abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176885361
https://www.designyourwed(...)en/huwelijksreceptie

quote:
De bruiloft receptie is het moment dat je mensen, die je niet voor de hele dag of voor het feest hebt uitgenodigd, de gelegenheid geeft om jullie te feliciteren met jullie huwelijk. Bij een traditionele receptie staat het bruidspaar geflankeerd door wederzijdse ouders in een rij om gelukwensen en cadeaus in ontvangst te nemen. Zo kunnen niet alleen jullie, maar ook de ouders worden gefeliciteerd. Een traditionele receptie duurt ongeveer anderhalf uur. Receptie gasten hoef je niet uit te nodigen voor het feest, maar dat mag natuurlijk wel. Daar kun je ook een keuze in maken. Sommige wel, anderen niet. De gasten op de receptie zijn over het algemeen mensen die wat verder van jullie afstaan. Dat kunnen neven, nichten, ooms, tantes, kennissen, goede buren en collega’s zijn, maar ook vrienden van jullie ouders. Tijdens de receptie wordt er een drankje en een versnapering aangeboden.

Dus je mag wel op komen draven om ze te feliciteren en je klinkende munten (cadeau) af te staan, maar je bent niet welkom op het feest? _O-

Behoorlijk skeer eigenlijk. Bruidspaar kan zo nog wat extra geld binnen harken van een verre oom of achter buurman maar echt welkom zijn ze ook weer niet.

best een slim idee eigenlijk, gewoon zo veel mogelijk mensen uitnodigen, gemiddeld zullen ze iets van 20e de man als cadeau geven, 3 drankjes en een bitterbal verder schop je ze weer de deur uit. _O-
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 16:00:55 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_176885408
Je kunt daar toch je eigen bitterballen gaan frituren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_176885462
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:00 schreef Plompzakker het volgende:
Je kunt daar toch je eigen bitterballen gaan frituren
hebben ze daar dan ook standaard een 380volt aansluiting op de plee?
pi_176885534
Daarom altijd aan komen zetten met kutcadeaus waar het bruidspaar geen reet aan heeft, al is het maar om de blik op hun gezichten te zien.
Ik heb een hele kast vol peper- en zoutstelletjes van 0.50 cent van de Xenos, die zijn er prima geschikt voor.
  donderdag 1 februari 2018 @ 16:06:19 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176885556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Daarom altijd aan komen zetten met kutcadeaus waar het bruidspaar geen reet aan heeft, al is het maar om de blik op hun gezichten te zien.
Ik heb een hele kast vol peper- en zoutstelletjes van 0.50 cent van de Xenos, die zijn er prima geschikt voor.
Als de suggestie een envelop is, ook alleen een envelop geven. Leeg dus.
And so is the past
pi_176885560
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:02 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

hebben ze daar dan ook standaard een 380volt aansluiting op de plee?
gewoon zelf je aggregaat meenemen
compenseert weer met het oorverdovende geluid afstammend van de bruidssuite van het hotel waar de receptie gehouden wordt
Google is your friend, abuse your friends
pi_176885584
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als de suggestie een envelop is, ook alleen een envelop geven. Leeg dus.
Doos loempias he :P
pi_176885672
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 15:59 schreef CarltonBanks het volgende:

Dus je mag wel op komen draven om ze te feliciteren en je klinkende munten (cadeau) af te staan, maar je bent niet welkom op het feest?
_O-

Weer zo een stupide redenering van iemand die het niet snapt. Een huwelijksreceptie is gewoon een invitatie voor mensen die meestal niet tot de intieme vriendengroep van het bruidspaar behoren maar wel bekend met ze zijn op een frequent basis. Bedoel jij gaat ook toch niet iedereen die je ontmoet en spreekt, als "vriend" gelijk zien waar je alles meedoet of deelt?

Nou dan. En de bedoeling is dat je een aardigheidje geeft op die receptie. Jouw cadeau hoeft niet van die hoogte en waarde te zijn als die van de intieme vrienden, je behoort er immers niet toe, dus geef je ook iets "algemener".
pi_176885770
quote:

[..]

Dus je mag wel op komen draven om ze te feliciteren en je klinkende munten (cadeau) af te staan, maar je bent niet welkom op het feest? _O-

Behoorlijk skeer eigenlijk. Bruidspaar kan zo nog wat extra geld binnen harken van een verre oom of achter buurman maar echt welkom zijn ze ook weer niet.

best een slim idee eigenlijk, gewoon zo veel mogelijk mensen uitnodigen, gemiddeld zullen ze iets van 20e de man als cadeau geven, 3 drankjes en een bitterbal verder schop je ze weer de deur uit. _O-
Het staat iedereen vrij om die uitnodiging te accepteren of niet. Als je je gepikeerd voelt, dan blijf je toch lekker thuis. Voor je fatsoen kun je dan wel een leuke felicitatiekaart kopen bij Bruna.
  donderdag 1 februari 2018 @ 16:23:34 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176886049
Ik pas daar voor.

Soms wordt het nog pijnlijker als de receptie overloopt in het feest. Dat je zo verwacht wordt te vertrekken terwijl het feest begint haha
pi_176886190
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:07 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Doos loempias he :P
[ afbeelding ]
Is dat niet dat stripje van die laffe loser van Wie is de Mol?
U MAD?
pi_176886225
quote:

[..]

Niet gaan gek, als ze je niet op hun feest willen, kunnen ze lekker de tering krijgen.
pi_176886382
quote:
4s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

Niet gaan gek, als ze je niet op hun feest willen, kunnen ze lekker de tering krijgen.
nuh, doe ik ook niet, ik neem ook niet de moeite om me af te melden ofzo.

Laatst kreeg ik ook zo'n uitnodiging van een nicht van me, heb dat kind al in geen 15 jaar meer gezien, waarom zou ik in godsnaam naar die receptie gaan, waarom krijg ik uberhaupt een uitnodiging _O-
pi_176886409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:35 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

nuh, doe ik ook niet, ik neem ook niet de moeite om me af te melden ofzo.

Laatst kreeg ik ook zo'n uitnodiging van een nicht van me, heb dat kind al in geen 15 jaar meer gezien, waarom zou ik in godsnaam naar die receptie gaan, waarom krijg ik uberhaupt een uitnodiging _O-
Anders hebben ze zo weinig 'vrienden' ook he.
  donderdag 1 februari 2018 @ 16:43:59 #15
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_176886587
quote:

[..]

Dat had ik dus meegemaakt. ik kreeg een uitnodiging voor de bruiloft van een vriend en vriendin die ik redelijk goed kende. op de uitnodiging stond ook nog een cadeautip. ik had die uitnodiging niet goed gelezen, maar ik ben dus naar alles geweest (ceremonie, receptie en feest). achteraf bleek dus dat ik alleen voor de ceremonie en receptie was uitgenodigd... :')
pi_176886822
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:43 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Dat had ik dus meegemaakt. ik kreeg een uitnodiging voor de bruiloft van een vriend en vriendin die ik redelijk goed kende. op de uitnodiging stond ook nog een cadeautip. ik had die uitnodiging niet goed gelezen, maar ik ben dus naar alles geweest (ceremonie, receptie en feest). achteraf bleek dus dat ik alleen voor de ceremonie en receptie was uitgenodigd... :')
:o
Hadden ze je dat achteraf verteld? :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 16:56:25 ]
pi_176886839
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb wie is de mol nog nooit gezien.
pi_176886879
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klopt. Het werd hem allemaal teveel. Die druk, die spanning, het moeten presteren, de angsten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:15:27 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176887186
Niet gewoon alleen maar de mensen uitnodigen die je er ook daadwerkelijk bij wil hebben :')
Niet met al je gasten gewoon een meer-gangen fatsoenlijk diner hebben :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176887241
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef CoolGuy het volgende:
Niet gewoon alleen maar de mensen uitnodigen die je er ook daadwerkelijk bij wil hebben :')
Niet met al je gasten gewoon een meer-gangen fatsoenlijk diner hebben :')
Niet gewoon stiekem trouwen en het mensen laten weten door achteraf een kaartje te sturen :')
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:19:47 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_176887281
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Niet gewoon stiekem trouwen en het mensen laten weten door achteraf een kaartje te sturen :')
Een pauper zijn :')

Niet op je huwelijksreis op oa de Bahama's op het strand nog een foto reportage doen in een speciaal daarvoor gekochte 2e jurk :')

En klaar weer nu :P
pi_176887332
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een pauper zijn :')

Niet op je huwelijksreis op oa de Bahama's op het strand nog een foto reportage doen in een speciaal daarvoor gekochte 2e jurk :')

En klaar weer nu :P
Vrienden van mij zijn toen echt billig stiekem getrouwd en hebben nooit een feest gegeven ofzo. Zijn familie was zo boos, ging nergens meer over.
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:23:45 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_176887369
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:22 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Vrienden van mij zijn toen echt billig stiekem getrouwd en hebben nooit een feest gegeven ofzo. Zijn familie was zo boos, ging nergens meer over.
Nou ja, ik kan snappen dat de familie teleurgesteld is, maar, iedereen moet die dag gewoon invullen zoals zij dat willen hoor.
pi_176887447
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan snappen dat de familie teleurgesteld is, maar, iedereen moet die dag gewoon invullen zoals zij dat willen hoor.
Vind ik dus ook.
En nu weer on topic: :')
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:27:29 #25
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_176888725
quote:
4s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

:o
Hadden ze je dat achteraf verteld? :P
Ze zeiden niks, ik kwam er zelf later pas achter :P