abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 20:06:32 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176825346
Dat boze was ook omdat we ergens collectief boos over waren, Danny zal wel weer een of andere lay-out opgedrongen hebben ofzo.
De boze avatars waren zo'n hit dat Danny zelf ook binnen de kortste keren zo'n avatar had :D

Ik had deze kennelijk sinds mijn verjaardag in september al.... :D
Maanvis had hem ongevraagd aangepast en in een topic neergezet.

Edit: de reden was het verdwijnen van webicons op FOK!: MED / Mededeling mbt webicons

[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 29-01-2018 20:13:51 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 januari 2018 @ 20:19:32 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176825611
quote:
Ik zal het doorgeven
pi_176825745
Beterschap voor alle zieken.
  maandag 29 januari 2018 @ 20:44:28 #29
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176826428
Oh, zieke mannen. Dat mis ik echt helemaal niet! *)

quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik weet niet, misschien ben ik dan wel weer te veel van "hoe het vroeger was" maar ik kan me uit mijn jeugd geen enkel kinderfeest herinneren waarbij de halve goegemeente kwam opdraven. Als je jarig was kwamen de nog in leven zijnde opa's en oma's. Soms de achterbuurvrouw. En je gaf een kinderfeest. That's it. We gingen niet naar neefjes en nichtjes, en niet naar kinderen van de vrienden en kennissen van je ouders.
(nu woonde mijn familie wel allemaal op minimaal een uur rijden hoor, maar toch).

En zelfs nu ik zelf ook kinderen heb voel ik me altijd hoogst ongemakkelijk op zo'n kinderverjaardag. Hordes kinderen die over elkaar heen buitelen, schreeuwen en alles stuk maken, moeders die /care doen en nog wat wijn wegtikken, bakjes half afgelikte chips tussendoor, geen plek om te zitten, neh :') Ik ben niet gemaakt voor zulke festiviteiten en sla ze ook het liefst over :') Laat staan dat ik het mijn (kinderloze) vrienden aan doe om ze daarvoor uit te nodigen _O-
+10. Ik vind kinderfeestjes vreselijk. En nu nog steeds. Ik zet mijn baby nu in als argument om niet te komen (overprikkeling-blabla) en hiervoor zorgde ik dat ik gewoon niet kon. Maar mensen blijven vragen. Kom je daar, grist het jarige kind een pakje uit je handen, kijkt niet eens wat erin zit en rent weer met vriendjes verder rond. Wie heeft daar precies plezier van? Ik heb me heilig voorgenomen om inderdaad alleen familie te vragen als ze zin hebben en verder zo min mogelijk. Als hij 5 is en mazzel heeft doen we een kinderfeestje. Als dit plan faalt, wens ik te worden uitgelachen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176826638
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:44 schreef Lemijn het volgende:
Oh, zieke mannen. Dat mis ik echt helemaal niet! *)

[..]

+10. Ik vind kinderfeestjes vreselijk. En nu nog steeds. Ik zet mijn baby nu in als argument om niet te komen (overprikkeling-blabla) en hiervoor zorgde ik dat ik gewoon niet kon. Maar mensen blijven vragen. Kom je daar, grist het jarige kind een pakje uit je handen, kijkt niet eens wat erin zit en rent weer met vriendjes verder rond. Wie heeft daar precies plezier van? Ik heb me heilig voorgenomen om inderdaad alleen familie te vragen als ze zin hebben en verder zo min mogelijk. Als hij 5 is en mazzel heeft doen we een kinderfeestje. Als dit plan faalt, wens ik te worden uitgelachen.
Dat plan gaat falen :) :)

Nee ben het er mee eens!! Hou er ook absoluut niet van. Wij zijn heel kieskeurig met kinderfeestjes. Eigenlijk alleen twee of drie per jaar waar we het zelf ook gezellig hebben. Merk wel best naarmate de kinderen om ons heen ouder worden, de meesten terug gaan naar alleen familie. Niet meer die vreselijke enorme parties.

Hier (niet NL) maken ze de kadootjes trouwens pas na het feestje open. Dat is een en wennen maar ook wel fijn voor de kinderen. Kunnen ze rustig uitpakken ben alles bekijken.
Met een meidenkwartet
  maandag 29 januari 2018 @ 20:59:48 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176826909
Oké. Ik kom óf op hele andere feestjes. Óf ik heb heel ander soort vrienden.
Maar in onze vriendengroep gaat het altijd wel heel gezellig.
  maandag 29 januari 2018 @ 21:05:03 #32
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176827041
Maar kunnen we even terug naar het houden van kippen...
Herkennen jullie ook het zuchten/steunen bij het uitvoeren van klusjes in huis?
Ik heb me voorgenomen om voortaan iemand in te huren via werkspot en iemand te betalen om van het gezucht af te zijn.
Zo hebben we al maanden geen licht in de bij-keuken. Als ik het zelf zou kunnen. Was dat binnen een dag gefixt. Maar ik heb geen verstand van elektra.

Maar man heeft er schijnbaar geen last van.....
pi_176827092
Mijn stervend zwaantje ligt te slapen. Het arme ding moest 2 uur op onze dreumes passen.

Zuchten, idd Amaranta. Ziek zijn is prima hoor. Hij is ook echt belabberd. Maar dat gesteun en gezucht als je je omdraait - dat is geen symptoom van griep. Of buikgriep.
pi_176827289
Het zuchten en steunen bij huishoudelijke klusjes herken ik niet.
Mijn man is dan ook huisman en ik werk fulltime. Dus dat verklaart een hoop.

Zuchten en steunen bij ziekte herken ik wel...
  maandag 29 januari 2018 @ 21:17:49 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176827376
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:14 schreef lily het volgende:
Het zuchten en steunen bij huishoudelijke klusjes herken ik niet.
Mijn man is dan ook huisman en ik werk fulltime. Dus dat verklaart een hoop.

Zuchten en steunen bij ziekte herken ik wel...
Het is meer bij andere klusjes. Zoals iets repareren ofzo.
pi_176827415
Niet om het een of ander, maar dat zuchten en steunen bij ziek zijn doet mijn vrouw ook. Kreun, steun, huiliehuil, oooh zo zwaar, oooh schatje kun je voor me... Of even .....
:r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176827416
Mja, daar gaan wel wat meer dagen over maar uiteindelijk gebeurt het wel..
pi_176827432
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Mijn stervend zwaantje ligt te slapen. Het arme ding moest 2 uur op onze dreumes passen.

Zuchten, idd Amaranta. Ziek zijn is prima hoor. Hij is ook echt belabberd. Maar dat gesteun en gezucht als je je omdraait - dat is geen symptoom van griep. Of buikgriep.

:P.

Ik kan ook niet tegen het mannenziek gebeuren, vreselijk.

En klusjes..ik zou ook het liefste een lijst opstellen en een klusjesman voor een dag inhuren. Niet dat man over klusjes doen klaagt, maar hij is bang om ons huis te verpesten :+.
  maandag 29 januari 2018 @ 21:27:06 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176827614
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:19 schreef GotC het volgende:

[..]


:P.

Ik kan ook niet tegen het mannenziek gebeuren, vreselijk.

En klusjes..ik zou ook het liefste een lijst opstellen en een klusjesman voor een dag inhuren. Niet dat man over klusjes doen klaagt, maar hij is bang om ons huis te verpesten :+.
Als ik aan een lijst begin dan stop ik niet meer.😂
Licht bijkeuken.
Licht overloop.
Licht toilet.
💡💡💡
Serieus licht probleem hier thuis.... 😂 nu ik het zo bekijk. Licht carport is inmiddels wel gemaakt.

Iets met plinten.....
pi_176827674
Ik haat manflu..

En klusjes.. als hij ze niet doet doe ik het zelf wel...

Paar jaar geleden moest er een plankje in A's kamer komen.. hij had er geen zin in.. heb zelf de klopboormachine gepakt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 januari 2018 @ 21:34:33 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176827826
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:29 schreef Vicky het volgende:
Ik haat manflu..

En klusjes.. als hij ze niet doet doe ik het zelf wel...

Paar jaar geleden moest er een plankje in A's kamer komen.. hij had er geen zin in.. heb zelf de klopboormachine gepakt..
Dat zou ik ook nog wel zelf kunnen, denk ik.
pi_176828856
Oh ja, zeker. Een klopboor kan ik prima mee overweg.
Schilderen haat ik dus dat doet mijn man altijd. Hij vindt dat niet vervelend.
pi_176828948
Willen jullie mijn man lenen? Ik zat vorige week zondag de hele ochtend in pyjama terwijl hij de ramen lapte :+
We verdelen de klussen hier gewoon en doen allemaal wat, zonder te zeuren.

Ik had gisteren zo’n verjaardag zelf, waarbij dus wel echt iedereen komt, kennissen, vrienden én familie. En ik hou daar dus van :D was bij ons vroeger ook, maar toen was het niet leuk. Mijn vader heeft 13 broers/zussen en die kwamen allemaal, inclusief partner en de meesten met 3 kinderen :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 29 januari 2018 @ 22:49:21 #44
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176829824
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:44 schreef Lemijn het volgende:
Oh, zieke mannen. Dat mis ik echt helemaal niet! *)

[..]

+10. Ik vind kinderfeestjes vreselijk. En nu nog steeds. Ik zet mijn baby nu in als argument om niet te komen (overprikkeling-blabla) en hiervoor zorgde ik dat ik gewoon niet kon. Maar mensen blijven vragen. Kom je daar, grist het jarige kind een pakje uit je handen, kijkt niet eens wat erin zit en rent weer met vriendjes verder rond. Wie heeft daar precies plezier van? Ik heb me heilig voorgenomen om inderdaad alleen familie te vragen als ze zin hebben en verder zo min mogelijk. Als hij 5 is en mazzel heeft doen we een kinderfeestje. Als dit plan faalt, wens ik te worden uitgelachen.
Nou ja dat dus, ik vind het echt niet erg om te komen op een kinderfeestje. Bij de dochter van Sjeen worden we ook uitgenodigd en gaan we ook. Maar we hebben ook een leuke band met ze. En ze logeert hier wel eens (waar hebt ook weer eens tijd voor word)
En ons petekind, die verjaardag slaan we ook echt niet over. Maar ik heb echt een gruwelijk hekel aan die uitnodigingen (die gemiddeld 2x per jaar komt) waarvan ik de kinderen nooit zie. De ouders eigenlijk ook nog amper spreek, maar wel verwachten dat ik kom opdraven op een kinderfeestje, incl cadeau die binnen 5 min gesloopt word (waar gebeurd :X )

Hier in het zuiden zie je het vaker hoor, alle vrienden uitnodigen voor een kinderverjaardag, vervolgens zitten de ouders al om 12u aan de drank en slopen de overige kinderen het huis en grijpt moeder van jarige in en zijn ouders boos want het viel toch wel mee... ja want dat heb je ook in de gaten als je buiten staat te roken met je wijntje en je kinderen binnen zijn :|W 8)7

[/einde frustratie] O-)
Be happy with the little things in life
  maandag 29 januari 2018 @ 22:52:10 #45
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176829896
*verder las*

Klussen, hier opzich wel een man die kan klussen als hij er maar de tijd voor heeft. Maar dat heeft hij vaak niet, dus vraag ik vaak een goede vriend van ons die handig is. Betaald word met een maaltijd en drank _O-
Be happy with the little things in life
pi_176830100
Kreunen en steunen bij ziek zijn.. check.. alleen dan vanuit mezelf... ik kon vrijdagochtend letterlijk alleen nog maar huilen van de pijn in mn hele lijf _O-.

Daar tegenover doe ik wel alles zelf in huis ( inclusief grote klussen, als ik op man moet wachten woonden we nu nog in een bouwval)
pi_176833038
Goed punt, van die feestjes. De eerste twee verjaardagen van I vond ik het echt zo bijzonder om mee te maken en wilde ik graag mijn beste (overwegend kinderloze) vriendinnen erbij hebben. Ik had wellicht wat naïef de hoop dat zij een band met mijn kind zouden voelen. Maar die vriendinnen zegden dus massaal af voor de beide verjaardagen, eentje heeft überhaupt geen interesse, en ik moet eerlijk zeggen dat me dat wel een beetje pijn deed. Maar toen heb ik mijn lesje geleerd en nu nodig ik alleen familie uit en een paar vrienden met wie I wel een band heeft opgebouwd en bij wie ze ook blijft logeren. Verder hebben we juist door I veel contact gekregen met een paar buren die kinderen hebben dus nu gaven we zelfs twee 'feestjes': in de ochtend voor de buren en hun kinderen en 's middags voor familie en wat vrienden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:54:58 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176833219
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:29 schreef Vicky het volgende:
Ik haat manflu..

En klusjes.. als hij ze niet doet doe ik het zelf wel...

Paar jaar geleden moest er een plankje in A's kamer komen.. hij had er geen zin in.. heb zelf de klopboormachine gepakt..
Als jij nog eens wat weet... ik zit nu hier op mijn werk te WOGgen omdat ik perse deel 2 van de Noordzeemoorden uit wil lezen! :@ :D Nog 18 blz. ;)
***
pi_176833477
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als jij nog eens wat weet... ik zit nu hier op mijn werk te WOGgen omdat ik perse deel 2 van de Noordzeemoorden uit wil lezen! :@ :D Nog 18 blz. ;)
sorry 😂😂

En dan meteen door naar boek 3 hè ;)

Heb je de boeken van Arlidge al gelezen? (Helen Grace serie)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_176833514
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:12 schreef lily het volgende:
Oh ja, zeker. Een klopboor kan ik prima mee overweg.
Schilderen haat ik dus dat doet mijn man altijd. Hij vindt dat niet vervelend.
verven is ook niet mijn favo bezigheid. Ik doe het wel.
Net als badkamer tegelen, laminaat leggen, zagen enzulks..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')