abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 juli 2020 @ 11:29:54 #81
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_194081926
Op je 16e al moeten vluchten voor je leven. Hoe erg kan het worden :X
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 20 juli 2020 @ 22:18:05 #82
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194184026
Zo knap is ze nou toch ook weer niet 😅
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194189067
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:18 schreef PzKpfw het volgende:
Zo knap is ze nou toch ook weer niet 😅
Precies mijn gedachte. Een goed lijf alleen is niet bepalend of iemand qua uiterlijk boven de middelmaat uitsteekt. Geen mooi gebit, geen mooie wenkbrauwen, scherpe gelaatstrekken: in mijn beleving geen superschoonheid.
pi_194255994
Merkwaardige verhouding met haar dochter.

Die zit in een instelling met anti-depressiva?

Raar
pi_194258176
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 10:55 schreef Gowzah het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte. Een goed lijf alleen is niet bepalend of iemand qua uiterlijk boven de middelmaat uitsteekt. Geen mooi gebit, geen mooie wenkbrauwen, scherpe gelaatstrekken: in mijn beleving geen superschoonheid.
Ze hoefde alleen maar de knapste van de klas te zijn natuurlijk.
-nee-
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:15:28 #86
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_199381054
*schop*

Vandaag de 100e aflevering. Haar ex man blijkt geliquideerd te zijn als ik even Google :-O
Net efkes anges
pi_204506541
Klein strategisch schopje,

het volgende seizoen is begonnen.

Of zijn het herhalingen :?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_204512867
nieuwe aflevering

dit meisje was echt mooi. wel zoekende nog. is 35. en misschien komen er toch nog kinderen voor haar.
  zondag 5 februari 2023 @ 21:31:03 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207872003
Kick, vanaf morgen weer op de buis…



quote:
Vanaf maandag 6 februari is het nieuwe seizoen van Het mooiste meisje van de klas te zien op NPO 1. Het nieuwe seizoen start met een aflevering over het mooiste meisje Dominique. Haar droom op piloot te worden verandert snel in een nachtmerrie...

De jonge Dominique is als jonge meid niet makkelijk in een hokje te plaatsen: haar roze kamer hangt vol met posters van straaljagers en ze heeft een fascinatie voor de film Top Gun. Met haar droom om piloot te worden loopt de kleine Dominique het dagelijkse leven door op het Jeruzalem College in Venray. Klasgenoten blikken op die tijd terug.

Na een lange en zware opleiding mag Dominique uiteindelijk de Cougar vliegen: de transporthelikopter van defensie. Dominique droomt van een carrière als vlieger, maar in Afghanistan wordt die droom een nachtmerrie als ze tijdens een reddingsmissie wordt beschoten door de Taliban. Twaalf minuten lang moet ze vechten voor haar leven. Ze blikt daar zelf uitgebreid op terug.
Het nieuwe seizoen van Het mooiste meisje van de klas is vanaf maandag 6 februari wekelijks om 21.25 uur te zien op NPO 1.
pi_207872779
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2023 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Kick, vanaf morgen weer op de buis…

[ afbeelding ]
[..]
Het nieuwe seizoen van Het mooiste meisje van de klas is vanaf maandag 6 februari wekelijks om 21.25 uur te zien op NPO 1.
Hopelijk is Dominique het voor het programma gewenste drama bespaard gebleven.

Ik stoor me eraan dat ze maar onder het mom van mooiste meisje iemands leven vol ellende willen etaleren en emotioneel uitbuiten.
  zondag 5 februari 2023 @ 22:34:21 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207873065
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 22:15 schreef Za het volgende:

[..]
Hopelijk is Dominique het voor het programma gewenste drama bespaard gebleven.

Ik stoor me eraan dat ze maar onder het mom van mooiste meisje iemands leven vol ellende willen etaleren en emotioneel uitbuiten.
Het valt de laatste seizoenen inderdaad wel op dat de dame waar het om draait vaak meer te vertellen heeft dan alleen maar over haar populariteit op de middelbare school.
De hoofdpersoon van elke aflevering werkt daar echter vrijwillig aan mee, dus dat uitbaten en etaleren valt in dat opzicht wel mee…
pi_207873458
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2023 22:34 schreef MadMaster het volgende:

Het valt de laatste seizoenen inderdaad wel op dat de dame waar het om draait vaak meer te vertellen heeft dan alleen maar over haar populariteit op de middelbare school.
De hoofdpersoon van elke aflevering werkt daar echter vrijwillig aan mee, dus dat uitbaten en etaleren valt in dat opzicht wel mee…
Zo'n mevrouw wordt benaderd/gezocht, naar ik vermoed op basis van een ellendig verhaal, en daarna gekeken of ze in de categorie mooiste van de klas zou kunnen vallen, vaak is dat niet eens het geval.
Maar ze voelen zich gevleid, krijgen aandacht want ooit zo mooi, en delen hun ellende. Inderdaad vrijwillig, maar dit heeft niets meer met schoonheid te maken (wat de titel doet vermoeden), maar alles met het etaleren van leed, de veelbetekenend stiltes, wat deed dat met je etc.

Het lijkt me tof wanneer er een mooiste meisje zou zijn wat een fantastisch leven heeft gehad, in staat was haar uiterlijk aan te wenden om te krijgen van het leven wat ze wilde. Ergens op een prachtige locatie met een leuke kerel. Ergens in de 40-50 en nog steeds bovengemiddeld mooi, kinderen die sprekend op haar lijken, een huis vol dieren en interessante hobbies, whatever.
Dat het eens stopt met al die leed exploitatie, wat het imo de laatste jaren is, en het eens een positief programma kan zijn, niet langer emotainment.
  maandag 6 februari 2023 @ 07:30:41 #93
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207874329
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 23:16 schreef Za het volgende:

[..]
Zo'n mevrouw wordt benaderd/gezocht, naar ik vermoed op basis van een ellendig verhaal, en daarna gekeken of ze in de categorie mooiste van de klas zou kunnen vallen, vaak is dat niet eens het geval.
Maar ze voelen zich gevleid, krijgen aandacht want ooit zo mooi, en delen hun ellende. Inderdaad vrijwillig, maar dit heeft niets meer met schoonheid te maken (wat de titel doet vermoeden), maar alles met het etaleren van leed, de veelbetekenend stiltes, wat deed dat met je etc.

Het lijkt me tof wanneer er een mooiste meisje zou zijn wat een fantastisch leven heeft gehad, in staat was haar uiterlijk aan te wenden om te krijgen van het leven wat ze wilde. Ergens op een prachtige locatie met een leuke kerel. Ergens in de 40-50 en nog steeds bovengemiddeld mooi, kinderen die sprekend op haar lijken, een huis vol dieren en interessante hobbies, whatever.
Dat het eens stopt met al die leed exploitatie, wat het imo de laatste jaren is, en het eens een positief programma kan zijn, niet langer emotainment.
Veel dames voldoen aan de beschrijving in je 2e paragraaf hierboven en hebben na een leuke (modellen)carrière huisje, boompje, beestje op een warme locatie voor elkaar.

Ik gok er op dat de dame van vanavond een soort van teaser is voor het nieuwe seizoen.
Ziet er goed uit, heeft iets meegemaakt en hopelijk leeft ze nog lang en gelukkig…
  maandag 6 februari 2023 @ 12:38:27 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_207877535
Grappig, iemand uit mijn geboorteplaats. Ken haar verder niet, ze is 6 jaar ouder dan ik. Inhakende op bovenstaande posts:

quote:
Hoe de programmamakers bij haar terecht zijn gekomen? Vermoedelijk omdat ze in verschillende podcasts aan het woord is geweest en bij Jeroen Pauw haar verhaal heeft gedaan over haar helikoptercrash in Afghanistan. „Ik kreeg een berichtje via Instagram. Of ik met de redactie van Het mooiste meisje van de klas wilde bellen. Dat wilde ik best. Maar ik heb mezelf nooit het mooiste meisje van de klas gevonden. Mijn zus Florence is model, ik niet.”

(…)
„Het bleek dat Het mooiste meisje vooral een teaser is en dat het draait om verhalen die anderen kunnen inspireren. Toen ze me dat vertelden, besloot ik ja te zeggen.” En dus is haar hele doopceel gelicht.
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20230203_94391965
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 6 februari 2023 @ 12:46:29 #95
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207877645
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:38 schreef Szura het volgende:
Grappig, iemand uit mijn geboorteplaats. Ken haar verder niet, ze is 6 jaar ouder dan ik. Inhakende op bovenstaande posts:
[..]
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20230203_94391965
Verhelderend...
pi_207879745
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:38 schreef Szura het volgende:
bij Jeroen Pauw haar verhaal heeft gedaan over haar helikoptercrash in Afghanistan. „Ik kreeg een berichtje via Instagram. Of ik met de redactie van Het mooiste meisje van de klas wilde bellen. Dat wilde ik best. Maar ik heb mezelf nooit het mooiste meisje van de klas gevonden. Mijn zus Florence is model, ik niet.”

Het bleek dat Het mooiste meisje vooral een teaser is en dat het draait om verhalen die anderen kunnen inspireren

https://m.limburger.nl/cnt/dmf20230203_94391965
"Om te inspireren" 8)7, ze durven wel hoor.

Beau bezocht zeker ook verbrande kinderen in het brandwondencentrum "om te inspireren".

De nare waarheid is dat mensen kicken op ellende.
pi_207887238
Goede aflevering weer :)
Al vond ik haar zus toch wel eens stukje mooier.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_207987792
Vandaag gaan we surfen :Y
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 8 juni 2023 @ 06:40:19 #99
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_209438559
Prachtige aflevering gisteren. Met tranen in mijn ogen op de bank.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_209440118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 06:40 schreef Bayswater het volgende:
Prachtige aflevering gisteren. Met tranen in mijn ogen op de bank.
Het was inderdaad een indrukwekkende aflevering.

Ook bijzonder het mooie gebaar met de donatie aan de KNRM, helaas zelf ook mogen mee maken met een trieste gebeurtenis de geweldige inzet van KNRM.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_209448795
Dit soort emotainment moet eigenlijk niet kunnen, niet meer, het is al te lang gaande.

Ooit was ze de mooiste van de klas, van de hele school,de jongens lagen op de loer, EN TOEN SLOEG HET NOODLOT TOE.

Onder het mom van een ooit frisse blondine voorafgegaan door een vrolijk deuntje worden gruwelijke levensverhalen blootgelegd, waarbij Jongbloed begripvol luistert naar het zoveelste ellende verhaal van een vrouw die speciaal geselecteerd is op het meemaken van deze ellende.
Stop eindelijk eens met het exploiteren van leed ter vermaak.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2023 @ 18:27:22 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_209511517
Vanavond die enge Simone Angel. Ik haatte dat mens op MTV.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 17 juni 2023 @ 10:23:32 #103
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_209541402
Mooie aflevering wederom met zowaar een meisje zonder of weinig tegenslag in het leven en het motto dat een brutaal mens de halve wereld heeft. Dat Belize ziet er overigens prachtig uit.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 28 juni 2023 @ 22:00:56 #104
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_209685387
Gewoon meisje maar ja snoepreisjes
  donderdag 29 juni 2023 @ 09:43:33 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209688149
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:27 schreef tong80 het volgende:
Vanavond die enge Simone Angel. Ik haatte dat mens op MTV.

:T
Ze had altijd veel energie en ik vond haar nog steeds erg lief in de uitzending. Snap niet hoe je dat kunt haten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:24:16 #106
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209690074
Ik zag haar vroeger vooral in Countdown (weinig anderen zagen dat programma in de nadagen nog, maar toen presenteerde ze dat). Iemand waarvan ik me afvraag in hoeverre ze zichzelf was, en die stem ging nog net niet door de geluidsbarrière.

Nee, geen liefhebber van. :{
  Trouwste user 2022 donderdag 29 juni 2023 @ 15:55:32 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_209693150
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juni 2023 09:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ze had altijd veel energie en ik vond haar nog steeds erg lief in de uitzending. Snap niet hoe je dat kunt haten.
Net zoals ik Erika Terpstra haat.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 juli 2023 @ 22:10:23 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210050831
Leuk deze, helicopterpilote.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')