abonnement Unibet Coolblue
pi_176938700
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:57 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Was er onjuist aan volgens jou dan.
Baudet laat zich regelmatig met figuren die onverbloemd racistisch zijn in en doet geregeld uitspraken die op z'n minst onhandig zijn. Als dat nu een-, of tweemaal gebeurt, soit, maar het is een terugkerend fenomeen. Dan vind ik het niet heel raar dat men in het algemeen bedenkelijk kijkt als het op Baudet aankomt.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:12:53 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176938914
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet laat zich regelmatig met figuren die onverbloemd racistisch zijn in en doet geregeld uitspraken die op z'n minst onhandig zijn. Als dat nu een-, of tweemaal gebeurt, soit, maar het is een terugkerend fenomeen. Dan vind ik het niet heel raar dat men in het algemeen bedenkelijk kijkt als het op Baudet aankomt.
Dan kun je vast een mooi lijstje presenteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176938992
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:26 schreef Xa1pt het volgende:
Tja, het willen selecteren op basis van culturele achtergrond is een verkapte vorm van discriminatie op basis van ras.
Waar wil het FvD selecteren ?
Bij immigratie bedoel je ?
Wat is daar raar aan ?
quote:
Nou ja, iemand die racistisch is zal niet zo snel zeggen: "klopt, ik ben een racist". Even los van of je het nu wel of niet met de aantijgingen eens bent.
Jij wilt racist graag gebruiken als scheldwoord.
Maar sommige feiten kun je nu eenmaal als racistisch aanmerken, moet je ze daarom negeren of niet durven uitspreken ?

quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:53 schreef Ludachrist het volgende:
Daar legt hij gewoon een link tussen je huidskleur en je iq. Moet je niet doen.
Waarom niet ?
Klopt het niet volgens jou ?
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:54 schreef Xa1pt het volgende:
Het populisme wil sommige Nederlanders dus anders behandelen dan andere.
Ik ben benieuwd hoe Olongren tot de conclusie komt dat FvD '"sommige Nederlanders dus anders behandelen wil dan andere"
quote:
En daarmee bedreigt het kernwaarden van Nederland. Het is in deze tijd dan ook belangrijker om artikel 1 van de Grondwet te koesteren dan ooit.
Jammer dat andere onderdelen van de grondwet niet zo belangrijk zijn bij Olongren :{w
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:58 schreef Xa1pt het volgende:
Ze zegt nergens dat Baudet een racist is. Ze zegt dat het FvD het wel erg vaak over rassen heeft en dat Ramautarsing beweert dat donkere mensen minder intelligent zijn en Baudet daar geen afstand van neemt. En dat het populisme sommige Nederlanders anders wil behandelen dan andere. Ik snap niet hoe en wat je daarin 'smaad en laster' vindt.
Aangezien het vetgedrukte niet waar is, lijkt mij dat wel onder smaad en laster te vallen......
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:48 schreef Xa1pt het volgende:
Het wordt wel heel ingewikkeld zo. Laten we het anders doen. Kun je aangeven wat er niet klopt aan de punten die ze noemt?

Ze zegt:

- Het FvD heeft het over rassen. Klopt, zowel rassenvermenging (Hiddema) als rassenverdunning (Baudet).
- Ramautarsing koppelt IQ aan ras. Klopt.
- Baudet neemt daar geen afstand van. Klopt.
- Het FvD is populistisch.

Alleen het laatste punt is een subjectieve kwalificatie.
Het hele feit dat het niet gepast is voor een minister om zich zo uit te laten over een andere partij en kamerlid dringt nog niet echt tot je door he ?

Jij wacht dat ze daadwerkelijk een opdracht geeft aan de linkse knokploegen om Baudet om te leggen ofzo ?
pi_176939350
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan kun je vast een mooi lijstje presenteren.
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

1) Hij heeft een gesprek met Taylor, een extreemrechtse racist
2) Hij geeft een toespraak op de IJzerwake, een nogal nationalistisch evenement.
3) Hij organiseert een avond in e.o.a. kasteel en nodigt daarbij ook weer mensen met datzelfde gedachtegoed uit, waaronder Sam van Rooy.
4) In Hongarije ontmoet hij Mariann Öry, zelfde verhaal.
5) Hij gaat naar een feestje Milo Yiannopoulos waar ook weer neonazi's, racisten en white power-mongolen te vinden zijn.
En zo zijn er nog wel een aantal dingen te noemen. Zo heeft hij een keer actie gevoerd tegen Europa in Polen met Michał Marusik en Stanisław Żółtek, leden van een extreemrechtse partij bijvoorbeeld.

Op zichzelf gezien hoeft het nog niet veel te betekenen - niet iedereen die een keer in gesprek gaat met een Jared Taylor heeft een interesse in white supremacy - maar als iemand zich herhaaldelijk met dat soort figuren inlaat wordt het wel allemaal wat bedenkelijk.

[ Bericht 57% gewijzigd door Xa1pt op 03-02-2018 23:49:55 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 23:53:35 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176939498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]

En zo zijn er nog wel een aantal dingen te noemen. Zo heeft hij een keer actie gevoerd tegen Europa in Polen met Michał Marusik en Stanisław Żółtek, leden van een extreemrechtse partij bijvoorbeeld.

Op zichzelf gezien hoeft het nog niet veel te betekenen - niet iedereen die een keer in gesprek gaat met een Jared Taylor heeft een interesse in white supremacy - maar als iemand zich herhaaldelijk met dat soort figuren inlaat wordt het wel allemaal wat bedenkelijk.
Ok ik ben overtuigd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176939520
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:17 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Waar wil het FvD selecteren ?
Bij immigratie bedoel je ?
Wat is daar raar aan ?
Het gaat er niet om of dat raar is of niet, misschien handig als je de reacties daarvoor ook even doorneemt.

quote:
Jij wilt racist graag gebruiken als scheldwoord.
Maar sommige feiten kun je nu eenmaal als racistisch aanmerken, moet je ze daarom negeren of niet durven uitspreken ?
Je mist weer een stukje context.

quote:
Ik ben benieuwd hoe Olongren tot de conclusie komt dat FvD '"sommige Nederlanders dus anders behandelen wil dan andere"
Ik ook, want dat kun je niet direct afleiden uit wat ze noemt.

quote:
Jammer dat andere onderdelen van de grondwet niet zo belangrijk zijn bij Olongren :{w
Je minder laten leiden door nepnieuws. Ollongren is vooralsnog alleen van plan om voor meer toezicht te zorgen, dat heeft weinig met het al dan niet inperken van vrijheden te maken.

quote:
Aangezien het vetgedrukte niet waar is, lijkt mij dat wel onder smaad en laster te vallen......
Zeggen dat iemand een populist is is smaad en laster? En beweren dat iemand bepaalde bevolkingsgroepen anders wil behandelen, tja, daar kun je het mee oneens zijn, maar smaad en laster?

quote:
Het hele feit dat het niet gepast is voor een minister om zich zo uit te laten over een andere partij en kamerlid dringt nog niet echt tot je door he ?
Zoveel gekke dingen zegt ze niet. Ze noemt Baudet een populist, nou nou, wat erruggg...

quote:
Jij wacht dat ze daadwerkelijk een opdracht geeft aan de linkse knokploegen om Baudet om te leggen ofzo ?
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door Xa1pt op 04-02-2018 00:00:46 ]
pi_176939763
Ik ben gisteren (totaal onverwacht en ongepast) tot de verantwoording geroepen door een Marokkaanse vriend die ik al járen ken, en ik geacht werd te distantiëren van een "groepje racisten" waar ik lid van ben.

Dankzij de uitspraken van dat wereldvreemde mokkel heb ik gisteren tot diep in de nacht een discussie van niks gevoerd. Bedankt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_176939811
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gisteren (totaal onverwacht en ongepast) tot de verantwoording geroepen door een Marokkaanse vriend die ik al járen ken, en ik geacht werd te distantiëren van een "groepje racisten" waar ik lid van ben.
Hebben jullie weer iets wat jullie gemeen hebben.
pi_176939898
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Xa1pt het volgende:
En zo zijn er nog wel een aantal dingen te noemen. Zo heeft hij een keer actie gevoerd tegen Europa in Polen met Michał Marusik en Stanisław Żółtek, leden van een extreemrechtse partij bijvoorbeeld.
Congress of the New Right bedoel je ?
Ik kan nu zo snel niet vinden dat ze te boek staan als een extreem rechtse partij.......
Wat Wiki zegt: The Congress of the New Rightis an economically libertarian, socially conservative and radically Eurosceptic political party in Poland

Maar goed, binnenkort maar eens zien meelopen welke linkse politici en partijen meelopen in die demonstratie in Amsterdam.
Of geld "guilt by association" dan opeens niet meer ?
pi_176939946
quote:
9s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hebben jullie weer iets wat jullie gemeen hebben.
En dat is?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_176941372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:36 schreef Mr.Major het volgende:
https://brandpuntplus.kro(...)yernaz-ramautarsing/

Hier de uitspraken van Yernaz. Zit wel iets genuanceerder in elkaar dan Halsema ervan maakte.
De waarheid vertellen is RACISME!!111

De Linkse Kerk is compleet van de pot gerukt
  zondag 4 februari 2018 @ 09:46:33 #212
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176942697
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gisteren (totaal onverwacht en ongepast) tot de verantwoording geroepen door een Marokkaanse vriend die ik al járen ken, en ik geacht werd te distantiëren van een "groepje racisten" waar ik lid van ben.

Dankzij de uitspraken van dat wereldvreemde mokkel heb ik gisteren tot diep in de nacht een discussie van niks gevoerd. Bedankt.
lijkt me voor elk weldenkend mens een goed idee afstand te nemen van die gekke Yernaz
Laffe huichelaar
  zondag 4 februari 2018 @ 11:06:35 #213
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_176943957
Populisten die racistische uitspraken doen en dan gaan janken als ze racist genoemd worden. :')

Dat zien we hier op FOK helaas ook heel veel.

Als mensen nou werkelijk achter zulke uitspraken staan, waarom dan zo moeilijk doen? Wees dan gewoon openlijk racist. (En wees er trots op dat de maatschappij je uitkotst.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176944347
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 11:06 schreef Molurus het volgende:
Populisten die racistische uitspraken doen en dan gaan janken als ze racist genoemd worden. :')

Dat zien we hier op FOK helaas ook heel veel.

Als mensen nou werkelijk achter zulke uitspraken staan, waarom dan zo moeilijk doen? Wees dan gewoon openlijk racist. (En wees er trots op dat de maatschappij je uitkotst.)
Hoho, nu ben je aan het demoniseren mannetje.
  zondag 4 februari 2018 @ 11:32:35 #215
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_176944387
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 11:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoho, nu ben je aan het demoniseren mannetje.
Klopt als een bus, en daar draai ik ook niet omheen. Als ik 1 ding erger vind dan racisten dan zijn het schijnheilige racisten. Die mogen wat mij betreft best gedemoniseerd worden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176944642
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 22:26 schreef Sadcopter het volgende:
Hoe vaak moet die arme man zich nog verontschuldigen en uitleggen wat ie bedoelt. En de media blijven hem maar framen als een nationalistische racist!

Eng die media.
:') :')
  zondag 4 februari 2018 @ 11:52:11 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176944780
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 11:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoho, nu ben je aan het demoniseren mannetje.
De kogel komt van Fok!
pi_176944938
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 09:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

lijkt me voor elk weldenkend mens een goed idee afstand te nemen van die gekke Yernaz
goede argumenten (beschuldigingen) ook. Wat is er toch mis met de moderators op Fok?
  zondag 4 februari 2018 @ 12:03:27 #219
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_176945044
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 11:58 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

goede argumenten (beschuldigingen) ook. Wat is er toch mis met de moderators op Fok?
Het zal je misschien verbazen, maar moderators zijn ook gewoon mensen met een mening.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176945108
Mensen kunnen echt niet meer met afwijkende meningen omgaan. Het hele politieke landschap wordt er niet beter op en is eigenlijk al totaal verziekt.
pi_176945133
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 09:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

lijkt me voor elk weldenkend mens een goed idee afstand te nemen van die gekke Yernaz
Ahja. Net zoals bij Nanninga... Wat zei je nou? Dat het een verschrikkelijk mens was ofzo?. Maar toen ik je vroeg waarom kwam daar geen antwoord.

Ah heb het opgezocht: "Dan heb je je denk ik niet bepaald in die draak verdiept"

Nooit antwoord op gekregen, na herhaaldelijk vragen. Nu wel?

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Major op 04-02-2018 12:16:48 ]
pi_176945145
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 12:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen, maar moderators zijn ook gewoon mensen met een mening.
Daar moeten de strijders van het vrije woord toch ontzettend blij mee zijn! Maar nee, men stapt naar de rechter als ze worden aangesproken op hun handelen. :{
  zondag 4 februari 2018 @ 12:12:17 #223
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_176945225
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 12:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Daar moeten de strijders van het vrije woord toch ontzettend blij mee zijn! Maar nee, men stapt naar de rechter als ze worden aangesproken op hun handelen. :{
Het lijkt erop dat die strijders van het vrije woord vooral heel veel moeite hebben met het opkomen voor hun eigen mening. En dat is natuurlijk best begrijpelijk: de meningen waarover het gaat kunnen en mogen inderdaad niet worden uitgesproken. En wat doet men dan? Dan gaat men schoppen tegen het tegenovergestelde van die meningen. Het is allemaal vrij doorzichtig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176945488
quote:
"De nieuwste afsplitsing van het populisme gaat verder waar Wilders ophoudt. De partij van Baudet lijkt geobsedeerd te zijn door één van de weinige taboes waar ik als progressieve liberaal aan hecht: Het praten over rassen in het politieke debat.
Nieuwste populistische afsplitsing... Nou oke het is de nieuwste partij, en alle partijen zijn natuurlijk deels populistisch. Niks aan de hand. Gaat verder waar Wilders ophoudt. Nee helemaal niet. Leuk gespeeld wel, deze vergelijking. Los van deze discussie ben ik wel benieuwd hoe ze dit ziet. Verder dan minder minder minder? Verder nogal zielig.
Lijkt geobsedeerd... Oke het lijkt. Dat mag ze zeggen. Het klopt niet, maar zij pretendeert het zo te zien.
Praten over rassen... Dat doet ze zelf ook, lijkt me logisch. Beetje dom he Karin?

quote:
Rassenmenging kwam al voorbij uit de mond van Forumleden. Rassenverdunning ook. De afgelopen weken ging Baudet opnieuw verder.
De opmerking was: mensen moeten met elkaar mengen. D66 was daartégen. Wie zijn hier dan de racisten en pleiters voor segregatie. Rassenverdunning is niet ter sprake gekomen. Dit ís smaad en laster. Hoezo ging Baudet nog verder dan rassenverdunning? Wat heeft hij gedaan de afgelopen weken waar ik niets van weet???

Hoe kan een partij pleiten voor rassenvermenging en rassenverdunning tegelijkertijd? Lijkt me tegenstrijdig.

quote:
Geconfronteerd met uitspraken dat Nederlanders met een donkere huidskleur minder intelligent zouden zijn dan andere rassen, een uitspraak van een kandidaat van Forum bij de verkiezingen aanstaande maart, zei de voorman van Forum dat hij daar geen afstand van wilde nemen. Volgens Baudet was dit een wetenschappelijk debat. Daar wilde hij zich niet in mengen. Zo laat hij het dus onweersproken als zijn partijgenoten openlijk discrimineren op basis van ras.
Nee stom wijf, dat ging helemaal niet zo. Er is niet gediscrimineerd op ras. Smaad en laster.

quote:
Het populisme wil sommige Nederlanders dus anders behandelen dan andere.
Lees: het FvD/ Baudet. "Dus" dus schijnbaar staat het hierboven uitgelegd. Dat zijn leugens. Dus ze lult uit d'r nek, in een poging Baudet zwart te maken, en ze weet het. Smaad en laster. Verder zijn er naast haar betoog ook geen redenen om het aan te nemen, laat staan bewijzen.

quote:
En daarmee bedreigt het kernwaarden van Nederland. Het is in deze tijd dan ook belangrijker om artikel 1 van de Grondwet te koesteren dan ooit."
En dat vindt het FvD ook. Is altijd belangrijk geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Major op 04-02-2018 12:43:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')