abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176823151
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:30 schreef Predator38 het volgende:
gerucht:

De Luis Vuitton groep zou met vechain in zee gaan.
Sunny was daar trouwens CIO toen hij naar Vechain ging.
Gerucht komt letterlijk van 1 Reddit user. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten
  maandag 29 januari 2018 @ 18:37:12 #27
62913 Blik
The one and Only!
pi_176823181
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Gerucht komt letterlijk van 1 Reddit user. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten
FUD!! ;)
pi_176823422
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:35 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Gerucht komt letterlijk van 1 Reddit user. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten
daarom is het ook een gerucht.....maar het zou niet heel gek zijn
pi_176823437
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:21 schreef Patroon het volgende:

[..]

Van 800 VEN op je rekening, naar een Lamborghini op je buik tekening ;)
ik wilde toch al geen Lambo _O- _O- _O-
pi_176823521
Mag ik jullie op het volgende interview wijzen (Cisco)

https://newsroom.cisco.co(...)nt&articleId=1905555

En dan voornamelijk de tekst:

I've also got a bottle of wine here. As a hobby, I'm also a winemaker. Even in the wine industry I'm seeing a lot of opportunity for innovation and the application of blockchain technology. We are starting to see the emergence of smart corks that are cryptographically signed, so you can track the chain of custody of valuable high-priced wine from manufacturer to distributor to retail outlet. As a collector of wine, you have the ability to readily and independently showcase the genealogy of the wine that ends up in your cellar.

Volgens mij wordt hier een directe verwijzing naar vechain gemaakt.
pi_176823622
Ik zie nergens een verwijzing, buiten dat Vechain voldoet aan hun wensen en dus 1 van de logische kandidaten zou zijn.
pi_176823625
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Mag ik jullie op het volgende interview wijzen (Cisco)

https://newsroom.cisco.co(...)nt&articleId=1905555

En dan voornamelijk de tekst:

I've also got a bottle of wine here. As a hobby, I'm also a winemaker. Even in the wine industry I'm seeing a lot of opportunity for innovation and the application of blockchain technology. We are starting to see the emergence of smart corks that are cryptographically signed, so you can track the chain of custody of valuable high-priced wine from manufacturer to distributor to retail outlet. As a collector of wine, you have the ability to readily and independently showcase the genealogy of the wine that ends up in your cellar.

Volgens mij wordt hier een directe verwijzing naar vechain gemaakt.
Grappig
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176823683
Hij noemt Vechain wel bij naam op zn Twitter.
pi_176823821
Is het eigenlijk geen kulargument dat nu perse blockcain gebruikt moet worden voor de tracking van goederen? En de reden dat in die blockchain een munt is gemaakt die je dan kunt verhandelen.
Daar is toch veel betrouwbaardere Technology voor te bedenken?
Vakman pur sang
  maandag 29 januari 2018 @ 19:10:04 #35
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176823938
Zijn we met zijn allen niet te legendarisch aan het doen? Blockchain is toch niets anders dan een andere naam voor TCP/IP? En dat bestaat al een behoorlijke tijd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 29 januari 2018 @ 19:11:45 #36
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176823973
Here comes the FUD lalala
pi_176824115
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:11 schreef SugeLucky het volgende:
Here comes the FUD lalala
Haha nee ik geloof wel in de stijging maar denk wel dat het op de lange termijn een hype is.
Hoe meer ik lees erover, hoe meer ik denk, er is een blockchain gecreëerd die wordt gebruikt voor handel (tot nu toe) en nu wordt er aan vele kanten geprobeerd om een nut te vinden voor deze Technology. Die er eigenlijk niet is verwacht ik op de langeduur.
Tenzij er door de enorme rekenkracht iets bedacht wordt wat ziektes kan genezen ofzo.

Maar voor de tracking van een product? C’mon daar kan elke nivo 2 student een ng goedkopere en betere oplossing voor vinden.
Vakman pur sang
pi_176824233
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn we met zijn allen niet te legendarisch aan het doen? Blockchain is toch niets anders dan een andere naam voor TCP/IP? En dat bestaat al een behoorlijke tijd.

:{²
_O-

Heeft weinig met elkaar te maken :P
  maandag 29 januari 2018 @ 19:22:22 #39
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176824259
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha nee ik geloof wel in de stijging maar denk wel dat het op de lange termijn een hype is.
Hoe meer ik lees erover, hoe meer ik denk, er is een blockchain gecreëerd die wordt gebruikt voor handel (tot nu toe) en nu wordt er aan vele kanten geprobeerd om een nut te vinden voor deze Technology. Die er eigenlijk niet is verwacht ik op de langeduur.
Tenzij er door de enorme rekenkracht iets bedacht wordt wat ziektes kan genezen ofzo.

Maar voor de tracking van een product? C’mon daar kan elke nivo 2 student een ng goedkopere en betere oplossing voor vinden.
Ik denk dat er wel degelijk een behoorlijke vraag is om bijvoorbeeld de authenticiteit van een product vast te kunnen stellen op deze simpele manier of dat bij een tweedehands auto bv is te zien wat er aan gesleuteld is in het verleden.
pi_176824261
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:01 schreef Klaphark het volgende:
Hij noemt Vechain wel bij naam op zn Twitter.
Dit dus. Iets om in de gaten te houden. Niet meer, niet minder.
pi_176824332
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha nee ik geloof wel in de stijging maar denk wel dat het op de lange termijn een hype is.
Hoe meer ik lees erover, hoe meer ik denk, er is een blockchain gecreëerd die wordt gebruikt voor handel (tot nu toe) en nu wordt er aan vele kanten geprobeerd om een nut te vinden voor deze Technology. Die er eigenlijk niet is verwacht ik op de langeduur.
Tenzij er door de enorme rekenkracht iets bedacht wordt wat ziektes kan genezen ofzo.

Maar voor de tracking van een product? C’mon daar kan elke nivo 2 student een ng goedkopere en betere oplossing voor vinden.
Blockhain een hype noemen. :') En denken dat er betere manieren mogelijk zijn. En denken dat er geen vraag naar is.

quote:
The blockchain is a new database protocol that is now starting to disrupt the corporate world.

The blockchain is a new way of securing transactions. They do this by using a network of computers(the chain) to spread identical records (the block).

With each transaction the records are updated simultaneously. Transactions only go through when enough parties on the network validate it. When this happens, the transaction (block) is added (to the chain). The history of all the transactions are recorded on the public ledger, known as the blockchain, creating a searchable and secure database.

Stringent regulations exist to ensure companies that handle sensitive data are doing so in accordance to the highest cybersecurity standards. But despite these requirements, data breaches are on the rise. Being able to compromise enough servers to falsify records on the blockchain is practically impossible.

This technology eliminates the need for costly middle men in financial transactions, but also presents plenty of other opportunities for new ways of record keeping and decentralising markets.
https://medium.com/liveth(...)vechain-664f3863445b

Sowieso goed artikel over Vechain wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 19:27:49 ]
  maandag 29 januari 2018 @ 19:36:40 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176824656
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn we met zijn allen niet te legendarisch aan het doen? Blockchain is toch niets anders dan een andere naam voor TCP/IP? En dat bestaat al een behoorlijke tijd.

:{²
Onz is verderop
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 29 januari 2018 @ 19:42:18 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176824810
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Onz is verderop
Ja, heb vandaag mijn stock gepenetreerd met VEN, ICON en NEBL. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 29 januari 2018 @ 19:50:56 #44
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176825027
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, heb vandaag mijn stock gepenetreerd met VEN, ICON en NEBL. :{

:{²
Misschien moet je de vrouw eens penetreren met je stok.
pi_176825111
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha nee ik geloof wel in de stijging maar denk wel dat het op de lange termijn een hype is.
Hoe meer ik lees erover, hoe meer ik denk, er is een blockchain gecreëerd die wordt gebruikt voor handel (tot nu toe) en nu wordt er aan vele kanten geprobeerd om een nut te vinden voor deze Technology. Die er eigenlijk niet is verwacht ik op de langeduur.
Tenzij er door de enorme rekenkracht iets bedacht wordt wat ziektes kan genezen ofzo.

Maar voor de tracking van een product? C’mon daar kan elke nivo 2 student een ng goedkopere en betere oplossing voor vinden.
met centrale servers die beïnvloedbaar zijn ????
hoe zorg je ervoor dat je 100% zeker weet dat de producten echt zijn ???
pi_176825138
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, heb vandaag mijn stock gepenetreerd met VEN, ICON en NEBL. :{

:{²
ik heb het een tijdje aangekeken maar waarom post jij zulke rare en vreemde dingen ???
pi_176825177
Mensen die de disrupive nature van blockchain niet herkennen begrijpen idd niet zo goed waar het om draait.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 29 januari 2018 @ 20:01:21 #48
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176825259
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha nee ik geloof wel in de stijging maar denk wel dat het op de lange termijn een hype is.
Hoe meer ik lees erover, hoe meer ik denk, er is een blockchain gecreëerd die wordt gebruikt voor handel (tot nu toe) en nu wordt er aan vele kanten geprobeerd om een nut te vinden voor deze Technology. Die er eigenlijk niet is verwacht ik op de langeduur.
Tenzij er door de enorme rekenkracht iets bedacht wordt wat ziektes kan genezen ofzo.

Maar voor de tracking van een product? C’mon daar kan elke nivo 2 student een ng goedkopere en betere oplossing voor vinden.
Je overdenkt / overanalyseert het. Nu kan ik mijzelf afvragen waarom sommige mensen bijv het woord 'technologie' consequent neerpennen als 'Technology'. En waarom mensen random woorden opeens met een hoofdletter beginnen. Maar dan bedenk ik mij dat het zonde van de tijd is. :P

De blockchain is net als Iot, big data e.d. techniek waar misschien niet altijd 1-2-3 een pasklare toepassing voor te verzinnen is. (alhoewel in geval van Vechain de toepassing kristal helder is m.i.) Bedrijven verzinnen er anders wel toepassingen voor naar verloop van tijd. Wat dat betreft moet je de aanschaf van zulke coins zien als een teken van vertrouwen in een oplossing - en een achterliggend bedrijf. En zolang grote, traditionele bedrijven de toegevoegde waarde inzien van zo'n oplossing, erin investeren en dus de koers laten stijgen.. Win-win.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176825265
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:55 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik heb het een tijdje aangekeken maar waarom post jij zulke rare en vreemde dingen ???
Omdat die troll vuistdiep in de mods hier zit en nooit eens gebanned wordt
  maandag 29 januari 2018 @ 20:16:54 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176825552
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:01 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Omdat die troll vuistdiep in de mods hier zit en nooit eens gebanned wordt
Pas maar op dadelijk gaat edje je snitchen bij vechain
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')