63 jaarquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2019 02:18 schreef Enchanter het volgende:
RIP mean Gene Okurland
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet, maar laten we hopen op stevige concurrentie. Dat is alleen maar goed!quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Cody Rhodes en Young Bucks zijn trouwens bezig met een nieuwe organisatie, en hebben een soort van ted turner achter zich, zal dat wat worden?
Het kan iig niet slechter zijn dan wat TNA doet iig.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar laten we hopen op stevige concurrentie. Dat is alleen maar goed!
Het probleem is dat TNA na verloop van tijd ook bakken met geld had + een hoop expertice in huis. Daarnaast hadden ze ook nog eens een roster met heel veel talent.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het kan iig niet slechter zijn dan wat TNA doet iig.
TNA begon in te zakken zodra men persoonlijkheden ipv worstelaars in gingen huren en dat ze dingen als de hall of fame ring in de verhaallijn gingen schrijven, de enige twee dingen die TNA in de laatste 10? goed gedaan heeft was de aces & 8 angle en broken matt hardy, maar de belangrijkste personen stonden binnen een jaar of twee bij WWE ingeschreven.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het probleem is dat TNA na verloop van tijd ook bakken met geld had + een hoop expertice in huis. Daarnaast hadden ze ook nog eens een roster met heel veel talent.
En TNA heeft ONTZETTEND gefaald.
Ik zie eigenlijk niet in hoe iemand nog ooit een echte concurrent voor WWE kan worden.
Ik hoop het echt!quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
TNA begon in te zakken zodra men persoonlijkheden ipv worstelaars in gingen huren en dat ze dingen als de hall of fame ring in de verhaallijn gingen schrijven, de enige twee dingen die TNA in de laatste 10? goed gedaan heeft was de aces & 8 angle en broken matt hardy, maar de belangrijkste personen stonden binnen een jaar of twee bij WWE ingeschreven.
Ik hoop dat AEW iig meer gaat doen dan TNA
Kunde lol. Vince Russo, Jeff Jarrett, Dixie Carter die het allemaal bepalen/bepaalden zijn wilsonbekwaam en hebben de boel om zeep geholpen toen ze die wcw lijken van vroeger binnenhaalden die net zoals in het verleden al het talent naar de klote hielpen terwijl ze veels te veel geld kregen.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:50 schreef tja77 het volgende:
En dan de mensen hier die jaren geleden riepen dat er vrijwel niemand van TNA goed genoeg zou zijn voor de WWE.![]()
Roode, Joe, Styles, Hardy’s, Angle
Er zat talent en kunde genoeg bij TNA.
Kunde, Styles heeft dat echt wel in huis ja.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunde lol. Vince Russo, Jeff Jarrett, Dixie Carter die het allemaal bepalen/bepaalden zijn wilsonbekwaam en hebben de boel om zeep geholpen toen ze die wcw lijken van vroeger binnenhaalden die net zoals in het verleden al het talent naar de klote hielpen terwijl ze veels te veel geld kregen.
Zijn promo was in zijn TNA tijd best matigquote:Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kunde, Styles heeft dat echt wel in huis ja.
Nou het is toch wel flink in het "nieuws" geweest. Hier misschien nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:59 schreef Tazmaniac het volgende:
So let me get this straight....
Het begon allemaal met kritiek van Meltzer die beweerde dat ROH geen event voor 10K mensen kon opzetten. Hierop werd het grootste non WWE/WCW/WWF event van de laatste decennia gehouden.
Andershalf jaar later besluit een groep wrestlers een nieuwe organisatie op te zetten.
All Elite Wrestling (AEW)
Ze bestaan pas sinds 1 januari 2019.
Divers talent van ROH is overgestapt om de promotie van de grond te krijgen
Ze worden gebacked door vader een zoon Khan, billonairs.
Cody Rhodes is de 'VP' (met Young Bucks & Kenny Omega)
Christoffer Daniels doet talent relations
Ze hebben een tamelijk grote fanbase online
Samenwerkingsverband met China (OWE) en Mexico (Lucha Libre AAA Worldwide)
Oh... en Jericho loopt er ook rond!
Waarom hoor ik hier zo weinig van
Sounds AEWsome!!
[ afbeelding ]
Alles wat ik nog volg, lees ik hier.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou het is toch wel flink in het "nieuws" geweest. Hier misschien niet
Als dit je newsfeed is qua wrestling: check Post Wrestling gerust eens. Ik kijk misschien al anderhalf jaar geen raw/smackdown/ppv's meer op Royal Rumble en Wrestlemania na, maar via Post Wrestling blijf ik lekker in de loop en kan ik altijd nog zaken terugkijken op youtube (ook omdat alles door WWE zelf online gezet wordt).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:59 schreef Tazmaniac het volgende:
So let me get this straight....
Het begon allemaal met kritiek van Meltzer die beweerde dat ROH geen event voor 10K mensen kon opzetten. Hierop werd het grootste non WWE/WCW/WWF event van de laatste decennia gehouden.
Andershalf jaar later besluit een groep wrestlers een nieuwe organisatie op te zetten.
All Elite Wrestling (AEW)
Ze bestaan pas sinds 1 januari 2019.
Divers talent van ROH is overgestapt om de promotie van de grond te krijgen
Ze worden gebacked door vader een zoon Khan, billonairs.
Cody Rhodes is de 'VP' (met Young Bucks & Kenny Omega)
Christoffer Daniels doet talent relations
Ze hebben een tamelijk grote fanbase online
Samenwerkingsverband met China (OWE) en Mexico (Lucha Libre AAA Worldwide)
Oh... en Jericho loopt er ook rond!
Waarom hoor ik hier zo weinig van
Sounds AEWsome!!
[ afbeelding ]
Lol Linda McMahon wordt voorzitter voor Trump 2020 Super PAC.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:01 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Als dit je newsfeed is qua wrestling: check Post Wrestling gerust eens. Ik kijk misschien al anderhalf jaar geen raw/smackdown/ppv's meer op Royal Rumble en Wrestlemania na, maar via Post Wrestling blijf ik lekker in de loop en kan ik altijd nog zaken terugkijken op youtube (ook omdat alles door WWE zelf online gezet wordt).
Verder check Being The Elite dan maar op youtube.
Want zo'n stuk zetten ze binnen twee dagen in elkaar? Koekoek, Pieter Baan Centrum.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lol Linda McMahon wordt voorzitter voor Trump 2020 Super PAC.
Twee dagen later, hit piece door Oliver op Vince.
Wat een trieste zooi is het ook.
Triggerd much?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Want zo'n stuk zetten ze binnen twee dagen in elkaar? Koekoek, Pieter Baan Centrum.
Kijk je alleen WM of heb je dat ook met de Raw en Smackdown uitzendingen?quote:Op maandag 8 april 2019 03:51 schreef renwan het volgende:
Ik zit met een maat te kijken en we vinden deze WM echt zaaddodend saai
Weunig bijzondere wedstrijden. Geen verrassingen, de matches waren op zich ok, maar niks speciaals. Die matches waren op elke andere PPV ook prima.quote:Op maandag 8 april 2019 03:51 schreef renwan het volgende:
Ik zit met een maat te kijken en we vinden deze WM echt zaaddodend saai
Very nice!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:45 schreef superniger het volgende:
Ashley Massaro is dood.
RIP
https://www.tmz.com/2019/(...)uperstar-dead-at-39/
Mag ook welquote:Op maandag 27 mei 2019 13:55 schreef Maringo het volgende:
Prima vermaakt met Double or Nothing. Lijkt er op dat AEW een heel leuk alternatief voor WWE gaat worden om te kijken.
quote:Op maandag 27 mei 2019 13:55 schreef Maringo het volgende:
Prima vermaakt met Double or Nothing. Lijkt er op dat AEW een heel leuk alternatief voor WWE gaat worden om te kijken.
Zolang Khan er geld in blijft investeren en TNT zich niet bemoeit met de shows kan het weleens WWE gaan overvleugelen .quote:Op maandag 27 mei 2019 13:55 schreef Maringo het volgende:
Heeft niet getekend bij WWE toch?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De grootste held van WWE is er weer!
https://www.fightful.com/(...)age-set-1119-episode
Klopt, maar het is een begin. Er is in ieder geval wel weer een link met de WWE...quote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft niet getekend bij WWE toch?
Slechts Fox als ik me niet vergis.
Virgil GOAT!quote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Virgil in de hall of fame.![]()
[ afbeelding ]
Of Brian Windham, Brian Adams en Horace Hogan, je weet het maar nooit met de NwO.quote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Virgil in de hall of fame.![]()
[ afbeelding ]
Horace! Die knakker was ik helemaal vergetenquote:Op maandag 9 december 2019 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of Brian Windham, Brian Adams en Horace Hogan, je weet het maar nooit met de NwO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Op wie had je gehoopt dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:46 schreef tja77 het volgende:
Tegen beter weten in had ik de stille hoop op nog een entry. Maar Rumble was toch echt top hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:01 schreef tja77 het volgende:
[..]Dat had ook een mooie geweest, inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:01 schreef tja77 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:24 schreef tja77 het volgende:
Ik heb de Raw van na de EC PPV na 10 minuten uitgezet. Ik kan er niet naar kijken. Die in ring promo’s en opkomstenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Man het is zo fucking vaag dat het ze nu zonder publiek doen. Lijkt telkens op een grote voorbereiding en oefeningen. Snap dat ze door moeten gaan, maar dit ziet er toch ook heel knullig uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:46 schreef renwan het volgende:
Over AEW he:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:14 schreef Maringo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Ja maar WM is dit jaar wel te groot voor één avond
Ik vind die AJ Styles vs Undertaker feud wel opvallend, AJ mag erg ver gaan in het "de-mystifyen" van Taker, hem bij zijn echte naam noemen is dat ooit eerder gebeurd? Zijn vrouw en persoonlijke leven erbij halen, ja in zijn American Bad Ass fase wel (andere vrouw toen nog).
Oh en spoiler voor Smackdown / WM alvastDe AJ / Taker feud lijkt me zowat een kopie van Samoa Joe vs AJ. Alleen stond AJ Styles toen aan de andere kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik het wel fijn om Taker zo te zien, want zijn Deadman gimmick heeft een behoorlijke deuk gekregen na de laatste paar PPV's waar hij te zien was. Wat een slechte matches waren dat zeg..
En Vince schijnt ook de enige geweest te zijn die het door wilde laten gaan. Het zal goed zijn voor WWE als die achter het roer weg is.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er valt hoe dan ook geen WM te plannen aangezien er maar een of twee in het productie of medische team covid hoeft te krijgen om de hele bende in lockdown te zetten, als men dat al niet vrijwillig doet/kan.
Enige reden dat Vince het door wilt laten gaan is omdat geld omdat een afgelasting vanwege niet verzekerd is.
En ik ben allang blij dat het doorgaat, hoe zwakjes de opzet ook is. Het is beter dan niks.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
En Vince schijnt ook de enige geweest te zijn die het door wilde laten gaan. Het zal goed zijn voor WWE als die achter het roer weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op zondag 5 april 2020 10:03 schreef renwan het volgende:
Holy fuck ik vond het al sneu maar ik weet niet eens meer naar wat voor poppenkast ik nu aan het kijken ben. Ik kijk er inmiddels tegenop om morgen deel 2 te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bij al kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |