abonnement Unibet Coolblue
pi_176879745
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:37 schreef Chai het volgende:
Maar TS had het juist uitsluitend over het visuele aspect van de adamsappel en vraagt daar ook specifiek naar, dus andere aspecten zijn juist irrelevant.
nee hoor, TS beschrijft enkel 'dat door de adamsappel mannen aantrekkelijk zijn voor vrouwen' wat ook gewoon de waarheid is en bevestigd door alle onderzoeken...

Hooguit zegt TS dat hij het zelf 'lelijk vind' wat wel de suggestie werkt dat het voor hem enkel om het visuele draait, maar daarover gaan die onderzoeken nu juist niet en niemand zal beweren dat vrouwen mannen ermee 'mooi vinden uitzien'.
Aantrekkingskracht gaat wat verder dan enkel 'visueel mooi vinden'.

De aantrekkelijkheid (en het evoluionaire nut) van de adamsappel komt door de diepere stemklank die deze opwekt... niet doordat hij zichtbaar is of niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 01-02-2018 10:56:28 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:09:05 #27
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_176880045
Ik vind een man die het woord vrouwtjes gebruikt ook erg onaantrekkelijk.

En adamsappel...niet belangrijk.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:10:03 #28
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_176880063
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 03:50 schreef Sadcopter het volgende:
Dat zeggen vrouwen ook van een afgetraind en gespierd mannelijk lichaam.
Dat vind ik inderdaad ook niet belangrijk, eerder zelfs een tikje aan afknapper. Mag best een beetje vlees aan zitten.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:10:36 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_176880066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Flogging het volgende:
Ik vind een man die het woord vrouwtjes gebruikt ook erg onaantrekkelijk.
Daarom gebruik ik lauter het woord 'bitches'
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_176880308
ik ben een vrouw en vind het wel aantrekkelijk. Niet bij iedereen hoor. Ik denk dat het net zoals met borsthaar is de ene vrouw houd er wel van en de ander niet.
pi_176880395
Niet specifiek, heb er serieus nog nooit op gelet. Maat zoals in de op doet me niets. Net als gespierd trouwens. Ik hou van skinny mannen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 16:13:50 #32
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176885771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:10 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad ook niet belangrijk, eerder zelfs een tikje aan afknapper. Mag best een beetje vlees aan zitten.
Toch hebben al die knappe mooie modellen en acteurs zo'n vooruitgestoken adamsappel. Dan denk ik wie lult hier. Billion-dollar model agencies of de fok!vrouwen. Maar ik wil jullie wel geloven hoor. Is gewoon iets raars weer wat ik niet begrijp.
  donderdag 1 februari 2018 @ 16:15:54 #33
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176885839
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Daarom gebruik ik lauter het woord 'bitches'
Ik ben mezelf en trek me nergens wat van aan. Is naar zeggen een aantrekkelijke eigenschap.. die toch niet blijkt te werken :(
pi_176886569
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Toch hebben al die knappe mooie modellen en acteurs zo'n vooruitgestoken adamsappel. Dan denk ik wie lult hier. Billion-dollar model agencies of de fok!vrouwen. Maar ik wil jullie wel geloven hoor. Is gewoon iets raars weer wat ik niet begrijp.
Allemaal ja? eerste twee waarop ik ging zoeken toch echt niet.

pi_176888353
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Toch hebben al die knappe mooie modellen en acteurs zo'n vooruitgestoken adamsappel. Dan denk ik wie lult hier. Billion-dollar model agencies of de fok!vrouwen. Maar ik wil jullie wel geloven hoor. Is gewoon iets raars weer wat ik niet begrijp.
;(
Zucht..
Zoveel vrouwen, zoveel smaken. Jij vindt toch ook niet elke actrice en model knap?
Denk je echt dat een vrouw wel elke artiest of elk model knap vindt?
Hier werd bv Vin Diesel aangehaald. En dan niet eens om zijn bouw. Wel, ik vind hem helemaal niets. Ik vind David Duchovny en Jeff Goldblum in zijn midden leeftijd bv wel knap. Maar al die jongens op de catwalk :r. En al die gladde types zoals Beckham enz ook niet.
Anderen zullen net in zwijm vallen voor dat type. Ik vind gespierd ook niet mooi. Anderen weer wel.
En dan nu de adamsappel. Ik vind het een lelijk en eng ding. Het voelt hard en scherp aan als ie uitgesproken is. Zou ik er iemand voor laten vallen? Nee hoor. Maar ik wil het liever niet aanraken :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176888833
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:15 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik ben mezelf en trek me nergens wat van aan. Is naar zeggen een aantrekkelijke eigenschap.. die toch niet blijkt te werken :(
Jezelf zijn, in deze context, wordt doorgaans verkeerd geïnterpreteerd. Jezelf zijn betekent niet; niet hoeven veranderen of verbeteren, je niets aantrekken van anderen, een lul zijn, wegkruipen voor problemen of op andere manieren genoegen nemen met minder.
Daarmee wil ik overigens niet meteen zeggen dat jij al die dingen doet, enkel dat veel mensen dergelijk gedrag excuseren met ''zo ben ik gewoon''. Ik ken je namelijk niet.
Maar al deze dingen zijn wel stuk voor stuk bijzonder onaantrekkelijk.

Jezelf zijn, in deze context, betekent dat jij bepaalt hoe jouw leven eruit ziet. Dat jij leiding neemt over je eigen leven en toekomst, je niet door anderen laat sturen, noch door dom toeval.
Jezelf zijn betekent je eigen doelen zetten en die nastreven. Zelf je eigen veranderingen te sturen.
En die interpretatie is 'jezelf zijn' aantrekkelijk. Oftewel, 'het is jouw leven, dus jij staat aan het roer'.

Net zoiets als ''jezelf kwetsbaar opstellen''. Nog een die vaker verkeerd dan juist geïnterpreteerd wordt.
Ik doe mijn best.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 18:46:30 #37
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_176889019
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:40 schreef Chai het volgende:
Nee, maar misschien hebben de vriendinnen van Max er wel een fetisj voor waardoor het die lelijke kop van hem compenseert.
Ik denk dat zijn bankrekening één en ander compenseert :D
-XOXO- Je maintiendrai
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 19:10:35 #38
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_176889410
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:13 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Toch hebben al die knappe mooie modellen en acteurs zo'n vooruitgestoken adamsappel. Dan denk ik wie lult hier. Billion-dollar model agencies of de fok!vrouwen. Maar ik wil jullie wel geloven hoor. Is gewoon iets raars weer wat ik niet begrijp.
Jij hebt sowieso issues met vrouwen :')
-XOXO- Je maintiendrai
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 19:11:38 #39
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_176889433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

irrelevant verder, het nut van een adamsappel is ook helemaal niet visueel, wat juist de denkfout is die aan de vraagsteling ten gronde ligt;
TS lijkt te doen alsof aantekkelijkheid enkel visueel zou zijn, terwijl het veel breder is, zeker ook bij aantrekkelijkheidsafwegingen die veel vrouwen hebben, daarin spelen ook veel andere dan visuele criteria een rol, maar ook zaken als stemdiepte, reuk, zelfs sociale afwegingen, zoals bv of iemand sociaal strk is of bv een hogere sociale positie heeft)

Het is we gewoon aantoonbaar dat de adamsappel zelf de stem dieper maakt (wat verder niet betekent dat deze ook meer zichtbaar is, een zeer zichtbare adampsappel is veelal een teken van een zeer laag vetgehalte wat an sich idd een afstotend effect kan hebben, weing vrouwen vinden zeer lichte mannen erg aantrekkelijk

TS vraagt specifiek naar het evolutionair nut van de adamsappel ...
Die bestaat en dat is ook duidelijk aantoonbaar, uit onderzoeken blijkt dat de stemdiepte een zeer grote invloed heeft op hoe aantrekkelijk vrouwen mannen vinden (warbij ze afgaan op de klank van de stem, niet het uiterlijk) en oo dat de groootte en vorm vand e adamsappel een direkte invloed op de diepte van de stem heeft.

Iemand zonder sterk ontwikkelde adamsappel zal een duidelijk hogere stem hebben en hierdoor minder aantrekkelijk zijn, waarbij het uiterlijk geen grote rol speelt verder.
(of de adamsappel zeer zichtbaar is, en of dat een meer visuele rol speelt, is weer iets anders)
Het ging vooral om het visuele aspect natuurlijk
-XOXO- Je maintiendrai
pi_176889434
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:46 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn bankrekening één en ander compenseert :D
en hij heeft goeie beflippen
pi_176889489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:24 schreef Riann het volgende:
ik ben een vrouw en vind het wel aantrekkelijk. Niet bij iedereen hoor. Ik denk dat het net zoals met borsthaar is de ene vrouw houd er wel van en de ander niet.
Ook zoiets ja. Afschuwelijk, vooral als het heel dik is. Net als veel haar op de armen en vingers.
pi_176889568
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:11 schreef Drug het volgende:

[..]

en hij heeft goeie beflippen
Hahahaha!
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:43:37 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176890000
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:11 schreef Drug het volgende:

[..]

en hij heeft goeie beflippen
Formule einz zal nooit meer hetzelfde zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:02:25 #44
461431 heathermason
You created this nightmare -
pi_176890419
Nog nooit op gelet bij mannen. Behalve als ze zo'n mager kippen nekkie hebben, dat dat ding echt uitsteekt :p maar nee, vind het dan niet aantrekkelijk ofzo.
I don't know what kind of hell is waiting for me there, but I've got no other choice. I don't care about God or Paradise... If that's what she believes in then fine. But she won't get away with what she did. When I find her, I'll kill her myself.
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:43:52 #45
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176891399
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:40 schreef Chai het volgende:
Nee, maar misschien hebben de vriendinnen van Max er wel een fetisj voor waardoor het die lelijke kop van hem compenseert.
Geen lelijke dame, "Duitse" schone :D

https://www.instagram.com/dilarasanlik/

Max heeft wel een hurrdurr kop zeg.



[ Bericht 8% gewijzigd door Montelly op 01-02-2018 20:49:32 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:51:44 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176891587
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:43 schreef Montelly het volgende:

[..]

Geen lelijke dame, "Duitse" schone :D

https://www.instagram.com/dilarasanlik/

Max heeft wel een hurrdurr kop zeg.

[ afbeelding ]
_O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:56:39 #47
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176895032
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Een compleet afgetraind lichaam vind ik ook niks... Weet niet hoe je het noemt maar dat je de spieren ziet liggen naar zeg maar het geslachtsdeel,dat vind ik helemaal niks :D

En ja bijv Vin Diesel vind ik een lekkere kerel ,maar niet om zijn lichaam maar om zijn stem en om zijn kop :)
adonisriem of beugel ofzo. was op reddit een post van. Die dames daar zijn het tegenovergestelde van hier blijkbaar.
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:02:09 #48
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176895144
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:40 schreef Chai het volgende:
Nee, maar misschien hebben de vriendinnen van Max er wel een fetisj voor waardoor het die lelijke kop van hem compenseert.
Wat is de vrouwelijke tegenhanger van max. Dan kan ik beetje beoordelen hoe jullie vrpuwen max zien. Hij is toch zeker geen gedrocht en heeft geen scheve smoelwerk. Toont weer hoe erg megakritisch vrouwen zijn.
pi_176895300
Volgens mij werkt het niet zo dat je afknapt op 1 iets van iemand. Ik heb zo vaak vrouwen horen zeggen ik vind dit of dat aantrekkelijk aan hem. Dat kan gaan van ogen tot handen tot gespierde benen. Iedereen heeft zijn eigen aantrekkingspunten, als iemand de perfecte ogen heeft, maakt het minder uit als hij op andere punten minder scoort voor andere mensen, jij hebt die perfecte ogen al. Jij focust je dan vooral op de ogen en de rest maakt minder uit.

zo kan iemand voor de 1 100 punten zijn en voor de ander 50. Natuurlijk zijn we het over de hele knappe mensen vaak wel eens, maar er loopt zoveel meer schoon rond als je je minder focust op het geen wat je niet aantrekkelijk vind.
  donderdag 1 februari 2018 @ 23:14:38 #50
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176895347
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:02 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat is de vrouwelijke tegenhanger van max.
Eerste die bij mij opkomt is Julia Roberts.

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')