let's wait and seequote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als back up,... Viergever wordt echt niet voor de basis gehaald.
Want daar hebben we (mits er geen geklooi is met malafide zaakwaarnemers) een zuid Amerikaanse speler staan volgend seizoen.
Hij zal evenzogoed zijn minuten gaan pakken, als backup van 3 posities. Misschien zelfs als backup voor de vm.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:21 schreef Adames het volgende:
Ik vraag me af of je die als backup kunt halen.
Voor een backuploontje op de bank bij PSV zitten, zal niet in zijn plannen voorkomen.
Het is gewoon een kans die zich nu voordoet omdat hij transfervrij is.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Knap staaltje scoutingwerk na 1,5 jaar.
nog nietquote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is gewoon een kans die zich nu voordoet omdat hij transfervrij is.
Mauro in de basis dusquote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:12 schreef tja77 het volgende:
Van Ginkel mist de wedstrijd van morgen.
Ik hoop het en Bergwijn op de bank (laat Gudmundsson het maar eens proberen) onopvallender dan Bergwijn afgelopen wedstrijd kan niet.quote:
Wedstrijden*quote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop het en Bergwijn op de bank (laat Gudmundsson het maar eens proberen) onopvallender dan Bergwijn afgelopen wedstrijd kan niet.
Nog niet helemaal natuurlijk, maar ik denk inderdaad wel dat dit bijvangst is waar je gewoon voor moet gaan. Die jongen is veel te goed om vanaf de bank transfervrij te vertrekken bij Ajax.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is gewoon een kans die zich nu voordoet omdat hij transfervrij is.
Idd, Neanderthaler gedrag. Donyel Malen mag dan blijkbaar ook niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zozo
Net als Vanenburg, Lerby, Arnesen,Koeman etc?
En Bergwijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2018 16:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd, Neanderthaler gedrag. Donyel Malen mag dan blijkbaar ook niet?
Als ie op dezelfde voet verder gaat, dan voor 5 miljoen al. Maar wel ff 35% doorverkoopercentage.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef TehRocks het volgende:
Stel Bergwijn gaat op dezelfde voet verder, Torino biedt in de zomer weer 10-15 miljoen, wegdoen dan?
voor 15 miljoen wel zou ik zeggen. De jongens die er achter zitten zijn niet veel minder. Dus dan zou ik die door laten stromen en een kans geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef TehRocks het volgende:
Stel Bergwijn gaat op dezelfde voet verder, Torino biedt in de zomer weer 10-15 miljoen, wegdoen dan?
Vanaf 7,5 miljoen valt erover te praten. Ik zie niks aan zijn spel wat me kan bekoren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 16:51 schreef TehRocks het volgende:
Ik vind het wel een prima spelertje eigenlijk. Zelf ook veel kritiek op gehad, maar heeft zich toch prima staande gehouden in A'dam.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog niet helemaal natuurlijk, maar ik denk inderdaad wel dat dit bijvangst is waar je gewoon voor moet gaan. Die jongen is veel te goed om vanaf de bank transfervrij te vertrekken bij Ajax.
Of hij goed genoeg is voor de basis bij PSV weet ik niet, maar de gok is het zeker waard. Als de kans er is, ben je gek als je het laat lopen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:07 schreef Scarface88 het volgende:
Goed gevoel over morgen. Excelsior moet geen probleem zijn. 3-0.
3 assists in de eerste helft.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:27 schreef RipCity het volgende:
Ook knap. 6-1 en narsingh als spits en nog scoort die niet. http://www.livescore.com/(...)ts-county/1-2712767/
Live op bbc1
Die jast ze vanzelf wel weer de tweede ring in. Kwestie van tijdquote:
Dit dus.quote:
Je wil deze namen serieus gaan vergelijken met een middelmatig kneusje als Viergever?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:47 schreef Ciscus het volgende:
Zozo
Net als Vanenburg, Lerby, Arnesen,Koeman etc?
Als jij 'oprotten met die kutjood' roept, refereer ja naar zijn afkomst, niet naar zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wil deze namen serieus gaan vergelijken met een middelmatig kneusje als Viergever?
Teletekstsupporter gespot!!11!!quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:57 schreef tompsv18 het volgende:
Sinds de winterstop nog geen wedstrijd van PSV kunnen zien, dus ik ga er vanavond eens lekker voor zitten.
Beetje matig ja, normaal kijk ik alles. 4-0 vanavond?quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Teletekstsupporter gespot!!11!!
Grapje jongen, kan gebeuren. Ik verwacht vanavond weinig problemen. Hopelijk kan Roda stunten tegen Ajax.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje matig ja, normaal kijk ik alles. 4-0 vanavond?
Voor rust heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje matig ja, normaal kijk ik alles. 4-0 vanavond?
LOZANOquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:13 schreef tja77 het volgende:
Wie gaat de pingels nemen nu pingelGOD van Ginkel afwezig is?
Brenet. Wat is verdomme in een supervorm.quote:Op woensdag 7 februari 2018 11:13 schreef tja77 het volgende:
Wie gaat de pingels nemen nu pingelGOD van Ginkel afwezig is?
Of Hendrix, 2e ring genotquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brenet. Wat is verdomme in een supervorm.
Ik zag bij VI dat zelfs Gijp het voor hem opnam.
Laat toch zeveren, die ouwe.quote:
Niet zo gek verder, als je naar niveauloos gekonkel zit te kijken kan het maar beter spannend zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
Het is een beetje de manier waarop iedereen hoopt dat het nog spannend wordt. Gewoon heel hard roepen met zijn allen dat het gespeeld is, in de hoop dat PSV ook zo gaat denken en onzorgvuldig wordt.
Het wordt nog spannend zat, komen nog genoeg kansen voor Ajax.
Feyenoord uit 25-2 en t verschil is weer 4 idd.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
Het wordt nog spannend zat, komen nog genoeg kansen voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |