Ik hoor echt niemand hierover.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik was echt super excited voor deze comeback, en Emily zong zo goed. Maar na het lezen van dit nieuws... Dit voelt wrang.
[ x ]
Voor de duidelijkheid: ze waren niet zomaar kennissen, ze ging met hem mee naar de trial en haar kring intimideerden de slachtoffers.
Hoe hebben ze bij LP dit niet opgemerkt in hun background research? Of wisten ze het wel en vonden ze het én niet erg, én hielden ze het geheim?
Wat betreft dat laatste: Stel dat zij gebroken heeft met Danny Masterson, zeg dat dan gewoon. Bespaart een hoop ellende. Nu klinkt het alsof ze het of niet wisten, in which case: wat gaan ze nu doen? Tour is al gepland. Of dat ze het geheim hielden, en dan vind ik het wel heel erg.
Hoe denken jullie hierover?
Album is al uit! Ik vind het echt een heel goed albumquote:Op donderdag 14 november 2024 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Morgen is het zo ver. Vandaag ook een geweldig nummer gedropt! Two faced. Heerlijk.
Dat gezeik over Emily echt wat een onzin gejank, gelukkig lees en hoor je er onder LP fans niets over.
En ik snap de zoon van Chester ook niet. LP heeft zich vele jaren stil gehouden, heeft gigantisch veel tribute gegeven voor Chester. En nu al die jaren later gaan ze eindelijk weer door, met alle respect voor de oude muziek en dus Chester. Dus wat jankt hij?
Ik kijk uit naar de nieuwe nummers en de nieuwe toekomst.
Emily kan erg goed zingen, hoewel ik wel vind dat zij dat schreeuwen niet zo clean kan. Dat past haar niet.
De breakdown en dergelijk. Maar buiten dat prima.
Oei dat is wel een fout die sommige mensen in die regio niet zo licht nemenquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:48 schreef Piles het volgende:
26 juni 2025 in Goffertstadion![]()
22 nov om 10u start de verkoop
Hehe oepsquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei dat is wel een fout die sommige mensen in die regio niet zo licht nemen
Waar? En hoe duur?quote:Op maandag 18 november 2024 15:26 schreef neggix het volgende:
Kaarten gelukt in ieder geval 😀 album ook zeker niet verkeerd. Knap om op deze manier verder te gaan.
LPU Pit - Staanplaatsen: ¤156,80quote:
Jezus te paard wat een geld.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier kaarten weten te scoren ook. Vandaag via een code ontvangen vanuit de website/webshop van Linkin Park zelf.
[..]
LPU Pit - Staanplaatsen: ¤156,80
Front GA - Staanplaatsen: ¤156,80
Rear GA - Staanplaatsen: ¤106,40
Premium - Zitplaatsen: ¤151,20
Rang 2 - Zitplaatsen: ¤128,80
Rang 3 - Zitplaatsen: ¤95,20
Rang 4 - Zitplaatsen: ¤72,80
Rang 5 - Zitplaatsen: ¤61,60
Rolstoel- en begeleiderplaatsen: ¤106,40
Via Ticketmaster. (in ons geval dus met toegangscode)
(Off topic) Was in onze tijd op Best Kept Secret wel anders haha. Was een mooie dag toen hequote:Op dinsdag 19 november 2024 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja, damn
Straks ga ik nog twijfelen
Wat een bedragen voor een Linkin Park tribute actquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier kaarten weten te scoren ook. Vandaag via een code ontvangen vanuit de website/webshop van Linkin Park zelf.
[..]
Zitplaatsen bij een band als LPquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:47 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Het is in een stadion.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zitplaatsen bij een band als LP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |