Die hele relatie begint me echt de keel uit te hangen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat Wust mee zou doen met NK Allround om 3km te rijden of kiest ze voor sprint om ondertussen te kunnen scharen met Letitia
Alleen de drie buiten mededinging.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat Wust mee zou doen met NK Allround om 3km te rijden of kiest ze voor sprint om ondertussen te kunnen scharen met Letitia
Zaterdag om 18:00quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook niet op de striem?quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:46 schreef wimderon het volgende:
Had persoonlijk liever eerst sprint en dan allround gezien![]()
Ook matig dat allround niet live uitgezonden wordt
Dat verwacht ik wel eigenlijk, maar op tv kunnen we genieten van de herhaling van de curlingquiz!quote:
Met Mark Tuitert uiteraardquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel eigenlijk, maar op tv kunnen we genieten van de herhaling van de curlingquiz!
Blokkie is ziekquote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Blokhuijsen staat niet meer in de loting, dus die heeft zich teruggetrokken.
Wordt een behoorlijk gedevalueerd toernooi, Bosker moet het wel erg verkloten om niet #1 te worden en als ie blijft staan wordt Jos de Vos #2. Iemand krijgt dus de kans om de meest onbeduidende podiumkandidaat sinds Jarno Meijer te worden. (Huizinga? Geerdinck?)
Bij de vrouwen verwacht ik dat de top 3 (De Vries, Wijfje, Van der Weijden) met een enorme voorsprong op de rest gaat finishen. Anema 4e?
Dat is op zich niet erg.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 11:18 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs commentaar geven is te moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |