abonnement Unibet Coolblue
pi_176954082
Hi!

Volgens mij is er nog niet echt een topic over Rondreizen in Brazilië. Ik en mijn vriend willen eind april voor 3 weken naar Brazilië gaan en daar een beetje rondreizen.

Hebben jullie nog tips voor must see (of juist niet) en tips mbt vervoer, overnachten ed?

Thxx
~ Bonito La Risa ~
pi_176974664
Je zou de Rio - Santos (snel)weg kunnen rijden. Dan kom je langs genoeg mooie plekken.
Ilha do Mel is leuk als je natuur en stranden en verder niets wilt. In april is het er niet zo druk dacht ik.
Foz do Iguaçu is ook zeker een aanrader als je toch in die hoek van het land bent.

Je kunt veel met de auto doen en anders gewoon een bus nemen. Als het echt te ver is dan met het vliegtuig. Slapen in pousadas of Airbnb.

Doe niet zo een favela-tour. Het is namelijk ronduit triest om andermans ellende te gaan bekijken. Buiten dat moet je vanwege de veiligheid niet eens in een favela willen komen.
  donderdag 8 februari 2018 @ 09:03:08 #3
62913 Blik
The one and Only!
pi_177029221
Waar vlieg je op? Brazilië is namelijk best wel een beetje groot
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 09:21:45 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_177029407
Er is een centraal Brazilië topic. Hier staan al veel tips waar je misschien wat aan hebt :)

TRV / Brazilië deel 4: Verde E Amarelo
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')