abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:55:23 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176979563
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat ik schrijf is een reflectie van hoe vrouwen over het algemeen zijn, doen, handelen. Als jij dat allemaal interpreteert alszijnde hebben van een Kutpersoonlijkheid. Don't shoot the messenger!
Het is vooral een reflectie van jouw mening over hoe vrouwen over het algemeen zijn, doen, handelen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176979580
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat ik schrijf is een reflectie van hoe vrouwen over het algemeen zijn, doen, handelen. Als jij dat allemaal interpreteert alszijnde hebben van een Kutpersoonlijkheid. Don't shoot the messenger!
haha.
Ja doei.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:01:46 #153
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176979741
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is vooral een reflectie van jouw mening over hoe vrouwen over het algemeen zijn, doen, handelen.
Die dingen die ik noem zijn niet alleen mijn mening he. Er bestaan meerdere mensen die ikzelf nieteens ken, die tot die (zelfde) conclusies komen. En dan wordt het zelfs wetenschappelijk. Als je ze wilt wegvegen als een mening en niet waar ofzo. Fijn. Of je kunt ervoor openstaan en toetsen in hoeverre er waarheid in schuilt. Maar ik vrees dat velen hier gewoon bekrompen zijn. En liever de wereld willen zien zoals het ze zelf uitkomt. Lekker veilig.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:03:13 #154
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176979775
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

haha.
Aangepast. haha.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:06:02 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176979839
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:01 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Die dingen die ik noem zijn niet alleen mijn mening he. Er bestaan meerdere mensen die ikzelf nieteens ken, die tot die (zelfde) conclusies komen. En dan wordt het zelfs wetenschappelijk. Als je ze wilt wegvegen als een mening en niet waar ofzo. Fijn. Of je kunt ervoor openstaan en toetsen in hoeverre er waarheid in schuilt. Maar ik vrees dat velen hier gewoon bekrompen zijn. En liever de wereld willen zien zoals het ze zelf uitkomt. Lekker veilig.
Je schijnt niet te begrijpen dat wat je hier schrijft volledig van toepassing is op jezelf. Want jij wil de wereld graag zien zoals het jezelf goed uitkomt. De realiteit is dat heel veel mensen (wellicht ook om je heen) gewoon wél een relatie hebben, en vooral ook wél seks hebben.

Dat komt omdat het voor veel mensen niet zo'n enorm issue is om te bereiken. Voor jou wel. Dus je kunt dan 2 dingen doen;

1. proberen gelijk te krijgen
2. proberen je issue op te lossen

Jij bent exclusief bezig met 1. Dat is heel leuk, en als je 's avonds je browser dicht klikt zul je vast wat opgeluchter zijn dan toen je aan de dag begon, maar dat is symptoombestrijding, want het eigenlijke issue is nog steeds niet opgelost, en dat gaat ook niet gebeuren zolang je met 1 bezig bent, in plaats van met 2.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:13:20 #156
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980029
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je schijnt niet te begrijpen dat wat je hier schrijft volledig van toepassing is op jezelf. Want jij wil de wereld graag zien zoals het jezelf goed uitkomt. De realiteit is dat heel veel mensen (wellicht ook om je heen) gewoon wél een relatie hebben, en vooral ook wél seks hebben.

Dat komt omdat het voor veel mensen niet zo'n enorm issue is om te bereiken. Voor jou wel. Dus je kunt dan 2 dingen doen;

1. proberen gelijk te krijgen
2. proberen je issue op te lossen

Jij bent exclusief bezig met 1. Dat is heel leuk, en als je 's avonds je browser dicht klikt zul je vast wat opgeluchter zijn dan toen je aan de dag begon, maar dat is symptoombestrijding, want het eigenlijke issue is nog steeds niet opgelost, en dat gaat ook niet gebeuren zolang je met 1 bezig bent, in plaats van met 2.
t

Nee Niels.

Het vrouwelijk fok! narratief is "uiterlijk van een man maakt geen donder uit het ligt aan zijn innerlijk".

En dan wordt het interessant. Dát is waar ik vooral tegenin ga.

Fok!sters beweren bij hoog en laag, dat zelfs als je lelijk bent als man. Dat je heus wel aan een leuke vrouw komt. Tsja het kán. Er kan heel veel. De loterij winnen ook. Maar over het algemeen is het gewoon belachelijk om te stellen.

Dat voorbeeld met die filmpjes over Dating in the dark. Geeft perfekt weer hoe schijnheilig hypocriet vrouwen denken en handelen.

Ik probeer vooral aan te tonen dat het uiterlijk van een man, wel degelijk uitmaakt voor vrouwen. Sterker nog. Dat is mischien wel het allerbelangrijkste voor dat eerste contact.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:17:29 #157
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176980155
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

t

Nee Niels.

Het vrouwelijk fok! narratief is "uiterlijk van een man maakt geen donder uit het ligt aan zijn innerlijk".

En dan wordt het interessant. Dát is waar ik tegenin ga.

Fok!sters beweren bij hoog en laag, dat zelfs als je lelijk bent. Dat je heus wel aan een leuke vrouw komt. Tsja het kán. Et kan heel veel. De loterij winnen ook. Maar over het algemeen is het gewoon belachelijk.

Dat voorbeeld met die filmpjes over Dating in the dark. Schetst perfekt hoe schijnheilig hypocriet vrouwen denken en handelen.

Ik probeer vooral aan te tonen dat het uiterlijk van een man, wel degelijk uitmaakt voor vrouwen.
Nou, Henk, en STEL nou even, STEL nou even dat het lukt om dat aan te tonen. Je hebt dat bewijs geleverd, en de hele wereld is het met jou eens.

Wat dan? Kun je dan ineens wel neuken? Krijg je dan ineens wél seks? Is dan ineens je probleem opgelost? Want zelfs ALS alle vrouwen zo zijn, dan kunnen veruit de meeste mannen daar op dit moment wel degelijk mee omgaan, aangezien de meeste mannen gewoon nu ook al neuken.

Maar jij niet. Dus vertel eens, zelfs als iedereen op de wereld jou gelijk geeft. Krijg jij dan morgen ineens wel seks?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:21:38 #158
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176980281
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:47 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Hoe vaak zeg ik kutvrouwen. Of vind jij vrouwen stiekem kut? Kan een slip uit je onderbewuste zijn, ik bedoel maar.
Je zegt het niet letterlijk, maar daar komt je boodschap iedere keer op neer. Ik ben niet de enige die dat vindt zo te zien in dit topic of hoe er in het algemeen wordt gereageerd op jou.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:22:14 #159
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980308
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

1. proberen gelijk te krijgen
2. proberen je issue op te lossen

Jij bent exclusief bezig met 1. Dat is heel leuk, en als je 's avonds je browser dicht klikt zul je vast wat opgeluchter zijn dan toen je aan de dag begon, maar dat is symptoombestrijding, want het eigenlijke issue is nog steeds niet opgelost, en dat gaat ook niet gebeuren zolang je met 1 bezig bent, in plaats van met 2.
Punt 2 ben ik mee bezig geweest en is niet makkelijk voor mij. Dat jullie met een betonnen plaat voor de kop blijven beweren dat het dan toch aan mijn innerlijk moet liggen. Dat voelt als een belediging en ontkennung van mijn werkelijke probleem. Namelijk mijn uiterlijk. Uiterlijk waar ik onder lijd. Je blijft onzin verkopen in de hoop dat ik ik dat als een ezel slik.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:23:51 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176980341
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat ik schrijf is een reflectie van hoe vrouwen over het algemeen zijn, doen, handelen. Als jij dat allemaal interpreteert als dat vrouwen een Kutpersoonlijkheid hebben. Don't shoot the messenger!
En jij hebt hoeveel ervaring met vrouwen, ook alweer?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 21:26:35 #161
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980408
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, Henk, en STEL nou even, STEL nou even dat het lukt om dat aan te tonen. Je hebt dat bewijs geleverd, en de hele wereld is het met jou eens.

Wat dan? Kun je dan ineens wel neuken? Krijg je dan ineens wél seks? Is dan ineens je probleem opgelost? Want zelfs ALS alle vrouwen zo zijn, dan kunnen veruit de meeste mannen daar op dit moment wel degelijk mee omgaan, aangezien de meeste mannen gewoon nu ook al neuken.

Maar jij niet. Dus vertel eens, zelfs als iedereen op de wereld jou gelijk geeft. Krijg jij dan morgen ineens wel seks?
Nee, ik weet uit ervaring dat vrouwen net zo oppervlakkig afgaan op het uiterlijk van een man, als dat dat andersom gebeurt. Mischien wel erger zelfs. En van daaruit de man allerlei mooie persoonseigenschappen toekennen die mischien nieteens aanwezig zijn. Dat is wat ik wil aantonen. Maar de brainwashing onder zowat alle vrouwen en heel veel mannen hier (en daarbuiten). Is zeer hardnekkig.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:28:17 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176980452
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:22 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Punt 2 ben ik mee bezig geweest en is niet makkelijk voor mij. Dat jullie met een betonnen plaat voor de kop blijven beweren dat het dan toch aan mijn innerlijk moet liggen. Dat voelt als een belediging en ontkennung van mijn werkelijke probleem. Namelijk mijn uiterlijk. Uiterlijk waar ik onder lijd. Je blijft onzin verkopen in de hoop dat ik ik dat als een ezel slik.
Nou, kijk, voor mij is dit forum vermaak. Dat neemt niet weg dat jouw issue voor jou bittere ernst is, maar het is JOUW probleem. Dus al is de hele wereld het WEL met jou eens, dan nog ben JIJ degene die het moet oplossen, want dat kan iemand anders niet voor jou doen.

Het interesseert mij totaal niet wat jij wel of niet slikt, want ik klik mijn browser dicht en ik neuk mijn vrouw nog een keer. Jij klikt je browser dicht en slaat weer iets aan gort bij jou thuis. Dus uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn of jij je probleem wel of niet oplost, want mijn leven wordt daar niet beter of slechter van.

Wat jij niet wil zien, is dat je met jouw houding geen stap dichter bij een oplossing komt. Wat je ook niet wil zien is dat iedereen hier die tegen je in gaat je uiteindelijk wel probeert te helpen, maar dat wil je niet zien, want je bent vooral bezig met wild om je heen slaan omdat je niet de reacties krijgt die je graag wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:30:03 #163
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980496
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

En jij hebt hoeveel ervaring met vrouwen, ook alweer?
Naja, kijk ik heb zelf nooit (sex)relaties gehad. Maar ik kom wel buiten. Ik heb vrienden, kennissen. Ik zie en hoor heel veel. Dat telt toch ook wel.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:31:49 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176980551
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:30 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Naja, kijk ik heb zelf nooit (sex)relaties gehad. Maar ik kom wel buiten. Ik heb vrienden, kennissen. Ik zie en hoor heel veel. Dat telt toch ook wel.
Nou nee... maar goed, misschien kan ik ook een hele verhandeling over het doen van een open-hart-operatie geven omdat ik toevallig een paar hartchirurgen ken, zou kunnen natuurlijk.
Of over het besturen van een vliegtuig, omdat ik wel eens piloten spreek en heel veel zie en hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 21:32:10 #165
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980567
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, kijk, voor mij is dit forum vermaak. Dat neemt niet weg dat jouw issue voor jou bittere ernst is, maar het is JOUW probleem. Dus al is de hele wereld het WEL met jou eens, dan nog ben JIJ degene die het moet oplossen, want dat kan iemand anders niet voor jou doen.

Het interesseert mij totaal niet wat jij wel of niet slikt, want ik klik mijn browser dicht en ik neuk mijn vrouw nog een keer. Jij klikt je browser dicht en slaat weer iets aan gort bij jou thuis. Dus uiteindelijk zal het mij een rotzorg zijn of jij je probleem wel of niet oplost, want mijn leven wordt daar niet beter of slechter van.

Wat jij niet wil zien, is dat je met jouw houding geen stap dichter bij een oplossing komt. Wat je ook niet wil zien is dat iedereen hier die tegen je in gaat je uiteindelijk wel probeert te helpen, maar dat wil je niet zien, want je bent vooral bezig met wild om je heen slaan omdat je niet de reacties krijgt die je graag wil.
Precies. Precies wat jij daar zegt. Je komt hier alleen trappen en lekker in wonden wrijven. Je bent gewoon een klootzak. Laten we het eens over jouw persoon hebben. En hoe je irl bent.

Je zegt zelf dat je hier alleen komt voor je vermaak. Je zogenaamde goede adviezen zijn derhalve zeer discutabel.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:33:24 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176980609
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:32 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Precies. Precies wat jij daar zegt. Je komt hier alleen trappen en lekker in wonden wrijven. Je bent gewoon een klootzak. Laten we het eens over jouw persoon hebben. En hoe je irl bent.

Je zegt zelf dat je hier alleen komt voor je vermaak. Je adviezen zijn derhalve zeer discutabel.
En jij trekt de conclusie dat "trappen en lekker in wonden wrijven" zijn vorm van vermaak is.... dat is best ziek eigenlijk, als je denkt dat dat vermaak voor iemand is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 21:34:36 #167
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980668
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee... maar goed, misschien kan ik ook een hele verhandeling over het doen van een open-hart-operatie geven omdat ik toevallig een paar hartchirurgen ken, zou kunnen natuurlijk.
Of over het besturen van een vliegtuig, omdat ik wel eens piloten spreek en heel veel zie en hoor.
Hoe kun je dat vergelikjken met een open-hart transplantatie. sjeezus.. Weet je hoe ze dat noemen. Je eigen stropop afschieten.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:35:45 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176980712
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:32 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Precies. Precies wat jij daar zegt. Je komt hier alleen trappen en lekker in wonden wrijven. Je bent gewoon een klootzak. Laten we het eens over jouw persoon hebben. En hoe je irl bent.

Je zegt zelf dat je hier alleen komt voor je vermaak. Je adviezen zijn derhalve zeer discutabel.
Nee, dat wil jij wel graag denken dat dat zo is, maar dat is niet zo. Wat ik echter NIET doe is jou zeggen wat je wil horen alleen maar omdat je dat prettiger vindt want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ik vind het niet zo interessant wat jouw mening over mijn adviezen is. Ik zit hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar als jij wil ventileren wat jouw mening over mij is, be my guest, ik heb daar geen last van.

Maar vraag vooral wat je wil weten over mij, en je krijgt ook een eerlijk antwoord. Of jij dat antwoord dan wil geloven is aan jou, maar dat verandert niets aan dat mijn antwoorden wel eerlijk zijn. Probeer het eens, het zou je nog verbazen hoe zeer ik jouw situatie (met een andere aanleiding dan bij jou, maar toch) van dicht bij heb mee gemaakt.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:36:40 #169
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980744
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En jij trekt de conclusie dat "trappen en lekker in wonden wrijven" zijn vorm van vermaak is.... dat is best ziek eigenlijk, als je denkt dat dat vermaak voor iemand is.
Hij is ziek..

Ik ben ook ziek, ja.

Maar Coolguy is ook een soort ziek. Echt een zieke gast. Zijn manier van discussievoeren is een reflectie van wie hij is irl. Denk daar maar eens over na.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:36:47 #170
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176980752
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En jij trekt de conclusie dat "trappen en lekker in wonden wrijven" zijn vorm van vermaak is.... dat is best ziek eigenlijk, als je denkt dat dat vermaak voor iemand is.
Dat is de conclusie die hem het beste uitkomt, want wat ik al zei; vooral wild om zich heen slaan in plaats van proberen te horen wat de ander zegt.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:37:24 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176980781
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:36 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Hij is ziek..

Ik ben ook ziek, ja.

Maar Coolguy is ook een soort ziek. Echt een zieke gast. Zijn manier van discussievoeren is een reflectie van wie hij is irl. Denk daar maar eens over na.
:D 8)7

Maar ik neuk wél. Doe ik toch iets beter dan jij.

Maar bovenstaande aanbod geldt nog steeds. Maak er gebruik van zou ik zeggen, het zou je zomaar veel meer kunnen helpen dan je in eerste instantie wil geloven of toegeven. Ja, of niet natuurlijk, maar dat is aan jou om te beoordelen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:38:34 #172
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176980829
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Dit klinkt echt verschrikkelijk treurig. Nooit van gehoord, en ik heb ongeveer 0 zin om er verder iets over te lezen, na het lezen van de OP.
Dit
:')
  maandag 5 februari 2018 @ 21:42:56 #173
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176980956
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat wil jij wel graag denken dat dat zo is, maar dat is niet zo. Wat ik echter NIET doe is jou zeggen wat je wil horen alleen maar omdat je dat prettiger vindt want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ik vind het niet zo interessant wat jouw mening over mijn adviezen is. Ik zit hier namelijk niet om vriendjes te maken, maar als jij wil ventileren wat jouw mening over mij is, be my guest, ik heb daar geen last van.

Maar vraag vooral wat je wil weten over mij, en je krijgt ook een eerlijk antwoord. Of jij dat antwoord dan wil geloven is aan jou, maar dat verandert niets aan dat mijn antwoorden wel eerlijk zijn. Probeer het eens, het zou je nog verbazen hoe zeer ik jouw situatie (met een andere aanleiding dan bij jou, maar toch) van dicht bij heb mee gemaakt.
Je programmeert. En je derde (niet je eerste) kind komt eraan.

Waar of niet waar.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:46:21 #174
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176981055
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:42 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Je programneert. En je derde (niet je eerste) kind komt eraan.

Waar of niet waar.
Je bent echt een mafkees. Nee, ik programmeer helemaal niets, en ik voor zowel mijn vrouw als voor mij is het kindje wat er aan komt ons eerste kind.

Maar je bent hard op weg om te bewijzen dat wat ik zeg wel degelijk klopt. Je bent niet op zoek naar oplossingen, je bent vooral bezig met wild om je heen slaan. Ik doe je een handreiking, waar je zo maar eventueel iets aan zou kunnen hebben, en daarin ben je niet geïnteresseerd.

Dus ik probeer het nog één keer. Je hebt de kans om iets mee te krijgen waar je MISSCHIEN (want dat bepaal jij) wat aan hebt, maar dat is meer dan je nu hebt, want wat je tot nu toe gedaan hebt hier op het forum heb je in ieder geval niets aan in de zin van dichter bij je doel komen. Ik zou er gebruik van maken.

Als je dat niet doet is dat natuurlijk volkomen OK, maar dan maak je wel duidelijk dat je hier niet zit voor hulp.

Aan jou de keuze, graag of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:46:33 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981058
Zo zo... wat lees ik nou? Derde kind? :o
Die weet dan iig wel hoe hij vrouwen in bed moet krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 21:47:13 #176
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176981069
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is de conclusie die hem het beste uitkomt, want wat ik al zei; vooral wild om zich heen slaan in plaats van proberen te horen wat de ander zegt.
Als mensen jouw posts doornemen. Is je standaard uitgangspunt: "alles is de schuld van de topicstarter zelf! *Trap, wrijft in wond*
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:47:21 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176981071
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:46 schreef Leandra het volgende:
Zo zo... wat lees ik nou? Derde kind? :o
Die weet dan iig wel hoe hij vrouwen in bed moet krijgen.
:D _O_
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:48:14 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981102
Maar goed, een account van anderhalve maand oud en denken dat je alles weet over een bepaalde user..... wiens kloon ben je dan?
Op basis van een treinverhaal dat ik las heb ik wel een idee :D :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 21:49:00 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981121
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D _O_
Ja ja, lach maar, hoeveel moeder moeder wordt dat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:49:24 #180
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176981135
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ja, lach maar, hoeveel moeder moeder wordt dat?
hoeveel moeder moeder? lolwat?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 21:52:41 #181
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176981219
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je bent echt een mafkees. Nee, ik programmeer helemaal niets, en ik voor zowel mijn vrouw als voor mij is het kindje wat er aan komt ons eerste kind.

Maar je bent hard op weg om te bewijzen dat wat ik zeg wel degelijk klopt. Je bent niet op zoek naar oplossingen, je bent vooral bezig met wild om je heen slaan. Ik doe je een handreiking, waar je zo maar eventueel iets aan zou kunnen hebben, en daarin ben je niet geïnteresseerd.

Dus ik probeer het nog één keer. Je hebt de kans om iets mee te krijgen waar je MISSCHIEN (want dat bepaal jij) wat aan hebt, maar dat is meer dan je nu hebt, want wat je tot nu toe gedaan hebt hier op het forum heb je in ieder geval niets aan in de zin van dichter bij je doel komen. Ik zou er gebruik van maken.

Als je dat niet doet is dat natuurlijk volkomen OK, maar dan maak je wel duidelijk dat je hier niet zit voor hulp.

Aan jou de keuze, graag of niet.
Welke keuzes. Jouw keuzen. Dat ik je bullshit (wat niet werkt) moet aannemen voor waar. Toch? Wat is dat voor keuze?

Het is duidelijk dat jij hier niet zit om gemeende hulp te bieden. Dus waarom blijf je doen alsof?
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 21:56:11 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176981326
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:52 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Welke keuzes. Jouw keuzen. Dat ik je bullshit (wat niet werkt) moet aannemen voor waar. Toch? Wat is dat voor keuze?

Het is duidelijk dat jij hier niet zit om gemeende hulp te bieden. Dus waarom blijf je doen alsof?
Als je de kans had gegrepen om daar achter te komen was je er nu achter gekomen hoe zeer die hulp gemeend was. Maar je hebt de kans gehad, 2x zelfs (wat 1x meer is dan de meeste mensen krijgen), en je hebt exact dat gedaan wat ik al aangaf dat je hier op het forum deed, namelijk een beetje janken ipv echt op zoek te zijn naar hulp, want die heb ik je net geboden.

Of je er wat aan had gehad, dat kan ik niet voor je beoordelen, maar je had in ieder geval de mogelijkheid gehad. Maar je wil niet. Dat op zich is niet verbazend, en is ook helemaal niet erg, maar het is wel tekenend.

Veel succes er mee, je zult het nodig hebben ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176981537
Ik moet bij MGTOW altijd denken aan:

Ja doei.
  maandag 5 februari 2018 @ 22:05:33 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981608
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

hoeveel moeder moeder? lolwat?
Godver, wat heb ik daar nou getypt? :D :')
Het kind met de hoeveelste moeder is nu in aantocht.... dat was de bedoeling :')
Dus zijn kind 1 en 2 van 1 moeder of van 2 moeders.

Ik wacht wel even op het antwoord van Sadcopter, die schijnt alles van jou te weten :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 22:10:02 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176981760
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Godver, wat heb ik daar nou getypt? :D :')
Het kind met de hoeveelste moeder is nu in aantocht.... dat was de bedoeling :')
Dus zijn kind 1 en 2 van 1 moeder of van 2 moeders.

Ik wacht wel even op het antwoord van Sadcopter, die schijnt alles van jou te weten :6
Welke kinderen??? 8)7 Ik héb geen kinderen, waar gaat dit over? :D Is hij in de veronderstelling dat ik iemand anders ben of wat??
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 22:10:21 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981773
Het verschil tussen Nielsch en CG niet weten.... dat is als denken dat Cc en ik dezelfde zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176981780
IK SNAP HET NIET MEER
Ja doei.
  maandag 5 februari 2018 @ 22:10:46 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981784
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welke kinderen??? 8)7 Ik héb geen kinderen, waar gaat dit over? :D Is hij in de veronderstelling dat ik iemand anders ben of wat??
Ja, hij denkt dat je Niels heet, en dat je Nielsch bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 22:11:44 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981814
Wel briljant, al 14 jaar een kloon hebben.... dat red ik niet :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 22:12:10 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176981824
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, hij denkt dat je Niels heet, en dat je Nielsch bent.
Ah, vandáár dat hij me aansprak met Niels. Ik dacht dat hij gewoon een willekeurige naam gebruikte, vandaar dat ik zei Henk. Ik ben dat helemaal niet :D
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 5 februari 2018 @ 22:12:32 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981839
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
IK SNAP HET NIET MEER
Sadcopter spreekt CG aan met Niels en doet alsof CG al 2 kinderen heeft.... ergo: Sadcopter denkt dat CG Nielsch is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 22:13:11 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981859
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, vandáár dat hij me aansprak met Niels. Ik dacht dat hij gewoon een willekeurige naam gebruikte, vandaar dat ik zei Henk. Ik ben dat helemaal niet :D
Nee, dat weet ik toch Luuk :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 februari 2018 @ 22:14:33 #193
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176981906
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je de kans had gegrepen om daar achter te komen was je er nu achter gekomen hoe zeer die hulp gemeend was. Maar je hebt de kans gehad, 2x zelfs (wat 1x meer is dan de meeste mensen krijgen), en je hebt exact dat gedaan wat ik al aangaf dat je hier op het forum deed, namelijk een beetje janken ipv echt op zoek te zijn naar hulp, want die heb ik je net geboden.

Of je er wat aan had gehad, dat kan ik niet voor je beoordelen, maar je had in ieder geval de mogelijkheid gehad. Maar je wil niet. Dat op zich is niet verbazend, en is ook helemaal niet erg, maar het is wel tekenend.

Veel succes er mee, je zult het nodig hebben ^O^
Jouw zogenaamde gemeende hulp, je posthistorie staat er vol mee. Is altijd zo verpakt om mensen pijn te doen. Door a. hun problemen hard te ontkennen. b. de pijn die ze al voelen door hun problemen, te verergeren door er eigen schuld intewrijven bijvoorbeeld.

En dan moeten mensen jouw zogenaamde goedbedoelde handreiking aannemen. En als ze dat niet doen vind je dat een teken dat ze niet geholpen willen worden?

Je bent echt een ziekelijk persoon. Je bent geen normale trol. Trollen dat is wat ze in klaagbaak en ONZ doen. Jij bent speciaal. En ik vraag mij af hoe jouw gedrag hier, IRL vertaalt.
  maandag 5 februari 2018 @ 22:16:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176981947
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef Sadcopter het volgende:
En ik vraag mij af hoe jouw gedrag hier IRL vertaalt.
Vooralsnog in een leven dat hem een leuk huis en een zwangere vrouw oplevert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176982018
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jouw zogenaamde gemeende hulp, je posthistorie staat er vol mee. Is altijd zo verpakt om mensen extra pijn intewrijven. Door a. hun problemen hard te ontkennen. b. de pijn die ze al voelen door hun problemen, te verergeren door er eigen schuld intewrijven. En dan moeten mensen jouw zogenaamde goedbedoelde handreiking aannemen. En als ze dat niet doen vind je dat een teken dat ze niet geholpen willen worden?

Je bent echt een ziekelijk persoon. Je bent geen normale trol. Trollen dat is wat ze in klaagbaak en ONZ doen. Jij bent speciaal. En ik vraag mij af hoe jouw gedrag hier, IRL vertaalt.
De R&P tough love brigade is weer ruimschoots aanwezig in dit topic ja :')
  maandag 5 februari 2018 @ 22:43:38 #196
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176982666
Nou... Dit topic verloopt voorspelbaar.

Ik zie modactiviteit en toch blijft het open, dat verbaast me nog meer.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_176982742
De mods gaan ook gewoon hun eigen gang.
Ja doei.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 22:55:46 #198
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176982980
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:14 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jouw zogenaamde gemeende hulp, je posthistorie staat er vol mee. Is altijd zo verpakt om mensen pijn te doen. Door a. hun problemen hard te ontkennen. b. de pijn die ze al voelen door hun problemen, te verergeren door er eigen schuld intewrijven bijvoorbeeld.

En dan moeten mensen jouw zogenaamde goedbedoelde handreiking aannemen. En als ze dat niet doen vind je dat een teken dat ze niet geholpen willen worden?

Je bent echt een ziekelijk persoon. Je bent geen normale trol. Trollen dat is wat ze in klaagbaak en ONZ doen. Jij bent speciaal. En ik vraag mij af hoe jouw gedrag hier, IRL vertaalt.
Mja ik ben helemaal géén troll. Maar, ik snap wel dat dat voor jou makkelijker is om het zo te willen zien. Maar hey, mijn probleem is het niet. Zoals ik al zei, succes er mee, je zult het nodig hebben ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176983027
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:36 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Hij is ziek..

Ik ben ook ziek, ja.

Maar Coolguy is ook een soort ziek. Echt een zieke gast. Zijn manier van discussievoeren is een reflectie van wie hij is irl. Denk daar maar eens over na.
Het zou ook kunnen dat hij je de spiegel voor houdt en qua discussie je een koekje van eigen deeg geeft. Dan zegt het dus ook iets over jou.

Stop met dat verbitterde en zielige gedoe en ga gewoon leven. Vrouwen zijn ook maar gewoon mensen, geen mythische figuren die nederdalen om de uitverkorenen sex te vergunnen.

Alsjeblieft man. Ga gewoon eens iets leuks doen, lach, heb plezier. Misschien is er dan een keer een vrouw die je wel ziet staan.
Whatever...
  maandag 5 februari 2018 @ 22:59:34 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176983091
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 22:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het zou ook kunnen dat hij je de spiegel voor houdt en qua discussie je een koekje van eigen deeg geeft. Dan zegt het dus ook iets over jou.

Stop met dat verbitterde en zielige gedoe en ga gewoon leven. Vrouwen zijn ook maar gewoon mensen, geen mythische figuren die nederdalen om de uitverkorenen sex te vergunnen.

Alsjeblieft man. Ga gewoon eens iets leuks doen, lach, heb plezier. Misschien is er dan een keer een vrouw die je wel ziet staan.
Amen _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')