abonnement Unibet Coolblue
pi_176913314
oplossing :

anderen vrouw nemen simpel.
dit gezijk ga je niet oplossen.

Zij is gewoon te ruim in combo erg natte kut.
Handdoek werk niet omdat zij gewoon gelijk weer vochtige word.

Goeie vrouw om te vuistneuken blijkbaar.
pi_176915029
Na een tijd droog dat wel op, teminste was bij mij zo

eerste keer bij mn ex was dat zei ze ja zo goed nog nooit iemand gedaan en stroomde het vocht eruit.. dat hele bed zat vol met vaginavocht

maar waar de tijd vorderde word de entisiousme minder en dan word ook minder nat
zo was dat bij mij
  vrijdag 2 februari 2018 @ 22:57:35 #128
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176916016
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:03 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding erbij nemen

Of een penisring gebruiken? :+
Zal niet helpen. Eigenlijk is haar natte kut nietbhet probleem. Hij heeft gewoon een micro pener.

Met andere woorden FOK!KER heeft minimaal 30 cm. En TS maar 12 cm.
God doesn't help stupid!
  vrijdag 2 februari 2018 @ 23:06:28 #129
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176916259
Droog föhnen?
pi_176917185
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:02 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Ze wordt juist nat van mij droogkloot..... te nat ... of kan je niet lezen.. en heb gezegt geen bulshit reacties... dus hup hup ga lekker op je puberkamertje verder ouwehoeren op andere topics
Right.. Whatever makes you sleep at night. ^O^
Ze zal wel extra nat na al dat 'overwerken', omdat ze je zo 'gemist' heeft cowboy.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zaterdag 3 februari 2018 @ 05:57:11 #131
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176921393
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 01:56 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Nee maar voel echt niks meer door haar vochtigheid...... kan me voorstellen dat een gelpot zo aanvoelt.... geen eravring mee.. maar alsnog .... of ik geil haar dusdanig op .. op een manier wat haar vorige vriendjes nog niet hebben behaald.. btw leeftijd rond 30 he
Ja, klopt. Met 30 zijn ze op hun geilst. Die prefereer ik ook (iets ouder 33 tot 44). Maar om even op jouw probleem (druipgrotkutje) terug te komen, is anaal niets voor jullie?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 3 februari 2018 @ 06:03:03 #132
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176921398
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 23:06 schreef VarkensHart het volgende:
Droog föhnen?
_O- _O-
Maar ik vrees dat dat averechts werkt! Heb dat ooit eens gedaan maar dan föhnen met mijn mond en adem. Nou, die droogde niet op! Die trilde en rilde en werd steeds natter. Was toen nog tamelijk onervaren en heb nog overwogen een dokter te laten komen. Neen, niet om mee te föhnen maar ik maakte me echt een beetje zorgen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176921764
Twee wasknijpers op je nachtkastje. Zodra het bij jou slapper begint te worden, dan doe de knijpers op je tepels. Volgens mij kun je dan langer doorsoppen met een stijve.
pi_176921931
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 05:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, klopt. Met 30 zijn ze op hun geilst. Die prefereer ik ook (iets ouder 33 tot 44). Maar om even op jouw probleem (druipgrotkutje) terug te komen, is anaal niets voor jullie?
Inderdaad, ik mag graag fistfucken, maar daarna is ze altijd heel ruim van binnen dus haar kont is dan een prima oplossing.
pi_176921951


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 09:14:46 ]
pi_176922027
Wat een reacties!
Ik kan me voorstellen dat lepeltje lepeltje of doggy met jouw benen buiten de hare wat is voor jullie. Of maakt dat ook niet uit?
pi_176933509
Gewoon uitmaken als de seks niet goed is.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_176933685
Handdoekje mee in bed, af en toe even droogwrijven tussendoor. :)
pi_176943514
Kan niet geloven dat hij nog niet langs is gekomen:

pi_176945955
Doe het eens onder de douche, water maakt het allemaal wat stroever vaak. Kan ze meteen die natte bende weg wassen.
pi_176953466
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:48 schreef Puk1234 het volgende:
Maar alsnog bedankt voor de voor de 'serieuze' reacties ... Kom er vast wel uit met haar maar hoopte op een oplossing op korte termijn. :)
U moet langs de achterdeur gaan,dat is veel smaller en droger.Je heb jwrijving genoeg en het spiraaltje ga je niet voelen.
Als dat niet helpt,steek hem dan tussen de deur in de living of slaapkamer,gooi die dicht zodat hij goed opzwelt.Zo heb je wrijving genoeg voor de voordeur.Wat een probleem om zaad kwijt te raken.
W
  maandag 5 februari 2018 @ 17:50:59 #142
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_176975385
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:17 schreef demonnomed het volgende:

[..]

U moet langs de achterdeur gaan,dat is veel smaller en droger.Je heb jwrijving genoeg en het spiraaltje ga je niet voelen.
Als dat niet helpt,steek hem dan tussen de deur in de living of slaapkamer,gooi die dicht zodat hij goed opzwelt.Zo heb je wrijving genoeg voor de voordeur.Wat een probleem om zaad kwijt te raken.
W
ff eerlijk vind ik deze wel geniaal... hhaha
  maandag 5 februari 2018 @ 17:54:49 #143
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_176975483
Voor de rest heb sinds gisteren al een oplossing gevonden..... As ze haar bekken aanspant is het hele probleem opgelost... duurde alleen ff kort voor haar om dit onder de knie te krijgen.

En handoek was sws geen optie...hahaha

Voor de rest bedankt voor de serieuze opmerkingen, en ja de lollige luitje ertussen lees ik nog niet eens.

Iig bedankt ...
  maandag 5 februari 2018 @ 18:02:13 #144
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_176975612
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 05:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, klopt. Met 30 zijn ze op hun geilst. Die prefereer ik ook (iets ouder 33 tot 44). Maar om even op jouw probleem (druipgrotkutje) terug te komen, is anaal niets voor jullie?
Nee absoluut niet.... haha .. alsnog bedankt. Inmiddels opgelost. :s)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 5 februari 2018 @ 19:13:07 #145
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176977008
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:02 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Nee absoluut niet.... haha .. alsnog bedankt. Inmiddels opgelost. :s)
Oh fijn! Hoe hebben jullie dat samen opgelost?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 5 februari 2018 @ 19:53:02 #146
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176977878
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:54 schreef Puk1234 het volgende:
Voor de rest heb sinds gisteren al een oplossing gevonden..... As ze haar bekken aanspant is het hele probleem opgelost... duurde alleen ff kort voor haar om dit onder de knie te krijgen.

En handoek was sws geen optie...hahaha

Voor de rest bedankt voor de serieuze opmerkingen, en ja de lollige luitje ertussen lees ik nog niet eens.

Iig bedankt ...
Ah fijn. Vergeet vooral niet ook jouw bekkenbodem aan te pakken. Gaat op dezelfde manier als zij dat doet (nou ja, als ze geen tantra/geisha ballen gebruikt dan) . Wordt het nog beter en makkelijker. Wordt ook jij gevoeliger.
Ben je beide echt goed erin dan kan je seks hebben zonder te bewegen (niet hoeven te 'stoten', maar beiden met aanspanning en ontspanning van de bekkenbodem tot een orgasme Komen.). Meer dan prettige gewaarwording.

Voor nu, zorg dat ze weet dat dit echt niet de hele tijd hoeft. Zeker direct na een orgasme geld vaak dat het wat losser is eventjes, dat de boel aantrekken te bewust moet en afdoet aan het algehele genot.
Spelen met die bekkenbodem om genot aan beide kanten te verhogen is fijn, maar zorg dat het niet iets is wat afdoet aan het genot. Zie het week worden ook gewoon als het compliment wat het is. Maar probeer zeker ook eens het 'melken' samen. Dus ontspanning bij hey naar binnen gaan, spanning bij het terugtrekken. Als jij dan ook nog eens speelt met diep en ondiep afwisselen wordt het al helemaal leuk.

Zorg ook dat ze weet dat enkel richten op aanspannen een stugge bekkenbodem kan veroorzaken. Wat orgasme problemen kan veroorzaken, zelfs tot pijn bij de seks kan leiden, bevalling zeer moeizaam kan maken en nog wel wat andere ellende.
Goed kunnen ontspannen is net zo belangrijk en een bijdrage voor genot als goed kunnen aanspannen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177004315
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ah fijn. Vergeet vooral niet ook jouw bekkenbodem aan te pakken. Gaat op dezelfde manier als zij dat doet (nou ja, als ze geen tantra/geisha ballen gebruikt dan) . Wordt het nog beter en makkelijker. Wordt ook jij gevoeliger.
Ben je beide echt goed erin dan kan je seks hebben zonder te bewegen (niet hoeven te 'stoten', maar beiden met aanspanning en ontspanning van de bekkenbodem tot een orgasme Komen.). Meer dan prettige gewaarwording.

Voor nu, zorg dat ze weet dat dit echt niet de hele tijd hoeft. Zeker direct na een orgasme geld vaak dat het wat losser is eventjes, dat de boel aantrekken te bewust moet en afdoet aan het algehele genot.
Spelen met die bekkenbodem om genot aan beide kanten te verhogen is fijn, maar zorg dat het niet iets is wat afdoet aan het genot. Zie het week worden ook gewoon als het compliment wat het is. Maar probeer zeker ook eens het 'melken' samen. Dus ontspanning bij hey naar binnen gaan, spanning bij het terugtrekken. Als jij dan ook nog eens speelt met diep en ondiep afwisselen wordt het al helemaal leuk.

Zorg ook dat ze weet dat enkel richten op aanspannen een stugge bekkenbodem kan veroorzaken. Wat orgasme problemen kan veroorzaken, zelfs tot pijn bij de seks kan leiden, bevalling zeer moeizaam kan maken en nog wel wat andere ellende.
Goed kunnen ontspannen is net zo belangrijk en een bijdrage voor genot als goed kunnen aanspannen.
Tantra werkt toch ook op het beheersen van de adem.Beide al zittend in elkaars schoot.beheersend stoten tot beide op het hoogtepunt zijn door de beheersing.Van zodra de kogel op het uiteinde van de loop zit ,ophouden.ontspannen en weer opveilen naar het hoogtepunt.
Gene zever he om de kogel te laten teruglopen naar nul.Meestal vliegt hij weg zonder weet...afgelopen voor een tijd...Oefening baart kunst.Om de tantra te beheersen moet men les volgen in India bij de leermeesters,waar neuken geen taboe is.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 04:42:48 #148
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_177048277
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Oh fijn! Hoe hebben jullie dat samen opgelost?
Gewoon ander standje....je moet elkaar lichamelijk ook leren kennen en dat is individueel bepaald welk standje het beste is bij een dame... bij iedereen is dat anders... duurde alleen ff om hierachter te komen... hahah
  vrijdag 9 februari 2018 @ 04:47:59 #149
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_177048280
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ah fijn. Vergeet vooral niet ook jouw bekkenbodem aan te pakken. Gaat op dezelfde manier als zij dat doet (nou ja, als ze geen tantra/geisha ballen gebruikt dan) . Wordt het nog beter en makkelijker. Wordt ook jij gevoeliger.
Ben je beide echt goed erin dan kan je seks hebben zonder te bewegen (niet hoeven te 'stoten', maar beiden met aanspanning en ontspanning van de bekkenbodem tot een orgasme Komen.). Meer dan prettige gewaarwording.

Voor nu, zorg dat ze weet dat dit echt niet de hele tijd hoeft. Zeker direct na een orgasme geld vaak dat het wat losser is eventjes, dat de boel aantrekken te bewust moet en afdoet aan het algehele genot.
Spelen met die bekkenbodem om genot aan beide kanten te verhogen is fijn, maar zorg dat het niet iets is wat afdoet aan het genot. Zie het week worden ook gewoon als het compliment wat het is. Maar probeer zeker ook eens het 'melken' samen. Dus ontspanning bij hey naar binnen gaan, spanning bij het terugtrekken. Als jij dan ook nog eens speelt met diep en ondiep afwisselen wordt het al helemaal leuk.

Zorg ook dat ze weet dat enkel richten op aanspannen een stugge bekkenbodem kan veroorzaken. Wat orgasme problemen kan veroorzaken, zelfs tot pijn bij de seks kan leiden, bevalling zeer moeizaam kan maken en nog wel wat andere ellende.
Goed kunnen ontspannen is net zo belangrijk en een bijdrage voor genot als goed kunnen aanspannen.
Bedankt voor je moeite om dit duidelijk te maken ... vanuit je vrouwelijk oogpunt. ;)

Voor de rest zijn we ook met bekken oefeningen bezig, en ja beschouw het zeker als compliment als ze zo nat word... helaas moest ik ff op de blaren zitten... dus tot die hebben we een standje gevonden voor mijn ding dus.....iig bedankt voor je advies 8-) ;)
  vrijdag 9 februari 2018 @ 04:54:55 #150
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_177048290
quote:
11s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Een condoom met ribbels is toch meer voor de vrouw?
was ff terug het lezen .. maar dit x2...is meer voor de vrouw dan de man .. hier voel je als manzijnde niks van ... om een vrouw extra te stimuleren in haar gespot aan de binnen kant etc...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')