Zo denken wij al jaren over El Ahm en sinds gisteren over Tapia.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen Van Ginkel kwam werd het er nou niet bepaald beter op. Wat een vervelend ventje is dat trouwens, smerige overtredingen en irritant gedrag.
El Ahmadi kan ook een gemeen klootzakje zijn. Al was Van Ginkel gewoon ver over de grens van het toelaatbare.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo denken wij al jaren over El Ahm en sinds gisteren over Tapia.
Ok Philip.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de arbitrage in de eerste helft goed was geweest, dan was PSV gaan rusten met 1-0 achter en een man meer.
Daar staat een eventueel wel of niet gegeven rode kaart in de 85e minuut tegenover.....
Zeker. Maar El Ahm is sneaky. En die Tapia is gewoon een Totaalidioot. Met name het vragen om kaarten stoot mij tegen het zere been.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi kan ook een gemeen klootzakje zijn. Al was Van Ginkel gewoon ver over de grens.
dat die grens dat buitenspel niet zag bij de 3-0 vond ik wel zorgelijk, het lijkt wel of ze minder opletten omdat er toch een videoscheids isquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar El Ahm is sneaky. En die Tapia is gewoon een Totaalidioot. Met name het vragen om kaarten stoot mij tegen het zere been.
Overigens heeft die Van Boekel in de rust aangegeven dat hij een aantal foutjes heeft gemaakt ten nadele van PSV. Dom om te zeggen natuurlijk.
Grensrechters hebben ook eigenlijk geen functie als je met een videoscheids werkt. Kunnen we wel mee stoppen. Het is het een of het ander.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat die grens dat buitenspel niet zag bij de 3-0 vond ik wel zorgelijk, het lijkt wel of ze minder opletten omdat er toch een videoscheids is
Rik Elfrinkquote:Lumor was bedoeld als back-up voor Brenet. Jaïro Riedewald was ook in beeld bij #PSV, maar bleek niet haalbaar.
vond het wel erg lang duren die beslissingquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Grensrechters hebben ook eigenlijk geen functie als je met een videoscheids werkt. Kunnen we wel mee stoppen. Het is het een of het ander.
VI PRO maakte hier wat mij betreft een zeer rake analyse van die overeenkomt met het bovenstaande:quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:48 schreef Lyrebird het volgende:
Dat Hendrix er geen kut van zou kunnen...
Hij staat op een 3-mans middenveld met Mauro en Ramselaar, die niet echt uitblinken in verdedigende arbeid. Met dit achterhaalde 4-3-3 kom je zo gewoon een mannetje te kort op het middenveld, waardoor onze verdedigers het ook allemaal niet meer zo helder zien.
Die 5-3-2 tegen Twente met 3 CVs is zo gek nog niet.
Romario liep ook altijd te zeiken om kaarten. Zuid Amerikaanse stervoetballers vertonen nu eenmaal dergelijk gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar El Ahm is sneaky. En die Tapia is gewoon een Totaalidioot. Met name het vragen om kaarten stoot mij tegen het zere been.
Overigens heeft die Van Boekel in de rust aangegeven dat hij een aantal foutjes heeft gemaakt ten nadele van PSV. Dom om te zeggen natuurlijk.
romario vergelijken met Tapia, netjesquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Romario liep ook altijd te zeiken om kaarten. Zuid Amerikaanse stervoetballers vertonen nu eenmaal dergelijk gedrag.
Ja op tv weet je het altijd direct al.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het wel erg lang duren die beslissing
Enige manier om langs de PRO barriere te komen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
VI PRO maakte hier wat mij betreft een zeer rake analyse van die overeenkomt met het bovenstaande:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)loot-tegen-feyenoord
Kleine spoiler: onze rijzende ster Isimat komt niet zo positief naar voren uit deze analyse, evenals de verdedigende kwaliteiten van Ramselaar.
Tapia speelde Messi uit de wedstrijd. Dat is alleen aan de grootsten der aarde besteed.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
romario vergelijken met Tapia, netjes
Ja door 4 euro per maand te betalenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Enige manier om langs de PRO barriere te komen?
Als we het op tv direct weten, waarom duurt het dan nog anderhalve minuut voordat Blom erachter komt?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja op tv weet je het altijd direct al.
In het stadion begreep ook niemand wtf er aan de hand was, misschien een idee om VIDEOREF of zo aan te geven op het scorebord, duurde voor mijn gevoel ook echt te lang.
Kun je wel lollig doen, maar in de eerste helft is PSV gewoon zwaar genaaid door de arbitrage. Ik accepteer dat in die zin dat je hem ook wel eens mee hebt en in de competitie levelt dat wel uit.quote:
Oef gelukkig dat iemand het op de juiste waarde schat...quote:
Omdat zo'n commentator gewoon direct kan reageren op wat hij als individu ziet, Blom heeft geen idee er moet eerst contact gelegd worden met die gasten en dan moet hij vervolgens de beslissing terugdraaien.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als we het op tv direct weten, waarom duurt het dan nog anderhalve minuut voordat Blom erachter komt?
Dat is niet waar en totaal niet waar het om gaat. Jullie zijn ontzettend slechte verliezers en daarom loopt iedereen in dit topic zo te plagen. Cocu heeft alles of niets op het einde gespeeld door verdediger voor aanvaller te wisselen om die 2-2 te forceren. En dan zou het aankomen op verlengen waardoor je team nog vermoeiender raakt. Dus welk concreet gedrag kan jij aanwijzen waarop PSV die beker niet serieus zou nemen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
En natuurlijk wordt bij sommigen een defensemechanism geactiveerd op het moment dat er wordt verloren en worden sommige prestaties schromelijk overdreven dus zijn deze reacties logisch. Bottomline is dat de beker een prijs is maar dat Cocu prioriteit geeft aan dr competitie. En ik snap dat ergens wel.
Ja maar achteraf is het wel makkelijk janken. Tegen Volendam had V Ginkel ook rood mogen krijgen. Gaat Cocu ook geen woorden over vuil maken. Berghuis die thuis tegen jullie wél die tweede gele kaart pakt.... Nee, het was de kwaliteit van PSV waardoor het 1-0 bleef....quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kun je wel lollig doen, maar in de eerste helft is PSV gewoon zwaar genaaid door de arbitrage. Ik accepteer dat in die zin dat je hem ook wel eens mee hebt en in de competitie levelt dat wel uit.
Gisteren niet. Ga je met een man meer en één doelpunt verschil rusten, krijg je echt een totaal andere tweede helft.
Heb je daar concrete voorbeelden van of spreekt hier een zure Feyenoorder?quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Aangezien jullie hele seizoen verder aan elkaar hangt van jodengeluk moet je daar denk ik niet teveel over piepen, komt nogal treurig over.
Zie artikel "Achilleshiel PSV ligt bloot tegen Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)ord/share/400f773892quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je zal verdomd veel moeite moeten doen om vandaag een zure Feyenoorder te vindenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je daar concrete voorbeelden van of spreekt hier een zure Feyenoorder?
Ik denk niet dat er 1 ploeg is die meer pingels tegen heeft gekregen dit seizoen dan PSV (sommige terecht, meerdere op z'n zachtst gezegd discutabel).
Best bijzonder dat er geen eens geld is voor een backjetwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 01-02-2018 om 14:53:16#PSV had weinig financiële mogelijkheden in deze window, geeft Brands aan. Door de verkoop van Locadia is er wel meer ruimte gekomen, maar de koop van Lumor was in verband in de lange termijn geen optie voor PSV. reageer retweet
zeg dat dus Lozano is geen lang PSV leven beschorenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best bijzonder dat er geen eens geld is voor een backjetwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 01-02-2018 om 14:53:16#PSV had weinig financiële mogelijkheden in deze window, geeft Brands aan. Door de verkoop van Locadia is er wel meer ruimte gekomen, maar de koop van Lumor was in verband in de lange termijn geen optie voor PSV. reageer retweet
Hier gaat iets enorm mis. 2.5 miljoen zou toch een fooitje moeten zijn voor een club die 10+ voor spelers op andere posities neerlegt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze reactie bevestigd mijn post alleen maar.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is niet waar en totaal niet waar het om gaat. Jullie zijn ontzettend slechte verliezers en daarom loopt iedereen in dit topic zo te plagen. Cocu heeft alles of niets op het einde gespeeld door verdediger voor aanvaller te wisselen om die 2-2 te forceren. En dan zou het aankomen op verlengen waardoor je team nog vermoeiender raakt. Dus welk concreet gedrag kan jij aanwijzen waarop PSV die beker niet serieus zou nemen?
En ze moeten maar hopen dat een paar van die jeugdige talenten echt gaan doorbreken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat dus Lozano is geen lang PSV leven beschoren
Bergwijn viel weer heerlijk in gisteren.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze moeten maar hopen dat een paar van die jeugdige talenten echt gaan doorbreken.
was het alweer vergetenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:29 schreef BeamofLight het volgende:
De enige echte graadmeter is hoe wij psv-ers ons vanmorgen voelden toen we opstonden:
Zero fucks were given
Heb je ook voorbeelden daarvan?quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jodengeluk in de zin dat het balletje doorgaans helemaal niet slecht valt voor PSV dit seizoen, net als zo'n wedstrijd tegen Twente, Heracles..... HELL wij hadden op basis van kansen en wedstrijdverloop ook minimaal recht gehad op een puntje.
Het is jullie allemaal volkomen gegund hoor. Wij hadden vorig seizoen precies die mazzel. Anders krijg je dat gezeik weer. Alleen vind je na afloop zo laten gaan over de arbitrage terwijl je zelf als een natte krant speelde en (blijkbaar) bewust je sterkste speler aan de kant hebt gehouden om die rust te gunnen een beetje een zwaktebod van jullie trainer.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:29 schreef BeamofLight het volgende:
De enige echte graadmeter is hoe wij psv-ers ons vanmorgen voelden toen we opstonden:
Zero fucks were given
Deze stoerdoenerijquote:
Daar heeft Brands toch ooit een 10 miljoen+ bod voor gehad? Had je meteen weg moeten doen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Bergwijn viel weer heerlijk in gisteren.
Van Torino ja afgelopen zomerquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heeft Brands toch ooit een 10 miljoen+ bod voor gehad? Had je meteen weg moeten doen.
Als je nou even de moeite had genomen om te kijken had je kunnen zien dat het eerder een compliment dan een belediging was richting PSV.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker boeiendpost hem anders ook even van Barcelona, real of mcu
Enorme stap gezet naar de doelstelling van 50% eigen jeugd. Niet alleen in aantallen spelers, maar zelfs dus in speelminuten. Tot zover dus al het gelul dat eigen jeugd geen kansen krijgt bij PSV. Dat is vanaf dit jaar dus over.quote:
Doelstelling of noodzaak?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Enorme stap gezet naar de doelstelling van 50% eigen jeugd. Niet alleen in aantallen spelers, maar zelfs dus in speelminuten. Tot zover dus al het gelul dat eigen jeugd geen kansen krijgt bij PSV. Dat is vanaf dit jaar dus over.
Het is een doelstelling die is geformuleerd toen Cocu trainer werd. Lange termijn streven voor 2020 ofzo, dacht ik.quote:
welke spelers horen er in dan volgens jou?quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:12 schreef Roypsv het volgende:
Onder cocu krijgt de jeugd te weinig kansen.
Ongetwijfeld is het op papier gezet als doelstelling.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een doelstelling die is geformuleerd toen Cocu trainer werd. Lange termijn streven voor 2020 ofzo, dacht ik.
Maar dat dat ook een stuk noodzaak is, lijkt me helder gelet op de internationale ontwikkelingen. Niet voor niets dat die doelstelling er ineens kwam toen het PSV financieel even erg slecht ging.
http://voetbalflitsen.nl/(...)cent-van-de-selectie
Obispo, paal.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke spelers horen er in dan volgens jou?
En dan met Paal komen, sjongequote:Op donderdag 1 februari 2018 16:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Obispo, paal.
Blij dat mauro zn kans heeft gekregen en nu ook speeltijd krijgt
Rigo mag wel eens een kans krijgen na deze serie van Hendrix.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke spelers horen er in dan volgens jou?
Volgens Brands was er veel vertrouwen in de linksbacks die in de jeugd rondliepen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En dan met Paal komen, sjonge
(deze zin klinkt vulgairder dan ik wilde)
Misschien heb je wel deels gelijk, maar volgens mij is alles wat bij psv loopt beter dan Brenessi. Rigo mag er inderdaad ook wel eens bij.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En dan met Paal komen, sjonge
(deze zin klinkt vulgairder dan ik wilde)
Paal zakte me toch een partij door het ijs tegen Heerenveenquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Misschien heb je wel deels gelijk, maar volgens mij is alles wat bij psv loopt beter dan Brenessi. Rigo mag er inderdaad ook wel eens bij.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nou even de moeite had genomen om te kijken had je kunnen zien dat het eerder een compliment dan een belediging was richting PSV.
ja oke, dat is een wedstrijd. Brenet is structureel aan het falen. Isimat maakt iedere wedstrijd ook spannend met zijn bewegingen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:28 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Paal zakte me toch een partij door het ijs tegen Heerenveen
om de beker? ga wegquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV'ers zijn een beetje mad vandaag. I wonder why
Mee eens, vind vooral tegen de kleintjes dat Paal moet spelen. Veel meer voetballend vermogen op de linkerflank zo.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja oke, dat is een wedstrijd. Brenet is structureel aan het falen
Ja dat is altijd zo'n onzinnig stereotype. Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers zijn allemaal even arrogant als hun club het goed doet.quote:
MADquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
om de beker? ga wegjullie mogen over 20 jaar weer aan het kampioenschap ruiken doei
We zullen het zien. maar aan de ene kant wil je kampioen worden dusja, lastig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:31 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mee eens, vind vooral tegen de kleintjes dat Paal moet spelen. Veel meer voetballend vermogen op de linkerflank zo.
De doelstelling is al van jaren terug. Sindsdien zijn er nog behoorlijke bedragen uitgegeven, ook dit seizoen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het op papier gezet als doelstelling.
Maar we lezen vijf posts terug dat er niet eens 2.5 miljoen afgetikt kan worden voor een linksbackje.
Dan neigt het toch wel een beetje naar ideologie geboren uit noodzaak.
quote:Brands: 'Ik denk dat we een prima transferwindow gehad hebben'
Account aanmaken, dan krijg je een aantal artikelen per maand gratis.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat zag ik, maar ik vind die hele discussie altijd zo nutteloos, alsof we minder staan te juichen als onze selectie bestaat uit Carlos, juanes, mcbeth en Aziz dan wanneer deze bestaat uit henk Jan en Pietquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nou even de moeite had genomen om te kijken had je kunnen zien dat het eerder een compliment dan een belediging was richting PSV.
Ja, wtf bazelt die man? Welke talenten hebben we daar dan? Hij bedoelt toch geen Paal hoop ik...quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:25 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens Brands was er veel vertrouwen in de linksbacks die in de jeugd rondliepen.![]()
![]()
Niet om de beker maat. De meesten van ons zijn die wedstrijd allang vergeten. Het is Feyenoord gegund. Het gaat om het feit dat er wederom geen linksback is aangetrokken. Zoals die Sporting gisteren Lumor net voor onze neus wegkaapte was echt fucked up.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV'ers zijn een beetje mad vandaag. I wonder why
Ja en dat er bakken talent op de backposities in onze jeugd zit.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:25 schreef TehRocks het volgende:
Lees nu ook dat Brenet de vervanger van Arias gaat worden, god allemachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |