV kijken, maar het was het waard.

*O* :9~ *O* :9~ *O* :9~ *O* :9~ *O*
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 15:43:11 #203
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_179381315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:59 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik was gisteren aan het zappen en heb er wel ff naar gekeken.
Ik moest wel met moeite langs de Amerikaanse drama reality TV kijken, maar het was het waard.

*O* :9~ *O* :9~ *O* :9~ *O* :9~ *O*
_O_
  zaterdag 2 juni 2018 @ 01:40:47 #204
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_179552413
Iemand hier ervaring met http://www.jennajersey.com/ ? Op de NYGiants subreddit hebben ze het er steeds over.
pi_179552422
Komende week de eerste van 5 trainingen met de selectie hier in de stad. Kijken of ik er wat van bak als rookie zonder conditie :D

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 01:42:49 ]
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:26:41 #206
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_180090991
Wat een stilte hier! Hebben we al een head count voor de league van dit seizoen?!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:15:09 #207
263417 Keyos
Like a Boss
pi_180371745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:26 schreef Luuksor het volgende:
Wat een stilte hier! Hebben we al een head count voor de league van dit seizoen?!
Dat zal denk ik in de aanloop (oefenwedstrijden) van het nieuwe seizoen concreet worden. Lijkt me sowieso handig om goed door te lichten dat iedereen die meedoet het ook actief gaat doen (aangezien er maar beperkte plaatsen zijn). Vorig seizoen hadden we toch wel 1-2 spelers die er na het begin niets meer aan hebben gedaan. Dat is zonde voor de persoon die daardoor niet mee kan doen. Buiten dat tast het ook de amusement op de waiver wire aan natuurlijk als je met meer bent.

Uiteraard ben ik bereid om de titel te verdedigen ;). Heb geregeld dat ik op maandagen thuiswerk, dus dat wordt NFL Gamepass afsluiten en er chronisch nachtwerk van maken om het seizoen te volgen. Can’t wait.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_180373026
Heeft iemand een site waar ik veilig en relatief goedkoop tickets kan kopen voor NFL game?

Heb een aantal sites gevonden maar geen idee via welke kanalen het officieel mag.

Vivid seats, ticketmaster, stubhub.

Wil kaartjes kopen voor NYG @ DAL sept 16th.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 19:28:01 #209
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_180381284
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat zal denk ik in de aanloop (oefenwedstrijden) van het nieuwe seizoen concreet worden. Lijkt me sowieso handig om goed door te lichten dat iedereen die meedoet het ook actief gaat doen (aangezien er maar beperkte plaatsen zijn). Vorig seizoen hadden we toch wel 1-2 spelers die er na het begin niets meer aan hebben gedaan. Dat is zonde voor de persoon die daardoor niet mee kan doen. Buiten dat tast het ook de amusement op de waiver wire aan natuurlijk als je met meer bent.

Uiteraard ben ik bereid om de titel te verdedigen ;). Heb geregeld dat ik op maandagen thuiswerk, dus dat wordt NFL Gamepass afsluiten en er chronisch nachtwerk van maken om het seizoen te volgen. Can’t wait.
Ik ben sowieso weer van de partij. Alleen vroeger altijd maandag vrij maar nu niet meer. Kijk alleen nog de 7 uur wedstrijden en een stukje van die van 10 uur.
Rossoneri siamo noi.
pi_180381405
Ik heb voor het 2018 seizoen gamepass essential voor ¤40,-
Dus in ieder geval redzone, en voor op m'n vrije maandag de 40min condensed games.

Moet ik een eind mee komen voor de league :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_180387790
Hallo,
Zijn hier nog mensen die interesse hebben in 2 kaartjes voor Titans vs Chargers in London op zondag 21 oktober?
Ik kan zelf niet meer gaan dus moet ze helaas verkopen.

Mocht je interesse hebben kun je me een PB sturen.

Groeten,
Quincy
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 08:41:06 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180392723
Ik ben er natuurlijk ook weer bij :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 02:18:26 #213
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_180415028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:35 schreef MasterQ het volgende:
Hallo,
Zijn hier nog mensen die interesse hebben in 2 kaartjes voor Titans vs Chargers in London op zondag 21 oktober?
Ik kan zelf niet meer gaan dus moet ze helaas verkopen.

Mocht je interesse hebben kun je me een PB sturen.

Groeten,
Quincy
Zal vriend van me even vragen!
pi_180418378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 12:37 schreef bambino het volgende:
Heeft iemand een site waar ik veilig en relatief goedkoop tickets kan kopen voor NFL game?

Heb een aantal sites gevonden maar geen idee via welke kanalen het officieel mag.

Vivid seats, ticketmaster, stubhub.

Wil kaartjes kopen voor NYG @ DAL sept 16th.
Ik heb 2 jaar geleden kaartjes gekocht voor HOU@NE via StubHub. Volgens de NFL/Pariots kon je alleen kaartjes kopen via hun als je op de wachtlijst voor Season tickets stond, maar het ging prima en Stubhub heeft nog allerlei garanties/support mocht het niet goed gaan. Was wel wat duurder, weet niet meer precies hoeveel, iets van $50,- meen ik. Maar kaarten voor Patriots @ Gillete zijn uberhaupt al erg duur
There are 10 types of people in this world. Those that understand binary and those that don't.
pi_180419549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:50 schreef NCIS het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar geleden kaartjes gekocht voor HOU@NE via StubHub. Volgens de NFL/Pariots kon je alleen kaartjes kopen via hun als je op de wachtlijst voor Season tickets stond, maar het ging prima en Stubhub heeft nog allerlei garanties/support mocht het niet goed gaan. Was wel wat duurder, weet niet meer precies hoeveel, iets van $50,- meen ik. Maar kaarten voor Patriots @ Gillete zijn uberhaupt al erg duur
Nja kaartje bij Dallas beginnen bij 90 Dollar. En dan zit je op een van de bovenste rijen op de bovenste ring.

Dat leek me geen donder aan, en ik wil enigszins nog fatsoenlijk de wedstrijd kunnen volgen.

Ook heeft Dallas aan 2 kanten staan plaatsen. Die kaarten zijn beduidend goedkoper. Zo'n 30 dollar + fees. 2 kaartjes voor pakweg 83 dollar incl fees.

Ik weet niet of ATT duurder is dan anderen, of dat het te maken heeft met de season opener of specifieker tegen de Giants.

Ik kan me voorstellen dat Browns @ Dallas goedkoper is dan Giants @ Dallas.

Maar ik heb nu dus staanplaatsen gekocht. Ik heb er geen 200+ euro voor over om dan alsnog helemaal boven in te zitten. En al helemaal geen 500 euro om een beetje leuke plek te hebben.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_180431064
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb voor het 2018 seizoen gamepass essential voor ¤40,-
Dus in ieder geval redzone, en voor op m'n vrije maandag de 40min condensed games.

Moet ik een eind mee komen voor de league :P
Zou je linkje kunnen DMén?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_180431319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:15 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Zou je linkje kunnen DMén?
Ik kan nergens vinden hoe je hem nu kan afsluiten. Ik heb in het off season nog een gamepass starter abonnement voor 10 of 20 euro afgesloten zodat ik oude hard knocks en suoerbowls kan kijken.
Die is nu omgezet in gamepass essential.

Dit stond in de mail

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_180431550
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik kan nergens vinden hoe je hem nu kan afsluiten. Ik heb in het off season nog een gamepass starter abonnement voor 10 of 20 euro afgesloten zodat ik oude hard knocks en suoerbowls kan kijken.
Die is nu omgezet in gamepass essential.

Dit stond in de mail

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik gezien heb gaat het mijn ¤179,99 euro kosten
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_180439311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:00 schreef bambino het volgende:

[..]

Nja kaartje bij Dallas beginnen bij 90 Dollar. En dan zit je op een van de bovenste rijen op de bovenste ring.

Dat leek me geen donder aan, en ik wil enigszins nog fatsoenlijk de wedstrijd kunnen volgen.

Ook heeft Dallas aan 2 kanten staan plaatsen. Die kaarten zijn beduidend goedkoper. Zo'n 30 dollar + fees. 2 kaartjes voor pakweg 83 dollar incl fees.

Ik weet niet of ATT duurder is dan anderen, of dat het te maken heeft met de season opener of specifieker tegen de Giants.

Ik kan me voorstellen dat Browns @ Dallas goedkoper is dan Giants @ Dallas.

Maar ik heb nu dus staanplaatsen gekocht. Ik heb er geen 200+ euro voor over om dan alsnog helemaal boven in te zitten. En al helemaal geen 500 euro om een beetje leuke plek te hebben.
Wees gewaarschuwd met die plekken. Ga heeeeeeeel vroeg naar het stadion en ga vooraan staan en verlaat je plek niet meer de uren erna anders zie je niet veel en kan je het op een tv’tje volgen erachter (of op het megascherm in het midden).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180440444
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 05:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wees gewaarschuwd met die plekken. Ga heeeeeeeel vroeg naar het stadion en ga vooraan staan en verlaat je plek niet meer de uren erna anders zie je niet veel en kan je het op een tv’tje volgen erachter (of op het megascherm in het midden).
Ja dat zal ook wel. Maar dat is dan maar zo.
Ik ga echt geen 4 uur lang op 1 plek staan :-D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:35:34 #221
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_180442408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:15 schreef bambino het volgende:

[..]

Ja dat zal ook wel. Maar dat is dan maar zo.
Ik ga echt geen 4 uur lang op 1 plek staan :-D
Voor een once in a lifetime ervaring zou ik gewoon die 500 betalen of je moet van plan zijn om elk jaar af te reizen.

Ik heb zelf ook duurdere plaatsen genomen zodat je beter zicht hebt. Achteraf ben ik blij dat ik daarvoor heb gekozen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_180443665
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:35 schreef PirE het volgende:

[..]

Voor een once in a lifetime ervaring zou ik gewoon die 500 betalen of je moet van plan zijn om elk jaar af te reizen.

Ik heb zelf ook duurdere plaatsen genomen zodat je beter zicht hebt. Achteraf ben ik blij dat ik daarvoor heb gekozen.
Het is geen once in a lifetime, maar het zal ook vast niet heel vaak gebeuren.
Volgende trip USA probeer ik wel weer te plannen zodat ik er nog een keer heen ga.

Maar zoveel geld heb ik er simpelweg niet voor over.
Het feit dat ik in het stadion ben, en bij een season game ben vindt ik al prachtig.
Ik hoef echt niet de complete game play by play te volgen met mijn neus op het veld.

Daarbij ben ik ook 2m lang, langer dan de gemiddelde Nederlander maar zeker dan de gemiddelde Amerikaan. Dus als ik een rij of 3 dik sta, kijk ik alsnog wel over de mensen heen en kan ik het zien.

Er zal overigens vast wel plek zijn om ergens wat te kijken, maar druk zal het er zeker wel zijn.
Grote game, season opener @ home etc.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_180449137
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:35 schreef PirE het volgende:

[..]

Voor een once in a lifetime ervaring zou ik gewoon die 500 betalen of je moet van plan zijn om elk jaar af te reizen.

Ik heb zelf ook duurdere plaatsen genomen zodat je beter zicht hebt. Achteraf ben ik blij dat ik daarvoor heb gekozen.
Ga je nog naar Seahawks dit jaar?

Ik ga naar Sea vs Green bay als opwarmertje voor college weekend (ducks vs Arizona)

Ook 500 afgetikt idd :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_180508381
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat zal denk ik in de aanloop (oefenwedstrijden) van het nieuwe seizoen concreet worden. Lijkt me sowieso handig om goed door te lichten dat iedereen die meedoet het ook actief gaat doen (aangezien er maar beperkte plaatsen zijn). Vorig seizoen hadden we toch wel 1-2 spelers die er na het begin niets meer aan hebben gedaan. Dat is zonde voor de persoon die daardoor niet mee kan doen. Buiten dat tast het ook de amusement op de waiver wire aan natuurlijk als je met meer bent.

Uiteraard ben ik bereid om de titel te verdedigen ;). Heb geregeld dat ik op maandagen thuiswerk, dus dat wordt NFL Gamepass afsluiten en er chronisch nachtwerk van maken om het seizoen te volgen. Can’t wait.
Ik ben er ook weer bij, hopelijk dit keer top 3!
Oh en vergeet niet de league een wedstrijd eerder te laten stoppen (de laatste wedstrijd was behoorlijk kansloos omdat het voor de meeste van mijn spelers nergens meer om ging)
pi_180512669
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat zal denk ik in de aanloop (oefenwedstrijden) van het nieuwe seizoen concreet worden. Lijkt me sowieso handig om goed door te lichten dat iedereen die meedoet het ook actief gaat doen (aangezien er maar beperkte plaatsen zijn). Vorig seizoen hadden we toch wel 1-2 spelers die er na het begin niets meer aan hebben gedaan. Dat is zonde voor de persoon die daardoor niet mee kan doen. Buiten dat tast het ook de amusement op de waiver wire aan natuurlijk als je met meer bent.

Uiteraard ben ik bereid om de titel te verdedigen ;). Heb geregeld dat ik op maandagen thuiswerk, dus dat wordt NFL Gamepass afsluiten en er chronisch nachtwerk van maken om het seizoen te volgen. Can’t wait.
Ik ben ook weer van de partij! Heb ook maandag vrij dus dat wordt weer tot diep in de nacht wedstrijden kijken :)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')