abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 januari 2018 @ 08:11:29 #1
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176710424
Nu ik er over nadenk heb ik eigenlijk nog nooit een echte One Night Stand gehad met een vrouw. Het waren altijd (kortstondige) relaties. Ik ben wel nieuwsgierig hoe een echte One Night Stand is. Hoe heb jij (m/v) dat ervaren? Zou je het weer doen? Etc. Het lijkt mij wel leuk en spannend maar ook vreemd dat je elkaar daarna nooit meer ziet?!
pi_176711028
Zo spannend is dat niet hoor
pi_176711071
One night stands hadden altijd wat beschamends.

Als je de volgende ochtend of zelfs s'nachts al stilletjes wegsloop (of buiten de deur gezet werd).
Of als je de persoon erna nogmaals tegenkwam en eigenlijk geen zin had iets te zeggen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176711083
Ik heb het wel een paar keer gedaan, toen ik nog jong en wild was en alles neukte dat ik neuken kon, maar er is er niet één geweest waar ik nog wel eens aan terug denk. Soms was de seks slecht, meestal was de seks gemiddeld, één of twee keer was bovengemiddeld.
Verder vond ik het allemaal niet zo raar. Als je van te voren alletwee weet wat de bedoeling is, is er niets awkwards aan.
pi_176711170
Inderdaad vreemd als je de ander nooit meer ziet, geef nooit iets in bruikleen aan zo iemand, krijg je nooit meer terug, ben zo mijn lange spijkerbroek kwijtgeraakt omdat het te koud voor haar was om in mini-spijkerbroek naar huis te gaan, mini-spijkerbroek liet ze bij mij achter en heb ik later maar aan een (gewone) vriendin gegeven voor haar kledingruil - en ze moest erom lachen en zei dat ONS vanwege haar maat een mooi figuurtje had, het was
inderdaad een lekker ding.
pi_176711420
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:11 schreef RM-rf het volgende:
One night stands hadden altijd wat beschamends.

Als je de volgende ochtend of zelfs s'nachts al stilletjes wegsloop (of buiten de deur gezet werd).
Of als je de persoon erna nogmaals tegenkwam en eigenlijk geen zin had iets te zeggen.
Haha, dat laatste vooral. Als je zo iemand dan ziet lopen in de supermarkt en denkt: "ik pak wel even een andere gang" :')
Don't let my username fool you...
pi_176711932
Hmm niet zo mijn ding. Ik ga sowieso niet op dezelfde avond dat ik iemand ontmoet met haar naar bed, zit altijd wel een paar weken tussen.
pi_176712381
Geen ervaring mee, maar ook geen interesse in. Misschien ben je dan een van de velen (en wat voor types zijn er allemaal overheen geweest?), en dat idee stoot mij af. Zelf heb ik ook niet veel bedpartners gehad, en ik ga niet voor losse sexcontacten. Ouderwets, so be it.

Maar ik kan me de spanning en sensatie best voorstellen: lekker onbezorgd in the heat of the moment knallen... maar niet voor mij. Ik ga nog even voor kansloos verliefd worden, NICE.
pi_176712449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Haha, dat laatste vooral. Als je zo iemand dan ziet lopen in de supermarkt en denkt: "ik pak wel even een andere gang" :')
Want het is heel beschamend wanneer je allebei ervoor kiest om een nachtje met elkaar te neuken wanneer je jeuk hebt natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:08:31 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176712919
Paar keer. Alle keren ben ik na de daad nog even blijven ouwehoeren om daarna het hazenpad te kiezen (zorgde er altijd voor dat we naar haar huis gingen zodat ik weg kon als ik dat wilde :') ). Nuchter wakker worden naast een vreemde, in een vreemd huis, had ik nooit trek in.
pi_176713195
Ja was leuk voor een keertje, wilde eens met een bodybuilder, die kans kreeg ik.
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:54:54 #12
474798 Obivion
Yes its me...
pi_176713833
Lijkt wel leuk eens mee te maken. Elkaar ontmoeten, aangetrokken voelen, spanning opbouwen, paar uur lol hebben samen en thats it.
Ben blijkbaar nog nooit de juiste dame hiervoor tegengekomen.
pi_176715034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:06 schreef Mekamotut het volgende:
Hmm niet zo mijn ding. Ik ga sowieso niet op dezelfde avond dat ik iemand ontmoet met haar naar bed, zit altijd wel een paar weken tussen.
En tientallen dates? :')
pi_176715100
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef Krollie het volgende:

[..]

En tientallen dates? :')
Nope, in 5 jaar tijd 8 gewone dates gehad.
Ik heb ook maar met 3 vrouwen seks gehad in heel m'n leven.
pi_176715249
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:58 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nope, in 5 jaar tijd 8 gewone dates gehad.
Ik heb ook maar met 3 vrouwen seks gehad in heel m'n leven.
Hoe kan het dat het weken duurt?
pi_176715451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja was leuk voor een keertje, wilde eens met een bodybuilder, die kans kreeg ik.
Ik vond je anders maar middelmatig....
pi_176715478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:14 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik vond je anders maar middelmatig....
Dan zou je nu niet kunnen reageren, want je zou nu 2 meter onder de grond liggen, hij is 2 jaar geleden overleden
pi_176716052
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:04 schreef Krollie het volgende:

[..]

Hoe kan het dat het weken duurt?
1 date per week is niet abnormaal of zo.
pi_176716532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan zou je nu niet kunnen reageren, want je zou nu 2 meter onder de grond liggen, hij is 2 jaar geleden overleden
Dan ga ik maar weer terug het graf in!
  woensdag 24 januari 2018 @ 14:13:00 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176716554
Een keer een ONS gehad, niks voor mij uiteindelijk. Seks in een relatie is veel fijner O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176716596
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:11 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dan ga ik maar weer terug het graf in!
Tja wel heel sneu, hoorde het via een vriend van mij, die ging veel met hem op pad, gevonden door zijn dochters, een hartstilstand.
pi_176717268
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja was leuk voor een keertje, wilde eens met een bodybuilder, die kans kreeg ik.
had dit niet verwacht, dit soort reacties doen me toch wel anders denken over vrouwen en one night stands blijkbaar vinden sommigen het toch echt leuk om het lichaam van de man.

One night stands die ik had geprobeerd mislukten en zag die jongens later nog was deels nog in een drama geindigd waarvan ik er 1 ging stalken en hem verweet dat hij verliefd was op zijn moeder ipv op mij waardoor ik mijn best deed meer op haar te lijken en een ook al had ik haar nog nooit gezien, wat niet het juiste resultaat opleverde. Nog gratis een boekje van club schrijvers via internet gevraagd en gekregen waar 1 zin over die stiefvader in voorkwam. 1 van hen ging zelfs huilen toen ik hem niet wilde zoenen. Voor hem was ik een wat ze noemen "rebound" maar op dat moment had ik echt medelijden. Nooit meer, was toen wel leuk maar geef mij maar gewoon rust ipv al die stress.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_176717319
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:04 schreef Krollie het volgende:

[..]

Hoe kan het dat het weken duurt?
Verlegen.
pi_176717351
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 14:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

had dit niet verwacht, dit soort reacties doen me toch wel anders denken over vrouwen en one night stands blijkbaar vinden sommigen het toch echt leuk om het lichaam van de man.

One night stands die ik had geprobeerd mislukten en zag die jongens later nog was deels nog in een drama geindigd waarvan ik er 1 ging stalken en hem verweet dat hij verliefd was op zijn moeder ipv op mij waardoor ik mijn best deed meer op haar te lijken en een ook al had ik haar nog nooit gezien, wat niet het juiste resultaat opleverde. Nog gratis een boekje van club schrijvers via internet gevraagd en gekregen waar 1 zin over die stiefvader in voorkwam. 1 van hen ging zelfs huilen toen ik hem niet wilde zoenen. Voor hem was ik een wat ze noemen "rebound" maar op dat moment had ik echt medelijden. Nooit meer, was toen wel leuk maar geef mij maar gewoon rust ipv al die stress.
Wat? :')
pi_176717357
Principieel niet op tegen ofzo, maar nooit gehad en ook nooit behoefte aan gehad.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')