abonnement Unibet Coolblue
pi_176842516
Hey hallo,

Ik kom zojuist thuis van een garage in Spijkenisse. Ik heb daar bandjes laten wisselen en de auto laten uitlijnen (zat een flinke afwijking naar links in). Onderweg naar huis kwam ik er echter achter dat de afwijking nu zeker 3x zo erg is als voorheen en naar rechts in plaats van links... Als ik mijn stuur nu recht hou, ben ik binnen 20 meter van baan gewisseld. Dusss even de garage opgebeld, deze vertelden mij dat hun computer het exact gemeten heeft en het dus niks met hun (of hun werk) te maken heeft! Hebben zij gelijk of niet? Ik heb het idee dat ik belazerd word namelijk.
pi_176842655
Beetje kort door de bocht natuurlijk, maar het kan zijn dat het aan iets anders ligt dan wat hun uitlijncomputer aankan. De achteras die krom is of de wielen bijvoorbeels.

Overigens laat je dan je stuur los of houd je hem vast?
.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:10:59 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_176842820
Wat een geleuter van die toko.
Ze moeten er gewoon nog eens goed naar kijken/opnieuw meten om hun eigen werk als oorzaak uit te sluiten.
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als je die fouten netjes oplost doe je je werk goed. Nu doen ze een kluitje in het riet met TS. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_176842821
Zij zijn toch de experts, dan mogen zij jou uitleggen waarom het nog steeds afwijkt.
pi_176851261
Goed uitlijnen is een kunst, en niet alleen wat draaien tot de cijfertjes in het groen staan.

Ik heb helaas ook nog geen goede uitlijner gevonden die écht goed kan en wil uitlijnen.
Bij zowat iedereen word er gewoon wat aan de spoorstangen gedraaid zodat het stuur recht staat en klaar. wielvlucht e.d. word niks aan gedaan ook niet als er wel aan te stellen is..

Wat die garage bij jou gedaan heeft slaat helemaal nergens op, en zolang je auto niet compleet gaar is zou het beter moeten worden en niet slechter :')
pi_176854798
Bedankt voor de reacties, ik ga vanmiddag langs en laat even weten hoe het afgelopen is.
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:32:36 #7
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_176867996
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:23 schreef diondb97 het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ga vanmiddag langs en laat even weten hoe het afgelopen is.
laat je stuur meteen rechtzetten ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_176869404
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:32 schreef lipje het volgende:

[..]

laat je stuur meteen rechtzetten ^O^
Als dat stuur er nooit is af geweest staat ie ook recht als ze het uitlijnen eindelijk eens goed doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')