abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176759295
Lever je bul maar weer in want je hebt blijkbaar niet veel van rechten begrepen als je dit niet zelf kunt oplossen :')
Play hard, go pro.
  vrijdag 26 januari 2018 @ 14:39:10 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_176759585
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 13:56 schreef MiaKhalifa het volgende:

[..]

ik hoef niks te bewijzen want de eur heeft al aangegeven dat het geen opzet is en ze dus niks verschuldigd zijn. Dus dan moeten zij het bewijzen.
Wie eist bewijst. Jij eist schadevergoeding dus bewijslast ligt bij jou als aanklager. Jij zult moeten bewijzen dat er sprake is van opzet om moslims buiten te sluiten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_176759732
Je zal wel vaker in je leven gaan ervaren dat het maken van keuzes ook negatieve gevolgen kan hebben die helemaal voor je eigen rekeningetje komen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_176759792
Wat een geloofwaardig topic weer.
pi_176759813
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ben jij dan voor een idioot? De universiteit hoeft helemaal geen rekening te houden met het offerfeest, doe even normaal. Met je schadevergoeding. Ga huilen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176760134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Speciaal hiervoor heeft ie een account aangemaakt dus ik sluit niet uit dat hij echt denkt dat er reële mogelijkheden voor hem zijn om zijn 'recht' te halen.

Maar jammer TS, je gaat nooit een rechter kunnen overtuigen. Sowieso hier 2 1/2 jaar later nog mee zitten is nogal bijzonder.
Edensnator over 'n out
pi_176760185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:07 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Speciaal hiervoor heeft ie een account aangemaakt dus ik sluit niet uit dat hij echt denkt dat er reële mogelijkheden voor hem zijn om zijn 'recht' te halen.

Maar jammer TS, je gaat nooit een rechter kunnen overtuigen. Sowieso hier 2 1/2 jaar later nog mee zitten is nogal bijzonder.
Bekijk de rest van de pohi nog eens zou ik zeggen, en kom dan terug.
pi_176760316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 14:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Toch nog veel mensen die er serieus op in lijken te gaan. :o
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 15:27:48 #59
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_176760502
:{
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')