Meer aandacht voor de vrouwen denk ik (Hikaru Shida, Thunder Rosa, Britt Baker, Riho, Kris Statlander, Leyla Hirsh) en misschien wel de show waar de bezoekers uit NJPW vaker te zien zijn. De gemiddelde Dynamite kijker zal mensen als Tanahashi wellicht niet kennen. We gaan 't zien. Eerst maar eens 't debuut van CM Punk tijdens de Rampage van 20 augustus is het United Center in Chicago.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat AEW Rampage een ander programma dan Dynamite moet worden. AEW krijgt zo een heel flink roster. Ook leuk dat new Japan en indy titels op Dynamite worden verdedigd.
Ik lees het net...quote:
2020 was het meest winstgevende jaar in de geschiedenis van de WWE.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:04 schreef tja77 het volgende:
Strowman ook released, zit nogal wat maincard spul tussen. Zal toch echt door misgelopen dollars komen door Corona.
Ik zou eerder kijken vanwege Jon Moxley, Sammy Guevara, Orange Cassidy en Adam Page. Maar Bryan Danielson in AEW is ook wel tof idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:34 schreef tja77 het volgende:
Punk, Bryan en Black zijn 3 goede redenen om AEW eens gaan te bekijken.
Ik wist niet eens dat Bryan en Black released waren door WWE.
Helemaal met je eens, maar je moet ook denken aan het doorsnee wrestling publiek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken vanwege Jon Moxley, Sammy Guevara, Orange Cassidy en Adam Page. Maar Bryan Danielson in AEW is ook wel tof idd.
Dat is jouw mening, Moxley vond ik van the shield de nummer 2, ik heb/had meer met Rollins, echter heb ik helemaal niks met Reigns en is mijn afkeer jegens WWE met zijn push binnen de WWE begonnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou eerder kijken vanwege Jon Moxley, Sammy Guevara, Orange Cassidy en Adam Page. Maar Bryan Danielson in AEW is ook wel tof idd.
Jon Moxley is echt in bijna niks te vergelijken met die sullige Dean Ambrose die hij moest zijn in WWE. Overigens vond ik Reigns de afgelopen maanden het enige pluspunt van Smackdown / WWE. Met Rollins nooit iets gehad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, Moxley vond ik van the shield de nummer 2, ik heb/had meer met Rollins, echter heb ik helemaal niks met Reigns en is mijn afkeer jegens WWE met zijn push binnen de WWE begonnen.
Punk was in z’n prime echt goed, had echt alles incl. mic skills en waarde voor WWE. Vraag is natuurlijk wat daar nog van over is.
Ik kijk al maanden geen WWE meer, maar ik geloof niet dat ik mijn mening over Reigns ga bijstellen als ik het wel weer ga volgen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jon Moxley is echt in bijna niks te vergelijken met die sullige Dean Ambrose die hij moest zijn in WWE. Overigens vond ik Reigns de afgelopen maanden het enige pluspunt van Smackdown / WWE. Met Rollins nooit iets gehad.
Sowieso vanwege freshly squeezed idd. Bij AEW heb je veel die er niet echt als een wrestler uitzien, maar dat vind ik wel verfrissend. Bij WWE heb je er ook wel een paar maar alleen in 205live of de 24/7 gimmick.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iets met een baai en piraten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef tja77 het volgende:
Waar trek je eigenlijk de AEW events (ppv en shows) vandaan? Voor WWE gebruik ik nieuwsgroepen, maar voor AEW krijg ik slechts een paar resultaten en die zijn maanden oud.
Heb al het één en ander binnengetrokken dankzij een niet nadet te benoemen user.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |