De drie weken die standaard volgen na onze jaarlijkse weddenschap omtrent dit wereldkampioenschap.quote:

Dat is inderdaad een groot verschil tussen hem en Van Aert. Heb je 15 seconden op de laatste, dan staat er nog niets vast. Anderson lijkt het een ander verhaal.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
Als Mathieu knakt is het ook gelijk helemaal over en uit.

Dan wordt Thieu er alsnog opgelegd door Michaelquote:

Ok, maar die hebben we dit jaar niet afgesproken.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De drie weken die standaard volgen na onze jaarlijkse weddenschap omtrent dit wereldkampioenschap.

Ga je echt zo doen?quote:Op zondag 4 februari 2018 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, maar die hebben we dit jaar niet afgesproken.

nee op de koppenberg won hij wel maar het kostte hem 10 jaar van zijn levenquote:Op zondag 4 februari 2018 15:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bijna elke race gezien dit seizoen, Mathieu heeft op alle soorten parcours dit jaar iedereen er dik opgelegd. Hij is ziek of kan niet met de druk omgaan en Wout is een topvorm.

Van Aert wint hier zelfs met 2 gebroken benen en 3 lekke banden.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan wordt Thieu er alsnog opgelegd door Michael

Lol, dit heb ik al opgegraven na 2 seconden Mycroften.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je wachten tot je 6 meter onder de grond ligt lelijke sinaasappelneuker.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prima, dan erken ik de weddenschap tijdens het modderfietsen straks niet.

Toen krijg wout meer dan 1minuut aan de broek.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee op de koppenberg won hij wel maar het kostte hem 10 jaar van zijn leven

Een lafaard ben je.quote:Op zondag 4 februari 2018 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol, dit heb ik al opgegraven na 2 seconden Mycroften.
[..]
[..]

Kan deze vete niet via dm afgehandeld worden?quote:Op zondag 4 februari 2018 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol, dit heb ik al opgegraven na 2 seconden Mycroften.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |