quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:45 schreef superniger het volgende:
Ashley Massaro is dood.
RIP
https://www.tmz.com/2019/(...)uperstar-dead-at-39/
Mag ook welquote:Op maandag 27 mei 2019 13:55 schreef Maringo het volgende:
Prima vermaakt met Double or Nothing. Lijkt er op dat AEW een heel leuk alternatief voor WWE gaat worden om te kijken.
quote:Op maandag 27 mei 2019 13:55 schreef Maringo het volgende:
Prima vermaakt met Double or Nothing. Lijkt er op dat AEW een heel leuk alternatief voor WWE gaat worden om te kijken.
Zolang Khan er geld in blijft investeren en TNT zich niet bemoeit met de shows kan het weleens WWE gaan overvleugelen .quote:Op maandag 27 mei 2019 13:55 schreef Maringo het volgende:
Heeft niet getekend bij WWE toch?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De grootste held van WWE is er weer!
https://www.fightful.com/(...)age-set-1119-episode
Klopt, maar het is een begin. Er is in ieder geval wel weer een link met de WWE...quote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft niet getekend bij WWE toch?
Slechts Fox als ik me niet vergis.
Virgil GOAT!quote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Virgil in de hall of fame.![]()
[ afbeelding ]
Of Brian Windham, Brian Adams en Horace Hogan, je weet het maar nooit met de NwO.quote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Virgil in de hall of fame.![]()
[ afbeelding ]
Horace! Die knakker was ik helemaal vergetenquote:Op maandag 9 december 2019 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of Brian Windham, Brian Adams en Horace Hogan, je weet het maar nooit met de NwO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Op wie had je gehoopt dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:46 schreef tja77 het volgende:
Tegen beter weten in had ik de stille hoop op nog een entry. Maar Rumble was toch echt top hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:01 schreef tja77 het volgende:
[..]Dat had ook een mooie geweest, inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |