Van lekkere drum&bass naar house en donkere breakbeat, vooral Solaris is een super kick-aars plaat.
(Vooral natuurlijk onder het genot van een overheerlijke vers gekoeld flesje Shandy )
Liefhebbers hier?
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 21-12-2002 22:42]
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 22-12-2002 02:09]
quote:Ik heb m'n mond gespoeld (met Shandy)
Op zondag 22 december 2002 01:55 schreef AcidFog het volgende:
Oei, noem het alsjeblieft geen 2-step
quote:kan je die muziek dan DAAR downloaden? hoe gaat dat technisch in zijn werk?
Op zondag 22 december 2002 02:21 schreef Crikey2 het volgende:
Volgende week zondag draait ie in Amsterdam, bij de Drum n Bass Awards in de Melkweg.
quote:Zijn opmerking sloeg niet op dat downloaden
Op zondag 22 december 2002 11:42 schreef nimm2 het volgende:[..]
kan je die muziek dan DAAR downloaden? hoe gaat dat technisch in zijn werk?
quote:
Op zondag 22 december 2002 11:44 schreef robh het volgende:
Wat is je favoriete album?
Meer liefhebbers hier?
quote:Lees de FAQ eens mbt downloaden en het vragen daarom.
Op zondag 22 december 2002 11:42 schreef nimm2 het volgende:[..]
kan je die muziek dan DAAR downloaden? hoe gaat dat technisch in zijn werk?
quote:luisteren naar een concert is ook een soort downloaden! maar hoe dat technisch in zijn werk gaat...dat weet ik niet... zou ik eigenlijk eens op tweakers moeten zetten
Op zondag 22 december 2002 13:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Lees de FAQ eens mbt downloaden en het vragen daarom.
quote:mzzl@shandy!
Op zaterdag 21 december 2002 22:36 schreef haaahaha het volgende:
- Form & Function
- Modus Operandi
- SolarisVan lekkere drum&bass naar house en donkere breakbeat, vooral Solaris is een super kick-aars plaat.
(Vooral natuurlijk onder het genot van een overheerlijke vers gekoeld flesje Shandy)
Liefhebbers hier?
Hoewel ik moet zeggen dat ik 'm tegenwoordig eik niet meer zo erg volg ... de muziek is steeds toegankelijker, normaler, geworden ... niet dat voor mij muziek altijd ondoorgrondelijk hoeft te zijn ... maar de spanning is er wel een beetje vanaf vinnik ...
quote:Misschien ben je zelf gegroeid?
Op zondag 22 december 2002 16:15 schreef Weakling het volgende:
*meldt*Hoewel ik moet zeggen dat ik 'm tegenwoordig eik niet meer zo erg volg ... de muziek is steeds toegankelijker, normaler, geworden ... niet dat voor mij muziek altijd ondoorgrondelijk hoeft te zijn ... maar de spanning is er wel een beetje vanaf vinnik ...
Form&Function is ook erg goed, en Modus Operandi is heerlijk. Mensen die niet van dnb houden horen die plaat en denken "MONOTOOOOON... LELIJK" terwijl 't ei'k allesbehalve monotoon is.
Solaris is best OK. Gewoon anders. Erg goed alleen al omdat Infinity erop staat. Dat is ook een VET nummer.
Maar ik heb wel eens ergens gehoord dat Photek 'gewoon' weer jungle gaat maken.
quote:Infinity
Op zondag 22 december 2002 16:22 schreef Theeboon het volgende:
Ni Ten Ichi Ryu.
Jungle? Ben benieuwd!
quote:Misschien gedevolueerd ...
Op zondag 22 december 2002 16:21 schreef haaahaha het volgende:[..]
Misschien ben je zelf gegroeid?
Waar is je smaak naartoe 'geevolueerd'?
Ik kan een hele waslijst aan groepen opsommen, maar makkelijker gezegd: Warp / Rephlex / Planet Mu releases ...
quote:Er zijn 2 nieuwe releases uit, sinds 3 maandjes ofzo...
Op zondag 22 december 2002 16:24 schreef haaahaha het volgende:[..]
Infinity
![]()
Glamourama vind ik ook erg tof!!!Jungle? Ben benieuwd!
onder het special forces pseudoniem...
deze
Label Name Photek Productions
Catalogue PPRO6VS
Release Artist Special Forces
Media Type SP 1 x 12"
Year 2002
A Special Forces Robert Owens The End
AA Special Forces Babylon
en deze
Label Name Photek Productions
Catalogue PPRO5VS
Release Artist Special Forces
Media Type SP 1 x 12"
Year 2002 [ front ] / [ back ]
A Special Forces Miracle
AA Special Forces What I Need
Photek is natuurlijk de gevierde halfgod van de intelligente drum and bass!
Solaris is lekker, maar zijn meest geniale producties zijn toch ouder vind ik zelf, met Rings around saturn als mijn persoonlijke favoriet. Ook fijn zijn klassiekers als Ni ten ichi ryu (The hidden camera) en UFO ("12). De Special Forces releases zijn ook goed, vooral Something else (the bleeps tune) is lekker!
Er is trouwens een waanzinnige Plaid remix van Photek's Relics! die moet je maar eens opzoeken
quote:Ik vind wel dat Big Bud beter wegkomt met z'n jazzy deephouse tracks. Zijn album Late night blues (Good looking) is een prachtige duo-stijl plaat, met zowel drum and bass als jazz/house nummers; erg goed.
Op zondag 22 december 2002 01:36 schreef haaahaha het volgende:
Solaris is inderdaad wat meer house, 2 step als je wilt , wat voor mijn gevoel teruggrijpt naar de house van begin jaren 90. Vooral Mine To Give en Cant Come Down (Robert Owens) vind ik erg lekker!
quote:Helemaal mee eens. Photek weet iets statisch rustgevends neer te zetten en dat is toch eigenlijk iets apparts.
Op zondag 22 december 2002 16:22 schreef Theeboon het volgende:
Ni Ten Ichi Ryu.
Z'n beste nummer ooit
quote:Is form and function dat album met maar enkele nummers erop, waaronder 1 nummer die ook op Modus Operandi staat? Dan vind ik dat album namelijk erg goed. Maar natuurlijk is Modus Operandi ook goed.
Form&Function is ook erg goed, en Modus Operandi is heerlijk. Mensen die niet van dnb houden horen die plaat en denken "MONOTOOOOON... LELIJK" terwijl 't ei'k allesbehalve monotoon is.
quote:Ik had dat album op blind vertrouwen gekocht en toen ik thuiskwam dacht ik van "is dit wel photek?!"
Solaris is best OK. Gewoon anders. Erg goed alleen al omdat Infinity erop staat. Dat is ook een VET nummer.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |