abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7471146
Ik heb nu al enige tijd met mijn vriendin en we hebben al meerdere malen geprobeerd te neuken maar zodra ik naar binnen ga, zegt zij dat het verkeerd zit of wat dan ook.

Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.

We vinden het allebei erg jammer dat het nog niet zover is gekomen, maarja...vakantie dus tijd genoeg nu

Ik ben gek :)
pi_7471181
edit: offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:32]

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7471208
misschien de verkeerde straat?

pi_7471241
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
misschien de verkeerde straat?

[afbeelding]

pi_7471316
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:41 schreef -RuTgeR- het volgende:
Ik heb nu al enige tijd met mijn vriendin en we hebben al meerdere malen geprobeerd te neuken maar zodra ik naar binnen ga, zegt zij dat het verkeerd zit of wat dan ook.

Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.

We vinden het allebei erg jammer dat het nog niet zover is gekomen, maarja...vakantie dus tijd genoeg nu

Heb je al eens geprobeerd met je vinger naar binnen te gaan? En zo ja, ging dat wèl goed?
pi_7471355
Zoek eens op vaginisme, zijn genoeg topics over... Ik ben natuurlijk geen arts die een diagnose kan stellen, maar wat je beschrijft zul je in veel van die topics terugvinden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7471435
haha.....Access Denied....lul... grappig
@®|_()
pi_7471444
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Zoek eens op vaginisme, zijn genoeg topics over... Ik ben natuurlijk geen arts die een diagnose kan stellen, maar wat je beschrijft zul je in veel van die topics terugvinden.
Je zou willen dat je die diagnose mocht stellen hehe...
@®|_()
pi_7471468
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:01 schreef spooner2k het volgende:

[..]

Je zou willen dat je die diagnose mocht stellen hehe...

Eerlijk gezegd lijkt gynaecoloog me een van de vreselijkste beroepen die je kunt hebben, maar daar gaat dit topic niet over
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7471521

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:31]

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7471552

@®|_()
pi_7471632
edit: quote verwijderd

Tijdens de bevalling komen er hormonen vrij die t zaakje verslappen waardoor t kind naar buiten kan. Vanuit de natuur hoort er niets te scheuren. T kan natuurlijk wel gebeuren ja.

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7471699
doe het goed ga door tot het

iig probeer het idd eerst met je vinger...of zeg grofweg: ja waar moet ik um dan in stoppen??

pi_7471783
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:19 schreef CasB het volgende:
doe het goed ga door tot het

iig probeer het idd eerst met je vinger...of zeg grofweg: ja waar moet ik um dan in stoppen??

LEKKER Subtiel..whehe.
@®|_()
  zaterdag 21 december 2002 @ 23:36:38 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7473031
quote:

Doe je 't wel rustig aan?
Zorg voor de juiste sfeer, kaarsje aan, wijntje wil ook nog wel eens helpen (niet te veel!).. langdurig voorspel..

Zorg dat je vriendin goed nat is en helemaal ontspannen en probeer het dan eerst met een vinger, zachtjes strelen en naar binnen. Als dit goed gaat, probeer 't dan met twee vingers. Gewoon beetje bij beetje opbouwen.

Als ik 't zo lees, is ze toch wat angstig (waarschijnlijk onbewust) en hierdoor verkrampen de bekkenbodemspieren. Dit zorgt ervoor dat er niets naar binnen kan.
Heeft ze ook last met tampons? Dan is het raadzaam om even langs de dokter te gaan.. dan lijkt er iets van vaginisme op de loer te liggen. Als ze met tampons geen last heeft, is het hoogstwaarschijnlijk een kwestie van ontspanning.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 23 december 2002 @ 13:00:40 #16
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7497182
Het ligt inderdaad aan haar. Ze is veel te gespannen. Schijnt dat het wel vaker voorkomt. Het zit in de hersens, dus kijk maar wat je er aan kan doen. Ik heb het ook maar via via gehoord hoor, maar het schijnt te helpen om met je vingers te proberen.
Deeply in Love!
pi_7497207
quote:

Wip dan gelijk ff langs bij het RIAGG...
pi_7503548
quote:
Op maandag 23 december 2002 13:00 schreef Wez het volgende:
Het ligt inderdaad aan haar. Ze is veel te gespannen. Schijnt dat het wel vaker voorkomt. Het zit in de hersens, dus kijk maar wat je er aan kan doen. Ik heb het ook maar via via gehoord hoor, maar het schijnt te helpen om met je vingers te proberen.
Veel te gespannen? Jah, dacht ik ook eigenlijk al...waarvoor heeft ze dat gat anders? ...nu weet ik het zeker .

Maar wat eraan te doen?
Zeggen: "Als je niet wilt dan hoeft het niet"? Of wat?

pi_7503662
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:36 schreef E.T. het volgende:

Doe je 't wel rustig aan?
Zorg voor de juiste sfeer, kaarsje erin

Het hoeft niet gelijk kinky te worden hoor.
pief paf poef
pi_7503789

http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html

http://www.geocities.com/intimacytips/

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 23-12-2002 19:19]

maandag 23 december 2002 @ 19:43:03 #21
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7504511
EROS heel veel eros en ze glibbert het hele huis door, echt wonder middel.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  maandag 23 december 2002 @ 20:45:26 #22
39566 MuggenHor
Rotbeesten dat het zijn
pi_7505646

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 23-12-2002 20:46]

Waarheid is pas waarheid als het tegengestelde ook waarheid is
pi_7534681
quote:
Op maandag 23 december 2002 19:02 schreef Roellio het volgende:

http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html

http://www.geocities.com/intimacytips/

Jij vindt dus dat ik maar moet beffen en niet neuken ...

anyway, ik moet haar dus zo op haar gemak stellen dat het wel lukt. Komt vast wel goed, we gaan het er samen nog eens over hebben...verder nog tips?

woensdag 25 december 2002 @ 13:59:15 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7534848
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:43 schreef -RuTgeR- het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat ik maar moet beffen en niet neuken ...

anyway, ik moet haar dus zo op haar gemak stellen dat het wel lukt. Komt vast wel goed, we gaan het er samen nog eens over hebben...verder nog tips?

NIet alleen op haar gemak stellen... Het juiste sfeertje creeeren.. probeer eens een paar keer niet specifiek naar neuken toe te werken, maar hou 't bij het betere vinger en likwerk. (misschien dat ze nu bij de eerste aanleiding al schrikt, dit kan er voor zorgen dat ze niet meteen het idee heeft te 'moeten' en het idee krijgen 'het lukt toch niet' waardoor het inderdaad niet lukt)
Zorg ervoor dat als jullie wel gaan neuken dat zij totaal ontspannen is ..

Have fun iig

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7548844
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:59 schreef E.T. het volgende:

[..]

NIet alleen op haar gemak stellen... Het juiste sfeertje creeeren.. probeer eens een paar keer niet specifiek naar neuken toe te werken, maar hou 't bij het betere vinger en likwerk. (misschien dat ze nu bij de eerste aanleiding al schrikt, dit kan er voor zorgen dat ze niet meteen het idee heeft te 'moeten' en het idee krijgen 'het lukt toch niet' waardoor het inderdaad niet lukt)
Zorg ervoor dat als jullie wel gaan neuken dat zij totaal ontspannen is ..

Have fun iig

Door niet naar neuken toe te werken...juiste sfeertje creeeren, ik zal er aan denken...
het neuken hoeft ook niet, maar kennelijk denkt zij dus van wel waardoor ze zich afsluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')