Mooi dat Wout dat ook zeer duidelijk stelt, sowieso is ook Van Aert een heel faire en nuchtere renner.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu staat nog altijd ver voor Wout dit seizoen.
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is Mathieu een leuke, lieve en mooie jongen.
Dat vind ik ook als WvA fan.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mooi dat Wout dat ook zeer duidelijk stelt, sowieso is ook Van Aert een heel faire en nuchtere renner.
Zijn allebei groter in het verlies dan hun entourage (lees Niels of Adrie)quote:Op zondag 4 februari 2018 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mooi dat Wout dat ook zeer duidelijk stelt, sowieso is ook Van Aert een heel faire en nuchtere renner.
Ik verwacht weinig van het voorjaar.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben érg benieuwd naar het wegseizoen van Wout.
Ik begrijp de vaak koele reacties op Wout op dit forum dan ook niet. Ik ben groot fan van Mathieu, maar vind Van Aert gewoon een prima kerel die je succes gunt. Het is een renner die zich altijd geeft, nooit het kopje laat hangen en ondanks het feit dat ie week na week rammel krijgt van Mathieu helemaal niet verzuurd raakt.quote:
Tja, er hangt hier soms een anti-Belgen-sentiment.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik begrijp de vaak koele reacties op Wout op dit forum dan ook niet. Ik ben groot fan van Mathieu, maar vind Van Aert gewoon een prima kerel die je succes gunt. Het is een renner die zich altijd geeft, nooit het kopje laat hangen en ondanks het feit dat ie week na week rammel krijgt van Mathieu helemaal niet verzuurd raakt.
quote:Op zondag 4 februari 2018 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Stephan, Kindsoldaat, een of andere darter waar hij geen fan van is... wat zien we het liefst?
Eens. Ik gun het Van Aert stiekem wat minder omdat hij een Belg is. Niets mis met Belgen, maar wel met dat gegeil van Wuyts.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn allebei groter in het verlies dan hun entourage (lees Niels of Adrie)
Dat is ook de reden dat ik WvA fan ben als Nederlander zijnde.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
Het is een renner die zich altijd geeft, nooit het kopje laat hangen en ondanks het feit dat ie week na week rammel krijgt van Mathieu helemaal niet verzuurd raakt.
Dat komt meer door Wuyts denk ik dan door de Belgen zelfquote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja, er hangt hier soms een anti-Belgen-sentiment.
Dat kan, maar er wordt dan vaak ook negatief over de Belgische atleten gepost.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat komt meer door Wuyts denk ik dan door de Belgen zelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |