maak een account op FOK.nl en vraag het daarquote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zei de IKEA toen je het ze vroeg?
Ah, duidelijk!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
maak een account op FOK.nl en vraag het daar
Heb geen auto. Ik vraag me af, als ik dan zeg in een Duitse Ikea vestiging ben. En daar wat koop. Of ze het dan wel naar NL kunnen verzenden.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:44 schreef gianni61 het volgende:
en zelf naar duitsland rijden kan niet omdat?
IKEA liefert an jede Adresse innerhalb Deutschland per Paketversand oder Spedition; eine Lieferung außerhalb Deutschlands findet nicht statt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
Heb geen auto. Ik vraag me af, als ik dan zeg in een Duitse Ikea vestiging ben. En daar wat koop. Of ze het dan wel naar NL kunnen verzenden.
Ikea heeft blijkbaar geen e-mail. Alleen telefoon. En ik beschik alleen over steenkolen-duits.
Je kunt je vraag hier stellen: https://nl-nl.customersupport.ikea.com/app/ask/quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
Heb geen auto. Ik vraag me af, als ik dan zeg in een Duitse Ikea vestiging ben. En daar wat koop. Of ze het dan wel naar NL kunnen verzenden.
Ikea heeft blijkbaar geen e-mail. Alleen telefoon. En ik beschik alleen over steenkolen-duits.
Familie, vrienden die niet even willen rijden tegen een vergoeding?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. *edit*.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:31 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Zou dit mogelijk zijn. Heeft er iemand ervaring?
Ik wil graag de Prarie laminaat maar deze is overal uitverkocht. Duitsland heeft em nog op voorraad.
Wellicht een überachtig iets?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Familie, vrienden die niet even willen rijden tegen een vergoeding?
Dan huur je er een.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
Snappcar ofzo en je bent voor een paar tientjes onderweg.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef Crazylikethatglue het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |