Vorige week al een Challenge Tour gewonnen en op basis daarvan worden lege plekken op de Player Championships bijgevuld, valt dus wel mee hoe dramatisch het zal zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch jammer dat Portela geen tourcard heeft.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week al een Challenge Tour gewonnen en op basis daarvan worden lege plekken op de Player Championships bijgevuld, valt dus wel mee hoe dramatisch het zal zijn.
Hughes heeft het volgens mij niet briljant gedaan op de eerste challengers.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]Worden die het hele jaar door op basis van die ranglijst bijgevuld? Maar een Hughes bijvoorbeeld kan dus niet meedoen ?
Wel apart dat er zoveel spelers goed presteren dit weekend die geen tourcard hebben. Misschien moet de pdc het aantal tourcards uitbreiden?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hughes heeft het volgens mij niet briljant gedaan op de eerste challengers.
Je slaat wel erg door. Ik denk dat het prima is zoals ze het nu doen. Als je meer tourkaarten gaat vergeven, zou het onvermijdelijk zijn als toernooien als WMP/WGP ook uit moeten gaan breiden.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel apart dat er zoveel spelers goed presteren dit weekend die geen tourcard hebben. Misschien moet de pdc het aantal tourcards uitbreiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |