abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 februari 2018 @ 15:03:12 #1
475505 J_en_L
Wij zoeken een huisgenoot
pi_176905549
Hallo, wij zijn Jardi en Luna. We gaan komend academisch jaar in Rotterdam een appartement huren en zoeken een derde huisgenoot om de kosten per persoon te drukken.

Jardi: ik studeer straks econometrie en economie. En houd van fitness, gamen, dumpert kijken. Ben geen fanatieke voetbalfan en dus zit ik niet elke zondag voor de tv te schreeuwen. Wel stap ik waarschijnlijk elk weekend.

Luna: ik studeer straks technische wiskunde en houd van lezen.

Wij zijn opzoek naar iemand die doordeweeks net als wij rust in huis nodig heeft om - enigszins - goed te kunnen studeren (die universiteitsbibliotheken lijken me aardig ruk). In het weekend blijven we gewoon in Rotterdam. Waarschijnlijk bedragen de huurkosten 350 tot 400 euro per maand. We zoeken eerst iemand zodat we samen met z’n drieën een appartement kunnen uitzoeken.

Zelf roken we niet, maar we hebben er geen moeite mee als diegene wel rookt, zolang het maar niet binnenshuis gebeurt. Wat betreft huisdieren: honden en katten liever niet, maar met kleine dieren als een cavia of hamster hebben we totaal geen moeite.

Als je geïnteresseerd bent, kun je ons een mail sturen (inclusief foto en aantal jaren dat je van plan bent nog te studeren) op: jammerjoh@mail.com. Als je goed bij ons past, kunnen we wel een whapp-groep aanmaken.

We hopen snel van je te horen!

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 02-02-2018 18:50:18 ]
pi_176905653
Is dit 'zoekertje.fok.nl'?
Ja doei.
pi_176905663
foto's van de dames ?
pi_176905925
ik rook en heb honden en katten, net mailtje gestuurd gr
Moeten zij weten
pi_176906394
Hebben jullie een relatie?

Zodat die derde persoon een beetje als vijfde wiel aan de wagen bij jullie woont
pi_176907327
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:03 schreef J_en_L het volgende:
Hallo, wij zijn Jardi en Luna. We gaan komend academisch jaar in Rotterdam een appartement huren en zoeken een derde huisgenoot om de kosten per persoon te drukken.

Jardi: ik studeer straks econometrie en economie. En houd van fitness, gamen, dumpert kijken. Ben geen fanatieke voetbalfan en dus zit ik niet elke zondag voor de tv te schreeuwen. Wel stap ik waarschijnlijk elk weekend.

Luna: ik studeer straks technische wiskunde en houd van lezen.

Wij zijn opzoek naar iemand die doordeweeks net als wij rust in huis nodig heeft om - enigszins - goed te kunnen studeren (die universiteitsbibliotheken lijken me aardig ruk). In het weekend blijven we gewoon in Rotterdam. Waarschijnlijk bedragen de huurkosten 350 tot 400 euro per maand. We zoeken eerst iemand zodat we samen met z’n drieën een appartement kunnen uitzoeken.

Zelf roken we niet, maar we hebben er geen moeite mee als diegene wel rookt, zolang het maar niet binnenshuis gebeurt. Wat betreft huisdieren: honden en katten liever niet, maar met kleine dieren als een cavia of hamster hebben we totaal geen moeite.

Als je geïnteresseerd bent, kun je ons een mail sturen (inclusief foto en aantal jaren dat je van plan bent nog te studeren) op: samenwonen2018@outlook.com. Als je goed bij ons past, kunnen we wel een whapp-groep aanmaken.

We hopen snel van je te horen!
DM me eerst jullie foto aub.
groetjes.
5 Ferrari's op videoband!
pi_176907466
Zijn dat echte namen jardi en luna ?
  vrijdag 2 februari 2018 @ 16:58:34 #8
475505 J_en_L
Wij zoeken een huisgenoot
pi_176907647
Ik (Jardi) ben een jongen (19 jaar). Luna’s naam spreekt voor zich en zij is bijma 18. DM/PM kun je volgens mij pas na een week gebruiken; dit account is nog een paar uur oud. Daarom werken we met een mail-adres. Stuur anders even een mail en dan sturen we eentje terug met een foto’s van ons. We hebben trouwens geen relatie.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 17:01:14 #9
475505 J_en_L
Wij zoeken een huisgenoot
pi_176907698
- een* (voor de grammar nazi’s onder ons)
pi_176908884
Heb je Luna wel eens gedaan?
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 18:48:22 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176909877
Kamernet of FB groepen genoeg hiervoor. Mocht je een goed argument hebben waarom het topic weer open moet, dan mag je me DM/PM'en
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 18:49:04 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176909898
Of als je goede foto's van Luna wilt plaatsen
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')