Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.
We vinden het allebei erg jammer dat het nog niet zover is gekomen, maarja...vakantie dus tijd genoeg nu
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:32]
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
misschien de verkeerde straat?
quote:Heb je al eens geprobeerd met je vinger naar binnen te gaan? En zo ja, ging dat wèl goed?
Op zaterdag 21 december 2002 21:41 schreef -RuTgeR- het volgende:
Ik heb nu al enige tijd met mijn vriendin en we hebben al meerdere malen geprobeerd te neuken maar zodra ik naar binnen ga, zegt zij dat het verkeerd zit of wat dan ook.Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.
We vinden het allebei erg jammer dat het nog niet zover is gekomen, maarja...vakantie dus tijd genoeg nu
quote:Je zou willen dat je die diagnose mocht stellen
Op zaterdag 21 december 2002 21:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Zoek eens op vaginisme, zijn genoeg topics over... Ik ben natuurlijk geen arts die een diagnose kan stellen, maar wat je beschrijft zul je in veel van die topics terugvinden.
quote:Eerlijk gezegd lijkt gynaecoloog me een van de vreselijkste beroepen die je kunt hebben, maar daar gaat dit topic niet over
Op zaterdag 21 december 2002 22:01 schreef spooner2k het volgende:[..]
Je zou willen dat je die diagnose mocht stellen
hehe...
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:31]
Tijdens de bevalling komen er hormonen vrij die t zaakje verslappen waardoor t kind naar buiten kan. Vanuit de natuur hoort er niets te scheuren. T kan natuurlijk wel gebeuren ja.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:31]
iig probeer het idd eerst met je vinger...of zeg grofweg: ja waar moet ik um dan in stoppen??
quote:LEKKER Subtiel..whehe.
Op zaterdag 21 december 2002 22:19 schreef CasB het volgende:
doe het goed ga door tot het![]()
![]()
![]()
iig probeer het idd eerst met je vinger...of zeg grofweg: ja waar moet ik um dan in stoppen??
quote:Doe je 't wel rustig aan?
Ik heb nu al enige tijd met mijn vriendin en we hebben al meerdere malen geprobeerd te neuken maar zodra ik naar binnen ga, zegt zij dat het verkeerd zit of wat dan ook.Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.
Zorg dat je vriendin goed nat is en helemaal ontspannen en probeer het dan eerst met een vinger, zachtjes strelen en naar binnen. Als dit goed gaat, probeer 't dan met twee vingers. Gewoon beetje bij beetje opbouwen.
Als ik 't zo lees, is ze toch wat angstig (waarschijnlijk onbewust) en hierdoor verkrampen de bekkenbodemspieren. Dit zorgt ervoor dat er niets naar binnen kan.
Heeft ze ook last met tampons? Dan is het raadzaam om even langs de dokter te gaan.. dan lijkt er iets van vaginisme op de loer te liggen. Als ze met tampons geen last heeft, is het hoogstwaarschijnlijk een kwestie van ontspanning.
quote:Wip dan gelijk ff langs bij het RIAGG...
quote:Veel te gespannen? Jah, dacht ik ook eigenlijk al...waarvoor heeft ze dat gat anders? ...nu weet ik het zeker
Op maandag 23 december 2002 13:00 schreef Wez het volgende:
Het ligt inderdaad aan haar. Ze is veel te gespannen. Schijnt dat het wel vaker voorkomt. Het zit in de hersens, dus kijk maar wat je er aan kan doen. Ik heb het ook maar via via gehoord hoor, maar het schijnt te helpen om met je vingers te proberen.
Maar wat eraan te doen?
Zeggen: "Als je niet wilt dan hoeft het niet"? Of wat?
quote:Het hoeft niet gelijk kinky te worden hoor.
Op zaterdag 21 december 2002 23:36 schreef E.T. het volgende:Doe je 't wel rustig aan?
Zorg voor de juiste sfeer, kaarsje erin
http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html
http://www.geocities.com/intimacytips/
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 23-12-2002 19:19]
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 23-12-2002 20:46]
quote:Jij vindt dus dat ik maar moet beffen en niet neuken
Op maandag 23 december 2002 19:02 schreef Roellio het volgende:![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html
http://www.geocities.com/intimacytips/
anyway, ik moet haar dus zo op haar gemak stellen dat het wel lukt. Komt vast wel goed, we gaan het er samen nog eens over hebben...verder nog tips?
quote:NIet alleen op haar gemak stellen... Het juiste sfeertje creeeren.. probeer eens een paar keer niet specifiek naar neuken toe te werken, maar hou 't bij het betere vinger en likwerk. (misschien dat ze nu bij de eerste aanleiding al schrikt, dit kan er voor zorgen dat ze niet meteen het idee heeft te 'moeten' en het idee krijgen 'het lukt toch niet' waardoor het inderdaad niet lukt)
Op woensdag 25 december 2002 13:43 schreef -RuTgeR- het volgende:[..]
Jij vindt dus dat ik maar moet beffen en niet neuken
...
anyway, ik moet haar dus zo op haar gemak stellen dat het wel lukt. Komt vast wel goed, we gaan het er samen nog eens over hebben...verder nog tips?
Have fun iig
quote:Door niet naar neuken toe te werken...juiste sfeertje creeeren, ik zal er aan denken...
Op woensdag 25 december 2002 13:59 schreef E.T. het volgende:[..]
NIet alleen op haar gemak stellen... Het juiste sfeertje creeeren.. probeer eens een paar keer niet specifiek naar neuken toe te werken, maar hou 't bij het betere vinger en likwerk. (misschien dat ze nu bij de eerste aanleiding al schrikt, dit kan er voor zorgen dat ze niet meteen het idee heeft te 'moeten' en het idee krijgen 'het lukt toch niet' waardoor het inderdaad niet lukt)
Zorg ervoor dat als jullie wel gaan neuken dat zij totaal ontspannen is ..Have fun iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |