Waar maak je je druk omquote:Op maandag 12 maart 2018 17:42 schreef DKUp het volgende:
UTO / [COS #18282] Vlinder probeer zich er onderuit te fladderen
Er moet nog een t achter probeer
Done.quote:Op maandag 12 maart 2018 17:42 schreef DKUp het volgende:
UTO / [COS #18282] Vlinder probeert zich er onderuit te fladderen
Er moet nog een t achter probeer
De laatste updates van Chrome zijn een ramp met gifs , ik gebruik IE en Firefox voor zulk soort websites tegenwoordigquote:Op donderdag 15 maart 2018 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat wordt de COS trager naarmate het topic verder vult naar de 12 pagina's. Scrollen gaat stroever en stotterend. Ik gebruik de Chrome browser. Na het openen van een nieuw deel gaat het weer soepel zolang het duurt... Meer mensen hier last van?
Je kan het eens met Firefox proberen, ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of het aan gifs ligt die er geplaatst worden. Het is gewoon zo dat naarmate een topic zich vult het trager wordt, anders nergens last van.
Dan zou je het hier kunnen vragen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:44 schreef freaky40 het volgende:
FireFox altijd gebruikt, maar Chrome bevalt me veel beter. Maar als het aan de gifs zou liggen zou het dus aan Fok zelf moeten liggen. Nergens last van elders...
Ik op verschillende Fora maar gooi er maar een bug in, ik zit ook liever met 1 browserquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:44 schreef freaky40 het volgende:
FireFox altijd gebruikt, maar Chrome bevalt me veel beter. Maar als het aan de gifs zou liggen zou het dus aan Fok zelf moeten liggen. Nergens last van elders...
Heeft Freaky gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik op verschillende Fora maar gooi er maar een bug in, ik zit ook liever met 1 browser
Ja het hoort gewoon niet dat het per browser verschilt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik op verschillende Fora maar gooi er maar een bug in, ik zit ook liever met 1 browser
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is al klaar.![]()
UTO / [COS #18382] Ivan zingt cute.
Done.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Een spelfoutje in de COS wil een vriendelijke Mod even de TT in EarthHour verbeteren?
Er is al gemod. Alle persoonlijke sneren zijn verwijderd en genote. Plus er is een waarschuwing geplaatst om alleen commentaar op de streams te geven in plaats van op elkaar. Geldt voor iedereen dus wie de schoen past trekke hem aan.quote:
Whut?quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer genoeg mag ik geen note's posten hier maar ik krijg waarschuwingen voor het woord ''johanschuim''
Of je op een fucking Pim Pam Pet forum zit zeg.
Fuck. Moet ik later toch eens mijn noteaantallen checken. Ik heb me vanochtend ook over die proleet uitgelaten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja alles over Johan = note ik heb er wel 25 zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |