abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177076834
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neem tijd voor haar, 1 op 1 en zorg dan dat het ook echt tijd voor haar is, en ga niet over Kim zitten kletsen.
Mocht zij wel over Kim beginnen, en iets zeggen dat je niet bevalt, luister dan eens naar wat ze zegt, ipv gelijk in de verdediging te schieten.
Ja, ook proberen te "nuanceren" kan overkomen als in de verdediging schieten.

Ga wat leuks met haar doen, alleen met haar, waarbij het ook alleen om haar draait.
Hahaha, ze wil mij niet.
Ze wil een moeder, en nu Jules er is wordt het haar pijnlijk duidelijk dat zij geen moeder meer heeft. Dus noemt ze m'n vrouw consequent mam of moeder, wil ze moeder-dochter dingen doen enzovoort. Pijnlijk wel.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:42:20 #27
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_177076858
Dan moeten jullie daar iets mee!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:43:17 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177076875
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:41 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Hahaha, ze wil mij niet.
Ze wil een moeder, en nu Jules er is wordt het haar pijnlijk duidelijk dat zij geen moeder meer heeft. Dus noemt ze m'n vrouw consequent mam of moeder, wil ze moeder-dochter dingen doen enzovoort. Pijnlijk wel.
En Kim is niet bereid tijd voor haar te maken?
Ze geeft toch geen borstvoeding meer? Kan dus prima zonder baby.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177076893
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

En Kim is niet bereid tijd voor haar te maken?
Ze geeft toch geen borstvoeding meer? Kan dus prima zonder baby.
Jawel, ze zijn nu zwemmen, ik ben alleen thuis met de kleine.
Die vind water niks.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:49:54 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177077005
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:44 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Jawel, ze zijn nu zwemmen, ik ben alleen thuis met de kleine.
Die vind water niks.
Nou, prima toch dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177077353
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, prima toch dan?
Ja ik vroeg me ook alleen maar af of hier meer ouders met lichtelijk jaloerse kinderen waren.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:13:56 #32
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177077769
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ja ik vroeg me ook alleen maar af of hier meer ouders met lichtelijk jaloerse kinderen waren.
Ik zou zulke gevoelens niet gelijk als jaloers omschrijven.
Klinkt zo negatief.
pi_177077822
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:00 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

De situatie voor jouw dochter is toch totaal anders dan gezinnen die een kindje erbij krijgen? Ik zou dit ook niet bestempelen als jaloezie. Het gaat me wel aan het hart, het arme meisje ;(
pi_177078203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:25 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Fijn verhaal! O+
Speelt jouw depressie nog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177078630
Mekamotut, ik denk niet dat het jaloezie is zoals je het beschrijft. Ik denk eerder een enorme realiteitsschok haar moeder, die is er niet meer(herinner ok me dat goed?). En het moederen san van zo dichtbij meemaken, dat is verrekte confronterend. Een nieuuwe fase in het rouwen.

Toen ik moeder werd, kwam het gemis van mijn ouders even driedubbel binnen. Ik dacht dat ik het ergste rouwen achter de rug had, maar die enorme transformatie naar moeder bracht een hele nieuwe dimensie aan het rouwen.
pi_177079186
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Mekamotut, ik denk niet dat het jaloezie is zoals je het beschrijft. Ik denk eerder een enorme realiteitsschok haar moeder, die is er niet meer(herinner ok me dat goed?). En het moederen san van zo dichtbij meemaken, dat is verrekte confronterend. Een nieuuwe fase in het rouwen.

Toen ik moeder werd, kwam het gemis van mijn ouders even driedubbel binnen. Ik dacht dat ik het ergste rouwen achter de rug had, maar die enorme transformatie naar moeder bracht een hele nieuwe dimensie aan het rouwen.
Zou goed kunnen.
Dankjewel.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:36:38 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_183207177
Vraagje! Mijn jongens zijn nu 4,5 en 2 en ik kom weer even in de knoop met het naar bed brengen als ik alleen ben. Eerder lukte dat prima omdat ze tegelijk naar bed gingen (dan deden we het omkleden en verhaaltje lezen etc. gewoon gezamenlijk en legde ik ze daarna in bed), maar nu is de jongste vaak al wat vroeger moe, waardoor de oudste net iets later naar bed gaat. De oudste wil alleen absoluut niet wachten ("ik wil gewoon niet alleen zijn") terwijl ik de jongste naar bed breng. Iemand tips?
KuikenGuppy
pi_183207468
De tweede heeft een totaal ander karakter als onze eerste, je denkt toch vaak dat ze ook qua persoonlijkheid op elkaar lijken maar wij vinden het heel erg vet dat ze totaal verschillend zijn !! In januari verwachten wij onze derde kindje ! Wij hebben nu 2 jongens van 3 en 1 en krijgen er een dochtertje bij *)

Heerlijk zon drukke boel in huis kan het mij niet meer anders voorstellen !
Ik was hier...
pi_183207486
Mijn oudste gaat dan mee en helpt mijn jongste op bed liggen. Ze weet dat ze dan heel stil moet zijn. Dat lukt ook. Ze leest dan zelf een boekje terwijl ze erbij zit. Of ze schiet in hulpmoedermodus.dan aait ze zachtjes over m'n jongste z'n been terwijl ze verliefd zit te kijken. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')