8 mm ofzo denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Quoi het volgende:
RF, doodzonde dat je review is verwijderd.
Wtf Molo, dat kleinste poppetje is toch nog best groot, toch? Goed op de luiers letten en een foto posten zodra je iets hebt gevonden
Kleurpotloden, krijtjes, iPad (quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:09 schreef ReginaFalange het volgende:
Behalve matroesjka's..
Wat is een speelgoed hit bij jullie?
Ik merk dat M veel speelgoed niks meer aan vindt en toe is aan nieuwe dingen.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef Quoi het volgende:
Snoenk, hoe staat het met de vlekjes?
Even spammen met mijn binkie
Er zijn nog wat meer vlekjes bijgekomen en nog steeds geen koorts gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag gingen we langs Kikker in het kinderboekenmuseum en dat was de hel op aarde, zo druk. Daarna maar gevlucht naar een soort foodhal-ding en voortaan skip ik Kikker en gaan we meteen daarheen. Toffe kinderspeelplek en verder allemaal leuks voor volwassenen
Dr uiterlijk past nu wat meer bij haar monsterlijke innerlijk![]()
Heerlijk kind heb je toch![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef Molo het volgende:
Wurm hier heeft waarschijnlijk het kleinste poppetje van onze matroesjka opgegeten
Heeft Goedzakje al een speelkeukentje? ZZ wel sinds afgelopen weekend, kan ze mooi dát deurtje tig keer open en dicht doen in plaats van die van de echte keukenkasten.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:55 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik dacht dat kan beter. Maar vooral keuken spullen dus.
Ja, zo´n Ikea keukentje vindt hij waarschijnlijk wel geweldig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Heeft Goedzakje al een speelkeukentje? ZZ wel sinds afgelopen weekend, kan ze mooi dát deurtje tig keer open en dicht doen in plaats van die van de echte keukenkasten.
Als Molo niet wil..quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:28 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb er nog een te koop, mocht je interesse hebben
Niet vechten mensenquote:
Oh deze zal M. fantastisch vinden! Ik heb hem meteen besteld.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Ja, zo´n Ikea keukentje vindt hij waarschijnlijk wel geweldig.
Maar er staat ook al een Tipi en ballenbak in de woonkamer. Deze week misschien het opberghok opruimen. Wie weet dat er dan daar iets in kan ´s avonds.
Ik vind zo´n kinderparadijs als hij op bed ligt en wij eindelijk wat quality time hebben namelijk niet zo rustgevend en sexy.
Net wel allemaal speelgoed eten besteld van Melissa and Doug. Super leuk merk trouwens.
Ook meteen de "latches" puzzel besteld. Is waarschijnlijk nog te moeilijk maar wel interessant genoeg om nu aan te friemelen en mee te klooien.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet alles 24/7 te laten staan hčquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Ja, zo´n Ikea keukentje vindt hij waarschijnlijk wel geweldig.
Maar er staat ook al een Tipi en ballenbak in de woonkamer. Deze week misschien het opberghok opruimen. Wie weet dat er dan daar iets in kan ´s avonds.
Ik vind zo´n kinderparadijs als hij op bed ligt en wij eindelijk wat quality time hebben namelijk niet zo rustgevend en sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |