3-4 achterquote:Op zondag 4 februari 2018 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf voorzichtig, maar Rob staat 3-1 voor tegen Ryan Meikle. De langverwachte, bevrijdende eerste overwinning incoming?
Ik had de livescore van Eidams v Walsh opgezet, volgens mij heeft die pot meer dan een halfuur geduurd met prachtige gemiddeldes rond de 80 terwijl het 3-6 werd voor Walsh.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:32 schreef Mani89 het volgende:
En toch staat Rob weer rond de 100 gemiddeld te speren. Er is net ook iemand met een gemiddelde van 72 door gegaan naar de volgende ronde.
Ik zit live te kijken naar RJR2 tegen Baxter die een prachtig gemiddelde van 78 aan het gooien zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had de livescore van Eidams v Walsh opgezet, volgens mij heeft die pot meer dan een halfuur geduurd met prachtige gemiddeldes rond de 80 terwijl het 3-6 werd voor Walsh.
Van Gerwen verloor vorig jaar ook van willekeurige namen als Ritchie Edhouse.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:43 schreef Tagliano het volgende:
TjaVan Gerwen overkwam het ook vorig jaar. Blijft toch apart
Da's ook waar. Als ik het zo volg staat Cross eigenlijk op een prima niveau te sperenquote:Op zondag 4 februari 2018 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen verloor vorig jaar ook van willekeurige namen als Ritchie Edhouse.
Komt volgende week wel goed. Alleen loopt hij wel het risico dat hij in de eerste/tweede ronde in moet stromen.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook waar. Als ik het zo volg staat Cross eigenlijk op een prima niveau te speren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |