abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:42:56 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177177615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:19 schreef Geerd het volgende:
https://www.motorkledingcenter.nl/motul-c5-kettingpasta.html

Zou dat wat zijn...misschien wat minder geknoei dan kettingspray,
Smeer je er dan niet altijd teveel op? (rondslingerend vet enzo).. spray kun je redelijk goed doseren en als je een beetje fatsoenlijk mikt valt de rommel best mee.. En de snelheid is unbeatable natuurlijk; met een spuitbus smeer je je ketting binnen 10 seconden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177178068
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Smeer je er dan niet altijd teveel op? (rondslingerend vet enzo).. spray kun je redelijk goed doseren en als je een beetje fatsoenlijk mikt valt de rommel best mee.. En de snelheid is unbeatable natuurlijk; met een spuitbus smeer je je ketting binnen 10 seconden.

Kan der ook slecht bij moet ik zeggen...misschien toch een keer een paddock halen :P
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:09:22 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177178235
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kan der ook slecht bij moet ik zeggen...misschien toch een keer een paddock halen :P
Ehm, ja, als je je wiel niet van de grond kunt gooien is het altijd een beetje rommelen :P

De AT pleurde ik op de bok, wiel een slinger; pssssssjht, en dan kon hij weer een weekie :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177178238
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Smeer je er dan niet altijd teveel op? (rondslingerend vet enzo).. spray kun je redelijk goed doseren en als je een beetje fatsoenlijk mikt valt de rommel best mee.. En de snelheid is unbeatable natuurlijk; met een spuitbus smeer je je ketting binnen 10 seconden.

Stukje spuiten, bus neerzetten, stukje rollen, bus halen, stukje spuiten en herhalen.

Iets meer dan 10 seconden hoor :'(
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:10:29 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177178271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:09 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Stukje spuiten, bus neerzetten, stukje rollen, bus halen, stukje spuiten en herhalen.

Iets meer dan 10 seconden hoor :'(
middenbok of een paddockstand aanschaffen he..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177178307
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

middenbok of een paddockstand aanschaffen he..
Toekomstdroom ;) Voor nu word ik er steeds handiger in en rijd ik niet genoeg om het echt vervelend te vinden. Plus mijn achtertuin is precies lang genoeg om de hele ketting te hebben. :+
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_177178510
Of gewoon zon ding:

pi_177178515
Maandagochtend naar de garage gegaan om mijn ketting te laten spannen, die was er (weer :@ ;( ) erg aan toe. Met geen mogelijkheid in beweging te krijgen, dus ze zouden er later mee verder om de boel uit elkaar te halen en schoon te maken en alles. Blijkt nu dat het hele mechanisme naar de kloten is, met lagers en al :X Motorrekening is zometeen weer leeg.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_177178992
quote:
18s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:20 schreef Tunafish het volgende:
Maandagochtend naar de garage gegaan om mijn ketting te laten spannen, die was er (weer :@ ;( ) erg aan toe. Met geen mogelijkheid in beweging te krijgen, dus ze zouden er later mee verder om de boel uit elkaar te halen en schoon te maken en alles. Blijkt nu dat het hele mechanisme naar de kloten is, met lagers en al :X Motorrekening is zometeen weer leeg.
hoe krijg je dat voor elkaar dan
Ik zwaai naar dieren.
pi_177179048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:09 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Stukje spuiten, bus neerzetten, stukje rollen, bus halen, stukje spuiten en herhalen.

Iets meer dan 10 seconden hoor :'(
Of gewoon het zichtbare deel inspuiten en honderd meter rijden. Zit het ook overal.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_177179247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

hoe krijg je dat voor elkaar dan
Slecht opletten, voornamelijk. Paar weken lang precies zo vaak rijden dat de boel wel kilometers maakt, maar niet genoeg om erbij te bedenken dat de ketting dan weer gespannen moet worden. Als je 's avonds half bevroren thuiskomt denk je aan warme handen, niet aan de boel controleren. Dan merk je pas dat het niet zo soepel meer loopt als de ketting al zo'n beetje op je middenbok hangt. Volgens de garage heeft dat zoveel kracht op het stelmechanisme/achterbrug/whatever gezet dat de hele bende eruit moet.

'Goh Tunafish, waarom heb je dan ook een VFR genomen, en niet iets handigs met cardanaandrijving?'
Nou, oplettende medeforummer, omdat toen ik deze motor kocht, ik op dat moment al dik anderhalve maand iedere dag 2:15 uur enkele reis woon-werkverkeer deed, en ik heel graag een motor wilde die kilometers vreet zonder al te veel gedoe. De fietsen die toen beschikbaar waren met cardan waren of dermate oud dat ik ze binnen een maand naar de sloop kon brengen, of dermate saai en lomp dat ik alsnog met een trein naar het werk zou gaan :') Daarom toch eentje met ketting, en daar pluk ik het laatste jaar de vruchten van _O- ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_177181004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 22:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Noordkaap :P
welke periode wil je die kant op?
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:02:13 #138
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_177188982
quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ga je dat fiksen met opladen onderweg enzo? Heb je zoveel plaatsen onderweg waar dat kan?
Ja joh, in Scandinavië stikt het van de laadpalen tegenwoordig.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

welke periode wil je die kant op?
Juni-juli, ligt er nog een beetje aan wanneer ik vrij kan krijgen. En daarvoor wel een paar proeftripjes naar de ring ofzo.
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:00:55 #139
450810 Wiske3
Michael Jackson forever
pi_177212584
- niet doen -

[ Bericht 73% gewijzigd door Sounddragon op 15-02-2018 20:03:52 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 20:03:10 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177212668
Oh hoi, verboden voor vervelende mensen hier.. hier ist gezellig, en dat gaan we zo houden O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_177214179
Als het nou eens even goed gaat regenen en dan warm wordt kan ik weer fijn gaan rijden.
Geen referral hier.
pi_177214431
Ik ben in elk geval al blij dat de zon schijnt als ik naar het werk ga en naar huis kom. :Y

(Al schijnt de laagstaande zon op dit moment recht in je bakkes, maar goed)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_177214822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 20:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als het nou eens even goed gaat regenen en dan warm wordt kan ik weer fijn gaan rijden.
Iig even goed regenen komen mooie dagen aan helaas ook nog veel gestrooid elke dag
Ik zwaai naar dieren.
pi_177215997
zie voor de komende week ook nog gewoon nachtvorst dus ik reken nergens op. Gelukkig krijg ik mn auto over 2 weken terug, dat scheelt al een hele hoop.

Trouwens wellicht iemand hier een idee, ik moet over een paar weken naar de rechter omdat ik bezwaar heb gemaakt tegen die boete die ik had gekregen voor het opschorten van mijn WA verzekering toen ik mijn auto -verplicht- 3 maanden moest stallen wegens de overgangsregeling voor oldtimers.

Hoe gaat zo'n zitting in z'n werk, hoeveel tijd heb je om je verhaal te houden bijvoorbeeld?
Auto (en dus ook de boete) staan op naam van m'n pa, maakt dat iets uit?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_177216211
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:45 schreef Amoeba het volgende:
zie voor de komende week ook nog gewoon nachtvorst dus ik reken nergens op. Gelukkig krijg ik mn auto over 2 weken terug, dat scheelt al een hele hoop.

Trouwens wellicht iemand hier een idee, ik moet over een paar weken naar de rechter omdat ik bezwaar heb gemaakt tegen die boete die ik had gekregen voor het opschorten van mijn WA verzekering toen ik mijn auto -verplicht- 3 maanden moest stallen wegens de overgangsregeling voor oldtimers.

Hoe gaat zo'n zitting in z'n werk, hoeveel tijd heb je om je verhaal te houden bijvoorbeeld?
Auto (en dus ook de boete) staan op naam van m'n pa, maakt dat iets uit?
Misschien eens langs het juridisch loket ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_177216277
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Misschien eens langs het juridisch loket ?
Niet nodig, is niet zo'n ingewikkelde zaak verder. Ik vind het (zacht uitgedrukt) bullshit dat een auto verzekerd moet zijn tijdens zo'n periode, of equivalent, dat een auto zich als geschorst moet gedragen, maar dat voor de wet niet is.

Ik bedoel meer op algemene basiskennis van zo'n zitting zelf. Nog nooit eerder iets voor laten komen, meestal gewoon betalen toch? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_177216402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet nodig, is niet zo'n ingewikkelde zaak verder. Ik vind het (zacht uitgedrukt) bullshit dat een auto verzekerd moet zijn tijdens zo'n periode, of equivalent, dat een auto zich als geschorst moet gedragen, maar dat voor de wet niet is.

Ik bedoel meer op algemene basiskennis van zo'n zitting zelf. Nog nooit eerder iets voor laten komen, meestal gewoon betalen toch? :')
Gewoon beginnen met jow mattie moet je ff luisteruh!! 100% geld terug en een box op het eind

Ga anders gewoon keer kijken bij de rechtbank hoe dat gaat.
Ik zwaai naar dieren.
pi_177216918
Of kijk ff naar De rechtbank, bel belgisch maar zelfde systeem
Ik zwaai naar dieren.
pi_177217132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet nodig, is niet zo'n ingewikkelde zaak verder. Ik vind het (zacht uitgedrukt) bullshit dat een auto verzekerd moet zijn tijdens zo'n periode, of equivalent, dat een auto zich als geschorst moet gedragen, maar dat voor de wet niet is.

Ik bedoel meer op algemene basiskennis van zo'n zitting zelf. Nog nooit eerder iets voor laten komen, meestal gewoon betalen toch? :')
Probeer het verhaal zoveel mogelijk in een sympathiek en redelijk kader te zetten. Niet al te zielig gaan doen.

Kom netjes naar de rechtbank, maar overdrijf het niet voor dit soort zaken. Een nette donkere spijkerbroek met overhemd is prima.

Verder zijn rechters over het algemeen redelijke mensen en is de procedure met dit soort zittingen niet al te belangrijk. Het wijst zich redelijk vanzelf. De rechter zal je daar ook bij helpen.
Geen referral hier.
pi_177218578
Leg eens uit? Je hebt een oldtimer met bijbehorende oldtimerverzekering die in de voorwaarden heeft staan dat je er in bepaalde maanden niet mee mag rijden ofzo? En je hebt toen de verzekering bij aanvang van die periode stopgezet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')