abonnement Unibet Coolblue
pi_176716519
Ik wil mijn studie op de universiteit uitbreiden met wat bijvakken. Ik ben op het moment aan het bekijken met welke vakken ik dat wil doen alvorens ik het voorleg aan de studieadviseur.

Het probleem is dat heel veel bijvakken in hetzelfde timeslot vallen als de basisvakken. Kan ik ze toch kiezen? Colleges niet kunnen volgen boeit me niet bijster veel maar als twee tentamens op hetzelfde moment vallen zou dat een beetje zuur zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:24:04 #2
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_176716751
Ik wisselde het volgen van de colleges in zo’n geval af per vak, en als het tentamen tegelijk viel maakte ik van de 1 de herkansing in plaats van het tentamen. En ik heb ook wel eens een tentamen alvast eerder mogen maken dan de rest als het tegelijk viel.
pi_176716923
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:24 schreef Gentianella het volgende:
Ik wisselde het volgen van de colleges in zo’n geval af per vak, en als het tentamen tegelijk viel maakte ik van de 1 de herkansing in plaats van het tentamen. En ik heb ook wel eens een tentamen alvast eerder mogen maken dan de rest als het tegelijk viel.
Chill, dan ga ik daar geen rekening mee houden bij het kiezen van extra vakken!
pi_176720343
Ik heb twee studies tegelijk gevolgd en meestal had ik nog wat herkansingen uit eerdere jaren ( :') ). Moeilijkste was verplichte werkgroepen die soms tegelijk vielen en idd tentamens op dezelfde dag. Ik stuurde altijd meteen in september als het tentamenrooster erop kwam een mailtje naar de administratie of ze met de tijden rekening konden houden dat het neit op hetzelfde tijdstip was. Met een beetje een proactieve houding kan er vaak wel wat geregeld worden. Je kunt altijd de herkansing maken mocht het ooit niet helemaal uitkomen.
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')