abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 22:31:28 #76
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176829410
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als de regionale politiek lapt dan moet er wel iets mogelijk zijn toch?
ProRail en DB Netze moeten er ook maar zin in hebben...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 januari 2018 @ 22:43:03 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176829676
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:31 schreef James1988 het volgende:

[..]

ProRail en DB Netze moeten er ook maar zin in hebben...
Die laatste partij is het lastigste
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176832530
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:40 schreef MTL het volgende:
Spoor 3 op Rotterdam is overigens niet buiten gebruik. Er staan nu hekken tussen spoor 2 en 3 en er denderde net een goederentrein over spoor 3 :P
Spoor 3 is buitendienst in week 11. Er ligt nog een kruiswissel aan de zijde Schiedam in het verlengde van spoor 2 en 3 die voor de helft gesaneerd wordt.
Vanaf de Hoekse lijn sporen vanuit Schiedam naar spoor 3 is dan niet meer mogelijk, alleen vanaf GA/CA naar spoor 2 en 3.
Bij twijfel: gebruik beton.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 07:43:39 #79
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_176832623
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ze willen de spoorverbinding tussen Nijmegen en Kleve nu toch weer reactiveren. Opvallend is dat de treinen buiten de bebouwde kom zo snel mogelijk moeten rijden, maar erbinnen slechts een slakkengangetje mogen hebben

https://rn7.nl/nieuws/tre(...)ef-zo-goed-als-zeker
Als de inzet dan wel doortrekking van de RE10 Düsseldorf-Kleve naar Nijmegen is en dat ze niet met kansloze pendeltreinen Nijmegen-Kleve aankomen, want pendeltreinen zijn vrijwel nooit een succes zie Hengelo-Bad Bentheim en Bocholt-Wesel (Heerlen-Herzogenrath heb ik geen idee van), maar je weet het nooit met de provincie Gelderland.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 07:58:21 #80
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176832726
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:22 schreef Peter het volgende:

[..]

Samenvatting in een paar woorden:

[..]

Verkiezingsgepraat nog.. wordt afwachten. (Prorail was wel aanwezig, provincie en IenW niet)
Noem je dat "in een paar woorden"? :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:59:03 #81
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_176833265
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als de regionale politiek lapt dan moet er wel iets mogelijk zijn toch?
Als dat zo is dan is de grondhouding positiever. Er zijn echter ook andere ontwikkelingen en ambities, zoals PHS Nijmegen, ontwikkeling stationsgebied en binnenstedelijke wijken + ontsluite etc. Daar moet een reactivering ook binnen passen. Het mag in ieder geval niet strijdig zijn. Anders is een discussie over reactivering bij voorbaat kansloos...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:46:38 #82
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_176833893
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:59 schreef Goverman het volgende:

[..]

Als dat zo is dan is de grondhouding positiever. Er zijn echter ook andere ontwikkelingen en ambities, zoals PHS Nijmegen, ontwikkeling stationsgebied en binnenstedelijke wijken + ontsluite etc. Daar moet een reactivering ook binnen passen. Het mag in ieder geval niet strijdig zijn. Anders is een discussie over reactivering bij voorbaat kansloos...
Als je het ProRail kernproces volgt (met daarin een capaciteitsanalyse) en je voldoende geld ophoest voor alles wat ProRail wil doen dan kan IenW daar verder niet zoveel van vinden.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:17:44 #83
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_176834319
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Als je het ProRail kernproces volgt (met daarin een capaciteitsanalyse) en je voldoende geld ophoest voor alles wat ProRail wil doen dan kan IenW daar verder niet zoveel van vinden.
Op sec het project niet idd. Maar goed, er zijn andere ‘tafels’, overleggen en dergelijke waar ook rekening mee gehouden wordt. Het komt er op neer dat je elkaar niet in de wielen rijdt, maar ook niet elkaars ambities maximaal faciliteert. Mocht een reactivering passen in de (veel concretere) ambities dan zullen ProRail/IenW daar niet veel van vinden. Het wordt anders wanneer op voorhand duidelijk is dat er een invloed is op de Maaslijn of PHS. Dan zullen IenW, Limburg, maar ook Gelderland zich wel roeren.

Let wel, dit staat los van bevoegdheden als het mogen indienen van zienswijzen, beroep e.d.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:43:00 #84
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_176834677
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:43 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Als de inzet dan wel doortrekking van de RE10 Düsseldorf-Kleve naar Nijmegen is en dat ze niet met kansloze pendeltreinen Nijmegen-Kleve aankomen, want pendeltreinen zijn vrijwel nooit een succes zie Hengelo-Bad Bentheim en Bocholt-Wesel (Heerlen-Herzogenrath heb ik geen idee van), maar je weet het nooit met de provincie Gelderland.
Ik lees dat een aantal partijen liever een tram ziet rijden. Dan weten ze tenminste wel zeker dat er geen goederentreinen overheen kunnen. Maar kan je een doorgaande verbinding verder Duitsland in dus ook vergeten.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:53:08 #85
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_176834890
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:43 schreef ReisT het volgende:

[..]

Ik lees dat een aantal partijen liever een tram ziet rijden. Dan weten ze tenminste wel zeker dat er geen goederentreinen overheen kunnen. Maar kan je een doorgaande verbinding verder Duitsland in dus ook vergeten.
Vind een tram maar niets. In Gelderland worden heel veel buslijnen wegbezuinigd en vervangen door BrengFlex en daarnaast wordt het OV-geld besteed aan de reactivatie van Nijmegen-Kleve zonder dat er wezenlijke voordelen zijn zoals de directe verbinding van Nijmegen/Groesbeek naar Weeze, Kevelaer, Krefeld en Düsseldorf.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 14:48:06 #86
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_176839337
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_176841030
Ik zie geen verschil? Of zie ik iets over het hoofd? :P

Dat wordt wel opnieuw wegexamen afleggen zie ik met minimaal een week opnieuw wegleren :+

Edit: huh, het achterste gedeelte is toch voor Londen? Dan kan je zo via de trap op dat perron komen, of wordt die ook afgesloten?
pi_176841086
En is het in de trein zelf ook gescheiden anders schiet je er toch nog niks mee op?
  Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 16:33:44 #89
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_176841311
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:15 schreef MTL het volgende:
Ik zie geen verschil? Of zie ik iets over het hoofd? :P
Even de muis op de afbeelding houden ;)
quote:
Edit: huh, het achterste gedeelte is toch voor Londen? Dan kan je zo via de trap op dat perron komen, of wordt die ook afgesloten?
Dat is wel vreemd ja... Het lijkt net of ze hier juist het voorste deel afsluiten :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef Salatrel het volgende:
En is het in de trein zelf ook gescheiden anders schiet je er toch nog niks mee op?
Ja, de tussendeuren blijven gesloten tussen beide treindelen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_176842417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:33 schreef dennistd het volgende:

[..]

Even de muis op de afbeelding houden ;)

[..]


Muis? Wasda? Ik bezoek fok zo ongeveer alleen nog maar mobiel :P

Maar even er op tikken does the trick. Dat derde spoor is maar een klein foutje, toch :P
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:50:45 #91
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_176842435
Het is een artist impression bij een artikel dat over een trein naar Londen gaat. Natuurlijk staat er dan Londen op het enige zichtbare scherm, en geen Brussel.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 18:32:53 #92
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176843223
Bizar dat die lampjes uit die overkapping gesloopt moeten worden en die staanders van het dak dan verschuiven. En zouden ze niet eens wat ballast tussen die dwarsliggers gooien? Nou nou nou Rotterdam weer hoor. Geen daden maar woorden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 18:40:43 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176843346
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:24 schreef _JdM_ het volgende:

[..]

Spoor 3 is buitendienst in week 11. Er ligt nog een kruiswissel aan de zijde Schiedam in het verlengde van spoor 2 en 3 die voor de helft gesaneerd wordt.
Vanaf de Hoekse lijn sporen vanuit Schiedam naar spoor 3 is dan niet meer mogelijk, alleen vanaf GA/CA naar spoor 2 en 3.
En spoor MA dan? Want voor de Eurostar moet je in het verlengde van wissel 291A/291B nog een wisseltje leggen naar spoor 1.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176843393
Spoor 1 wordt dus opgeheven. Daarom zijn nu juist de werkzaamheden. Het 1e perron wordt verbreed en over spoor 1 heen gelegd.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 18:44:19 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176843415
oh ja, is ook zo. Heb je wel meer ruimte op het perron.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 30 januari 2018 @ 20:07:34 #96
472645 BLS
verbindt.
pi_176845525
De witte blokmarkering op het perron zal de mensen er zeker wel van weerhouden om even achter het scherm langs te glippen!

Trouwens allemaal even stemmen op foto nummer 7: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=56&t=13741 :D

[ Bericht 56% gewijzigd door BLS op 30-01-2018 20:22:20 ]
pi_176846022
Ik kan niet op ovinnederland :D
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 20:31:43 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_176846316
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan niet op ovinnederland :D
Jij wordt overal geband kutfiguur :P _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 30 januari 2018 @ 20:41:49 #99
472645 BLS
verbindt.
pi_176846678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan niet op ovinnederland :D
Oh, maar dat hoeft ook niet hoor: https://nl.surveymonkey.com/r/VPT5RPH
pi_176846866
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jij wordt overal geband kutfiguur :P _O-
Hey, ik mocht niet eens zeggen dat een aanslag met 250 slachtoffers in Oekiboekistan erger was dan die 10 doden in Parijs. Dan wil ik best een permban, draag ik met trots.
Bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')