abonnement Unibet Coolblue
pi_176786818
Hallo allemaal,

Hopelijk is dit de juiste categorie waar deze vraag gesteld mag worden. Ik ben al een tijdje op zoek naar goede en betrouwbare websites op het gebied van online sportweddenschappen en dan met name voetbalweddenschappen.
Er is veel te vinden op internet, ik weet alleen niet hoe en waar ik moet beginnen. Zijn er ervaren leden die mij kunnen helpen met handige links/tips/info?

Alvast bedankt!

Groet, Joris.
pi_176786928
Ja, ik heb wel een tip.

Begin er niet aan.
pi_176787007
Gewoon de toto invullen maat.
5 Ferrari's op videoband!
pi_176787461
SPT / Wedden op Sport #1368 - ek voetbal

Hier kunnen ze je vast verder helpen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_176789441
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 22:42 schreef PerfectSymphony het volgende:
Hallo allemaal,

Hopelijk is dit de juiste categorie waar deze vraag gesteld mag worden. Ik ben al een tijdje op zoek naar goede en betrouwbare websites op het gebied van online sportweddenschappen en dan met name voetbalweddenschappen.
Er is veel te vinden op internet, ik weet alleen niet hoe en waar ik moet beginnen. Zijn er ervaren leden die mij kunnen helpen met handige links/tips/info?

Alvast bedankt!

Groet, Joris.
Betrouwbaar zijn er zoveel. Wat goed is, is afhankelijk van jouw wensen. Zo kan je een 1e stortingsbonus prettig vinden, een zo groot mogelijk aanbod, goede odds of speciale acties.

Links en tips kan ik je wel geven, maar ik weet niet of dat dit de goede plaats is daarvoor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 28 januari 2018 @ 11:04:36 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_176792272
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 23:12 schreef rubensanti het volgende:
SPT / Wedden op Sport #1368 - ek voetbal

Hier kunnen ze je vast verder helpen.
dit inderdaad.
FHF is hier niet voor in elk geval
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')