abonnement Unibet Coolblue
pi_176744091
Hallo,

momenteel zit ik in mijn Propedeusejaar rechtsgeleerdheid aan de uni in Leiden. Ik vraag me af of er mensen zijn die weten of je in het tweede jaar met dezelfde studie kan switchen naar de Radboud in Nijmegen en zo ja, hoeveel vakken jullie opnieuw moesten halen.

Bij voorbaat dank!
pi_176744678
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:37 schreef haaitje88 het volgende:
Hallo,

momenteel zit ik in mijn Propedeusejaar rechtsgeleerdheid aan de uni in Leiden. Ik vraag me af of er mensen zijn die weten of je in het tweede jaar met dezelfde studie kan switchen naar de Radboud in Nijmegen en zo ja, hoeveel vakken jullie opnieuw moesten halen.

Bij voorbaat dank!
Hallo, om je eerste vraag te beantwoorden, ik weet het wel zeker, verder geen idee, maar ik zou de vraag niet op een forum stellen maar zelf even de Radboud contacteren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176744896
De examencommissie reageert niet om mijn mail al zo'n 3 weken lang... En de rest verwijst mij ook al naar hen. Dus vandaag dat ik het hier probeerde ;)
pi_176749576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 20:17 schreef haaitje88 het volgende:
De examencommissie reageert niet om mijn mail al zo'n 3 weken lang... En de rest verwijst mij ook al naar hen. Dus vandaag dat ik het hier probeerde ;)
Zij die je verwijzen geven wel antwoord dus toch even vragen of ze je dan kunnen helpen om toch antwoord te krijgen van de examencommissie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176755324
Ik zou een afspraak inplannen met een studieadviseur van de universiteit waar je naar toe wil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')