Hahaha, ze wil mij niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem tijd voor haar, 1 op 1 en zorg dan dat het ook echt tijd voor haar is, en ga niet over Kim zitten kletsen.
Mocht zij wel over Kim beginnen, en iets zeggen dat je niet bevalt, luister dan eens naar wat ze zegt, ipv gelijk in de verdediging te schieten.
Ja, ook proberen te "nuanceren" kan overkomen als in de verdediging schieten.
Ga wat leuks met haar doen, alleen met haar, waarbij het ook alleen om haar draait.
En Kim is niet bereid tijd voor haar te maken?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:41 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Hahaha, ze wil mij niet.
Ze wil een moeder, en nu Jules er is wordt het haar pijnlijk duidelijk dat zij geen moeder meer heeft. Dus noemt ze m'n vrouw consequent mam of moeder, wil ze moeder-dochter dingen doen enzovoort. Pijnlijk wel.
Jawel, ze zijn nu zwemmen, ik ben alleen thuis met de kleine.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Kim is niet bereid tijd voor haar te maken?
Ze geeft toch geen borstvoeding meer? Kan dus prima zonder baby.
Ik zou zulke gevoelens niet gelijk als jaloers omschrijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook alleen maar af of hier meer ouders met lichtelijk jaloerse kinderen waren.
De situatie voor jouw dochter is toch totaal anders dan gezinnen die een kindje erbij krijgen? Ik zou dit ook niet bestempelen als jaloezie. Het gaat me wel aan het hart, het arme meisjequote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook alleen maar af of hier meer ouders met lichtelijk jaloerse kinderen waren.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Fijn verhaal!![]()
Speelt jouw depressie nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Mekamotut, ik denk niet dat het jaloezie is zoals je het beschrijft. Ik denk eerder een enorme realiteitsschok haar moeder, die is er niet meer(herinner ok me dat goed?). En het moederen san van zo dichtbij meemaken, dat is verrekte confronterend. Een nieuuwe fase in het rouwen.
Toen ik moeder werd, kwam het gemis van mijn ouders even driedubbel binnen. Ik dacht dat ik het ergste rouwen achter de rug had, maar die enorme transformatie naar moeder bracht een hele nieuwe dimensie aan het rouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |