Ja, maar de bevestigingpunten zijn alleen ter hoogte van het deurtje, dus gaat om hoe het lade deel te bevestigenquote:Op zondag 28 januari 2018 13:18 schreef Hamzoef het volgende:
Is de hoogte van dat lage deurtje gecombineerd met het ladepaneel net zo hoog als wanneer het wel een hoge deur zou zijn? In dat geval geen enkel probleem.
Je moet die deurtje gewoon koppelen. De gekoppelde deur/paneel zit als geheel op de vaatwasser-deur. Daar zit verder geen scharnierende werking, dus komt geen kracht op. Koppelen met koppelplaatjes aan de achterkant is al voldoende. Of eventueel met stiftpennen/deuveltjes.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, maar de bevestigingpunten zijn alleen ter hoogte van het deurtje, dus gaat om hoe het lade deel te bevestigen
Bij mijn oude vaatwasser had ik dit inderdaad ook. 2 koppelplaatjes aan de achterkant en deuvels tussen de 2 delen.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je moet die deurtje gewoon koppelen. De gekoppelde deur/paneel zit als geheel op de vaatwasser-deur. Daar zit verder geen scharnierende werking, dus komt geen kracht op. Koppelen met koppelplaatjes aan de achterkant is al voldoende. Of eventueel met stiftpennen/deuveltjes.
Is dat sterk genoeg? De handgreep zal op het ladedeel komen dus bij openen komt er een aardig moment op de verbinding. Gok ik.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bij mijn oude vaatwasser had ik dit inderdaad ook. 2 koppelplaatjes aan de achterkant en deuvels tussen de 2 delen.
Ah zo. Interesting. Dikte van Koppelplaatjes geen probleem met bevestiging aan vaatwasser?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bij mijn oude vaatwasser had ik dit inderdaad ook. 2 koppelplaatjes aan de achterkant en deuvels tussen de 2 delen.
Maar beide delen waren dus wel elk bevestigd ook aan de vaatwasser? Het lade deel bij mij valt boven de bevestigingspunten dus zou enkel aan deurtje vastzittenquote:Op zondag 28 januari 2018 19:33 schreef SailorP het volgende:
Ik heb Våglig van IKEA gebruikt om 2 lades te koppelen tot 1 frontje, dit heeft afgelopen jaar nog geen problemen opgeleverd. Waren wel twee hoge lades, maar het principe zou hetzelfde moeten zijn. Samen met het schuifsysteem waarmee het frontje vast zit aan de vaatwasser voelt dit even sterk als een normaal frontje.
Ik heb inderdaad ook een IKEA vaatwasser en frontjes, dat maakt het allemaal wel wat makkelijker, ook gaatjes hoef je niet meer voor te boren dan, maar het principe blijft hetzelfde mits die rail er tussen pastquote:Op zondag 28 januari 2018 20:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Edit ah ik zie dat het niet iets is om de twee delen aan elkaar vast te maken maar dat het alternatieve bevestigingspunten creëert? Heb je dan ook een Ikea vaatwasser of maakt het niet uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |