Maximaal 2 mensen moeten ze oppikken. Anders zijn ze het afvoerputje van de WWE.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoop dat AEW wat mensen kan oppikken als dit voorbij is. Luke Gallows zou nice zijn bv.
twitter:WWE twitterde op donderdag 16-04-2020 om 16:16:07WWE is saddened to learn that WWE Hall of Famer Howard Finkel has passed away at age 69. https://t.co/tqmD68ZsQp reageer retweet
DE! Stem.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:30 schreef superniger het volgende:
Howard Finkel is dood.twitter:WWE twitterde op donderdag 16-04-2020 om 16:16:07WWE is saddened to learn that WWE Hall of Famer Howard Finkel has passed away at age 69. https://t.co/tqmD68ZsQp reageer retweet
Precies.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Maximaal 2 mensen moeten ze oppikken. Anders zijn ze het afvoerputje van de WWE.
Misschien kunnen ze de trademarks van Doink the Clown kopen van WWE . Past wel bij het clowneske karakter van die organisatie die zelfs wordt afgetroefd door NXT in de ratings. (En die zijn ook al matig tot slecht , zelfs met deze tijden waarin mensen moeten thuisblijven)quote:Op vrijdag 17 april 2020 01:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Precies.
Ze moeten geen tweede TNA worden en alle "afdankertjes" in dienst nemen
Ik denk dat WWE net een paar dollar meer op de bank heeft staan die ze kunnen gebruiken voor hun production valuequote:Op vrijdag 17 april 2020 04:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de trademarks van Doink the Clown kopen van WWE . Past wel bij het clowneske karakter van die organisatie die zelfs wordt afgetroefd door NXT in de ratings. (En die zijn ook al matig tot slecht , zelfs met deze tijden waarin mensen moeten thuisblijven)
Als je het nieuws uit de top lijsten van de TV kijkcijfers bekijkt blijft Pro Wrestling wel één van de meest bekeken programma's van de televisie. Maar je hebt wel gelijk. De kijkcijfers waren hiervoor wel veel beter.quote:Op vrijdag 17 april 2020 04:43 schreef PowerLoungen het volgende:
(En die zijn ook al matig tot slecht , zelfs met deze tijden waarin mensen moeten thuisblijven)
quote:The L.A. County Coroner has identified the body found on L.A.'s Venice Beach as ex-WWE superstar Shad Gaspard ... TMZ Sports has learned.
The body was first seen on the beach by a citizen who called cops around 1:30 AM Wednesday ... according to our law enforcement sources. We're told officers responded and recovered the body right near Venice Pier.
The L.A. Fire Department held a news conference Wednesday morning, saying the body matches the description of Shad ... a 6'6" black male over 240 lbs.
twitter:AustinKellerman twitterde op woensdag 20-05-2020 om 15:17:59TRAGIC UPDATE: LA County lifeguards confirm body found in Venice Beach is former WWE star Shad Gaspard, via @tina_patel. https://t.co/9OAjfJeyXv reageer retweet
It's ya boyz... Cryme Tymequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:53 schreef superniger het volgende:
Shad Gaspard is overleden. Verdronken. RIP
https://www.tmz.com/2020/(...)we-wrestler-dead-39/
https://www.wwe.com/article/shad-gaspard-passes-away
[..][ afbeelding ]twitter:AustinKellerman twitterde op woensdag 20-05-2020 om 15:17:59TRAGIC UPDATE: LA County lifeguards confirm body found in Venice Beach is former WWE star Shad Gaspard, via @:tina_patel. https://t.co/9OAjfJeyXv reageer retweet
[ afbeelding ]
Valt wel mee, is gewoon een rehash van de feud die CM Punk een jaar of 10 geleden met Jeff Hardy had.quote:Op maandag 15 juni 2020 01:36 schreef ComShepard het volgende:
Blijf het een bizar verhaal vinden dat Jeff Hardy nu een storyline heeft dat hij een alcoholist is en mensen dronken aanrijd. Terwijl hij in real life onder invloed heeft gereden.
Iemand die nu ook Backlash kijkt?
Topic is ook al 3 jaar oud he?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Doe eens een normale TT. WM 34 is al bijna 3 jaar geleden jongons...
Ik kijk trouwens nooit meer naar WWE. Product werd echt te slecht voor woorden.
Af en toe nog wel AEW Dynamite.
Reigns heeft een last man standing tegen KO, dus ik denk dat hij niet in de RR zit.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:13 schreef tja77 het volgende:
RR is soms wel nice met wat surprise entries.
Ik hoop al jaren op een comeback van CM Punk.
Heb helemaal niks met de grote man die gepushed moet en blijft worden Reigns.
Zonder publiek is er nog minder aan.
Eigenlijk vanaf the attitude era is het downhill gegaan.
Ik had de card al gezien.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Reigns heeft een last man standing tegen KO, dus ik denk dat hij niet in de RR zit.
reigns -ko last man standing (universal)
mcintyre - goldberg (WWE)
Charlotte/Asuka - Baszler/Jax(Womens Tag)
Womens RR
Mens RR
Banks/Carmella (SD Womens)
Heel af en toe, ik kijk doorgaans wel de afleveringen van OSWreview, die ieren die thematisch ppv's uit de 80's en 90's chronologisch reviewen.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:48 schreef dikkedaniel het volgende:
wie kijkt op YouTube wel eens Wrestletalk? Brits comisch kanaal wat wel vermakelijk is. Ook reviews van alle shows zodat je niet alle pulp hoeft te kijken.
Staat toch gewoon op het rooster hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:11 schreef dikkedaniel het volgende:
Mehh, ouwe legends de rumble laten winnen terwijl ze niet eens op het actieve rooster staan..
Typisch WWE.
Edge had voor zn blessure ook een part-time contract, maar als dat het enige is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op het rooster hoor.
Is alleen het afgelopen jaar een aantal keer geblesseerd geweest. Had daarvoor een feud met Orton.
De fase waarover jij praat was in de tijd van zijn langdurige absentie in de ring. Toen was hij achter de schermen gewoon nog actief.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Edge had voor zn blessure ook een part-time contract, maar als dat het enige is.
Ik vond de ppv vrij goed, waren weinig momenten waar de verveling echt insloeg en ze kwamen eigenlijk tijd te kort als je naar het laatste gedeelte van de rumble kijkt.
Dat hij meer inbrengt als een Goldberg of een Lesnar ga ik ook niet ontkennen, maar hij word net zo geboekt, en dat zal ook te maken hebben met het contract dat hij vorig jaar getekend heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
De fase waarover jij praat was in de tijd van zijn langdurige absentie in de ring. Toen was hij achter de schermen gewoon nog actief.
Maar het laatste jaar heeft hij meerdere matches gehad. Stond vorig jaar ook op Wrestlemania en Backlash (match van 45 minuten met Orton).
Dus niet op het actieve roster klopt niet echt.
Goldberg heeft altijd maar wedstrijden van 5 minuten max.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef tja77 het volgende:
McIntyre - Goldberg
Spear, spear, claymore, spear, spear, Jackhammer, spear, claymore afgelopen.
Op zn 30ste kon Bill al geen gevechten aan die langer dan 5 minuten duurde, laatstaan op zn 54ste.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef tja77 het volgende:
McIntyre - Goldberg
Spear, spear, claymore, spear, spear, Jackhammer, spear, claymore afgelopen.
Entrance, Spear, Jackhammer en inzoomen op zijn gezicht terwijl hij zijn winpose doet. 90s Goldberg, mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op zn 30ste kon Bill al geen gevechten aan die langer dan 5 minuten duurde, laatstaan op zn 54ste.
Niet om het één of ander maar Edge is ripped.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Denk niet dat ik WM dit jaar ga kijken.
Heb überhaupt nauwelijks WWE gezien dit jaar en hoorde dat The Hurt Business ook alweer beëindigd is door Vince. Edge lijkt even oud als the Undertaker. Het lijkt alsof het product jaarlijks slechter wordt.
AEW Dynamite op z´n tijd is nog wel leuk om te zien
Weinig houden een match van 20min vol. Op deze manier kunnen ze het meer maken dan een spear hier en een spear daarquote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef DutchSL het volgende:
Het feit dat hij helemaal geen matches heeft en ze Daniel Bryan inserten doet mij toch vermoeden dat hij in de ring niet op een gewenst niveau kan performen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Raw en Smackdown kun je al jaren legaal kijken 1 of 2 dagen later via het Youtube kanaal van WWE zelf.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Voor de liefhebbers van niet downloaden: tegenwoordig kun je via kijk.nl gratis RAW en Smackdown kijken. Bijv. de RAW van afgelopen maandag:
https://www.kijk.nl/progr(...)in-event/QDQIV8lypYy
Alleen Samoa Joe is zonde. Aan de rest mis je niks aan.quote:WWE has come to terms on the release of Samoa Joe, Billie Kay, Peyton Royce, Mickie James, Chelsea Green, Tucker, Kalisto, Mojo Rawley, Bo Dallas and Wesley Blake as of today April 15, 2021.
We wish them the best in all of their future endeavors
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 04:54 schreef superniger het volgende:
New Jack is dood.
https://www.tmz.com/2021/(...)rs-old-heart-attack/
terwijl ze afgelopen jaar er flink vooruit op zijn gegaan kwa omzetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hoppa weer een zooi releases bij de WWE. Eigenlijk niet normaal man. Schijnbaar is Nick Khan verantwoordelijk voor alle releases die zijn geweest en wellicht nog gaan komen.
De McMahons schijnen al een tijdje van plan te zijn om de WWE te verkopen, dat kan al die releases verklaren want waarom zou een geinteresseerde partij opeens (middel)lange termijn contracten met evt clausules in hun nadeel overnemen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hoppa weer een zooi releases bij de WWE. Eigenlijk niet normaal man. Schijnbaar is Nick Khan verantwoordelijk voor alle releases die zijn geweest en wellicht nog gaan komen.
Klopt zie 4 berichten boven je. Dat zei ik destijds ook al. Dat moet het ook haast wel zijn nu we al zoveel releases hebben gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De McMahons schijnen al een tijdje van plan te zijn om de WWE te verkopen, dat kan al die releases verklaren.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Klopt zie 4 berichten boven je. Dat zei ik destijds ook al. Dat moet het ook haast wel zijn nu we al zoveel releases hebben gehad
Die keer (na ik meen WM) dat het publiek helemaal los ging op die muziek van Fandango.quote:
Papa moet eerst zijn zielige voetbalclubje en footballteam redden van zijn wanbeleidquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
En ik maar denken dat HHH wel een keer het bedrijf over ging nemen als nieuwe Vince. Of anders evt. Shane. Maar nee. Misschien heeft Tony Khan nog wel ergens een zak geld liggen.
Godverquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Papa moet eerst zijn zielige voetbalclubje en footballteam redden van zijn wanbeleid
Ongetrainde clowntjes met bolle Jerichogenot
Hahaha deze zijn wel heel slechtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Papa moet eerst zijn zielige voetbalclubje en footballteam redden van zijn wanbeleid
Ik ben ook niet meer zo optimistisch over AEW als voorheen, maar om een of andere reden denk ik dat je als worstelaar liever voor kahn wert als voor McMahon, zeker als het om je eigen 'artistieke' vrijheid gaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je een holkruiper bent van Omega , de superkick broertjes( of neven , ooms ) en Rhodes dan mag je inderdaad lekker aankloten . Mcmahon zijn droom is dat het op Nickolodeon komt ofzo terwijl Kahn een verkapte versie van Dixie Carter/ Herb Abrams speelt met blijven beloven op coke.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo optimistisch over AEW als voorheen, maar om een of andere reden denk ik dat je als worstelaar liever voor kahn wert als voor McMahon, zeker als het om je eigen 'artistieke' vrijheid gaat.
Die gast leert het ook nooit zeg. Schijnbaar zijn ook de mensen van bovenaf bij WWE boos dus die kan zijn push wel vergeten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:08 schreef superniger het volgende:
Jimmy is weer opgepakt voor dronken autorijden.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Meer aandacht voor de vrouwen denk ik (Hikaru Shida, Thunder Rosa, Britt Baker, Riho, Kris Statlander, Leyla Hirsh) en misschien wel de show waar de bezoekers uit NJPW vaker te zien zijn. De gemiddelde Dynamite kijker zal mensen als Tanahashi wellicht niet kennen. We gaan 't zien. Eerst maar eens 't debuut van CM Punk tijdens de Rampage van 20 augustus is het United Center in Chicago.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat AEW Rampage een ander programma dan Dynamite moet worden. AEW krijgt zo een heel flink roster. Ook leuk dat new Japan en indy titels op Dynamite worden verdedigd.
Ik lees het net...quote:
2020 was het meest winstgevende jaar in de geschiedenis van de WWE.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:04 schreef tja77 het volgende:
Strowman ook released, zit nogal wat maincard spul tussen. Zal toch echt door misgelopen dollars komen door Corona.
Ik zou eerder kijken vanwege Jon Moxley, Sammy Guevara, Orange Cassidy en Adam Page. Maar Bryan Danielson in AEW is ook wel tof idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:34 schreef tja77 het volgende:
Punk, Bryan en Black zijn 3 goede redenen om AEW eens gaan te bekijken.
Ik wist niet eens dat Bryan en Black released waren door WWE.
Helemaal met je eens, maar je moet ook denken aan het doorsnee wrestling publiek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken vanwege Jon Moxley, Sammy Guevara, Orange Cassidy en Adam Page. Maar Bryan Danielson in AEW is ook wel tof idd.
Dat is jouw mening, Moxley vond ik van the shield de nummer 2, ik heb/had meer met Rollins, echter heb ik helemaal niks met Reigns en is mijn afkeer jegens WWE met zijn push binnen de WWE begonnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken vanwege Jon Moxley, Sammy Guevara, Orange Cassidy en Adam Page. Maar Bryan Danielson in AEW is ook wel tof idd.
Jon Moxley is echt in bijna niks te vergelijken met die sullige Dean Ambrose die hij moest zijn in WWE. Overigens vond ik Reigns de afgelopen maanden het enige pluspunt van Smackdown / WWE. Met Rollins nooit iets gehad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, Moxley vond ik van the shield de nummer 2, ik heb/had meer met Rollins, echter heb ik helemaal niks met Reigns en is mijn afkeer jegens WWE met zijn push binnen de WWE begonnen.
Punk was in z’n prime echt goed, had echt alles incl. mic skills en waarde voor WWE. Vraag is natuurlijk wat daar nog van over is.
Ik kijk al maanden geen WWE meer, maar ik geloof niet dat ik mijn mening over Reigns ga bijstellen als ik het wel weer ga volgen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jon Moxley is echt in bijna niks te vergelijken met die sullige Dean Ambrose die hij moest zijn in WWE. Overigens vond ik Reigns de afgelopen maanden het enige pluspunt van Smackdown / WWE. Met Rollins nooit iets gehad.
Sowieso vanwege freshly squeezed idd. Bij AEW heb je veel die er niet echt als een wrestler uitzien, maar dat vind ik wel verfrissend. Bij WWE heb je er ook wel een paar maar alleen in 205live of de 24/7 gimmick.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iets met een baai en piraten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef tja77 het volgende:
Waar trek je eigenlijk de AEW events (ppv en shows) vandaan? Voor WWE gebruik ik nieuwsgroepen, maar voor AEW krijg ik slechts een paar resultaten en die zijn maanden oud.
Heb al het één en ander binnengetrokken dankzij een niet nadet te benoemen user.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |