abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:20:39 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176900745
Vuurtorenwachter Nicolette eist onderzoek naar pesterijen Brandaris

Vuurtorenwachter Nicolette van Berkel wil dat een onafhankelijke commissie onderzoek gaat doen naar de manier waarop haar werkgever Rijkswaterstaat met haar klachten is omgegaan. De wachter van vuurtoren Brandaris op Terschelling zit al meer dan twee jaar thuis nadat zij had gemeld dat ze werd gepest en (seksueel) geïntimideerd door haar collega's en leidinggevenden.

De 36-jarige Van Berkel, die ongeveer tien jaar geleden bij Rijkswaterstaat kwam werken, benutte de media-aandacht rond een technisch mankement' met de verlichting van de vuurtoren, nu twee weken geleden, om haar situatie aan te kaarten. ,,Ik vroeg twee jaar geleden om een veilige werkomgeving en hulp tegen pesten en verbale agressie", schrijft ze op Twitter.

Door haar actieve houding op social media en omdat ze regelmatig op tv over haar werk vertelde, was ze relatief bekend. ,,Ik vermoed dat het wangedrag van mijn collega's daarmee te maken heeft. Ik meldde het bij mijn leidinggevende en vervolgens werd ik ongevraagd ziek gemeld. In plaats van de pesters op hun gedrag aan te spreken, vonden ze mij het probleem."

Commissie
Van Berkel eist nu via haar advocaat Sébas Diekstra dat de onafhankelijke commissie zeer zorgvuldig onderzoek doet naar ,,de wijze van handelen door Rijkswaterstaat en de reden waarom er twee jaren is gewacht met het instellen van zo'n commissie". Ook wil ze onderzoek naar wat zich op de werkvloer heeft afgespeeld. Van Berkels verhaal is bekend bij de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.

,,De kwestie heeft onze zeer nadrukkelijke aandacht en er wordt onderzoek gedaan. Voor de rest doen wij er geen mededelingen over omdat het een interne aangelegenheid betreft, waarbij wij de privacy van de betrokkenen niet willen schaden", verklaarde woordvoerder Jaap Folkerts tegen deze site. De resultaten van het onderzoek worden snel verwacht. Diekstra heeft er geen vertrouwen in dat de commissie onafhankelijk is. De voorzitter zou uit de gelederen van Rijkswaterstaat komen, zo stelt Van Berkels raadsman.

Van Berkel is naar eigen zeggen niet uit op een confrontatie met haar werkgever. ,,De vuurtoren is mijn passie. Het liefste wil ik weer aan het werk. En op mijn werk wil ik met respect behandeld worden." Naar aanleiding van Nicolettes relaas startte op Twitter steuncampagne voor haar. Onder de hashtag #bringbackNicolette krijgt ze digitaal een hart onder de riem gestoken.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-brandaris~a5f3ab0d/
pi_176900987
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 11:34:06 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176901020
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
:')

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 02-02-2018 15:07:56 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176901027
Ik vond haar behoorlijk irritant bij Umberto Tan.
pi_176901039
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')
Mannen. Beseffen nog steeds niet dat ze door hun eigen slimheid zichzelf overbodig hebben gemaakt.

;(

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 02-02-2018 15:08:00 ]
pi_176901052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
:')
Geen interesse.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 11:36:55 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176901059
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')
De :') gaat trouwens over de mannen waar Hiddendoe mee samen heeft gewerkt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176901072
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:36 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

:')
Mannen. Beseffen nog steeds niet dat ze door hun eigen slimheid zichzelf overbodig hebben gemaakt.

;(
pi_176901074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Nee over het algemeen willen mannen "hulpeloze meisjes" beschermen omdat we op die manier geprogrammeerd zijn qua instinct.

Zo gaat het al miljoenen jaren.
pi_176901083
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De :') gaat trouwens over de mannen waar Hiddendoe mee samen heeft gewerkt.
Kortom. De gemiddelde man dus.

:'(
pi_176901092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:36 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

:')
De :') gaat trouwens om het verhaal van deze 'meid'.
Geen interesse.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 februari 2018 @ 11:39:05 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176901093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Kortom. De gemiddelde man dus.

:'(
Ja.......

Je kan beter lesbisch worden O+ O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_176901125
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee over het algemeen willen mannen "hulpeloze meisjes" beschermen omdat we op die manier geprogrammeerd zijn qua instinct.

Zo gaat het al miljoenen jaren.
Welnee. De huidige mens bestaat slechts 10.000 jaar.
Mannen gaan voor de vooruitgang. In technisch opzicht. En denken dan nog steeds als Fred Flinstone als Wilma iets te zeggen heeft.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:42:43 #14
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176901147
Je kan best iemand beschermen zonder iemand kwaad te doen :?
pi_176901189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Welnee. De huidige mens bestaat slechts 10.000 jaar.
Mannen gaan voor de vooruitgang. In technisch opzicht. En denken dan nog steeds als Fred Flinstone als Wilma iets te zeggen heeft.
Ja want al dat voorgaande dna van 3+ miljoen jaar geleden is in rook opgegaan.

Hou jij het maar bij domme forumposts.
pi_176901190
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Welnee. De huidige mens bestaat slechts 10.000 jaar.
Mannen gaan voor de vooruitgang. In technisch opzicht. En denken dan nog steeds als Fred Flinstone als Wilma iets te zeggen heeft.
De huidige mens, de homo sapiens, bestaat al 200.000 jaar.
Geen interesse.
pi_176901212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja want al dat voorgaande dna van 3+ miljoen jaar geleden is in rook opgegaan.

Hou jij het maar bij domme forumposts.
Hoezo dom?
pi_176901221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:45 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

De huidige mens, de homo sapiens, bestaat al 200.000 jaar.
Whatever. Wat is jouw punt?
pi_176901412
Dat je trouwens als zo iemand niet een keer denkt na 2 jaar van ik kies voor mijzelf en ga wat anders doen. Ook een beetje frapant dat iedereen weer schuldig is behalve mevrouw zelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Whatever. Wat is jouw punt?
:') Beter nadenken voor je dingen gaat posten aub.
Geen interesse.
pi_176902269
Iedereen haat snitches
pi_176902635
Als ze het genegeerd had, of ander werk gezocht had was het niet zover gekomen.
pi_176902683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
:')
pi_176903272
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:37:19 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176903412
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:57 schreef Krollie het volgende:
Als ze het genegeerd had, of ander werk gezocht had was het niet zover gekomen.
De post die je wist dat zou komen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_176903443
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
:') lol.

quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:57 schreef Krollie het volgende:
Als ze het genegeerd had, of ander werk gezocht had was het niet zover gekomen.
Dit soort gedachtes. :')
pi_176903448
Umberto liet haar maar praten, steeds moest ze nog meer 'toelichten'. Eva had haar al veel eerder afgekapt.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:41:39 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176903472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Komt wel goed schatje.
pi_176903646
Snap geen hol van het verhaal en snap geen hol van dit topic.
pi_176903669
"De vuurtoren is mijn passie"

Daar is dat ding toch veel te groot voor :?
pi_176905101
Ik zou haar keihard doen !!!
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:49:38 #31
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176905209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:49 schreef LurkJeRot het volgende:
"De vuurtoren is mijn passie"

Daar is dat ding toch veel te groot voor :?
... if you're brave enough.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_176905357
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:44 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen !!!
Zou haar inderdaad wel een toren schenken met passie.
pi_176905707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Jankbek.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_176905816
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:57 schreef Krollie het volgende:
Als ze het genegeerd had, of ander werk gezocht had was het niet zover gekomen.
Nog zo'n pester in spe gespot.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 15:25:52 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176905930
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:57 schreef Krollie het volgende:
Als ze het genegeerd had, of ander werk gezocht had was het niet zover gekomen.
Moet iedereen die gepest wordt dan maar weer nieuw werk zoeken? En wat als dat dan niet gelijk lukt? Of als er op elke werkplek wel een pester is die het voor het bedrijf verpest en de arbeidsproductiviteit omlaag haalt?
pi_176905956
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
pi_176906805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
En op welk moment in al deze situaties heb je met de vuist op tafel geslagen en ze kenbaar gemaakt dat je hier niet van gediend was?

Genoeg vrouwen die het wel fijn vinden als dat soort dingen voor hun gebeuren.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 16:22:04 #38
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176907008
Wat een boel schijtlollige reacties bij een topic over iemand die ongestraft weggepest is vanwege haar gender. Niveautje weer...
  vrijdag 2 februari 2018 @ 16:24:31 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176907051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:10 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

En op welk moment in al deze situaties heb je met de vuist op tafel geslagen en ze kenbaar gemaakt dat je hier niet van gediend was?

Genoeg vrouwen die het wel fijn vinden als dat soort dingen voor hun gebeuren.
Voor hen.
pi_176907168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:48 schreef SugeLucky het volgende:
Hiddendoe moet eens flink geneukt worden geloof ik.
Don't stick your dick in crazy. :P
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:37:46 #41
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176912345
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:30 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Don't stick your dick in crazy. :P
Liever je piemel in een idoot, dan een idioot in je piemel!
pi_176912608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Gestopt met lezen bij "Ik ben een vrouw". Mag ik je aanraken?
pi_176912661
quote:
pi_176915556
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat een boel schijtlollige reacties bij een topic over iemand die ongestraft weggepest is vanwege haar gender. Niveautje weer...
Ik heb maar één kant ( haar kant )van het verhaal gehoord! De vraag is: “ is het waar?”. Ook jij neemt zonder meer haar verhaal voor waarheid aan. Let wel! Ik zeg niet dat het verhaal niet klopt.

Volgens mij werken er een stuk of nautische verkeersleiders op de Brandaris ( geen vuurtorenwachters ). En zij mogen niet reageren op haar beschuldigingen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 03:59:50 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176921192
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 22:39 schreef thekolere het volgende:

[..]

Ik heb maar één kant ( haar kant )van het verhaal gehoord! De vraag is: “ is het waar?”. Ook jij neemt zonder meer haar verhaal voor waarheid aan. Let wel! Ik zeg niet dat het verhaal niet klopt.

Volgens mij werken er een stuk of nautische verkeersleiders op de Brandaris ( geen vuurtorenwachters ). En zij mogen niet reageren op haar beschuldigingen.
Ze hebben inmiddels gereageerd via Twitter een aantal. Het zijn geen lichten zegmaar. Laten we het daar op houden :X
pi_176921325
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:45 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

De huidige mens, de homo sapiens, bestaat al 200.000 jaar.
En de aapmens en wat daarvoor komt is nog veel ouder, dus inderdaad kom je dan al snel uit bij miljoenen jaren. Het is maar even wat je onder een mens verstaat.
pi_176921614
Ik was verbaasd dat er zoveel mensen werken op de Brandaris. Ik dacht dat een vuurtorenwachter een eenzaam beroep was, en alleen maar geschikt is voor een zolderkamerautist..
pi_176922128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat een boel schijtlollige reacties bij een topic over iemand die ongestraft weggepest is vanwege haar gender. Niveautje weer...
Bijzonder is dat ze alleen maar zegt gepest te zijn, maar wat verstaat mevrouw dan onder pesten? Of was mevrouw overspannen en toen hooggevoelig?

Vuurtorenwachters werken toch meestal alleen op locatie?

Raar verhaal weer, waarom is dit mediawaardig?
pi_176922137
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:12 schreef Idisrom het volgende:
Ik was verbaasd dat er zoveel mensen werken op de Brandaris. Ik dacht dat een vuurtorenwachter een eenzaam beroep was, en alleen maar geschikt is voor een zolderkamerautist..
Ja dit...
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:45:56 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176923149
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bijzonder is dat ze alleen maar zegt gepest te zijn, maar wat verstaat mevrouw dan onder pesten? Of was mevrouw overspannen en toen hooggevoelig?

Vuurtorenwachters werken toch meestal alleen op locatie?

Raar verhaal weer, waarom is dit mediawaardig?
quote:
Een collega zei dat ik de buik had van een afgetrainde politiehond. Anderen zeiden dat ik interviews voor vrouwenblaadjes mocht doen, maar bladen met inhoud aan de mannelijke collega’s moest overlaten
Even een voorbeeldje. Verder gaat het over uitsluiten, verbale agressie en intimidatie. Bovendien meldt haar baas haar ziek als ze erover klaagt.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:45:04 #51
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176925264
Ze mag kennis komen maken met mijn Brandaris. :7
  zaterdag 3 februari 2018 @ 13:38:55 #52
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_176926229
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:12 schreef Idisrom het volgende:
Ik was verbaasd dat er zoveel mensen werken op de Brandaris. Ik dacht dat een vuurtorenwachter een eenzaam beroep was, en alleen maar geschikt is voor een zolderkamerautist..
Ja, er zit dan ook een verkeerscentrale bovenin de Brandaris, die lamp wordt automatisch aan- en uitgeschakeld.

Dit is wel een interessant artikel over die verkeerscentrale (waarin die Nicolette geïnterviewd wordt):

http://www.erikvanhuizen.(...)te-van-de-brandaris/
pi_176926601
Valt me tegen dat er nog geen foto van het onderwerp geplaatst is. Ze ziet eruit als een bekwame vuurtorenwachter i.i.g.

vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176926652
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Precies.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176926797
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:58 schreef Bart2002 het volgende:
Valt me tegen dat er nog geen foto van het onderwerp geplaatst is. Ze ziet eruit als een bekwame vuurtorenwachter i.i.g.

[ afbeelding ]
Hier moeten de Bazen aan tafel bij VI toch ook een mening over hebben?
pi_176926839
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:58 schreef Bart2002 het volgende:
Valt me tegen dat er nog geen foto van het onderwerp geplaatst is. Ze ziet eruit als een bekwame vuurtorenwachter i.i.g.

[ afbeelding ]
Ik wist niet dat er dildo's in de vorm van vuurtorens bestonden B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:55:00 #57
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176927711
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Jij verdient echt een kerel die je iedere dag voor je bek rost en voor de ogen van jullie vrienden vernedert. Dan zou je pas gelukkig zijn.

Misselijkmakend type. Ik zou er bijna homo van worden. Gelukkig weet ik dat de meeste vrouwen wel normaal kunnen doen.
pi_176927758
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jij verdient echt een kerel die je iedere dag voor je bek rost en voor de ogen van jullie vrienden vernedert. Dan zou je pas gelukkig zijn.

Misselijkmakend type. Ik zou er bijna homo van worden. Gelukkig weet ik dat de meeste vrouwen wel normaal kunnen doen.
Leg eens uit. Wat vind jij misselijkmakend? Dat ik zomaar een eigen mening durf te hebben? Voel je je in je 'mannelijkheid' aangetast door mijn woorden?
Stakkertje toch.

;)
pi_176928651
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jij verdient echt een kerel die je iedere dag voor je bek rost en voor de ogen van jullie vrienden vernedert. Dan zou je pas gelukkig zijn.
Best een beetje een rare reactie in het blondevuurtorenwachters-topic. Het vereist wel een bepaalde zeldzame kronkel om dit een gepast reactie te vinden. Maar we hebben ze nog wel gekker gezien.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176928679
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er dildo's in de vorm van vuurtorens bestonden B-)
Een trofee. Heeft veel te scherpe randjes voor jouw gedachte toepassing. Daar is ie niet geschikt voor.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:44:39 #61
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_176928721
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Jij verdient echt een kerel die je iedere dag voor je bek rost en voor de ogen van jullie vrienden vernedert. Dan zou je pas gelukkig zijn.

Misselijkmakend type. Ik zou er bijna homo van worden. Gelukkig weet ik dat de meeste vrouwen wel normaal kunnen doen.
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_176932242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Een trofee. Heeft veel te scherpe randjes voor jouw gedachte toepassing. Daar is ie niet geschikt voor.
gewoon een beetje spuug eraan;
en gaan met die banaan vuurtoren B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176932397
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

gewoon een beetje spuug eraan;
en gaan met die banaan vuurtoren B-)
Het kan. Maar ik wens dat de vrouwtjes toch niet toe. We moeten een beetje zuinig op hen zijn en beschermen tegen de boze buitenwereld (zie daarvoor vooral post #2). Er bestaan gewoon betere oplossingen die ook binnen het bereik der vuurtorenwachters liggen. Dan kan deze gewoon op het dressoir waar ie hoort.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bart2002 op 03-02-2018 18:49:18 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176932499
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

gewoon een beetje spuug eraan;
en gaan met die banaan vuurtoren B-)
Ik vind het topic wel een beetje rare kant opgaan trouwens. Deze blonde Stoot is weggepest op de 1 of andere manier. Daar zouden we op moeten focussen. Zij wil een onderzoek. Dat lijkt me gewenst. Dat ze er ook nog bijzonder lekker uitziet is bijzaak en zou niet mee moeten tellen hoe wij dit zien. Prudent is hier het woord hier. Laten we ons dat aantrekken Geralt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176932692
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:42 schreef Bart2002 het volgende:
aftrekken Geralt.
Ik kwam liters B-) :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176932721
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik kwam liters B-) :@
Hij is leuk! Hoewel ik het vervalsen van quotes in het algemeen geen goede zaak vind. Trek het u aan (of af in dit geval). En misschien dat Brennie daar nog iets van meegekregen heeft. Zij ook weer blij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bart2002 op 03-02-2018 19:13:33 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177233007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik vind het topic wel een beetje rare kant opgaan trouwens. Deze blonde Stoot is weggepest op de 1 of andere manier. Daar zouden we op moeten focussen. Zij wil een onderzoek. Dat lijkt me gewenst. Dat ze er ook nog bijzonder lekker uitziet is bijzaak en zou niet mee moeten tellen hoe wij dit zien. Prudent is hier het woord hier. Laten we ons dat aantrekken Geralt.
Is zij daadwerkelijk gepest?
pi_177233033
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:16 schreef thekolere het volgende:

[..]

Is zij daadwerkelijk gepest?
Geen idee. Ben er niet bij geweest en zij voelt dat blijkbaar zo. Beantwoord dit je vraag? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_177233887
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er dildo's in de vorm van vuurtorens bestonden B-)
En jij hebt er nogal wat.
pi_177584200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:18 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geen idee. Ben er niet bij geweest en zij voelt dat blijkbaar zo. Beantwoord dit je vraag? :)
Zij had toch allang via de rechter haar werkplek op kunnen eisen. Mocht zij gelijk hebben dan had zij terug naar haar toren kunnen gaan. 2 jaar is lang! Maar dan moet zij ook met de billen bloot.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:52:54 #71
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177585340
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:57 schreef Krollie het volgende:
Als ze het genegeerd had, of ander werk gezocht had was het niet zover gekomen.
Jeeeezus....

Zelf groeide Nicolette op in het dorpje Midsland, met uitzicht op de Brandaris. Ze volgde het atheneum in Harlingen en woonde daar door de week in een kostgezin. ... Na het Atheneum studeerde ik twee jaar rechten in Groningen. Omdat ik zowel alpha- als bètavakken had en ik graag op Terschelling wilde blijven wonen, ging ik toch maar een keer naar een open dag van de zeevaartschool en besloot deze te gaan volgen. Toen ze op de Brandaris een student zochten voor assistentie bij drukte en vakanties, heb ik gesolliciteerd. Het leek mij een leuke bijbaan en ik werd aangenomen. Het gevoel dat je de eerste keer op 55 meter hoogte bent en dan dat weidse uitzicht ziet, dat vergeet je nooit meer.'

Na haar studie volgde ze de Nautische verkeersdienstopleiding van Rijkswaterstaat. Nu zit ze op die 55 meter hoogte met negen collega's. Want net als op de zeevaartschool, is Nicolette een van de weinige vrouwelijke verkeersleiders van Rijkswaterstaat.


Dus jij vindt dat ze haar 'droom'-baan moet opgegeven, omdat er een paar mannen hufters zijn?

[ Bericht 52% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 03-03-2018 20:59:15 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177587017
Het gymnasium volgen en een rechtenstudie en dan mag je het verkeer regelen?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_177587604
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:18 schreef thekolere het volgende:
Maar dan moet zij ook met de billen bloot.
Helemaal mee eens. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 4 maart 2018 @ 12:04:17 #74
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177597578
Wat een wilde reacties in dit topic :D :')

Een tijd terug was er nieuwsitem over Nicollette op Een Vandaag. Dat geeft een betere uitleg over het probleem dan hoe het hier in de OP staat omschreven.

https://www.bvn.tv/programma/EenVandaag/AT_2089379?

Wat betreft haar gelijk halen. Ik denk dat Nicollette zich in een onmogelijke positie bevindt. Zelfs al zou ze de zaak winnen en Rijkswaterstaat haar laten terugkeren, dan nog zou het samenwerken met haar collega's onhoudbaar zijn. Haar terugnemen zou dan ook betekenen dat de pestende collega's moeten worden ontslagen om een prettige werksfeer te creëren en dat zou voor Rijkswaterstaat een groot verlies aan mankracht betekenen. Nu zijn er al niet veel mensen met zo'n opleiding te vinden, laat staan met de nodige ervaring, dus Rijkswaterstaat zal koste wat kost zo'n scenario proberen te voorkomen. Ik zie de uitkomst voor Nicollette dan ook somber in.
pi_177598287
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Leg eens uit. Wat vind jij misselijkmakend? Dat ik zomaar een eigen mening durf te hebben? Voel je je in je 'mannelijkheid' aangetast door mijn woorden?
Stakkertje toch.

;)
Je bent een forumpersonage.
pi_177598462
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
:') :') :')
pi_177598498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Leg eens uit. Wat vind jij misselijkmakend? Dat ik zomaar een eigen mening durf te hebben? Voel je je in je 'mannelijkheid' aangetast door mijn woorden?
Stakkertje toch.

;)
Dat je jezelf zo enorm slachtoffert door te doen alsof je er zelf geen enkele rol in speelt hoe anderen jou behandelen. En dat allemaal om maar een of andere seksistische generalisatie over mannen te kunnen maken.

Nou, bravo hoor, je hebt je punt gemaakt. Kostte je alleen maar je waardigheid.

Had je niet gewoon veel liever gehad dat je wat meer van je af beet / voor jezelf op kwam (ipv je laten behandelen als de prinses op de erwt), en ze je wellicht wat normaler zouden behandelen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_177601225
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:04 schreef Buurtzwaan het volgende:
Wat een wilde reacties in dit topic :D :')

Een tijd terug was er nieuwsitem over Nicollette op Een Vandaag. Dat geeft een betere uitleg over het probleem dan hoe het hier in de OP staat omschreven.

https://www.bvn.tv/programma/EenVandaag/AT_2089379?

Wat betreft haar gelijk halen. Ik denk dat Nicollette zich in een onmogelijke positie bevindt. Zelfs al zou ze de zaak winnen en Rijkswaterstaat haar laten terugkeren, dan nog zou het samenwerken met haar collega's onhoudbaar zijn. Haar terugnemen zou dan ook betekenen dat de pestende collega's moeten worden ontslagen om een prettige werksfeer te creëren en dat zou voor Rijkswaterstaat een groot verlies aan mankracht betekenen. Nu zijn er al niet veel mensen met zo'n opleiding te vinden, laat staan met de nodige ervaring, dus Rijkswaterstaat zal koste wat kost zo'n scenario proberen te voorkomen. Ik zie de uitkomst voor Nicollette dan ook somber in.
Het wordt dus een ontbinding op andere, gewichtige gronden ('incompatibilité des humeurs') met een mooie zak geld mee voor Nicolette.
pi_177603307
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat je jezelf zo enorm slachtoffert door te doen alsof je er zelf geen enkele rol in speelt hoe anderen jou behandelen. En dat allemaal om maar een of andere seksistische generalisatie over mannen te kunnen maken.

Nou, bravo hoor, je hebt je punt gemaakt. Kostte je alleen maar je waardigheid.

Had je niet gewoon veel liever gehad dat je wat meer van je af beet / voor jezelf op kwam (ipv je laten behandelen als de prinses op de erwt), en ze je wellicht wat normaler zouden behandelen?
Heb je ook gelezen waarop ik reageerde? Nee, blijkbaar.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:05:34 #80
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177605822
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:04 schreef Buurtzwaan het volgende:

Wat betreft haar gelijk halen. Ik denk dat Nicollette zich in een onmogelijke positie bevindt. Zelfs al zou ze de zaak winnen en Rijkswaterstaat haar laten terugkeren, dan nog zou het samenwerken met haar collega's onhoudbaar zijn. Haar terugnemen zou dan ook betekenen dat de pestende collega's moeten worden ontslagen om een prettige werksfeer te creëren en dat zou voor Rijkswaterstaat een groot verlies aan mankracht betekenen. Nu zijn er al niet veel mensen met zo'n opleiding te vinden, laat staan met de nodige ervaring, dus Rijkswaterstaat zal koste wat kost zo'n scenario proberen te voorkomen. Ik zie de uitkomst voor Nicollette dan ook somber in.
Ik vind het heel triest dat dit in ons 'beschaafde en ontwikkelde' land getolereerd wordt.....

Overigens zouden ze wel een deel van de pestende collega's kunnen ontslaan. Als waarschuwing. Denk dat de rest dan wel inbindt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177606291
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen waarop ik reageerde? Nee, blijkbaar.
Vader_aardbei is inderdaad een randdebiel 1e klas. Daar heb je helemaal gelijk in. En ik heb verder ook weinig goede woorden over voor het gedrag van de mannen waar je in je 1e post over schrijft.

Maar om dat nou meteen weer te extrapoleren naar mannen in het algemeen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177607402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jeeeezus....

Zelf groeide Nicolette op in het dorpje Midsland, met uitzicht op de Brandaris. Ze volgde het atheneum in Harlingen en woonde daar door de week in een kostgezin. ... Na het Atheneum studeerde ik twee jaar rechten in Groningen. Omdat ik zowel alpha- als bètavakken had en ik graag op Terschelling wilde blijven wonen, ging ik toch maar een keer naar een open dag van de zeevaartschool en besloot deze te gaan volgen. Toen ze op de Brandaris een student zochten voor assistentie bij drukte en vakanties, heb ik gesolliciteerd. Het leek mij een leuke bijbaan en ik werd aangenomen. Het gevoel dat je de eerste keer op 55 meter hoogte bent en dan dat weidse uitzicht ziet, dat vergeet je nooit meer.'

Na haar studie volgde ze de Nautische verkeersdienstopleiding van Rijkswaterstaat. Nu zit ze op die 55 meter hoogte met negen collega's. Want net als op de zeevaartschool, is Nicolette een van de weinige vrouwelijke verkeersleiders van Rijkswaterstaat.


Dus jij vindt dat ze haar 'droom'-baan moet opgegeven, omdat er een paar mannen hufters zijn?
Overigens van de 11 mensen die op die toren werken zijn er 5 vrouwen. Haar teamleider is ook een vrouw.
pi_177607439
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik vind het heel triest dat dit in ons 'beschaafde en ontwikkelde' land getolereerd wordt.....

Overigens zouden ze wel een deel van de pestende collega's kunnen ontslaan. Als waarschuwing. Denk dat de rest dan wel inbindt.
De vraag is nog steeds: “ klopt haar verhaal “, we horen maar één kant. Die van haar.
  zondag 4 maart 2018 @ 19:31:23 #84
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177607463
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:29 schreef thekolere het volgende:

De vraag is nog steeds: “ klopt haar verhaal “, we horen maar één kant. Die van haar.
Tsja, zolang Rijkswaterstaat niets zegt, krijgt ze van mij het voordeel van de twijfel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 4 maart 2018 @ 19:33:38 #85
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177607504
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:28 schreef thekolere het volgende:

Overigens van de 11 mensen die op die toren werken zijn er 5 vrouwen. Haar teamleider is ook een vrouw.
Hoe kom je aan die informatie?

"Want net als op de zeevaartschool, is Nicolette een van de weinige vrouwelijke verkeersleiders van Rijkswaterstaat".

Maakt verder niet zo veel uit, ook vrouwelijke hufters dienen aangepakt te worden. Zou niet een reden moeten zijn, waarom zij een nieuwe baan moet gaan zoeken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177607587
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Tsja, zolang Rijkswaterstaat niets zegt, krijgt ze van mij het voordeel van de twijfel.
2 jaar thuis zitten, volop media aandacht en geen schot in de zaak. Wanneer er bewijs was geweest had Rijkswaterstaat maar 1 ding kunnen doen. Haar terug op die toren zetten. Waarom zou Rijkswaterstaat zoveel imagoschade willen oplopen? Elke jurist had gehakt gemaakt van Rijkswaterstaat.
pi_177607616
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die informatie?

"Want net als op de zeevaartschool, is Nicolette een van de weinige vrouwelijke verkeersleiders van Rijkswaterstaat".

Maakt verder niet zo veel uit, ook vrouwelijke hufters dienen aangepakt te worden. Zou niet een reden moeten zijn, waarom zij een nieuwe baan moet gaan zoeken.
Stond ergens op Internet. Heeft in één of andere tijdschrift gestaan. En zij heeft zelf in een interview gezegd dat haar teamleider een vrouw is.

Maar je hebt absoluut gelijk!

[ Bericht 3% gewijzigd door thekolere op 04-03-2018 19:44:22 ]
  zondag 4 maart 2018 @ 19:42:14 #88
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177607676
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:37 schreef thekolere het volgende:

2 jaar thuis zitten, volop media aandacht en geen schot in de zaak. Wanneer er bewijs was geweest had Rijkswaterstaat maar 1 ding kunnen doen. Haar terug op die toren zetten. Waarom zou Rijkswaterstaat zoveel imagoschade willen oplopen? Elke jurist had gehakt gemaakt van Rijkswaterstaat.
Maar blijkbaar heeft Rijkswaterstaat geen verhaal, anders hadden ze haar wel ontslagen. Nee, hoor, voorlopig krijgt zij het voordeel van de twijfel en niet Rijkswaterstaat.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177607721
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar blijkbaar heeft Rijkswaterstaat geen verhaal, anders hadden ze haar wel ontslagen. Nee, hoor, voorlopig krijgt zij het voordeel van de twijfel en niet Rijkswaterstaat.
Dat rijkswaterstaat steken laat vallen is één ding wat zeker is.
pi_177635382
quote:
Nicolette van Berkel, de nautisch verkeersleider van de Brandaris, die na pesterijen al ruim twee jaar ziek thuis zit, kreeg seksistische en intimiderende mailtjes van collega’s. In de mails spreken collega’s over haar uiterlijk en koppelen dit aan rare berichten in de media. Zo mailt een mannelijke collega haar op 1 november 2013:



De collega mailt daarbij een artikel uit de Telegraaf waarin staat dat een dikke kont gezond is. Ook mailen collega’s haar eigen profielfoto van Facebook, voorzien van de tekst dat ze van haar dromen. Van Berkel is geshockeerd door de mails en meldt dit bij haar werkgever Rijkswaterstaat. Maar die grijpt niet in.

Meer: https://eenvandaag.avrotr(...)iltjes-van-collegas/
Antwoorden minister op Kamervragen:
quote:
Wat vindt u ervan dat er niet tijdig en adequaat is ingegrepen door Rijkswaterstaat en dat er nu voor de tweede keer onderzoek gedaan moet worden?
Sinds januari 2016 zet Rijkswaterstaat zich in om de situatie adequaat op te lossen. Nadat in de loop van 2016 mediation en gesprekken op de werkvloer niet tot een normalisering van de verhoudingen hebben geleid, is in november 2016 door de Directeur Scheepvaart- en Watermanagement van het onderdeel Rijkswaterstaat Verkeer- en Watermanagement opdracht gegeven om op objectieve, onafhankelijke wijze te onderzoeken wat de oorzaak is van de spanningen op de Brandaris tussen betrokkene en haar collega’s en in hoeverre deze opgelost kunnen worden. De opdracht is verleend aan het Expertisecentrum Organisatie & Personeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (ECO&P), gelet op zijn ervaringen op dit gebied. Het ECO&P houdt zich voor de hele Rijksoverheid bezig met onder meer conflictbemiddeling. Het onderzoek was in mei 2017 gereed.

De discussie tussen partijen over de uitkomst van het door ECO&P uitgevoerde onderzoek was voor de dienstleiding van Rijkswaterstaat aanleiding om de heer B. Eenhoorn, (waarnemend burgemeester Amstelveen en in het verleden burgemeester van Schiermonnikoog) eind juni 2017 te vragen te verkennen, of en op welke wijze een verbetering van de situatie kan worden bereikt en werkzame verhoudingen kunnen worden gerealiseerd. De heer Eenhoorn heeft in augustus 2017 zijn eindrapportage uitgebracht en onder andere de aanbeveling gedaan de feiten door een onafhankelijke commissie te laten vaststellen en wegen.

Deze onafhankelijke onderzoekscommissie is begin januari 2018 aan de slag gegaan en bestaat uit drie zeer ervaren en deskundige onderzoekers op het gebied van omgangsvormen op de werkvloer. Voorzitter is de heer mr. S.B. Boelens. De andere leden (een psycholoog/seksuoloog en een jurist) zijn onderzoekers van het bureau Bezemer Kuiper & Schubad. Het onderzoek moet 1 april a.s. zijn afgerond.

Wat vindt u ervan dat er medische informatie van de betrokkene is gedeeld met collega’s?

Het onderzoeksrapport dat in mei 2017 door ECO&P is uitgebracht over de oorzaak van de spanningen tussen betrokkene en haar collega’s bevat enkele passages waarin persoonsgegevens en gegevens over de gezondheidstoestand van betrokkene zijn opgenomen. :N

Het onderzoeksrapport is verstrekt en besproken met de collega’s op de Brandaris, aangezien zij ook onderdeel waren van het onderzoek. Dat de gegevens over de gezondheidstoestand van betrokkene hierbij bekend zijn geworden, had niet mogen gebeuren. Rijkswaterstaat heeft hiervoor excuses aangeboden en het rapport weer bij de collega’s teruggehaald.

Meer: https://www.rijksoverheid(...)vuurtorenwachter.pdf
https://www.volkskrant.nl(...)-collega-s~a4561463/
pi_177635588
Die mail :') :r

Werken daar allemaal KLB-FOK!kers of zo?
pi_177636090
Dit soort klachten moeten altijd onderzocht worden, mevrouw heeft de Tijdsgeest mee, en in dit geval ben ik er blij om.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:08:51 #93
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177642323
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik vind het heel triest dat dit in ons 'beschaafde en ontwikkelde' land getolereerd wordt.....

Overigens zouden ze wel een deel van de pestende collega's kunnen ontslaan. Als waarschuwing. Denk dat de rest dan wel inbindt.
Dit dus.
pi_177656376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hahah wat triest.
pi_177658654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:28 schreef bamibij het volgende:
Die mail :') :r

Werken daar allemaal KLB-FOK!kers of zo?
Dit idd. Die metoo sloeg wat door maar mijn god wat een mongolen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_177731855
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:08 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dit dus.
Gaat denk ik niet gebeuren. En er komen steeds meer onregelmatigheden in haar verhaal.

Ook moet je maar mensen zien te krijgen die het werk kunnen en willen doen. Duurt ongeveer 2 jaar voordat je het in de vingers heb. En je moet op het eiland wonen anders is het niet te doen.

Stel je ontslaat 3 man dan ben je 30 procent van je personeel kwijt. Diensten kun je niet meer ondervangen. En de rest meldt zich ziek. Denk niet dat de commerciele vaart daarmee akkoord gaat. Gaat ten koste van de veiligheid.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:06:16 #97
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177732490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:28 schreef bamibij het volgende:
Die mail :') :r

Werken daar allemaal KLB-FOK!kers of zo?
Ehm nee, daar is KLB toch voor. :').
And so is the past
pi_177734887
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ehm nee, daar is KLB toch voor. :').
Iig een zwaar debiele mail :')
pi_178758456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Antwoorden minister op Kamervragen:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)-collega-s~a4561463/
En mevrouw valt verder door de mand. De initatiefnemer van de petitie “ bringbacknicolette “ geeft op twitter aan dat zij voorgelogen is.

https://twitter.com/gerrithartholt/status/989547814857400320?s=21

https://twitter.com/jet9865/status/989407153202049024?s=21
pi_178758596
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik vind het heel triest dat dit in ons 'beschaafde en ontwikkelde' land getolereerd wordt.....

Overigens zouden ze wel een deel van de pestende collega's kunnen ontslaan. Als waarschuwing. Denk dat de rest dan wel inbindt.
Lees dit eens!
https://twitter.com/jet9865/status/989506853666279424?s=21
pi_178758697
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:28 schreef bamibij het volgende:
Die mail :') :r

Werken daar allemaal KLB-FOK!kers of zo?
Misschien heeft zij wel een mail, via haar rws adres, naar haarzelf verzonden?
pi_178759161
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:42 schreef thekolere het volgende:

[..]

En mevrouw valt verder door de mand. De initatiefnemer van de petitie “ bringbacknicolette “ geeft op twitter aan dat zij voorgelogen is.

https://twitter.com/gerrithartholt/status/989547814857400320?s=21

https://twitter.com/jet9865/status/989407153202049024?s=21
De persoon achter het e-mailadres Bringbacknicolette@hotmail.com weet niets over het overnemen van een petitie?

Ik snap niets van die tweet.
pi_178759420
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

De persoon achter het e-mailadres Bringbacknicolette@hotmail.com weet niets over het overnemen van een petitie?

Ik snap niets van die tweet.
lees deze tweet van Jan Dijkgraaf.
jndkgrf twitterde op donderdag 26-04-2018 om 10:41:07 Dus @BerkelNicolette verzint pseudoniemen... #brandaris Mooi, is dat ook weer opgelost. #FF @Jet9865 https://t.co/MruiueSM3C reageer retweet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 26 april 2018 @ 22:16:34 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198913785
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 22:16 schreef AchJa het volgende:
Dus... Van Berkel valt door de mand?
Ja, 3 jaar later is mevrouw Nicolette van Berkel door de mand gevallen.
Ze staat nu met zwart balkje voor haar ogen in de sensatiekrant en het is nu Nicolette van B. geworden.
Er blijkt nu een rechtszaak tegen haar te zijn opgestart.


Nicolette van B. wordt ervan verdacht de vrouw en minderjarige dochter van haar ex-minnaar te hebben lastiggevallen.


quote:
ex-vuurtorenwachter Nicolette van B. vervolgd om seksappjes.

Terschelling - De al jaren over een pestcultuur klagende vuurtorenwachter Nicolette van B. op Terschelling wordt nu zelf strafrechtelijk vervolgd voor het bestoken van het gezin van haar ex-minnaar met pikante foto’s die hij met haar uitwisselde.

bron: https://www.telegraaf.nl/(...)volgd-om-seks-appjes
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 8 april 2021 @ 12:38:56 #106
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198914247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

Ja, 3 jaar later is mevrouw Nicolette van Berkel door de mand gevallen.
Ze staat nu met zwart balkje voor haar ogen in de sensatiekrant en het is nu Nicolette van B. geworden.
Er blijkt nu een rechtszaak tegen haar te zijn opgestart.
Boontje komt om zijn loontje! ^O^
  donderdag 8 april 2021 @ 12:41:51 #107
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198914280
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ja, 3 jaar later is mevrouw Nicolette van Berkel door de mand gevallen.
Ze staat nu met zwart balkje voor haar ogen in de sensatiekrant en het is nu Nicolette van B. geworden.
Er blijkt nu een rechtszaak tegen haar te zijn opgestart.

[ afbeelding ]
Nicolette van B. wordt ervan verdacht de vrouw en minderjarige dochter van haar ex-minnaar te hebben lastiggevallen.

[..]

Godverdomme zeg _O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 8 april 2021 @ 12:53:13 #108
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_198914423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
pikante foto’s
Waar zijn deze te vinden? Ik vraag dit voor een vriend.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_198915286
#bringbackNicolette

ze heeft tientallen fictieve personages verzonnen. Intimidaties van Nicolette van B. gingen aan de lopende band via Twitter DM.

Een berichtje van Nicolette:


hier neemt ze een petitie over die bedoeld was om Nicolette een hart onder de riem te steken 8)7

Metta de Noo :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 8 april 2021 @ 14:23:09 #110
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198915571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Mannen. Beseffen nog steeds niet dat ze door hun eigen slimheid zichzelf overbodig hebben gemaakt.

;(
Dat was ook eigenlijk de bedoeling.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  donderdag 8 april 2021 @ 14:24:04 #111
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198915576
Maar ze is wel van de kinky praktijken blijkbaar. >:)
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  donderdag 8 april 2021 @ 14:38:56 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198915775
Ik wist niet dat er nog vuurtorenwachters waren. Ik dacht dat die allemaal automatisch werkten tegenwoordig.
  donderdag 8 april 2021 @ 23:29:23 #113
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_198927061
Wie The life and loves of a she-devil van Fay Weldon heeft gelezen weet dat je niet moet gaan dollen met vrouwen in vuurtorens.
Non possumus non loqui
pi_198927915
Hoeveel mensen werken er dan in zo'n vuurtoren?

Overigens, ze mag ook wel een keer met mijn vuurtoren aan de slag gaan.
pi_198928417
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee over het algemeen willen mannen "hulpeloze meisjes" beschermen neuken omdat we op die manier geprogrammeerd zijn qua instinct.

Zo gaat het al miljoenen jaren.
ftfy
pi_198928541
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 04:24 schreef Gehrman het volgende:

[..]

ftfy
Of we passen opeens mijn quote aan van 3 jaar geleden.
Man man man.
  vrijdag 9 april 2021 @ 06:57:22 #117
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198928559
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ja, 3 jaar later is mevrouw Nicolette van Berkel door de mand gevallen.
Ze staat nu met zwart balkje voor haar ogen in de sensatiekrant en het is nu Nicolette van B. geworden.
Er blijkt nu een rechtszaak tegen haar te zijn opgestart.

[ afbeelding ]
Nicolette van B. wordt ervan verdacht de vrouw en minderjarige dochter van haar ex-minnaar te hebben lastiggevallen.

[..]

Toch zou ik dr nog keihard doen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198928756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 06:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Toch zou ik dr nog keihard doen.
Is dat jou al het gezeik waard? Ik neuk liever met vrouwen die mij niet gaan lastig vallen nadat je aangeeft er geen trek meer in te hebben.
pi_198928796
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Tja, ik snap dat wel dat hysterische wijven die glazen kapot slaan niet serieus genomen worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198929213
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. Heb jarenlang gewerkt met alleen mannen. Hartstikke leuk, Ze hielden rekening met mij. Als ik iets zwaars wilde tillen stonden er in notime 5 mannen om me heen die het wel even voor mij zouden doen.
Kortom schatten van kerels.
Personeelsfeesten gingen door in een of andere leuke kroeg. Ik hoefde nooit te betalen voor mijn drankjes. Als ik een rondje wilde geven, werd dat unaniem afgekeurd. Nee, schatje, wij betalen.
Lief toch?
Ik heb toen zelfs deze zaken op de spits gedreven door een glas opzettelijk en voor iedereen zichtbaar kapot te slaan. Reactie: geeft niks schatje, kan gebeuren.
Moet ik mannen dan serieus nemen? Als ik op geen enkele manier serieus wordt genomen? Ongelukkig geformuleerd maar je begrijpt wat ik bedoel?
Mannen willen gewoon voor de gek gehouden worden. Meisjes zijn lief, meisjes moeten hun mooie hoofdjes niet pijnigen met alledaagse problemen.
Mannen willen 'hulpeloze meisjes' beschermen. Niet voor de meisjes zelf, maar voor hun eigen ego.
Ga dan aub niet lopen janken als deze meisjes gewoon hun eigen gang gaan.
Ik weet niet waar je hebt gewerkt maar dat zou bij ons niet werken. Bij ons is iedereen gelijk dus als je een rondje wil betalen dan betaal je maar een rondje, heb je hulp nodig dan vraag je daar maar om en als je een glas kapot maakt dan wordt je daar op aangesproken.

En als je je eigen gang wilt gaan....ga je gang.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:01:34 #121
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_198930544
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 13:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
#bringbackNicolette

ze heeft tientallen fictieve personages verzonnen. Intimidaties van Nicolette van B. gingen aan de lopende band via Twitter DM.

Een berichtje van Nicolette:
[ afbeelding ]

hier neemt ze een petitie over die bedoeld was om Nicolette een hart onder de riem te steken 8)7
[ afbeelding ]
Metta de Noo :')
Metta de Noo heeft een belangrijke rol gespeeld in de zaak Lucia de Berk. Metta was klokkenluider en zonder haar inspanningen zou Lucia waarschijnlijk nog steeds vast zitten.
Non possumus non loqui
pi_198930662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:01 schreef Knip het volgende:

[..]

Metta de Noo heeft een belangrijke rol gespeeld in de zaak Lucia de Berk. Metta was klokkenluider en zonder haar inspanningen zou Lucia waarschijnlijk nog steeds vast zitten.
De persoon Metta de Noo heeft alleen niets te maken met het hele Vuurtoren-verhaal, het is een nep-profiel aangemaakt door Nicolette van Berkel zelf. Best wel ziek om een petitie over te nemen die over jezelf gaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 9 april 2021 @ 15:50:48 #123
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_198934138
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:15 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

De persoon Metta de Noo heeft alleen niets te maken met het hele Vuurtoren-verhaal, het is een nep-profiel aangemaakt door Nicolette van Berkel zelf. Best wel ziek om een petitie over te nemen die over jezelf gaat.
Dat is echt uitermate walgelijk.
Non possumus non loqui
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:56:47 #124
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201947869
Taakstraf voor ex-vuurtorenwachter Nicolette van B. voor belagen vrouw minnaar

LEEUWARDEN - De opsomming door de rechter van de verweten feiten leidt al tot het nodige hoofdschudden op de publieke tribune. Maar zodra het slachtoffer zelf verwoordt hoe ze te lijden had van de intimidaties van de Terschellingse Nicolette van B. (41), voormalig vuurtorenwachter van de Brandaris, is de verbijstering van veel gezichten af te lezen. Maandenlang zou ze de vrouw van haar ex-minnaar hebben gestalkt.

„Deze vrouw moet worden gestopt”, zo verzucht het emotioneel gebroken slachtoffer uit het Friese Warten bij de politierechter in Leeuwarden. Typisch gevalletje van ’een ongeluk komt nooit alleen’: haar echtgenoot had jaren geleden een affaire van luttele maanden met de nautisch verkeersleider op Terschelling. Inderdaad, dat ooit zo trotse Brandaris-boegbeeld dat op dat moment al landelijke bekendheid geniet na geweeklaag over pesterijen op haar werk. Hiervan is bij ettelijke interne onderzoeken overigens nooit iets gebleken. Sterker nog: de Terschellingse is vorig jaar zélf veroordeeld vanwege het belagen van onder anderen collega’s.

Terug naar de vreemdgaande echtgenoot: zodra hij Van B. vertelt zich toch op zijn gezin te willen richten, begint de gedumpte Terschellingse zijn echtgenote en minderjarige dochter te belagen, zo vertelt het slachtoffer woensdagochtend aan politierechter Nynke Vlietstra.

Eerst is er een stroom telefoontjes, mails en lasterlijke tekstberichtjes, maar het wordt steeds erger: „Mijn dan pas 16-jarige dochter opent kort voor kerst 2019 een envelop met daarin extreem pornografische foto’s van haar vader. Bovendien komt er op haar 17e verjaardag een brief van drie kantjes met leugens over mij en over de relatie tussen mijn man en Nicolette.”

Privéleven over internet geslingerd

Ook benadert Van B. vrienden met smadelijke berichten en eiste ze 3000 euro ’voor het gebruik van haar lijf’. Geen middel wordt geschuwd, zo vertelt het slachtoffer: „Een verwrongen en smerige versie van mijn privéleven is over het internet geslingerd. Beledigingen en leugens over mijn verleden en seksleven, alles uit zijn verband getrokken. Ze maakt me zo zwart mogelijk en iedereen kan alles lezen. Ik kreeg in die tijd veel ongeruste berichten van vrienden en familie: ’Ben jij dit echt?’”

Uiteindelijk grijpt de politie in de zomer van 2020 in, waarna Van B. een contactverbod krijgt opgelegd. In september spreekt ze haar slachtoffer echter alweer aan in een keukenwinkel in Leeuwarden. Ze lijkt de ontmoeting volgens winkelmedewerkers ook te filmen. Dat is voor het Openbaar Ministerie het sein om Van B. voor de strafrechter te dagen, ondanks pogingen van haar advocaat Tjalling van der Goot om de zaak niet in het openbaar te behandelen. „Mijn cliënte vreest een openbare terechtstelling en de gevolgen daarvan binnen de kleine gemeenschap op Terschelling.”

Strafeis

De officier is het medelijden voorbij en eist de hoogst mogelijke werkstraf (240 uur) plus een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie maanden. Voorts wil ze een nieuw contactverbod en locatieverbod voor de woonplaats van het slachtoffer.

Raadsman Van der Goot geeft toe dat het gedrag van zijn cliënte „niet altijd de schoonheidsprijs verdiende en dat dit op sommige momenten anders had gemoeten.” Toch vraagt hij, vooral op technische gronden, om vrijspraak. Zo heeft alleen de echtgenote aangifte gedaan en mag in zijn ogen dus niet het leed van de dochter worden meegenomen in het vonnis. Voorts benadrukt hij dat het slachtoffer zelf ook wel eens contact zocht met Van B.: „Het kwam dus zeker niet van één kant.”

Politierechter Vlietstra vindt dit geval al met al een vrij zware vorm van belaging. Ze legt Nicolette van B. 120 uur werkstraf, een maand voorwaardelijke celstraf en een contactverbod op.

Telegraaf
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:36:49 #125
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_201948646
120 uur werkstraf!

Dat zal die psychopate een lesje leren!

😂
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_201948681
Ik snapte al niet waarom dit topic uit 2018 nog actueel was. Maar dit is wel een plottwist _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')