Oh wacht! Jij hebt mijn keuken gezien trouwens, Mja ik zou mijn enige onderkastje op moeten offeren.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben nu nog netjes bezig om de boel over te hevelen naar echte keukenkastjes. Maar ik vraag mij af hoe lang ik dat nog ga volhouden
\
[..]
Echt hé, je wordt er eigenlijk nog luier door
[..]
Ja, ik kon dat in mijn keuken ook vergeten. Niet zo zeer qua ruimte, gewoon het bijzettafeltje eruit mikken en hoppakee naast de koelkast. Maar wel omdat ik geen aparte waterkraan heb en in een huurhuis zit. Dus om nu eigenhandig onder de gootsteen als amateur loodgieter de watertoevoer van de vaatwasser daar op aan te zien sluiten en de afvoer idem.. Terwijl ik in verhouding een idioot grote badkamer heb en hij perfect naast de wasmachine past. Y-stuk op de waterkraan al daar, Y-stuk op de afvoerbuis die beide makkelijk toegankelijk zijn en klaar. Dus ik heb hem in de badkamer staan
Spannend! Succes alvast!quote:Op zondag 4 februari 2018 11:20 schreef Saisai het volgende:
12 feb ga ik met de gemeente kletsen. Heb ook al gecheckt of mijn plan überhaupt haalbaar is en dat is het geval.
Oh dan ‘pas’. Dacht dat het al geweest was.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:20 schreef Saisai het volgende:
12 feb ga ik met de gemeente kletsen. Heb ook al gecheckt of mijn plan überhaupt haalbaar is en dat is het geval.
nah, is best snel tochquote:Op zondag 4 februari 2018 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dan ‘pas’. Dacht dat het al geweest was.
Spannond.
Ja, maar dacht dat het al geweest was. Ik zet het in mijn agenda okquote:
Ik heb maar twee onderkeukenkastjes. En teveel pannen, potten en bakzooi dat ik er echt geen eentje wil opofferen. De bovenste twee gebruik ik voor borden, kommen, kopjes en voor pasta, rijst, koffie, thee, ontbijt zooi opslaan. Neuh, vind dat niet irritant want mijn slaapkamer is niet zo groot, dus je bent zo vanuit de keuken door de slaapkamer in mijn badkamer. Ideaal met alles gelijksvloers.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh wacht! Jij hebt mijn keuken gezien trouwens, Mja ik zou mijn enige onderkastje op moeten offeren.![]()
Vind je dat niet irritant om dan van de badkamer naar je keuken te moeten lopen? Mijn badkamer is in verhouding nog kleiner dan de keuken. Vind ik verder helemaal niet erg trouwens, leuke tegeltjes en weinig poetswerk.
aaawhquote:Op zondag 4 februari 2018 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat het al geweest was. Ik zet het in mijn agenda ok
Oh ja gelijkvloers scheelt een hoop.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee onderkeukenkastjes. En teveel pannen, potten en bakzooi dat ik er echt geen eentje wil opofferen. De bovenste twee gebruik ik voor borden, kommen, kopjes en voor pasta, rijst, koffie, thee, ontbijt zooi opslaan. Neuh, vind dat niet irritant want mijn slaapkamer is niet zo groot, dus je bent zo vanuit de keuken door de slaapkamer in mijn badkamer. Ideaal met alles gelijksvloers.
Daarbij is mijn woonkamer een L-vorm omdat de badkamer er een hap uitneemtquote:Op zondag 4 februari 2018 11:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ja gelijkvloers scheelt een hoop.
Ik ga een keer allemaal haakjes aan mijn muur maken voor wat bakblikken enzo.
Damnquote:Op zondag 4 februari 2018 11:27 schreef Saisai het volgende:
Wat er mijn inziens moet gebeuren is:
Verwijderen dak+ dakconstructie
Verwijderen verdiepingsvloer
Plaatsen van stalen frame + verdiepingsvloer + dakconstructie binnen de huidige muren
nog veel meer..
niet in die van ons in ieder gevalquote:Op zondag 4 februari 2018 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
In welk universum lijkt deze kerel op David Beckham dan?![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ga ook nog planken maken.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarbij is mijn woonkamer een L-vorm omdat de badkamer er een hap uitneemtMaargoed, iets meer de muren gaan benutten is best een goed idee. Doe ik al wel in mijn woonkamer, maar dat kan ik ook gaan toepassen in de keuken inderdaad. Of wat ik eerder overwoog: nog eens kritisch kijken naar alle bak en kookspul. Alles wat oud en versleten is > weg, alles wat nauwelijks aangeraakt is > weg.
Dat vindt hij zelf dus welquote:Op zondag 4 februari 2018 11:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
niet in die van ons in ieder geval
why?
quote:Op zondag 4 februari 2018 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vindt hij zelf dus wel![]()
Netflixserie ‘Lookalikes’, zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |