Man o man, wat heeft deze meid een strot. Ook komt ze nog lekker spontaan over en is ze een van de beste van de laatste 10 in Deutschland Sucht den Superstar, de Duitse Idols.
Ik ga er dan ook van uit dat ze er voorlopig nog wel in blijft. Dat was ook te merken aan het applaus dat ze kreeg tijdens het 'We Have A Dream' optreden.
Maar had ik het nou goed begrepen dat ze een Nederlandse 'vader' heeft. Ze is geadopteerd, maar dat de vader die haar heeft geadopteerd uit Nederland komt en met een Duitse vrouw is getrouwd?
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 21-12-2002 22:44]
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze kan de druk niet meer aan!
quote:het hele gedoe! De beste zangeres (OK, Juliette is ook fantastisch) kan het gewoon psychisch niet aan. Dat is nou echt heel erg jammer.
Op zaterdag 4 januari 2003 21:25 schreef SmashBro het volgende:. De zenuwen voor het optreden ofzo?
quote:Ik weet het niet. Door de verbijstering heb ik niet zo op het Duits kunnen letten.
Op zaterdag 4 januari 2003 21:28 schreef SmashBro het volgende:
Betekent dit dat er vandaag niemand exit hoeft?
Maar zou Judith niet zo elk moment een platencontract bij meneer Bohlen krijgen?
Gewoon even afwachten hoe lang het duurt voordat we weer wat van haar horen.
Daar baal ik echt van. Ikhoop dat ze een platencontract krijgt want haar stem is echt fantastisch!
quote:Ik hoop het ook. Judith was gewoon de beste.
Op zondag 5 januari 2003 11:01 schreef charmed_angel het volgende:mijn favoriet is eruit!
Daar baal ik echt van. Ikhoop dat ze een platencontract krijgt want haar stem is echt fantastisch!
quote:Zeker op je achterhoofd gevallen met het schansspringen
Op zondag 5 januari 2003 11:36 schreef ChrisJX het volgende:Judith
Zo goed was ze nou ook weer niet...
Als ik geen andere voorkeur had zou ik haar ten huwelijk vragen, zo'n lief koppie, goed voorkomen, nouja.
Ik hou maar op
Countdown Grand Prix: Judith met Bohlen-song?
In Duitsland heeft de 21-jarige Judith gekapt met de talentenjacht Deutschland sucht den Superstar. Officieel luidt het dat ze stress niet meer aankon om zich week na week aan een eliminatie-voting te onderwerpen, maar verscheidene elementen wijzen erop dat zij zich op deze manier van een plaats in de Countdown Grand Prix wil verzekeren met een lied van de hand van Dieter Bohlen.
Het ogenblik van haar vrijwillige opgave valt 'toevallig' samen met de deadline voor platenfirma's om hun liedjes in te sturen bij NDR-ARD voor de Duitse voorronde. Bovendien zitten Modern Talking-boegbeeld Dieter Bohlen én BMG-chef Thomas Stein in de jury van het programma. Bohlen heeft al laten weten diep onder de indruk te zijn van Judiths krachtige stem.
Vandaar dat nu het vermoeden rijst dat Judith door Bohlen is aangezocht om zijn bijdrage voor de Duitse voorronde te vertolken. Vorig jaar tekende Bohlen voor het lied dat de tabloid Bild mocht insturen. Dit jaar verwachten waarnemers een gelijkaardig scenario.
-----------------------
Zou wel een enorme rattenstreek van die Bohlen zijn (en niet zij eerste als je de Duitse media mag geloven) om de Duitse Idols zo te beinvloeden door de best zingende kandidaat eruit te halen ter meerdere ere en glorie van zichzelf!
quote:Laat me raden: jij hebt Bild gelezen?
Op zaterdag 22 februari 2003 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Judith schijnt zwanger te zijn.
quote:Nee, ik las het op de fora van deutschland sucht den superstar
Op zaterdag 22 februari 2003 11:45 schreef ChrisJX het volgende:
Laat me raden: jij hebt Bild gelezen?
Als d'r kind maar net zo'n meesterlijke stem heeft als zij vind ik het goed!
quote:Hahaha!
Op zaterdag 22 februari 2003 11:45 schreef Tom_Tom- het volgende:Nee, ik las het op de fora van deutschland sucht den superstar
.
Als d'r kind maar net zo'n meesterlijke stem heeft als zij vind ik het goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |