Dus je mag wel op komen draven om ze te feliciteren en je klinkende munten (cadeau) af te staan, maar je bent niet welkom op het feest?quote:De bruiloft receptie is het moment dat je mensen, die je niet voor de hele dag of voor het feest hebt uitgenodigd, de gelegenheid geeft om jullie te feliciteren met jullie huwelijk. Bij een traditionele receptie staat het bruidspaar geflankeerd door wederzijdse ouders in een rij om gelukwensen en cadeaus in ontvangst te nemen. Zo kunnen niet alleen jullie, maar ook de ouders worden gefeliciteerd. Een traditionele receptie duurt ongeveer anderhalf uur. Receptie gasten hoef je niet uit te nodigen voor het feest, maar dat mag natuurlijk wel. Daar kun je ook een keuze in maken. Sommige wel, anderen niet. De gasten op de receptie zijn over het algemeen mensen die wat verder van jullie afstaan. Dat kunnen neven, nichten, ooms, tantes, kennissen, goede buren en collega’s zijn, maar ook vrienden van jullie ouders. Tijdens de receptie wordt er een drankje en een versnapering aangeboden.
hebben ze daar dan ook standaard een 380volt aansluiting op de plee?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:00 schreef Plompzakker het volgende:
Je kunt daar toch je eigen bitterballen gaan frituren
Als de suggestie een envelop is, ook alleen een envelop geven. Leeg dus.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Daarom altijd aan komen zetten met kutcadeaus waar het bruidspaar geen reet aan heeft, al is het maar om de blik op hun gezichten te zien.
Ik heb een hele kast vol peper- en zoutstelletjes van 0.50 cent van de Xenos, die zijn er prima geschikt voor.
gewoon zelf je aggregaat meenemenquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:02 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
hebben ze daar dan ook standaard een 380volt aansluiting op de plee?
Doos loempias hequote:Op donderdag 1 februari 2018 16:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als de suggestie een envelop is, ook alleen een envelop geven. Leeg dus.
Weer zo een stupide redenering van iemand die het niet snapt. Een huwelijksreceptie is gewoon een invitatie voor mensen die meestal niet tot de intieme vriendengroep van het bruidspaar behoren maar wel bekend met ze zijn op een frequent basis. Bedoel jij gaat ook toch niet iedereen die je ontmoet en spreekt, als "vriend" gelijk zien waar je alles meedoet of deelt?quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:59 schreef CarltonBanks het volgende:
https://www.designyourwed(...)en/huwelijksreceptie
Dus je mag wel op komen draven om ze te feliciteren en je klinkende munten (cadeau) af te staan, maar je bent niet welkom op het feest?
Het staat iedereen vrij om die uitnodiging te accepteren of niet. Als je je gepikeerd voelt, dan blijf je toch lekker thuis. Voor je fatsoen kun je dan wel een leuke felicitatiekaart kopen bij Bruna.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Dus je mag wel op komen draven om ze te feliciteren en je klinkende munten (cadeau) af te staan, maar je bent niet welkom op het feest?
Behoorlijk skeer eigenlijk. Bruidspaar kan zo nog wat extra geld binnen harken van een verre oom of achter buurman maar echt welkom zijn ze ook weer niet.
best een slim idee eigenlijk, gewoon zo veel mogelijk mensen uitnodigen, gemiddeld zullen ze iets van 20e de man als cadeau geven, 3 drankjes en een bitterbal verder schop je ze weer de deur uit.
Is dat niet dat stripje van die laffe loser van Wie is de Mol?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Doos loempias he
[ afbeelding ]
Niet gaan gek, als ze je niet op hun feest willen, kunnen ze lekker de tering krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Behoorlijk skeer eigenlijk. Bruidspaar kan zo nog wat extra geld binnen harken van een verre oom of achter buurman maar echt welkom zijn ze ook weer niet.
best een slim idee eigenlijk, gewoon zo veel mogelijk mensen uitnodigen, gemiddeld zullen ze iets van 20e de man als cadeau geven, 3 drankjes en een bitterbal verder schop je ze weer de deur uit.
nuh, doe ik ook niet, ik neem ook niet de moeite om me af te melden ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet gaan gek, als ze je niet op hun feest willen, kunnen ze lekker de tering krijgen.
Anders hebben ze zo weinig 'vrienden' ook he.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nuh, doe ik ook niet, ik neem ook niet de moeite om me af te melden ofzo.
Laatst kreeg ik ook zo'n uitnodiging van een nicht van me, heb dat kind al in geen 15 jaar meer gezien, waarom zou ik in godsnaam naar die receptie gaan, waarom krijg ik uberhaupt een uitnodiging
Dat had ik dus meegemaakt. ik kreeg een uitnodiging voor de bruiloft van een vriend en vriendin die ik redelijk goed kende. op de uitnodiging stond ook nog een cadeautip. ik had die uitnodiging niet goed gelezen, maar ik ben dus naar alles geweest (ceremonie, receptie en feest). achteraf bleek dus dat ik alleen voor de ceremonie en receptie was uitgenodigd...quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:59 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:43 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat had ik dus meegemaakt. ik kreeg een uitnodiging voor de bruiloft van een vriend en vriendin die ik redelijk goed kende. op de uitnodiging stond ook nog een cadeautip. ik had die uitnodiging niet goed gelezen, maar ik ben dus naar alles geweest (ceremonie, receptie en feest). achteraf bleek dus dat ik alleen voor de ceremonie en receptie was uitgenodigd...
Geen idee, ik heb wie is de mol nog nooit gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat niet dat stripje van die laffe loser van Wie is de Mol?
Klopt. Het werd hem allemaal teveel. Die druk, die spanning, het moeten presteren, de angsten.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat niet dat stripje van die laffe loser van Wie is de Mol?
Niet gewoon stiekem trouwen en het mensen laten weten door achteraf een kaartje te sturenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef CoolGuy het volgende:
Niet gewoon alleen maar de mensen uitnodigen die je er ook daadwerkelijk bij wil hebben![]()
Niet met al je gasten gewoon een meer-gangen fatsoenlijk diner hebben
Een pauper zijnquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Niet gewoon stiekem trouwen en het mensen laten weten door achteraf een kaartje te sturen
Vrienden van mij zijn toen echt billig stiekem getrouwd en hebben nooit een feest gegeven ofzo. Zijn familie was zo boos, ging nergens meer over.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een pauper zijn![]()
Niet op je huwelijksreis op oa de Bahama's op het strand nog een foto reportage doen in een speciaal daarvoor gekochte 2e jurk![]()
En klaar weer nu
Nou ja, ik kan snappen dat de familie teleurgesteld is, maar, iedereen moet die dag gewoon invullen zoals zij dat willen hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn toen echt billig stiekem getrouwd en hebben nooit een feest gegeven ofzo. Zijn familie was zo boos, ging nergens meer over.
Vind ik dus ook.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan snappen dat de familie teleurgesteld is, maar, iedereen moet die dag gewoon invullen zoals zij dat willen hoor.
Ze zeiden niks, ik kwam er zelf later pas achterquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hadden ze je dat achteraf verteld?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |