abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176878336
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap best dat je dit topic niet volgt, had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat de houding ten opzichte van de beker al jaren hetzelfde is. Leuk prijsje, niet meer dan dat. Het gaat maar om 1 ding en dat is het kampioenschap. Dat vindt men bij PSV ook. Cocu weet dat van Ginkel op dit moment geen 3 wedstrijden in de week kan spelen en kiest er voor om hem wel op te stellen tegen Twente in de competitie, zodat hij niet kan starten tegen Feyenoord in de beker. Dan vind je 3 punten in de competitie dus belangrijker dan verder bekeren en dat is wel in lijn met hoe de supporters er over denken, althans voor mij geldt dat.

Daar komt bij dat 'willen winnen van Feyenoord' ook niet echt een extra drive meer is. Het is een ploeg als AZ, PEC, Groningen, Vitesse. Ik snap dat dat voor supporters van Feyenoord lullig is, maar het doet gewoon niet zo veel meer met PSV-supporters. Of in elk geval bij mij niet. Ik gun Feyenoord de beker niet hoor, vind het een kutclub, maar dat vind ik AZ ook.

[..]

Niet vreemd dat ik het hier niet mee eens ben. Kansloos was de nederlaag tegen Ajax eerder dit seizoen. Toen werden we gedeklasseerd zoals ik zelden heb gezien. Dat deed ook echt wel een beetje pijn. Gisteren niet. PSV stond geenszins voor lul, hooguit enkele individuele spelers maar dat was aan beide kanten zo. Feyenoord kwam prima op vroege voorsprong, maar daarna heeft PSV de wedstrijd overgenomen en heeft Feyenoord geen moment meer het spel willen maken. Koekje van eigen deeg, maar PSV heeft gedaan wat het kon. Dat Feyenoord dan wat geholpen wordt met een cadeau in de vorm van de 2-0 en dat Malacia mag blijven staan na zijn tweede noodrem, helpt natuurlijk niet mee.

Overigens wel kudos voor Malacia. Geweldig talent. Met geel op zak nog zo durven tackelen, dan heb je wel ballen. Los daarvan ook positioneel ijzersterk die jongen. Ik hoop dat hij volgend jaar naar een topclub wil, eens kijken of we een Wijnaldulmpje kunnen doen. ;)
Terwijl overal ter wereld de beker een hoofdprijs is, voelen jullie je verheven en doen net alsof het geen prijs is. Wat een gelul man. Juist als topclub zou je de dubbel graag binnen moeten willen slepen.

En het willen winnen van Feyenoord is er niet meer? Wat is dat dan? :') Je speelt tegen de landskampioen maar je doet alsof je tegen Helmond Sport speelt? Tegen wie kun je je dan wel opladen? Alleen Ajax? Dat was ook niet echt terug te zien dit jaar.

Wat een drama moet dat zijn voor een supporter. Als je vrijwel elke week een PSV ziet met een kut instelling omdat jullie je niet op kunnen laden omdat het je niks meer doet? Hoe is de sfeer daar op de tribune? Op tv ziet het er altijd dood uit. Komt dat daardoor?
pi_176878356
quote:
16s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:00 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Als dit waar is zou het echt zwaar vies zijn van Sporting. Ik kan een nieuwe club toevoegen aan het lijstje van clubs waar ik een hekel aan heb blijkbaar. :')
Hopen dat we sporting loten in de cl/El en ze dan flink vernederen
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:11:03 #128
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176878358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo zijn er elke transferperiode tal van voorbeelden. Zelfs van voetballers die wel al in het vliegtuig zitten naar hun nieuwe club
Het gaat niet per se om het feit dat hij niet is gekomen maar eerder om het feit dat ze hem blijkbaar zijn gaan ophalen en er niemand was LOL. Hoezo had hij het niet eerder doorgegeven in plaats van niets meer van zich te laten horen en een paar uur later gepresenteerd te worden bij Sporting? Zo iemand hoef ik niet eens bij PSV te zien.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:13:22 #129
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176878383
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:10 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hopen dat we sporting loten in de cl/El en ze dan flink vernederen
Ach ja. Blijkt dat ze 2.5 miljoen hebben betaald voor 50% van de transferrechten. :') _O-
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:14:26 #130
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176878397
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Terwijl overal ter wereld de beker een hoofdprijs is, voelen jullie je verheven en doen net alsof het geen prijs is. Wat een gelul man. Juist als topclub zou je de dubbel graag binnen moeten willen slepen.

En het willen winnen van Feyenoord is er niet meer? Wat is dat dan? :') Je speelt tegen de landskampioen maar je doet alsof je tegen Helmond Sport speelt? Tegen wie kun je je dan wel opladen? Alleen Ajax? Dat was ook niet echt terug te zien dit jaar.

Wat een drama moet dat zijn voor een supporter. Als je vrijwel elke week een PSV ziet met een kut instelling omdat jullie je niet op kunnen laden omdat het je niks meer doet? Hoe is de sfeer daar op de tribune? Op tv ziet het er altijd dood uit. Komt dat daardoor?
Stukje prioritering, kampioenschap verkiezen boven de beker.
Ik ben het er niet mee eens hoor maar kan het me wel voorstellen.
pi_176878473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Stukje prioritering, kampioenschap verkiezen boven de beker.
Ik ben het er niet mee eens hoor maar kan het me wel voorstellen.
Die prioritering zou niet nodig moeten zijn. Of denk je echt dat een voetballer het bij een Nederlandse topclub zo ontzettend zwaar heeft?

Hoe doen ze dat toch bij Europese topclubs? Waar spelers actief zijn in de competitie, beker, Europa en nationale elftal? En waar de tegenstand in de competitie veel groter is omdat ze niet in een Mickey Mouse competitie zitten. Knap hoor.
pi_176878506
quote:

[..]

Staan bovenaan toch ?
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:24:19 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176878532
quote:

[..]

Hahaha mad.
pi_176878542
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hahaha mad.
Waarom mad? Ik vind jullie gewoon sneu.
pi_176878551
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die prioritering zou niet nodig moeten zijn. Of denk je echt dat een voetballer het bij een Nederlandse topclub zo ontzettend zwaar heeft?

Hoe doen ze dat toch bij Europese topclubs? Waar spelers actief zijn in de competitie, beker, Europa en nationale elftal? En waar de tegenstand in de competitie veel groter is omdat ze niet in een Mickey Mouse competitie zitten. Knap hoor.
Je bent nogal mad merk ik.

Een topclub in een topcompetitie heeft natuurlijk 22 gelijkwaardige spelers. Die luxe hebben wij niet.
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:26:44 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176878573
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik snap best dat je er als supporter van een subtopper een beetje anders naar kijkt.
pi_176878574
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het lijkt Iers persoonlijks. Iedere keer als PSV verliest kom je op hoge poten dit topic in om je 'punt' te maken. Dat lukt dan niet en dan ga he om je heen schoppen en kom je met verwijten en zaken die er niet toe doen. Wat is er in het verleden gebeurd?
pi_176878585
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik snap best dat je er als supporter van een subtopper een beetje anders naar kijkt.
Supporter van een subtopper? :?
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:29:27 #139
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176878610
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Supporter van een subtopper? :?
Je bent toch Feyenoord supporter?
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:30:18 #140
342627 tja77
pi_176878626
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Uhh een bredere selectie misschien?
pi_176878630
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je bent toch Feyenoord supporter?
Haha, wat?
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:31:01 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176878637
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha, wat?
Niet dan?
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:36:07 #143
342627 tja77
pi_176878708
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet dan?
Ik meen Willem 2
pi_176878803
Best tevreden over gisteren eigenlijk. Feyenoord wordt voor ons inmiddels wat Utrecht voor Ajax is lijkt het wel. Ik heb een groot stuk van de 2de helft gezien en daarin vond ik PSV fris voetballen. Met name Mauro vond ik echt top en het was ook mooi dat Pereiro weer eens mocht starten zodat hij nogmaals kon laten zien waarom hij dat normaal nooit doet.

Ik vond PSV eigenlijk gewoon beter (het deel wat ik zag dan), maar goed; toen was het kwaad al geschied natuurlijk. Wel las ik dat Feyenoord niet mocht mopperen met de scheids. Onterechte goal en Malacia die eraf had gemoeten? Verder niet gezien maar pikte het op via voetbalzone.

Verder moeten ze Hendrix even zeggen dat elke keer dat hij vanaf nu een bal de 2de ring in schiet de komma in zijn salaris 1 plaatsje naar links wordt geschoven. Mijn hemel wat een armoede zeg. Tot slot deel ik de mening dat de beker geen neuk voorstelt. Elk puntje in de competitie is mij 10x meer waard dan de uiteindelijke beker zelf.
pi_176878824
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet dan?
Willem II. En daardoor dus ook objectief hierin. Het kan me niet echt boeien wie er kampioen wordt. En ik heb al helemaal geen voorkeur voor Feyenoord boven PSV.
pi_176878831
quote:

[..]

Terwijl overal ter wereld de beker een hoofdprijs is
dit is uiterst twijfelachtig maar goed; heb het gevoel (of beter: weet) dat het in Nederland sowieso niet zo leeft als in sommige andere landen, dit draagt dan ook bij aan ons ietwat nonchalante houding t.o.v de beker, daarnaast zijn wij (PSV) niet de enige die het niet helemaal serieus neemt hoor, de (meeste) Ajax supporters ook niet, en nogmaals wij doen niet alsof het geen prijs is, we weten heel goed dat het een prijs is en als we 'm zouden winnen zouden we dat ook fijn vinden, maar meer ook niet.

Focussen op de competitie is veel belangrijker; al helemaal wanneer je de titel met zo'n team als de onze moet proberen binnen te slepen; dus nogmaals, winnen van Feyenoord (of wie dan ook) in de competitie geeft veel en veel meer vreugde, en verliezen doet dan echt pijn, terwijl dit wel kut is, maar meer ook niet.

daarnaast probeer je volgens mij expres niet goed te lezen;
het is niet zo dat we niet willen winnen van Feyenoord, graag zelfs, het leeft alleen niet meer zo zoals +/- 20 jaar geleden omdat Feyenoord gewoon nauwelijks meer meedoet, dan is het inderdaad meer alsof je wint tegen AZ, dat is toch niet zo gek?
pi_176878832
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Willem II. En daardoor dus ook objectief hierin. Het kan me niet echt boeien wie er kampioen wordt. En ik heb al helemaal geen voorkeur voor Feyenoord boven PSV.
Waarom grijpt deze kwestie jou zo aan als W2 supporter?
pi_176878864
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom grijpt deze kwestie jou zo aan als W2 supporter?
Willem II staat hier los van. Ik vind het gewoon sneu als je doet alsof de beker geen belangrijke prijs is. Of dit nu van Ajax, PSV of Feyenoord supporters is.
pi_176878898
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Willem II staat hier los van. Ik vind het gewoon sneu als je doet alsof de beker geen belangrijke prijs is. Of dit nu van Ajax, PSV of Feyenoord supporters is.
Maar wat nou als iemand dat echt vind? Dan kun jij wel zeggen dat het sneu is, maar wat verandert dat dan? Je kunt alle reeksen teruglezen, maar je zult mij (en met mij wel meerderen) hier niet horen zeggen dat de beker prioriteit heeft. Nogmaals; elk puntje in de competitie is mij meer waard dan welke beker, schaal of cup dan ook.
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:51:57 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176878915
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tjonge, dan snap ik je frustratie des te meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')