Je kan merken dat het WWE gebeuren qua atleten geen schim meer is van vroeger.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Eerste Nederlander in de WWE en het is niet Aleister Black!
Gzim Selmani.
Nah, die was gewoon het kijken waar Hornswoggle was geblevenquote:
Hopen dat het ook op Fox Nederland wordt uitgezonden. Maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 21 mei 2018 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Smackdown vanaf 2019 van USA Network naar FOX
Ga er maar niet vanuit jaquote:Op maandag 21 mei 2018 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hopen dat het ook op Fox Nederland wordt uitgezonden. Maar dat zal wel niet.
twitter:KennyOmegamanX twitterde op zondag 20-05-2018 om 08:09:59A very pro-wrestling inspired appeal from one of my greatest supporters. Let’s show Hollywood Jurina our support during the AKB48 general election! 💪 https://t.co/n6G0l7VA1i reageer retweet
En waarom niet? Hoe gaat FS NL het gat van UFC dan opvullen?quote:
Ik heb er ook geen probleem mee hoor, maar live zal er niet veel man naar kijken vanwege tijdsverschilquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En waarom niet? Hoe gaat FS NL het gat van UFC dan opvullen?
WWE is ook sports...entertainment en ik zou het verwelkomen als voormalig WWF liefhebber.
https://pauw.bnnvara.nl/media/385140quote:TOM BUDGEN BEHOORT TOT WERELDTOP VAN WORSTELAARS
Oh nee he weer die pauw. Echt de vorige toen ik keek toen ze een wrestler hadden. Pfff hij praatte echt alsof die een clown voor zich had. Nederlanders blijven gewoon te nuchter voor dit soort dingen en dat merk je ook hoe erover gepraat wordt. Nu ook weer die gast die ernaast zat deed echt alsof het voor kinderen is. Of die andere die zei dat dit wel iets voor het songfestival is. Kom op zegquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee hoor, maar live zal er niet veel man naar kijken vanwege tijdsverschil
Oh en dit :
[..]
https://pauw.bnnvara.nl/media/385140
Ik niet, maar wat is er vannacht zo bijzonder? Speciale episode?quote:Op zondag 17 juni 2018 01:57 schreef ComShepard het volgende:
Zijn er mensen die deze nacht NXT Takeover gaan kijken?
nxt is de derde brand van wwe en hadden vannacht een pay per view. Bij de 5 grootste ppvs van het jaar doen ze dat. Vannacht was NXT Takeover Chicago 2 met een geweldige main event.quote:Op zondag 17 juni 2018 13:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik niet, maar wat is er vannacht zo bijzonder? Speciale episode?
Ja, bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 17 juni 2018 19:46 schreef ComShepard het volgende:
[..]
nxt is de derde brand van wwe en hadden vannacht een pay per view. Bij de 5 grootste ppvs van het jaar doen ze dat. Vannacht was NXT Takeover Chicago 2 met een geweldige main event.
NXT ppvs zijn toch wel 100x beter can de reguliere wwe ppvs en daar blijf ik graag voor wakker
yep jij ook ?quote:Op zondag 17 juni 2018 23:43 schreef ComShepard het volgende:
[..]
Graag gedaan.:D
Gaat een van jullie money in the bank live kijken?
Yes! Heb wwe network aanstaan.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:46 schreef ComShepard het volgende:
[..]
nxt is de derde brand van wwe en hadden vannacht een pay per view. Bij de 5 grootste ppvs van het jaar doen ze dat. Vannacht was NXT Takeover Chicago 2 met een geweldige main event.
NXT ppvs zijn toch wel 100x beter can de reguliere wwe ppvs en daar blijf ik graag voor wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |