abonnement Unibet Coolblue
pi_177076870
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup. Raar dat bepaalde users er nog wel moeite mee hebben om te begrijpen dat mensen betasten geen 'sorry en weer verder' momentje is.
Klopt, die dat niet begrijpen zijn meestal ook de ontkenners van het feit dat lelijke mensen gek zijn.
pi_177076910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup. Raar dat bepaalde users er nog wel moeite mee hebben om te begrijpen dat mensen betasten geen 'sorry en weer verder' momentje is.
Je insinueert 2 dingen: ten eerste dat het argument is dat dit een kwestie is die heel lichtjes opgevat moet worden en met een snelle "sorry en weer verder" afgedaan kan worden. Ik vind een tweede kans krijgen geen vrijbrief, en ik til ook heel zwaar aan iemand die excuses maakt.
Ten tweede, dat als je het niet eens bent met jouw mening, je een user moet zijn die "moeite heeft om [iets] te begrijpen".
Vind ik geen productieve manier van debatteren. Daar klinkt ook niet uit dat je openstaat voor een andere mening. Maar dat is iets wat met dit onderwerp vaker het geval is. Het is een heel beladen onderwerp.
pi_177077154
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:45 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Je insinueert 2 dingen: ten eerste dat het een kwestie is die heel lichtjes opgevat moet worden en met een snelle "sorry en weer verder" afgedaan kan worden. Ik vind een tweede kans krijgen geen vrijbrief, en ik til ook heel zwaar aan iemand die excuses maakt.
Ten tweede, dat als je het niet eens bent met jouw mening, je een user moet zijn die "moeite heeft om [iets] te begrijpen".
Vind ik geen productieve manier van debatteren. Daar klinkt ook niet uit dat je openstaat voor een andere mening. Maar dat is iets wat met dit onderwerp vaker het geval is. Het is een heel beladen onderwerp.
Ik heb je nu al 2x gevraagd waar voor jou wel die grens ligt. Daar geef je geen antwoord op. In plaats daarvan begin je over een incident op een feest, wat wel meespeelt maar lang niet de enige reden is. Wat je gewoon had kunnen lezen.

Dat, plus de breed gedeelde norm dat 'iemand ongevraagd en ongewenst betasten' een hele duidelijke grens van toelaatbaar gedrag over gaat, doet me inderdaad afvragen of je het wel begrijpt. Waar woon of werk jij, waar dit geen reden is tot aftreden / ontslag? Dus ehh, ik sta denk ik inderdaad niet open voor de mening 'die man verdient een tweede kans'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177077352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat, plus de breed gedeelde norm dat 'iemand ongevraagd en ongewenst betasten' een hele duidelijke grens van toelaatbaar gedrag over gaat, doet me inderdaad afvragen of je het wel begrijpt. Waar woon of werk jij, waar dit geen reden is tot aftreden / ontslag?
Ik heb meerdere keren gezegd dat ik het ook incorrect en fout gedrag vind. Ik heb weet-ik-veel hoeveel verschillende woorden voor gebruikt. Ik heb zelfs gezegd dat ik het er mee eens ben dat er consequenties aan verbonden zitten. En terug heb ik gekregen dat het woord 'monster' vrij overdreven is.

Lijkt me een mooie common ground om bereikt te hebben, maar verder zie ik, zoals ik zei, veel emotie en verwijten in deze discussie, dus daar wilde ik het bij laten. Maar ik ben wel blij en trots dat we in een land wonen waar we het oneens kunnen zijn, zonder dat er een steekje los zou zijn aan de ander, of die persoon iets 'niet begrijpt' :)
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:03:38 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177077450
Wacht, je introduceert de term "monster" zelf in dit topic en gaat vervolgens verontwaardigd zitten zijn dat de term gebruikt wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177077494
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:57 schreef Toga het volgende:
Wat moet ik me nu voorstellen bij zo'n "misdraging". Hebben we het over een kidnapping, verkrachting, blauwe plekken, keldertje en de volgende dag weer gewoon naar het werk op kantoor? Dat gaat toch nooit lang goed?
Of hebben we het gewoon weer over "achteraf spijt" van de dames die het eerst wèl een leuk idee vonden?
:')
pi_177077720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:03 schreef Leandra het volgende:
Wacht, je introduceert de term "monster" zelf in dit topic en gaat vervolgens verontwaardigd zitten zijn dat de term gebruikt wordt?
Eerlijk is eerlijk, ik was er van overtuigd dat iemand anders dat woord opbracht en kan hem nu niet meer terugvinden.
Maargoed; machtsgeile beer, Debiel van de vereniging van debielen, lul, lamzak, of zinnen zoals "die lul hoort kaalgeplukt in het gevang", vind ik er wel redelijk gelijk aan, dus wat mij betreft blijft het argument staan.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:16:23 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177077848
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:12 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik was er van overtuigd dat iemand anders dat woord opbracht en kan hem nu niet meer terugvinden.
Maargoed; machtsgeile beer, Debiel van de vereniging van debielen, lul, lamzak, of zinnen zoals "die lul hoort kaalgeplukt in het gevang", vind ik er wel redelijk gelijk aan, dus wat mij betreft blijft het argument staan.
Dat er een dramalama post die dat soort kreten gebruikt wil niet zeggen dat iedereen dat soort debiele terminologie aanhangt, wij kennen onze mede-users echter wel en weten dat het het drama niet waard is.

Jij komt hier echter binnen met een partijtje victim-blaming van hier tot Oosterhout en begint vervolgens nog eens drama te maken over de term "monster" die je zelf in het topic geïntroduceerd hebt.
Je doet niet onder voor die dramalama.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177079547
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat er een dramalama post die dat soort kreten gebruikt wil niet zeggen dat iedereen dat soort debiele terminologie aanhangt, wij kennen onze mede-users echter wel en weten dat het het drama niet waard is.
Ik deel je mening niet dat deze user het drama niet waard is omdat ik van niemand zulke termen zou accepteren als dat onterecht is. Daarom vind ik mijn argument nog steeds relevant, ook al zou het woord dat ik initieel als voorbeeld nam niet direct genoemd zijn.
En dat je me meermaals beschuldigd van 'victim-blaming' polariseert het debat nog al. Niet om de minste reden dat ik letterlijk heb gezegd dat ik de schuld hiervan niet toeken aan de dames in kwestie. Ik weet niet hoeveel duidelijker ik kan zijn. Maar daarom zei ik al; ik laat het er liever bij!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:22:01 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177080020
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:09 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik deel je mening niet dat deze user het drama niet waard is omdat ik van niemand zulke termen zou accepteren als dat onterecht is. Daarom vind ik mijn argument nog steeds relevant, ook al zou het woord dat ik initieel als voorbeeld nam niet direct genoemd zijn.
En dat je me meermaals beschuldigd van 'victim-blaming' polariseert het debat nog al. Niet om de minste reden dat ik letterlijk heb gezegd dat ik de schuld hiervan niet toeken aan de dames in kwestie. Ik weet niet hoeveel duidelijker ik kan zijn. Maar daarom zei ik al; ik laat het er liever bij!
Ik beschuldig je daar meermaals van?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:26:42 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177259725
Schimmig ontslag: 'Burgemeester Baco' krijgt nog steeds salaris

Burgemeester Stefan Huisman krijgt drie weken na zijn ontslag nog steeds zijn volledige salaris van de gemeente Oosterhout. Minister van Binnenlandse Zaken Kajsa Ollongren heeft namelijk nog geen besluit genomen over de formele vertrekdatum van de burgemeester.

Volgens haar woordvoerster wacht de minister op een advies van de Commissaris van de Koning in Brabant, Wim van de Donk. Maar die heeft de fractie van GroenLinks in Provinciale Staten laten weten dat hij helemaal geen advies geeft over dit soort zaken. :|W :|W

Huisman, die onder meer opstapte na seksueel overschrijdend gedrag, heeft zijn ontslag weliswaar al aangeboden op vrijdag 26 januari, maar daarmee was zijn vertrek niet meteen formeel afgewikkeld. De burgemeester wordt namelijk benoemd door de Kroon en dat betekent dat er een procedure op gang moet komen om die benoeming weer terug te draaien. Dat gaat via de minister, die zich daarbij volgens haar woordvoerster laat adviseren door de Commissaris van de Koning.

Volgens de woordvoerster is nog niet bekend of Van de Donk een advies heeft gegeven en wat daar de inhoud van is. Dat betekent dat er ook nog geen antwoord is op de vraag of het ontslag van de Oosterhoutse burgemeester ‘eervol’ of ‘oneervol’ is. :|W

Intussen zijn ook Provinciale Staten geïnteresseerd geraakt in de gang van zaken. Zo heeft GroenLinks-fractievoorzitter Patricia Brunklaus aan Van de Donk gevraagd hoe de vork nu precies in de steel zit. ,,De burgemeester dient zijn ontslag in, de minister moet dat verlenen en daar zit de commissaris niet tussen. Ik geef geen advies, ik informeer alleen maar. Als een veredelde ambtenaar’’, is wat Brunklaus gisteren te horen kreeg van de Brabantse commissaris.

Zo lang Huisman op de loonlijst van de gemeente Oosterhout staat, krijgt hij het volle pond. Dat is een kleine 8.700 euro bruto per maand. :D :|W Pas wanneer zijn formele ontslagdatum bekend is, komt hij terecht in de wachtgeldregeling voor burgemeesters. In het eerste jaar krijgt Huisman 80 procent van zijn laatst verdiende loon. Daarna daalt dat bedrag naar 70 procent. Overigens draait de gemeente Oosterhout ook op voor deze kosten.

Burgemeester Baco
Huisman gaf twee redenen voor zijn abrupte vertrek eind januari: hij zou tijdens een personeelsfeest te veel alcohol hebben gedronken terwijl hij piketdienst had én er zijn ‘verklaringen’ afgelegd door mensen die zich ‘beschadigd kunnen voelen voor zijn grensoverschrijdende gedrag’.

Huisman had in Oosterhout (55.000 inwoners) al geruime tijd de bijnaam ‘Bacootje’. Vorige maand verklaarden drie vrouwen onafhankelijk van elkaar door hem te zijn betast, of te hebben gezien hoe hij dat bij anderen deed. ,,Borsten, billen… Vooral borsten. Het is geen incident, het speelt al jaren’’, zegt een betrokkene. Een ander: ,,Als hij een borrel op heeft, gaat hij graaien.’’

Nóg een burgemeester die opstapt
Huisman is intussen niet langer de enige burgemeester die dit jaar vertrekt vanwege ontoelaatbaar gedrag. Ook zijn collega Fons Hertog, die als waarnemend burgemeester werkte in Huizen, is gisteren per direct opgestapt. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk, maar in een verklaring laat Hertog weten dat ‘je als bestuurder integer moet zijn: ,,Daar past grensoverschrijdend gedrag niet bij. Ik heb daarom per direct mijn ontslag ingediend.’’

Deze site heeft verschillende keren gevraagd of commissaris Van de Donk wil uitleggen wat de gang van zaken is, maar tot nu toe zonder resultaat. :|W

https://www.ad.nl/binnenl(...)ds-salaris~a76a879f/

Lekker bezig weer 8)7 8)7
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:27:34 #112
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_177414002
Burgemeester baalt van slecht imago

Jan van Zanen: ’Te veel zuipen, met de hand in de kas of in dat bloesje. Dan ga ik door de grond’

Met nog 24 dagen te gaan tot de gemeenteraadsverkiezingen, wordt het nieuws beheerst door burgemeesters en wethouders die opstappen om vaak onverkwikkelijke redenen. Het gaat de Utrechtse burgemeester Jan van Zanen aan het hart. „We liggen onder een sterker vergrootglas, maar dat is juist goed.”

Op de fiets door zijn geliefde stad wordt Van Zanen herkend en aangesproken. „Burgemeester ben je 24 uur per dag.”
Met een vuistdreun op tafel zet Jan van Zanen zijn woorden over integriteit kracht bij. „Publieke ambtsdragers hebben zich maar te gedragen. Allemaal: burgemeesters, wethouders, raadsleden, gedeputeerden en ministers. Punt.”

Drie burgemeesters – van Langedijk, Huizen en Stadskanaal - vertrokken vorige week op één dag, kort na het nieuws dat 44 wethouders voortijdig moesten opstappen wegens onbetamelijk gedrag. :D :D :|W :|W

De 56-jarige Van Zanen is niet alleen burgervader van Utrecht, maar ook voorzitter van de VNG, de vereniging van 380 Nederlandse gemeenten. Eerder was hij burgervader van Amstelveen, daarvoor wethouder en raadslid in Utrecht, daarnaast was hij vijf jaar partijvoorzitter van de VVD.

„Burgemeesters moeten juist rond de verkiezingen voor continuïteit in een gemeente zorgen. Ik betreur dat er drie weg zijn, verdorie denk ik dan, los van hoe het komt. Eentje wegens ziekte, eentje had gedoe rond een overeenkomst, bij de derde was sprake van onbetamelijk gedrag.” Grimmig: „Ik wil niet weten wat.” De integriteits-perikelen baren hem zorgen. „Sommige jongens en meisjes doen domme dingen. Te veel zuipen, met de hand in de kas of in dat bloesje. Dan ga ik door de grond, zij maken het burgemeesterschap te schande.”

„En dat lijkt vaker dan vroeger te zijn, maar ik geloof niet dat mensen slechter zijn geworden. Voorheen werd het ook niet onder de pet gehouden, dat zou ik ook ten strengste afkeuren. Maar het ging met rooksignalen naar buiten, door sociale media ligt nu alles meteen landelijk op de weegschaal. En die wiebelt dus harder. Het vergrootglas is sterker en dat vind ik juist goed. Mensen schenken ons hun vertrouwen en wij gaan met belastinggeld om.”

Over de stoep
„Tegelijk is niemand 24 uur per dag onkreukbaar. Ik ook niet. Vanochtend fietste ik naar de fysiotherapeut, reed ik een andere route en ging ik - o jé - een stukje over de stoep. En ja, ik zeg wel eens een verkeerd woord, ik heb ook wel eens koppijn, ik ben ook wel eens moe.”

Maar de ambtsdragers lijken voorgoed van hun voetstuk te zijn getuimeld. „Klopt, net als de arts, de notaris, de rechter, het schoolhoofd. De maatschappij is kritischer geworden, mensen zijn mondiger en stellen vragen. Heel goed.”

Als VVD’er voelt hij zich niet aangesproken door het feit dat deze partij voor de zesde keer op rij bovenaan de schandalenlijst van de deze week gepubliceerde Politieke Integriteitsindex staat. „Partij of ambt doet er niet toe, ik vereenzelvig me met het hele openbare bestuur. Elk geval is er een te veel.”

Van Zanen baalt van het slechte imago dat aan de beroepsgroep gaat kleven. „Ik zwem vaak ’s ochtends, rond een uur of zeven. In Amstelveen dronken we aan het eind van het seizoen gezamenlijk, badmeester erbij, een kopje koffie. Bakt de één een cake, neemt de ander krentenbollen mee. Mijn vrouw kocht twee voorgesneden ontbijtkoeken voor me, onder de snelbinders. Ik geef ze af. Hoor ik een van de dames fluisteren: ’Die zijn van de burgemeester. Uit welk potje zou hij die hebben betaald?’ Ik zeg dan niks, maar kan wel door de grond zakken. Vervelend, verdrietig en frustrerend, dat ze denken dat ik een halve crimineel ben.”

Zijn ene misser is breed uitgemeten. „Eentje?”, zegt Van Zanen met zelfspot. Tijdens het Bevrijdingsfestival flapte hij er ’wat zonde’ uit toen hij vernam dat columniste Monique Samuel lesbisch is.

Schrobbering
„Ik kreeg - terecht - een enorme schrobbering en moest diep door het stof en heb uiteraard mijn excuses aangeboden. Een voorbeeld van hoe het werkt, terwijl ik het niet fout bedoelde. Mijn vrienden weten hoe ik erover denk. Op het moment was ik me van geen kwaad bewust. Ik ondervond meteen wat sociale media doen. Mensen die het voor me opnamen én vreselijke verbale diarree.”

„Thuis zeiden ze: ’Goed zo pa, dat je effe op je nummer wordt gezet, word je weer alert van’. Ik organiseer trouwens zelf ’tegenspraak’ met vrienden en naaste medewerkers, mensen die ik vertrouw. Iemand moet tegen me zeggen: ’Jan, nu moet je afvallen!’ of ’let daar eens op’, of ’dat moet korter’. Eens per jaar zit er een professionele trainer aan de keukentafel. Die geeft me er ongenadig van langs, het is goed om je door elkaar te laten rammelen.” Een lach: „Anders doen ze het op bewonersavonden wel…”

Van Zanen traint ook anderen die het vak ambiëren: „En ik spreek met raadsleden over integriteit.”

Over de vertrekkende wethouders: naast die 44 die weg moesten haalt één op de vijf wethouders de eindstreep niet. „Vaak wegens een andere baan, kijk maar naar de nieuwe ministers Kajsa Ollongren en Hugo de Jonge. We moeten niet uit het oog verliezen dat er 380 burgemeesters en 1500 wethouders zijn. Met het overgrote deel gaat het wel goed.”

Van Zanen is dol op zijn werk. „Leuk is het woord niet, want het is een verantwoordelijke baan. Maar het is mijn passie.” Op fluistertoon: „Ik kan niks anders, dit wil ik. Besturen zit in me, al kom ik uit een ondernemersfamilie en ben ik dus het zwarte schaap. Ik ga voor de publieke zaak. Als ik op een onbewoond eiland terechtkom, richt ik onmiddellijk een vereniging ter behoud van die ene palmboom op.”

Jochie
De mare gaat dat hij als jochie al de ambtsketen ambieerde. „Nee, want je kunt wel zeggen dat je het wilt worden, maar het is een tombola. Ik heb puur geluk gehad dat ik eerst in Amstelveen en toen in Utrecht terechtkwam. Ik weet wel waar dit verhaal vandaan komt. Op mijn allereerste schoolfeestje, ik was een jaar of negen, was er een spelletje. Klasgenoot Teun trok het lootje ’Als ik trainer was van Ajax dan zou ik…’ Moest-ie een heel verhaal vertellen. Ik trok het lootje ’Als ik burgemeester van Edam was…’ Kennelijk paste het wel bij me. Later refereerden oud-klasgenoten daaraan.”

Voor hem maken de mensen het ambt leuk. „Ik ben bevoorrecht in de verscheidenheid aan ontmoetingen. Wiebe Draijer van de Rabobank loopt binnen, maar ook tante Ollie van de speeltuin. Wandel ik door de stad, roepen ze: ’Hé burgemeester, waar is je blingbling?’ Als het even kan bezoek ik winkelpersoneel, pompbedienden en snackbarhouders die zijn overvallen. Ik ben in Utrecht jaren wethouder geweest, onder andere van de reiniging. Fietste ik kort na mijn terugkeer in een krap straatje dat geblokkeerd wordt door een vuilniswagen. Legen die jongens net de glasbak met enorm geraas. Roepen ze: ’Wakker, Van Zanen?’”

„Over een glazen huis gesproken: Burgemeester ben je 24 uur per dag. Soms is het veel. ’Wat leuk dat u met uw zoontje voetbalt’, hoor ik dan. ’Laat me dan effe’, denk ik dan. Maar dan is het: ’Nu ik u toch zie…’ Komt er een heel verhaal over straatverlichting.”

Van Zanen was open toen bij hem in oktober prostaatkanker werd geconstateerd en in december toen hij schoon werd verklaard.

„Dat was geen opzetje. Ik kan me natuurlijk niet twee maanden verstoppen, dat geeft zomaar gedoe. En in de wachtkamer voor een spreekuur werd het natuurlijk ook omgeroepen: ’Meneer Van Zanen’. Stootten mensen elkaar aan: ’Het is ’m toch!’ Kennelijk was er die dag weinig nieuws want het kwam zelfs op het Journaal. Ik werd bedolven onder de bloemen en kaarten, hartverwarmend.” Filosofisch: „Sterk zijn maakt een mens kwetsbaar, maar kwetsbaarheid kan een mens ook heel sterk maken.”

Tevreden
Voor de lokale politiek is weinig waardering als we het afmeten aan de opkomst bij de vorige verkiezingen: slechts 54%. „Een stijging van 4% ten opzichte van die keer daarvoor! Meer dan de helft heeft de moeite genomen. De rest is kennelijk tevreden.”

Op tv wordt de draak gestoken met de vaak knullige campagnefilmpjes van lokale partijen. Mannen op ronkende trekkers. Een dorpspartij die speciaal wordt opgericht om te ijveren voor de komst van een supermarkt… Lokale politiek stelt vaak niet heel veel voor.

Jan van Zanen reageert fel op deze stelling. „Nu raakt u me in mijn ziel. Kom bij mij niet aan met verhalen dat het nergens over gaat. Juist gemeenten zijn in staat ter plekke iets te doen en te betekenen. Het Binnenhof staat veel verder weg van de bevolking. In een grote stad als Utrecht is het fysiek onmogelijk om alle 340.000 inwoners elke dag een hand te geven, maar als er hier iets gebeurt weet ik waar ik moet zijn. Alles is om de hoek. ’Burgemeester, de verkeerssituatie deugt niet, er is geen kinderopvang’.”

Opvallend
Opvallend is wel dat grote landelijke partijen het afleggen tegen de lokale. „Ik heb hier Leefbaar mee gemaakt, Henk Westbroek won in een keer negen zetels en er later nog vijf bij. Ik ben hartstochtelijk liberaal, maar ik sta boven de partijen. Ik ben ook de burgemeester van de PVV, de ChristenUnie, Denk, de PvdA. Ik ben even streng voor meneer A als voor mevrouw B.”

„De democratie leeft juist wel lokaal”, zegt Van Zanen. „In kleine gemeenten is de gemeenschapszin groter omdat de bestuurders aanraakbaar en aanspreekbaar zijn. En natuurlijk is er altijd wat en ik zie de betrekkelijkheid wel. Om met de vader van ex-minister Donner te spreken: de publieke zaak is hozen in een lekke schuit.”

https://www.telegraaf.nl/(...)alt-van-slecht-imago
Dat hebben je collega,s toch maar mooi zelf voor elkaar gekregen ;) :6
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:13:47 #113
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177415358
quote:
11s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:48 schreef ikweethetookniet het volgende:

Het zal niet weer een Debiel zijn van de Vereniging Van Debielen, de VVD :r

Heeft niets te maken met het gegeven dat hij VVD is, maar omdat hij Brabo is. Lokale politici in Limburg en Brabant (alle politieke stromingen) zijn vaker bij schandalen of illegale praktijken betroken dan elders in het land.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_177415360
Goed interview met Van Zanen. Bedankt voor het plaatsen.
pi_177424339
Mannen moeten, als ze seks willen, de eerste stap maken en seksueel escaleren. Maar tegelijkertijd vindt de samenleving dat ongepast :') :')

Bah bah wat is seks vies. Mannen mogen niet seksueel handelen. :') \

Wat een kutland is dit
pi_177424378
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:11 schreef JaJammerJan het volgende:
Mannen moeten, als ze seks willen, de eerste stap maken en seksueel escaleren.
seksueel escaleren?
8)7
pi_177424833
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

seksueel escaleren?
8)7
Ja? Nooit van escalatie gehoord?

Praten->Flirten->Aanraken->Betasten. Tenzij je een duidelijke 'Nee!' krijgt, moet je als man blijven proberen, anders gebeurd er niks. Er is geen vrouw die het voortouw gaat nemen in 95% van de gevallen.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:34:23 #118
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177424971
Wanneer stopt iedereen met VVD te stemmen?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177425174
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja? Nooit van escalatie gehoord?

Praten->Flirten->Aanraken->Betasten. Tenzij je een duidelijke 'Nee!' krijgt, moet je als man blijven proberen, anders gebeurd er niks. Er is geen vrouw die het voortouw gaat nemen in 95% van de gevallen.
uiteraard wel, als in: het erger worden van een conflictsituatie.
Dat jij in die termen praat maakt mij duidelijk dat je een griezel bent
pi_177425266
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

uiteraard wel, als in: het erger worden van een conflictsituatie.
Dat jij in die termen praat maakt mij duidelijk dat je een griezel bent
In "the game" worden er gewoon wat vaktermen gebruikt om gebeurtenissen in het versierspel te benoemen....

Ik zou niet weten waarom je een griezel zou moeten zijn als versieren voor jou niet heel soepel gaat (of soepel genoeg) en dat je een zelfhulp boekje leest dat best plezant weg leest en misschien wel meerdere personen in je omgeving hebben gelezen.

Niet zo oordelen

[ Bericht 1% gewijzigd door ludovico op 24-02-2018 21:54:46 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177425649
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

uiteraard wel, als in: het erger worden van een conflictsituatie.
Dat jij in die termen praat maakt mij duidelijk dat je een griezel bent
Je moeder is ook een griezel in bed :D
pi_177430734
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je moeder is ook een griezel in bed :D
wat een humor zeg. Kan je echt niet boven het niveau van een 13 jarige uitkomen?
pi_177448953
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 07:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat een humor zeg. Kan je echt niet boven het niveau van een 13 jarige uitkomen?
Jij begon. Welke volwassene noemt een ander een 'griezel' :')
pi_177453255
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:14 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Jij begon. Welke volwassene noemt een ander een 'griezel' :')
’jij begon’ ook echt _O- kleuterschool niveau.
Griezel is overigens een heel normaal woord, en prima op man zoals jij toepasbaar. Of heb je liever freak, sicko, creep en andere engelse termen?

[ Bericht 5% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 26-02-2018 06:43:51 ]
pi_177455777
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 06:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

’jij begon’ ook echt _O- kleuterschool niveau.
Griezel is overigens een heel normaal woord, en prima op man zoals jij toepasbaar. Of heb je liever freak, sicko, creep en andere engelse termen?
Als iemand tegen mij begint te praten als een 13-jarige, dan verlaag ik mij tot dat niveau om normale conversatie mogelijk te maken ;)

Misschien kun je beter helemaal niks zeggen als je niks fatsoenlijk te melden hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')