Ik zou aanraden om er halverwege de date even tijd voor te nemen.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
nooit doen jonge, dan verlaag je je testosteron levels en kom je over als een weekdier.
dat je je moet afberen voor een date zijn jodenleugens
En vrouwen hebben een maandelijkse cyclus, en dat gaat niet samen met weekdieren.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
nooit doen jonge, dan verlaag je je testosteron levels en kom je over als een weekdier.
Beste advies is best.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou aanraden om er halverwege de date even tijd voor te nemen.
Sorry, maar ik denk dat je geen date krijgt en uiteindelijk in je eentje zal aftrekken met veel tranen, ze kwam niet opdagen of bleek een T girl te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maar de klacht is,
Hoe vaak trek je je af voor een date?
Aan de ene kant wil je niet te enthousiast overkomen en aan de andere kant moet je wel nog genoeg puf overhebben indien het gezellig gaat worden![]()
Dus is er een vuistregel voor?
De klacht is dus hoe vaak is handig en dat weet ik niet
Leugens ohquote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
Ook wel fantastisch jaquote:Op zondag 28 januari 2018 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik trek me gemiddeld 450 keer af voor een date.
Dit.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
Dan kun je altijd nog samen aftrekken.quote:
omdat het kanquote:Op zondag 28 januari 2018 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben verloofd dus waarom zou ik aftrekken voor een avondje uit
quote:Op zondag 28 januari 2018 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan kun je altijd nog samen aftrekken.
quote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |