abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7472066

Man o man, wat heeft deze meid een strot. Ook komt ze nog lekker spontaan over en is ze een van de beste van de laatste 10 in Deutschland Sucht den Superstar, de Duitse Idols.
Ik ga er dan ook van uit dat ze er voorlopig nog wel in blijft. Dat was ook te merken aan het applaus dat ze kreeg tijdens het 'We Have A Dream' optreden.
Maar had ik het nou goed begrepen dat ze een Nederlandse 'vader' heeft. Ze is geadopteerd, maar dat de vader die haar heeft geadopteerd uit Nederland komt en met een Duitse vrouw is getrouwd?

[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 21-12-2002 22:44]

pi_7472092
Yeah! Judith is mijn absolute favo!

En mijn gevoel zegt dat ze gewoon gaat winnen!

pi_7472239
Ik denk ook dat ze een heel grote kans maakt. En zingen kan ze zeker. Misschien kan ze ook wel Nederlands praten. Dan moet ze maar even op Fok komen
pi_7472354
pi_7472415
pi_7472435
Ik vind alleen d'r tattoo niet zo mooi.
pi_7709586
En de heldin van DSDS is gestopt ! Ze kan de druk niet meer aan ! Ik ben ontroostbaar !
pi_7709625
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze kan de druk niet meer aan !
. De zenuwen voor het optreden ofzo?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7709659
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:25 schreef SmashBro het volgende:
. De zenuwen voor het optreden ofzo?
het hele gedoe! De beste zangeres (OK, Juliette is ook fantastisch) kan het gewoon psychisch niet aan. Dat is nou echt heel erg jammer.
pi_7709674
Betekent dit dat er vandaag niemand exit hoeft?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7709695
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:28 schreef SmashBro het volgende:
Betekent dit dat er vandaag niemand exit hoeft?
Ik weet het niet. Door de verbijstering heb ik niet zo op het Duits kunnen letten.
Nu zingt Vanessa I'm Gonna Be Allright van J.LO. Althans, ze doet een poging.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 22:58:51 #12
26205 _ReiN_22_
Österreichischer Bube
pi_7710896
Op dat ge-exit of niet komen ze strax nog terug...

Maar zou Judith niet zo elk moment een platencontract bij meneer Bohlen krijgen?

Gewoon even afwachten hoe lang het duurt voordat we weer wat van haar horen.

Und tschüss und weg.
pi_7716473
mijn favoriet is eruit!

Daar baal ik echt van. Ikhoop dat ze een platencontract krijgt want haar stem is echt fantastisch!

pi_7716626
quote:
Op zondag 5 januari 2003 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
mijn favoriet is eruit!

Daar baal ik echt van. Ikhoop dat ze een platencontract krijgt want haar stem is echt fantastisch!

Ik hoop het ook. Judith was gewoon de beste.
pi_7716752
Judith

Zo goed was ze nou ook weer niet...

pi_7716769
quote:
Op zondag 5 januari 2003 11:36 schreef ChrisJX het volgende:
Judith

Zo goed was ze nou ook weer niet...

Zeker op je achterhoofd gevallen met het schansspringen .
pi_7717200
Ik heb net weer d'r optreden van de 1e Themashow (One Moment In Time ofzo) gezien, het was gewoon geweldig. Echt jammer dat zo'n goede zangeres het psychisch niet helemaal aankan.
pi_7780299
Mooie foto:
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:51:29 #19
26205 _ReiN_22_
Österreichischer Bube
pi_7784047
Hmmm, dat One moment in time kan ik echt nog steeds op repeat zetten, zoals zij dat gezongen heeft... En het uitzinnige publiek daarna, perfect

Als ik geen andere voorkeur had zou ik haar ten huwelijk vragen, zo'n lief koppie, goed voorkomen, nouja.

Ik hou maar op

Und tschüss und weg.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:59:04 #20
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7817010
Ik las dit net op www.eurosong.be

Countdown Grand Prix: Judith met Bohlen-song?

In Duitsland heeft de 21-jarige Judith gekapt met de talentenjacht Deutschland sucht den Superstar. Officieel luidt het dat ze stress niet meer aankon om zich week na week aan een eliminatie-voting te onderwerpen, maar verscheidene elementen wijzen erop dat zij zich op deze manier van een plaats in de Countdown Grand Prix wil verzekeren met een lied van de hand van Dieter Bohlen.

Het ogenblik van haar vrijwillige opgave valt 'toevallig' samen met de deadline voor platenfirma's om hun liedjes in te sturen bij NDR-ARD voor de Duitse voorronde. Bovendien zitten Modern Talking-boegbeeld Dieter Bohlen én BMG-chef Thomas Stein in de jury van het programma. Bohlen heeft al laten weten diep onder de indruk te zijn van Judiths krachtige stem.

Vandaar dat nu het vermoeden rijst dat Judith door Bohlen is aangezocht om zijn bijdrage voor de Duitse voorronde te vertolken. Vorig jaar tekende Bohlen voor het lied dat de tabloid Bild mocht insturen. Dit jaar verwachten waarnemers een gelijkaardig scenario.
-----------------------

Zou wel een enorme rattenstreek van die Bohlen zijn (en niet zij eerste als je de Duitse media mag geloven) om de Duitse Idols zo te beinvloeden door de best zingende kandidaat eruit te halen ter meerdere ere en glorie van zichzelf!

Back in town
pi_7820196
Dat zou inderdaad behoorlijk zijn. Maar als Judith ook in Nederland haar liedjes uit gaat brengen zit ik er niet mee .
pi_8645469
Judith schijnt zwanger te zijn.
pi_8645476
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Judith schijnt zwanger te zijn.
Laat me raden: jij hebt Bild gelezen?
pi_8645486
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:45 schreef ChrisJX het volgende:
Laat me raden: jij hebt Bild gelezen?
Nee, ik las het op de fora van deutschland sucht den superstar .

Als d'r kind maar net zo'n meesterlijke stem heeft als zij vind ik het goed!

pi_8645515
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

Nee, ik las het op de fora van deutschland sucht den superstar .

Als d'r kind maar net zo'n meesterlijke stem heeft als zij vind ik het goed!

Hahaha!
Maar die fora moet je ook niet te veel geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')