abonnement Unibet Coolblue
pi_177023349
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:03 schreef Sadcopter het volgende:

Je pakt wat van mijn stellingen over vrouwen uit andere r&p topics. Draait ze vervolgens gewoon om v.w.b vrouwen versus mannen. En je zegt dat dit topic serieus bedoeld is?
Wat is er mis mee dat ik mijn beleving post die toevallig omgekeerd is aan de jouwe? Wat zorgt ervoor dat dit mij minder serieus maakt? Verder eens met Ouder1.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 8 februari 2018 @ 15:18:22 #152
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177034940
Marktwaard, echt zo'n term die vroeger alleen door gefrustreerde mannen werd gebruikt maar ik tegenwoordig ook uit de mond van menig vrouw hoor komen.

De realiteit is dat de meeste vrouwen in hun jongere jaren een veel hogere marktwaarde hebben als de meeste mannen van dezelfde leeftijd, dit komt natuurlijk omdat een jonge vrouw het meest aantrekkelijk is voor een man. Dus dit zijn de jaren waarin vrouwen het meeste uit hun leven kunnen halen en de beste partner zouden moeten vinden.

De marktwaarde van mannen stijgt over het algemeen naarmate ze ouder worden simpelweg omdat ze meer ervaring en geld verwerven en de stabiliteit dat dit brengt is aantrekkelijk voor de meeste vrouwen.

Wat leuk is dat mannen en vrouwen eigenlijk op het zelfde punt in hun marktwaarde zitten rond de 30, vrouwen verliezen langzaam hun jeugdige looks en mannen zijn vaak succesvoller als in hun jongere jaren.

Waar topics zoals dit dus eigenlijk om gaan is dat mensen niet gefrustreerd zijn omdat ze geen man/vrouw kunnen krijgen, maar eigenlijk omdat ze het type man/vrouw niet kunnen krijgen waar ze daadwerkelijk interesse in hebben. ;)
pi_177042884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:18 schreef LordHorusNL het volgende:

Waar topics zoals dit dus eigenlijk om gaan is dat mensen niet gefrustreerd zijn omdat ze geen man/vrouw kunnen krijgen, maar eigenlijk omdat ze het type man/vrouw niet kunnen krijgen waar ze daadwerkelijk interesse in hebben. ;)
Bedankt voor je reactie maar dit gaat niet over mij hoor. Het type man waar ik interesse in heb bestaat niet eens.
Allemaal leuk en aardig, dat van die marktwaarde theorie, maar dan snap ik de frustratie van types als SAdcopter en Grems al helemaal niet. Jouw marktwaarde wordt hoger, die van de vrouw lager, jij bent ouder, wat klaag je? O wacht, ze vinden dat omdat hun eigen marktwaarde eindelijk hoog is, ze een veel jonge vrouw verdienen, maar dat lukt dan niet en van hun eigen leeftijd vinden ze niet aantrekkelijk genoeg meer. Prima, maar geef vrouwen daar niet de schuld van aub. Ik gaf mannen toch ook niet de schuld toen ik op mijn vijftiende maar zelf een mannelijke personage verzon en eigenlijk alleen verliefd werd op fictieve personages en door mij in fantasie wat persoonlijkheid betreft verbeterde versies van echte mannen? Sterker nog, ik voel mij dan schuldig, omdat gewone stervelingen natuurlijk niet in een spannende context van een verhaal leven, en het dan oneerlijk is om hen met een fictief personage, dat altijd oppervlakkig gezien aantrekkelijker zal zijn, te vergelijken.

[ Bericht 13% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-02-2018 21:39:56 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 8 februari 2018 @ 21:54:28 #154
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177043766
Ik had het ook niet over jouw, meer in het algemeen.

Maar dan vraag ik me echt af in wat voor type man jij wel interesse hebt, als deze niet bestaat.

Zoals ik het lees heb jij precies hetzelfde probleem als veel mannen die klagen dat ze de juiste vrouw niet kunnen vinden, we zijn een generatie die is opgegroeid op het hele Disney sprookjes fenomeen en sommig van ons kunnen het moeilijk verkroppen dat mensen in de realiteit niet voldoen aan deze fantasie karakters.

Ik heb dat probleem eigenlijk ook, ik verwacht altijd te goed gedrag van mijn partners en de meeste kunnen daar niet aan voldoen, niet hun schuld natuurlijk meer die van mij in dat ik van hun verwacht dat ze dezelfde toewijding hebben aan een relatie als ik)

Toch zou ik deze karaktereigenschap bij mezelf niet willen veranderen ondanks dat het het leven wel iets moeilijker maakt.

Dit zie je ovenregens meer bij mannen als bij vrouwen volgens mij.
pi_177058228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

--lang verhaal--
Als ik het zo lees maakt geen enkele man een kans om te voldoen aan jouw idealen. Dat ligt in mijn ogen meer aan jouzelf dan aan "de man" in het algemeen.
If you see someone without a smile, give them one of yours!
pi_177098739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:54 schreef LordHorusNL het volgende:
Ik had het ook niet over jouw, meer in het algemeen.

Maar dan vraag ik me echt af in wat voor type man jij wel interesse hebt, als deze niet bestaat.

Zoals ik het lees heb jij precies hetzelfde probleem als veel mannen die klagen dat ze de juiste vrouw niet kunnen vinden, we zijn een generatie die is opgegroeid op het hele Disney sprookjes fenomeen en sommig van ons kunnen het moeilijk verkroppen dat mensen in de realiteit niet voldoen aan deze fantasie karakters.

Ik heb dat probleem eigenlijk ook, ik verwacht altijd te goed gedrag van mijn partners en de meeste kunnen daar niet aan voldoen, niet hun schuld natuurlijk meer die van mij in dat ik van hun verwacht dat ze dezelfde toewijding hebben aan een relatie als ik)

Toch zou ik deze karaktereigenschap bij mezelf niet willen veranderen ondanks dat het het leven wel iets moeilijker maakt.

Dit zie je ovenregens meer bij mannen als bij vrouwen volgens mij.
Nou ja type man. Ik ben op diverse fictieve personages verliefd geweest, dat verschilde met de leeftijd. Toen ik 12-13 was, was ik verliefd op de personages Carolus van Kruistocht in Spijkerbroek en Carlo van de serie Harry Potter (nu ik dit zo lees, heb ik het gevoel alsof het in eerste instantie door de namen kwam die op elkaar leken of zo). Ik weet echt niet meer wat ik daar leuk aan vond, maar ik heb dit probleem dus altijd al gehad. Toen ik 15 was verzon ik zelf een man van 27, een soort nietsnut wiens voornaamste eigenschap was dat hij eenzaam was en van vrouwen hield. Ik plaatste hem expres in dezelfde situaties als mij waar mijn klasgenoten ook in voorkwamen die allemaal ouder waren in mijn verhaal. Op die manier veranderde ik mijn eigen situatie en die zelfbedachte man gaf mij troost dat ik niet alleen was met mijn gevoelens dat ik eenzaam was en een vriend wilde maar me afgewezen voelde. Belangrijk aan diit zelfbedachte figuur was de context en dat hij geen eigenschappen had behalve dezelfde gevoelens als mij zodat wanneer hij echt zou bestaan werkelijk niets een relatie in de weg zou staan, zoals verschillen in hobby's en doelen in het leven of zo. Dat vond ik niet zo relevant. Op mijn zestiende werd ik verliefd op Chuck Price uit een boek Mother of God. Vervolgens weer op echte mannen die ik in mijn hoofd geïdealiseerd had. Later werd ik verliefd op andere Harry Potter personages (dat is echt puur jeugdsentiment, en vanwege de fantasy wereld eromheen ook moeilijk voor een echte man om mee te concurreren). Een paar mannen deden zich ook voor alsof zij de echte versie van een personage waren. Maar ze logen dan, want zij deden dingen die het personage nooit zou hebben gedaan. Op zich vond ik dat niet erg (al moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik op een bepaald moment in mijn korte relatie toen ik mij in de steek gelaten voelde fantaseerde over een ander die nóg meer op het personage leek), maar zij waren dan altijd degenen die al een ander hadden of het uitmaakten en dat vond ik wel erg.

Klopt, ik ben opgegroeid met Disneyfilms. Dat heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan mijn probleem ja.

Wat voor gedrag verwacht jij dan van je partners? Wat vind jij te goed gedrag?

Ik zou deze eigenschap ook niet willen veranderen. Het heeft mijn leven op enkele illusies uit naïviteit na alleen maar makkelijker gemaakt. Ik gun mannen daarom ook wat meer fantasie.

quote:
15s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:20 schreef Colton het volgende:

Als ik het zo lees maakt geen enkele man een kans om te voldoen aan jouw idealen. Dat ligt in mijn ogen meer aan jouzelf dan aan "de man" in het algemeen.
Oh, dat ontken ik ook zeker niet. Maar als mijn ideaal is dat ik speciaal ben voor een man, dan mag ik dat toch hebben? Als een man mij bij lange na niet even aantrekkelijk vind dan dat ik mezelf vind maar hij wel uit is op seks en dat ik zijn huishoudelijke slaaf ben en zo, dan rot hij maar op vind ik, cru gezegd. Dit geldt dan voor mannen die ik zelf wel aantrekkelijker vind dan mezelf he. Bij mannen die ik zelf niet aantrekkelijker vind dan mezelf heb ik geen recht van spreken, want zij verdienen dan ook beter van mij. Maar verliefdheid kun je niet dwingen, ik heb heus wel mijn fictieve liefdes die ouder waren dan 17 geanalyseerd omdat ik vond dat ik dat verplicht was tegenover echte mannen en daaruit kwam alleen dat ze in bijna niets overeenkwamen met echte mannen en ik ook niet verwachtte een echte man te vinden die er nog voldoende mee overeen kwam. Een andere mogelijkheid is om een relatie te zien als iets rationeels, en verliefdheid als negatief iets dat echte liefde in de weg staat. Maar dan vind ik dat ik dan ook mag eisen dat de relatie geheel platonisch is, en dat wil geen man behalve de 1% of zo van aseksuele mannen.
Ik geef mannen nergens de schuld van het feit dat de grens waarop een relatie hebben voor mij aantrekkelijker wordt dan single zijn erg ver weg ligt, maar aangezien ik me aangevallen voel dat ik als vrouw niet genoegen neem met de eerste de beste man vertel ik in dit topic alleen hoe dat komt. Omdat ik het gevoel heb niet de enige te zijn hiermee. Dit is een soort patroon bij vrouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-02-2018 03:24:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177104103
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoe kan het toch, dat de gemiddelde man door de meeste vrouwen wel interessant en aantrekkelijk wordt gevonden om zijn innerlijk, de meeste vrouwen eenmaal verliefd hun man wel trouw zijn want hij is de ware, en het voor de meeste vrouwen bijna onmogelijk is om een man te vinden die hun persoonlijkheid aantrekkelijk vind en niet idioot hoge eisen stelt (een aantrekkelijke, stomme vrouw die accepteert dat zij alleen goed is voor koken, seks en als schoonmaakster en die hun 5 andere minnaressen accepteert)?
Verwende prinsjes!!!
Ik dacht al dat je niet spoorde, maar bedankt voor de bevestiging ^O^.

Iedereen heeft tijd voor een ander die ze interessant vinden. Dus dat je geen tijd zou hebben voor een man is onzin.

Buiten dat, wat voor een man zou aan jou idealen voldoen? (buiten je sprookjes figuren, want die bestaan nu eenmaal niet in het echte leven).

Ps. Aan alle anderen die gereageerd hebben in dit topic, dank je wel, zowel voor de serieuze antwoorden als de grapjes, heb mij kostelijk vermaakt in positieve zin :D
  zondag 11 februari 2018 @ 16:34:03 #158
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177111371
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 02:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Wat voor gedrag verwacht jij dan van je partners? Wat vind jij te goed gedrag?

Ik zou deze eigenschap ook niet willen veranderen. Het heeft mijn leven op enkele illusies uit naïviteit na alleen maar makkelijker gemaakt. Ik gun mannen daarom ook wat meer fantasie.
Het meeste wat je hier leest van mannen over hun ideale vrouw is natuurlijk ook een fantasie, als je vrouwen vraagt wat hun ideale man zou zijn krijg je ook stereotype antwoorden zoals goed lichaam, handig met gereedschap, moet goed verdienen etc.

Dat betekend niet dat deze mannen niet tot over hun oren verliefd kunnen worden op het kassameisje bij de AH.

Natuurlijk worden we tot op zekere hoogte beïnvloed door onze natuur in dat mannen een voorkeur hebben voor jongere vrouwen en vrouwen een voorkeur voor mannen met status, maar het verschilt gewoon per persoon in de matte waarin dit invloed heeft op onze daden en keuzes.

Ikzelf verwacht volgens mij nogal redelijk simpele dingen van mijn partners maar blijkbaar ben ik daarin de enigste

Ik val vooral op de persoonlijkheid van een vrouw maar ze moet ook iets speciaals hebben in haar uiterlijk wat mij aantrekt, mijn persoonlijke zwakte is flapoortjes :P

Bij mij is het simpel eigenlijk, blijf trouw, geen aandacht zoeken bij andere mannen, wees geen bitch, maak mijn leven beter niet moeilijker en denk af en toe niet aan jezelf in bed maar aan mij.

Maar blijkbaar zijn deze dingen te veel gevraagd voor de meeste dames, ze eisen wel dat er iets speciaal gedaan moet worden voor Valentijnsdag maar als "Steak en Blowjob" dag aanbreekt zijn ze weer moe en hoort het opeens niet bij een relatie o|O

Als ik van iemand hou is die persoon nummer 1 boven al mijn vorige partners, en als ik er achter kom dat de vrouw waarmee ik ben mij slechter behandeld dan haar vorige partner die haar zwaar mishandelde en constant vreemdging, dan is het voor mij snel gedaan met die relatie.

Misschien onrealistisch en daarom ben ik ook een heel stuk harder geworden als het op vrouwen aankomt.
pi_177131545
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Ik dacht al dat je niet spoorde, maar bedankt voor de bevestiging ^O^.

Iedereen heeft tijd voor een ander die ze interessant vinden. Dus dat je geen tijd zou hebben voor een man is onzin.

Buiten dat, wat voor een man zou aan jou idealen voldoen? (buiten je sprookjes figuren, want die bestaan nu eenmaal niet in het echte leven).

Ps. Aan alle anderen die gereageerd hebben in dit topic, dank je wel, zowel voor de serieuze antwoorden als de grapjes, heb mij kostelijk vermaakt in positieve zin :D
Ja je hebt gelijk. Ik heb geen tijd voor onzekerheid, me aanpassen en seks met een man waar ik niet verliefd op ben. Dat bedoel ik meer.
Bedoel je wat met wat voor man aan mijn idealen zou voldoen, een man waarmee ik seks zou moeten hebben? Dan moet ik verliefd op hem zijn. Dat is iets waar een man geen invloed op heeft omdat het niet in eisen is samen te vatten. Net als dat een droom niet te beschrijven valt omdat het gecreëerd is door je onderbewuste uit je eigen niet echt bijzondere ervaringen maar dat er dan toch iets moois van wordt gemaakt. Zo is het ook als je iemand aantrekkelijk vindt, alleen is die persoon niet gecreëerd door je onderbewuste maar bestaat echt (of is bedacht door een ander echt bestaand iemand). Dit was ook al eerder door iemand op dit forum goed uitgelegd. Het zorgt er daarom voor dat je de negatieve thema's uit je leven kunt verwerken zonder dat dit ook een negatief gevoel geeft. De ervaring heeft me echter geleerd dat fantasie vele malen beter is dan mijn eigen werkelijkheid, die nooit faalt in mij teleur te stellen. Dus waarom dan überhaupt nog genoegen nemen met de minder volmaakte werkelijkheid, als je ook genoeg kunt hebben aan de perfectie van de fantasie? Dat is meer wat ik mij serieus afvraag bij de mannen met deze klacht. Ze verwijten vrouwen kieskeurig te zijn, terwijl ze het zelf even erg zijn.

Maaaaargoed, dan is hun klacht natuurlijk dat zij door de kieskeurigheid van vrouwen als reactie daarop ook kieskeurig zijn geworden. Dan zeg ik: ik ben denk ik 1 van de meest kieskeurige vrouwen hier op fok ondanks mijn eigen ondermaatsheid, als iemand zich aangesproken zou moeten voelen door hen ben ik het wel. En ik zeg: het heeft niets met kieskeurigheid te maken, maar met het verschil in lichaam tussen mannen en vrouwen. Want mannen zeggen "ja maar een lelijke vrouw kan zo 100 mannen krijgen voor seks of relatie (waar zij dan mee bedoelen fuckbuddies waarvan ze de aanwezigheid buiten de seks om bij uitzondering nog net tolereren en die ze ook aan familie en vrienden durven te laten zien als trofee), en andersom niet!" Ze lijken het maar niet te snappen dat dit volkomen betekenisloos is vergeleken met echte liefde, zelfs in vergelijking met verliefdheid. Buiten het feit dat ik het ronduit beledigend vind om vrouwen cijfers te geven, maar ok je bent tenminste eerlijk dat is goed, zou ik als ik een man was geweest ook een heleboel vrouwen kunnen bedenken die weliswaar niet supermodellen zijn, maar die ik desondanks aantrekkelijk genoeg zou vinden om er seks mee te hebben. Ik zou er alleen dan ook niet in geïnteresseerd zijn omdat ik dat ordinair en betekenisloos vind, maar er is gewoon een groot verschil in beleving tussen het idee van seks met een man als vrouw en seks met een vrouw als man waar mannen zich volgens mij niet helemaal bewust van zijn en wat ze de vrouw verwijten. Terwijl ik nergens het idee krijg dat zij het gevoel van verliefdheid, laat staan echte liefde kennen, wat zij verwijten in de weg te staan van hun 20xper week seks met meerdere supermodel vrouwen. Als ze dat allemaal wel prima snappen, dan begrijp ik gewoon totaal niet hoe ze dan zulke posts kunnen plaatsen, en wat het doel er dan van is. Maar ik ben in ieder geval erg blij dat je je hebt vermaakt met dit topic, dat is leuk om te lezen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:34 schreef LordHorusNL het volgende:

Het meeste wat je hier leest van mannen over hun ideale vrouw is natuurlijk ook een fantasie, als je vrouwen vraagt wat hun ideale man zou zijn krijg je ook stereotype antwoorden zoals goed lichaam, handig met gereedschap, moet goed verdienen etc.

Dat betekend niet dat deze mannen niet tot over hun oren verliefd kunnen worden op het kassameisje bij de AH.

Natuurlijk worden we tot op zekere hoogte beïnvloed door onze natuur in dat mannen een voorkeur hebben voor jongere vrouwen en vrouwen een voorkeur voor mannen met status, maar het verschilt gewoon per persoon in de matte waarin dit invloed heeft op onze daden en keuzes.

Ikzelf verwacht volgens mij nogal redelijk simpele dingen van mijn partners maar blijkbaar ben ik daarin de enigste

Ik val vooral op de persoonlijkheid van een vrouw maar ze moet ook iets speciaals hebben in haar uiterlijk wat mij aantrekt, mijn persoonlijke zwakte is flapoortjes :P

Bij mij is het simpel eigenlijk, blijf trouw, geen aandacht zoeken bij andere mannen, wees geen bitch, maak mijn leven beter niet moeilijker en denk af en toe niet aan jezelf in bed maar aan mij.

Maar blijkbaar zijn deze dingen te veel gevraagd voor de meeste dames, ze eisen wel dat er iets speciaal gedaan moet worden voor Valentijnsdag maar als "Steak en Blowjob" dag aanbreekt zijn ze weer moe en hoort het opeens niet bij een relatie o|O

Als ik van iemand hou is die persoon nummer 1 boven al mijn vorige partners, en als ik er achter kom dat de vrouw waarmee ik ben mij slechter behandeld dan haar vorige partner die haar zwaar mishandelde en constant vreemdging, dan is het voor mij snel gedaan met die relatie.

Misschien onrealistisch en daarom ben ik ook een heel stuk harder geworden als het op vrouwen aankomt.
Nou dit begrijp ik wel. Vanuit slechte ervaringen vind ik het ook niet verkeerd als mannen harder worden en meer eisen gaan stellen, moeten ze lekker zelf weten. Ik vind het ook heel positief dat je een specifiek type hebt, zoals met flaporen. Als ik dat had gehad zou ik blij zijn geweest dat je dan misschien minder snel vreemd zou gaan, omdat ik al een pluspunt heb dat niet bij iedereen voorkomt. Bij wijze van spreken, vrouwen willen zich geliefd en speciaal voelen en dat kan alleen als een man hen echt leuk vindt om hun individuele eigenschappen, niet dat ze 100% inwisselbaar zijn. Ik vind het alleen krom als ze vrouwen gaan verwijten wat ze zelf ook doen, alsof vrouwen minder recht hebben om kieskeurig te zijn en alsof kieskeurigheid per definitie slecht is. Ja, het is in zekere zin egoïstisch, maar in zekere zin ook weer niet. Ook dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar de reden waarom ik mij aangevallen voelde was omdat ik steeds maar het gevoel krijg dat de meerderheid van de mannen zo denkt, ipv uitzonderingen, en dat ik het idee kreeg dat ze alles verkeerd op willen vatten uit onverschilligheid/haat. Maar misschien is dat gewoon mijn eigen psychologische probleem met mannen wat ik projecteerde.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-02-2018 15:18:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177132777
Het grote probleem is dat er veel meer meespeelt, en ongeacht of dat nu een vrouw of een man is.

Houding en gedrag.
Woorden / Communicatie
Emotionele staat
Weten wat je wel of niet wil
A denken, B zeggen én vervolgens C doen.

En dan heb je nog de persoonlijke voorkeur en smaak, dus het valt echt niet mee, bijna een wonder dat je nog iemand tegen komt waar het mee klikt.

Hetgeen wat mij verhard heeft tov vrouwen is liegen en bedrog, niet willen of kunnen communiceren, verborgen agenda, leuk zijn voor de heb en meer niet.

Dus ja, ik heb mijn wensen ook bijgesteld en meer dan 50% valt al af, welk vlak het dan ook mag zijn, mentaal, fysiek. Gewoon voor mij niet aantrekkelijk zeg maar.
  maandag 12 februari 2018 @ 16:05:11 #161
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177132882
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

En ik zeg: het heeft niets met kieskeurigheid te maken, maar met het verschil in lichaam tussen mannen en vrouwen. Want mannen zeggen "ja maar een lelijke vrouw kan zo 100 mannen krijgen voor seks of relatie (waar zij dan mee bedoelen fuckbuddies waarvan ze de aanwezigheid buiten de seks om bij uitzondering nog net tolereren en die ze ook aan familie en vrienden durven te laten zien als trofee), en andersom niet!"
Dit soort gesprek heb ik al een miljoen keer met diverse vrouwen gehad en elke keer komt het op hetzelfde neer, de vrouwen zeggen dat het niet uitmaakt dat zij zo makkelijk aan seksuele partners kunnen komen omdat ze er toch geen interesse in hebben om alleen een seksrelatie te hebben maar liever liefde hebben.

Ja! maar de gemiddelde vrouw "kan" het wel krijgen wanneer ze wil!

Jullie hebben die luxe maar circa 80% van de mannen heeft deze luxe niet en moet er bijna elke keer keihard voor werken.

Het is gewoon super scheef en daarom denk ik dat we af en toe ook wel mogen klagen hoor :P

Jullie hebben het op dat gebied gewoon makkelijk, al zien jullie dat zelf niet zo natuurlijk omdat je iets wat je altijd gehad hebt niet als iets speciaals ziet.
pi_177133251
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:05 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dit soort gesprek heb ik al een miljoen keer met diverse vrouwen gehad en elke keer komt het op hetzelfde neer, de vrouwen zeggen dat het niet uitmaakt dat zij zo makkelijk aan seksuele partners kunnen komen omdat ze er toch geen interesse in hebben om alleen een seksrelatie te hebben maar liever liefde hebben.

Ja! maar de gemiddelde vrouw "kan" het wel krijgen wanneer ze wil!

Jullie hebben die luxe maar circa 80% van de mannen heeft deze luxe niet en moet er bijna elke keer keihard voor werken.

Het is gewoon super scheef en daarom denk ik dat we af en toe ook wel mogen klagen hoor :P

Jullie hebben het op dat gebied gewoon makkelijk, al zien jullie dat zelf niet zo natuurlijk omdat je iets wat je altijd gehad hebt niet als iets speciaals ziet.
Helemaal juist, extra punten voor deze heer ^O^
  maandag 12 februari 2018 @ 19:30:14 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177136632
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:05 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dit soort gesprek heb ik al een miljoen keer met diverse vrouwen gehad en elke keer komt het op hetzelfde neer, de vrouwen zeggen dat het niet uitmaakt dat zij zo makkelijk aan seksuele partners kunnen komen omdat ze er toch geen interesse in hebben om alleen een seksrelatie te hebben maar liever liefde hebben.

Ja! maar de gemiddelde vrouw "kan" het wel krijgen wanneer ze wil!

Jullie hebben die luxe maar circa 80% van de mannen heeft deze luxe niet en moet er bijna elke keer keihard voor werken.

Het is gewoon super scheef en daarom denk ik dat we af en toe ook wel mogen klagen hoor :P

Jullie hebben het op dat gebied gewoon makkelijk, al zien jullie dat zelf niet zo natuurlijk omdat je iets wat je altijd gehad hebt niet als iets speciaals ziet.
Je zegt het wel, maar je snapt er kennelijk niks van: veel vrouwen interesseert het niks dat er zo tig mannen in een kroeg wel seks met hen zouden willen. Ik zou zelfs willen beweren dat een hoop vrouwen walgen bij de gedachte aan seks met dat soort mannen onder dat soort omstandigheden.

“Ja maar als ze wil dan kan ze en dat geldt niet voor mij.” Ja, so fucking what.
The love you take is equal to the love you make.
pi_177137712
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het grote probleem is dat er veel meer meespeelt, en ongeacht of dat nu een vrouw of een man is.

Houding en gedrag.
Woorden / Communicatie
Emotionele staat
Weten wat je wel of niet wil
A denken, B zeggen én vervolgens C doen.

En dan heb je nog de persoonlijke voorkeur en smaak, dus het valt echt niet mee, bijna een wonder dat je nog iemand tegen komt waar het mee klikt.

Hetgeen wat mij verhard heeft tov vrouwen is liegen en bedrog, niet willen of kunnen communiceren, verborgen agenda, leuk zijn voor de heb en meer niet.

Dus ja, ik heb mijn wensen ook bijgesteld en meer dan 50% valt al af, welk vlak het dan ook mag zijn, mentaal, fysiek. Gewoon voor mij niet aantrekkelijk zeg maar.
Ja dat is ook zo. Ik vind het alleen geen wonder dat veel mensen een relatie hebben: zij zijn gewoon zo onverschillig geworden dat het ze allemaal weinig meer interesseert, of ze hebben zich zo ver ontwikkeld dat ze geen eisen meer hebben en daarom echte liefde kunnen vinden.
Wat voor ervaringen heb jij dan met liegen en bedrog, niet willen of kunnen communiceren, verborgen agenda, leuk zijn voor de heb en meer niet wat betreft vrouwen?
50% die afvalt is niet schrikbarend hoog, eerder normaal denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:05 schreef LordHorusNL het volgende:

Dit soort gesprek heb ik al een miljoen keer met diverse vrouwen gehad en elke keer komt het op hetzelfde neer, de vrouwen zeggen dat het niet uitmaakt dat zij zo makkelijk aan seksuele partners kunnen komen omdat ze er toch geen interesse in hebben om alleen een seksrelatie te hebben maar liever liefde hebben.

Ja! maar de gemiddelde vrouw "kan" het wel krijgen wanneer ze wil!

Jullie hebben die luxe maar circa 80% van de mannen heeft deze luxe niet en moet er bijna elke keer keihard voor werken.

Het is gewoon super scheef en daarom denk ik dat we af en toe ook wel mogen klagen hoor :P

Jullie hebben het op dat gebied gewoon makkelijk, al zien jullie dat zelf niet zo natuurlijk omdat je iets wat je altijd gehad hebt niet als iets speciaals ziet.
Ik vroeg dit al eerder aan men die dit verkondigde maar oké: zou jij zo dolgraag met vreemde willekeurige mannen in bed willen liggen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177137736
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zegt het wel, maar je snapt er kennelijk niks van: veel vrouwen interesseert het niks dat er zo tig mannen in een kroeg wel seks met hen zouden willen. Ik zou zelfs willen beweren dat een hoop vrouwen walgen bij de gedachte aan seks met dat soort mannen onder dat soort omstandigheden.

“Ja maar als ze wil dan kan ze en dat geldt niet voor mij.” Ja, so fucking what.
Dit dus, waar ik nog aan toe wil voegen: niet alleen walgen bij de gedachte aan seks met hen, maar ook de 'toenaderingen' kunnen al heel vervelend i.p.v. leuk zijn...
Tails tell tales
  maandag 12 februari 2018 @ 20:21:39 #166
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177137746
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Lienekien het volgende:

Je zegt het wel, maar je snapt er kennelijk niks van: veel vrouwen interesseert het niks dat er zo tig mannen in een kroeg wel seks met hen zouden willen. Ik zou zelfs willen beweren dat een hoop vrouwen walgen bij de gedachte aan seks met dat soort mannen onder dat soort omstandigheden.

“Ja maar als ze wil dan kan ze en dat geldt niet voor mij.” Ja, so fucking what.
"Methinks the lady doth protest too much"

Het boeit me niets waar je van walgt, het punt is dat jullie de optie hebben! of je nou oud of lelijk of dik bent. Als vrouw is seks goedkoop en overal te krijgen.

Voor de meeste mannen is seks iets waar voor gewerkt moet worden.

Het maakt mij niet uit, maar vrouwen die zeggen dat het voor mannen ook zo makkelijk is zijn graf achterlijk. (En veel vrouwen denken dit omdat ze de wereld alleen maar vanuit hun eigen perspectief kunnen ervaren)
  maandag 12 februari 2018 @ 20:22:22 #167
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177137762
Dubbelpost
  maandag 12 februari 2018 @ 20:27:53 #168
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177137863
Kijk ik ben zelf niet van de one night stands en zou ook niet met willekeurige dames in bed willen liggen, ik ga voor relaties omdat dat bij me past.

Maar ik kom te vaak dames tegen die wel veelvuldig gebruik gemaakt hebben van hun "optie" om rond te neuken met mannen die ver boven hun niveau zijn en het dan vreemd vinden als veel mannen dat niet hebben gedaan.

Dan snap je het niet geloof ik.

Godverdomme, kut wijzig knopje net naast de quote knop :(
pi_177137932
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:27 schreef LordHorusNL het volgende:
Kijk ik ben zelf niet van de one night stands en zou ook niet met willekeurige dames in bed willen liggen, ik ga voor relaties omdat dat bij me past.

Maar ik kom te vaak dames tegen die wel veelvuldig gebruik gemaakt hebben van hun "optie" om rond te neuken met mannen die ver boven hun niveau zijn en het dan vreemd vinden als veel mannen dat niet hebben gedaan.

Dan snap je het niet geloof ik.

Godverdomme, kut wijzig knopje net naast de quote knop :(
Mijn opinie is dat als ze die mannen konden neuken, die mannen (blijkbaar) dus ook niet (laat staan ver) boven hun niveau waren...
Tails tell tales
pi_177137976
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Lienekien het volgende:

Je zegt het wel, maar je snapt er kennelijk niks van: veel vrouwen interesseert het niks dat er zo tig mannen in een kroeg wel seks met hen zouden willen. Ik zou zelfs willen beweren dat een hoop vrouwen walgen bij de gedachte aan seks met dat soort mannen onder dat soort omstandigheden.

“Ja maar als ze wil dan kan ze en dat geldt niet voor mij.” Ja, so fucking what.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:20 schreef Forbry het volgende:

Dit dus, waar ik nog aan toe wil voegen: niet alleen walgen bij de gedachte aan seks met hen, maar ook de 'toenaderingen' kunnen al heel vervelend i.p.v. leuk zijn...
Volkomen mee eens

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:21 schreef LordHorusNL het volgende:

"Methinks the lady doth protest too much"

Het boeit me niets waar je van walgt, het punt is dat jullie de optie hebben! of je nou oud of lelijk of dik bent. Als vrouw is seks goedkoop en overal te krijgen.

Voor de meeste mannen is seks iets waar voor gewerkt moet worden.

Het maakt mij niet uit, maar vrouwen die zeggen dat het voor mannen ook zo makkelijk is zijn graf achterlijk. (En veel vrouwen denken dit omdat ze de wereld alleen maar vanuit hun eigen perspectief kunnen ervaren)
Je bent in een kroeg vol met de meest onverzorgde (of laat ik zeggen lelijke want dat is erger waarschijnlijk) , meest onbeschofte vrouwen die je je voor kunt stellen.
Je krijgt niet eens de kans om ze zelf te versieren, zij dringen zich aan jou op nadat ze je hebben gekeurd alsof je vee bent bij de veiling. Tja sorry ik gun het je maar er is 1 troost.
Het is voor mannen WEL even makkelijk om iets te krijgen wat vergelijkbaar is qua hoe walgelijk ze het vinden. Het is heel makkelijk om een zeurende vrouw te vinden voor een platonische relatie denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:27 schreef LordHorusNL het volgende:
Kijk ik ben zelf niet van de one night stands en zou ook niet met willekeurige dames in bed willen liggen, ik ga voor relaties omdat dat bij me past.

Maar ik kom te vaak dames tegen die wel veelvuldig gebruik gemaakt hebben van hun "optie" om rond te neuken met mannen die ver boven hun niveau zijn en het dan vreemd vinden als veel mannen dat niet hebben gedaan.

Dan snap je het niet geloof ik.

Godverdomme, kut wijzig knopje net naast de quote knop :(
Oké. Dus je vind zelf dat het voorrecht waarvan je vrouwen verwijt het niet genoeg te waarderen niet bij je past? Vreemd.
Wat heeft het niveau ermee te maken? Gaan mannen niet voor de mooiste vrouwen die ze kunnen krijgen? Hoe is dat anders?

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-02-2018 20:58:00 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 12 februari 2018 @ 21:02:39 #171
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177138605
Het is helemaal geen probleem dat vrouwen dat voorrecht hebben, leuk voor jullie.

Maar dan wil ik niet van elke dikke zeug horen dat ze geen man van haar niveau kan vinden alleen omdat ze een paar keer als een nat gaatje gebruikt is door een gozer die ze nooit en ter nimmer voor een relatie kan krijgen.

Dus als ik van een vrouw te horen krijg dat haar seksuele geschiedenis niets zegt over haar kwaliteiten als een mens, dan behoud ik het recht om haar in de smoel uit te lachen.
  maandag 12 februari 2018 @ 21:03:45 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177138629
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:02 schreef LordHorusNL het volgende:
Het is helemaal geen probleem dat vrouwen dat voorrecht hebben, leuk voor jullie.

Maar dan wil ik niet van elke dikke zeug horen dat ze geen man van haar niveau kan vinden alleen omdat ze een paar keer als een nat gaatje gebruikt is door een gozer die ze nooit en ter nimmer voor een relatie kan krijgen.

Dus als ik van een vrouw te horen krijg dat haar seksuele geschiedenis niets zegt over haar kwaliteiten als een mens, dan behoud ik het recht om haar in de smoel uit te lachen.
Smoel?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177138640
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Ik vind het alleen geen wonder dat veel mensen een relatie hebben: zij zijn gewoon zo onverschillig geworden dat het ze allemaal weinig meer interesseert, of ze hebben zich zo ver ontwikkeld dat ze geen eisen meer hebben en daarom echte liefde kunnen vinden.
Wat voor ervaringen heb jij dan met liegen en bedrog, niet willen of kunnen communiceren, verborgen agenda, leuk zijn voor de heb en meer niet wat betreft vrouwen?
50% die afvalt is niet schrikbarend hoog, eerder normaal denk ik.

[..]
Zeker dat veel mensen het niet boeit wie ze hebben als ze maar iemand hebben voor een relatie :X.

Ik ga niet alle ervaringen delen hier, laten we het erop houden dat ik iemand niet snel meer geloof op haar woorden.

Simpel voorbeeld: op dag x: "je bent zo lief en leuk, wil de wereld rond met jou", 2 dagen later via een groepsapp: Ik heb iemand ontmoet en kan dus niet bij ons etentje zijn vanavond, mijn tijd is beperkt en ik moet keuzes maken 8)7 o|O.

Gaat nergens over, en ik was behoorlijk over de zeik daarna. Vervolgens had ze óók nog het lef om het er nog even extra in te wrijven bij mij :N }:| :r.
  maandag 12 februari 2018 @ 21:08:47 #174
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177138740
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zegt het wel, maar je snapt er kennelijk niks van: veel vrouwen interesseert het niks dat er zo tig mannen in een kroeg wel seks met hen zouden willen. Ik zou zelfs willen beweren dat een hoop vrouwen walgen bij de gedachte aan seks met dat soort mannen onder dat soort omstandigheden.

“Ja maar als ze wil dan kan ze en dat geldt niet voor mij.” Ja, so fucking what.
Bedankt voor deze wijze les, Marie Antoinette.
  maandag 12 februari 2018 @ 21:12:43 #175
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177138833
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

Smoel?
Gezicht, nooit van gehoord dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')