abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 11:09:45 #276
163650 Greys
pi_176967325
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vorm van de school zelf (van bovenaf bekeken) klopt ook met de zeskantige vormen die telkens voorkomen.
https://www.rtvutrecht.nl(...)at-in-mijdrecht.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176967328
Eerlijk gezegd vond ik het gisteren ook niet heel bijzonder of grappig? Ja, je blijft het kijken. Maar was dit een goede aflevering? Nee. Althans ik hoop het niet, want als we dit als 'goed' gaan bestempelen zegt dat wel heel veel over het niveau van de Nederlandse televisie.

Maar goed, volgende week kijk ik gewoon weer hoor! Dat belooft weer een leuke aflevering te worden! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 11:10:43 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 11:12:51 #278
163650 Greys
pi_176967358
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:10 schreef Unites het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik het gisteren ook niet heel bijzonder of grappig? Ja, je blijft het kijken. Maar was dit een goede aflevering? Nee. Althans ik hoop het niet, want als we dit als 'goed' gaan bestempelen zegt dat wel heel veel over het niveau van de Nederlandse televisie.

Maar goed, volgende week kijk ik gewoon weer hoor! Dat belooft weer een leuke aflevering te worden! *O*
Grappig hoe meningen verschillen want ik vond het de beste aflevering tot nu toe :D
Op Bobbie na dan, dat vond ik ook een irritant verhaallijntje al was het leuk dat Volkert daardoor een chantagemiddel had.

Maar ik vond het zelf dus juist heel knap gedaan dat juist Ank voor een brok in de keel zorgde na 3 afleveringen hardheid. Kwam onverwacht.

Zin in Winterklaas _O- "Winterklaas omarmt iedereen... ook JOU".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 februari 2018 @ 11:17:45 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176967417
Ik vond deze aflevering ook de beste tot nu toe :@

Veel hilarische situaties weer en de scène waarin Juf Ank losging tegen die neppe vader van Floor en zijn nieuwe neukertje vond ik echt heerlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:20:30 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176967446
quote:
https://rtvrondevenen.nl/(...)r-nieuwe-comedyserie

En in dat bericht van RTV-Utrecht staat dat de Windroos aan de Kwikstaart ligt, en dat klopt simpelweg niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 februari 2018 @ 11:24:42 #281
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_176967499
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

https://rtvrondevenen.nl/(...)r-nieuwe-comedyserie

En in dat bericht van RTV-Utrecht staat dat de Windroos aan de Kwikstaart ligt, en dat klopt simpelweg niet.
In zoverre, de kinderen van de Windroos zaten daar vroeger op school. Dat staat er. En dat kan best zijn. De school staat immers leeg. Die leerlingen zijn waarschijnlijk naar De Windroos gegaan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:25:01 #282
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176967502
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

In zoverre, de kinderen van de Windroos zaten daar vroeger op school. Dat staat er. En dat kan best zijn. De school staat immers leeg. Die leerlingen zijn waarschijnlijk naar De Windroos gegaan
Yup!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:26:11 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176967519
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

In zoverre, de kinderen van de Windroos zaten daar vroeger op school. Dat staat er. En dat kan best zijn. De school staat immers leeg. Die leerlingen zijn waarschijnlijk naar De Windroos gegaan
Dat zou idd wel kunnen.... dat de kinderen over de andere scholen zijn verdeeld toen de school ophield te bestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 11:26:45 #284
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176967527
DE LUIZENMOEDER

Zo 11 feb 2018 20:25 - 20:50

Winterklaas

Zwarte Piet mag niet meer, dus directeur Anton komt met een alternatief dat niet helemaal in goede aarde valt. Kenneth (André Dongelmans) en Walter (Rop Verheijen) willen koste wat kost een rol spelen op de dag zelf. Ondertussen barst de strijd om de beste surprises los onder de ouders. Voor wie is dit Sinterklaasfeest eigenlijk?
  maandag 5 februari 2018 @ 11:28:49 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176967562
Ah, de Twistvliedschool en Proostdijschool fuseerden en werden vervolgens de Windroos.


Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176967594
Wel jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
pi_176967683
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wel jammer dat de afleveringen zo kort zijn.
Oh, dat vind ik juist heerlijk.

Ik kijk graag series, maar hik altijd tegen afleveringen van 48 tot 53 minuten aan. Voor mij is dat een lange tijd, niet zozeer qua concentratie maar andere zaken die aandacht vereisen.

Een serie dus die een minuut of 25-30 per aflevering van mijn tijd pakt is zeer welkom :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 5 februari 2018 @ 11:41:24 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_176967789
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:36 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik juist heerlijk.

Ik kijk graag series, maar hik altijd tegen afleveringen van 48 tot 53 minuten aan. Voor mij is dat een lange tijd, niet zozeer qua concentratie maar andere zaken die aandacht vereisen.

Een serie dus die een minuut of 25-30 per aflevering van mijn tijd pakt is zeer welkom :)
Als ik een film wil kijken kan ik ook erg blij zijn met films die korter dan twee uur duren :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_176968059
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als ik een film wil kijken kan ik ook erg blij zijn met films die korter dan twee uur duren :)
Oh jah, dat herken ik direct. Voor mijn gevoel waren films vroeger tussen de 100 en 120 minuten, heerlijk!

Maar de huidige trend lijkt wel "langer is beter", maar vaak komt het de kwaliteit van een serie of film helemaal niet ten goede. Wordt al snel langdradig of ongeloofwaardig omdat ze er iets toch maar een extra scene in duwen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 5 februari 2018 @ 12:01:40 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_176968217
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Oh jah, dat herken ik direct. Voor mijn gevoel waren films vroeger tussen de 100 en 120 minuten, heerlijk!

Maar de huidige trend lijkt wel "langer is beter", maar vaak komt het de kwaliteit van een serie of film helemaal niet ten goede. Wordt al snel langdradig of ongeloofwaardig omdat ze er iets toch maar een extra scene in duwen.
Nadeel: Soms ben ik een half uur bezig om een film te vinden die een kwartier korter is. Verlies ik uiteindelijk nog tijd ook
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 5 februari 2018 @ 12:08:40 #291
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176968357
er is wel veel reclame's voordat de Luizenmoeder begint, zo duur was het toch ook niet om te maken.
  maandag 5 februari 2018 @ 12:12:26 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176968417
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:08 schreef KingRadler het volgende:
er is wel veel reclame's voordat de Luizenmoeder begint, zo duur was het toch ook niet om te maken.
Vreemd dat er veel adverteerders een reclameplek vlak voor een zeer populair programma willen hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 12:15:46 #293
163650 Greys
pi_176968480
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:08 schreef KingRadler het volgende:
er is wel veel reclame's voordat de Luizenmoeder begint, zo duur was het toch ook niet om te maken.
Maar geen reclame TIJDENS _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 februari 2018 @ 12:27:45 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176968685
quote:
11s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vreemd dat er veel adverteerders een reclameplek vlak voor een zeer populair programma willen hebben.
Ja, je verwacht het niet hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 13:04:07 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176969313
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 01:18 schreef MakkieR het volgende:

[..]

In de serie geweldig, zo'n juf in het echt.... ik moet er niet aan denken :)
Ze is gewoon heel consequent
  maandag 5 februari 2018 @ 13:04:55 #296
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176969330
Juf Ank :P
pi_176969932
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:10 schreef Unites het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik het gisteren ook niet heel bijzonder of grappig? Ja, je blijft het kijken. Maar was dit een goede aflevering? Nee. Althans ik hoop het niet, want als we dit als 'goed' gaan bestempelen zegt dat wel heel veel over het niveau van de Nederlandse televisie.

Maar goed, volgende week kijk ik gewoon weer hoor! Dat belooft weer een leuke aflevering te worden! *O*
Ik vond het juist een prima aflevering. Nee, niet lachen-gieren-brullen, maar de andere kant van juf Ank. En wat ze tegen de vader van Floor zei: het kind durft niet meer verdrietig of sacherijnig te zijn, bang dat je haar nog een keer in de steek laat, dus ze laat zich bij jullie altijd van haar beste kant zien. Ik denk dat heel veel gescheiden vaders bij zichzelf even te rade zijn gegaan, als dit tot ze door is gedrongen.
Sommige grappen komen alleen over als je iets weet van onderwijs. De oudste lerares op school ,als die van voor de Mammoetwet (ingevoerd in 1968) is, dan is ze minstens 70 jaar. Weer een streepje op de domheidlijst van Anton, (net zoals de PTSS van Volkert opgelopen in Sebrenica, hij verzint verhalen bij mensen, zonder zich om te data te bekommeren). En dat oudergesprek over een heel ander kind, maar toch de vader na 10 minuten wegsturen...

En dan die Glans-techniek, die echt bestaat, :Y :') de leraar als therapeut + maandelijkse extra administratie:
G = Grondhouding en Gesprek
Partnerschap, respect voor en omgaan met verschillen in mening en achtergrond. De leraar is regisseur in driehoek ‘kind-ouder-leraar’, opdat deze gaat glanzen. De leerling kan dan loyaal zijn aan ouders én leraar.

L = Lijn door het jaar en de school heen
Bij aanvang van het schooljaar spreekt de leraar met de ouders over hun wensen en dromen dit jaar voor hun kind. En hoe zij betrokken willen worden. Gedurende het jaar worden ouders systematisch geïnformeerd en betrokken. Het jaar eindigt met een evaluatie en feedback gesprek.

A = Ambitie: elke ouder 100% succesvol betrokken
Effect: positieve beïnvloeding op de schoolloopbaan van het kant. Succesvol betrokken sluit aan bij de visie en de mogelijkheden van de school.

N = Naast
Ouders en leraren staan naast elkaar, werken samen vanuit hun eigen rol en taak.
De leraar is onderwijsprofessional, de ouder is ervaringsdeskundig.

S = Systeem
De leraar meet maandelijks de kwaliteit van de samenwerking met ouders en legt dit vast in het leerlingvolgsysteem. Hij komt in actie als dat nodig is. Teamleden leren van elkaar, delen succesverhalen en lastige situaties. Er komt een lijn van groep 1 tot 8 door de school heen.
pi_176970126
Dit maak het af :D Hoewel al die oorwurmen dezelfde maat hebben natuurlijk, maar toch.

Vond het niet de sterkste aflevering so far. Die man van Ank hadden ze de vorige aflevering al moeten doen, of ze samen laten bellen oid. Beetje ongeloofwaardig dat haar man voor schooltijd ff in de klas langskomt om haar de bons te geven. Als we vorige week al over die huwelijksproblemen hadden geweten, had je dat nu ff aan kunnen dikken. Dat oudergesprek van Floor was wel ijzersterk. De hitsige directeur met Bobbi ook. Ik ben benieuwd of zij terugkeert, zoiets had namelijk ook prima een soort rode draad door de serie kunnen worden. Voor nu sluit ik me aan bij de weinige kritiek die de serie krijgt: het verhaal mag wat meer aaneen geregen worden, waar het nu vooral losse afleveringen zijn.
't Echte en 't ware!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 13:52:57 #299
163650 Greys
pi_176970190
En ik wil dat Hannah iets krijgt met Volkert. *O*

(En dan in het echt ook weer)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176970374
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Eerst dacht ik dat ze daarmee een dagdroom van Anton wilden laten zien. Misschien komt het in een latere uitzending nog terug, als ze plotseling Volkert blijkt te kennen
Ik had juist weer verwacht dat Bobbi uiteindelijk samen met Volkert betrapt zouden worden door Anton die daar dan weer slecht mee om kan gaan.

Zoals Volkert in eerdere aflevering Anton ook al aftroefde door de kinderen wel rustig te krijgen en in de hand te houden. Leek me juist wel een mooie rode lijn om door te zetten. Geloofwaardig was deze plottwist niet iig. En nu weet ik wel dat het een serie is, en dat álles er dik op ligt (en dus hoeft niet per se alles 100% geloofwaardig te zij), maar dit was gewoon niet logisch.

Verder grappig genoeg om te blijven kijken, voor die 25 minuutjes.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')