abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176870493
Behalve matroesjka's..
Wat is een speelgoed hit bij jullie?

Ik merk dat M veel speelgoed niks meer aan vindt en toe is aan nieuwe dingen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176870579
Aah en Max met heuse schoenen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:14:28 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176870628
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Quoi het volgende:
RF, doodzonde dat je review is verwijderd.

Wtf Molo, dat kleinste poppetje is toch nog best groot, toch? Goed op de luiers letten en een foto posten zodra je iets hebt gevonden :+
8 mm ofzo denk ik :D

En zal ik doen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:15:43 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176870660
Speelgoedhit: potten, pannen, garde en ander keukenspul, loopfiets, autobaantje van toet toet en puzzelennnnnnn (ik moet echt moeilijkere kopen, want dat gaat met 2 vingers in zijn neus).
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:15:50 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176870666
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:09 schreef ReginaFalange het volgende:
Behalve matroesjka's..
Wat is een speelgoed hit bij jullie?

Ik merk dat M veel speelgoed niks meer aan vindt en toe is aan nieuwe dingen.
Kleurpotloden, krijtjes, iPad ( :') ), vormenstoof is eindelijk ontdekt, puzzels en alles met knopjes hier.

En met potten en pannen rammelen en slaan :+
pi_176870979
Hit: potten en pannen en alles van de keuken, stapelbekers (die worden ook als pannen gebruikt...) stickers, auto's. Maar als hij alleen 3 pannen, een deksel, wat speelgoedeten en een garde zou hebben, dan zou hij net zo gelukkig zijn. Makkelijk kind.

En molo een matroesjka :') ik at net een vulling uit mijn kies op. }:|

L kan aardbei zeggen, daar heeft hij de lidl knuffel van O+ aabah!
pi_176872097
Keukentje en keukenspulletjes inderdaad.
En ze was vandaag ook zoet met een zaklamp aan en uit doen. Tekenen heeft Ze ontdekt. Muziek/dansen/zingen/tv. Eten is ook een grote hobby :Y)
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:09:15 #183
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176872438
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef Quoi het volgende:
Snoenk, hoe staat het met de vlekjes?

Even spammen met mijn binkie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag gingen we langs Kikker in het kinderboekenmuseum en dat was de hel op aarde, zo druk. Daarna maar gevlucht naar een soort foodhal-ding en voortaan skip ik Kikker en gaan we meteen daarheen. Toffe kinderspeelplek en verder allemaal leuks voor volwassenen c_/
Er zijn nog wat meer vlekjes bijgekomen en nog steeds geen koorts gelukkig
Dr uiterlijk past nu wat meer bij haar monsterlijke innerlijk :D

Heerlijk kind heb je toch O+
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:12:18 #184
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176872543
Molo oeps. Doe je de foto wel in een spoiler zetten dan :P

Rf niet echt een optie bij jullie maar hier is gewoon alles wat grote zus in haar handen heeft leuk :')
pi_176875753
Mijn telefoon, een handpop, plastic servies, inbussleutel icm loopfiets, mijn telefoon, wcpapier, duplo, labels en etiketjes, mijn telefoon, veters, lege emmers, nieuwe dingen in verpakking, papier, oja en papa's telefoon.

[ Bericht 10% gewijzigd door Unihipili op 01-02-2018 20:03:51 ]
pi_176877660
Terwijl ik dit lees wordt er zoet met de little people boerderij gespeeld. <3

Hier is de tv, telefoon, tablet en de hond het meest populair. Ohja en de gordijnen.

Ik dacht dat kan beter. Maar vooral keuken spullen dus.
  Manager PR/Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 08:54:26 #187
269689 crew  Viv
pi_176878158
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef Molo het volgende:
Wurm hier heeft waarschijnlijk het kleinste poppetje van onze matroesjka opgegeten :')
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:55 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik dacht dat kan beter. Maar vooral keuken spullen dus.
Heeft Goedzakje al een speelkeukentje? ZZ wel sinds afgelopen weekend, kan ze mooi dát deurtje tig keer open en dicht doen in plaats van die van de echte keukenkasten. :Y)
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:12:50 #188
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_176878380
Zo, hier ook weer leven in de brouwerij.

Favo speelgoed hier is/zijn:
Huisje met glijbaan (huisje minder dan een meter hoog, glijbaan denk ik 50 cm :P)
Blokfluit (vinden wij wat minder :'))
Grote blauwe noppenbal (strandbal idee met 'waterpokken').
Boekjes (opeten :()
Loopfiets. Althans, voorloper ervan. Van hout, naar met dubbele wielen dus moet O. zijn best doen om ermee om te vallen :P
Ikea keukentje en dan vooral het klittenband van fruit en groente
Verder de bank, stoelen, kisten, alles waar hij op kan klimmen wil en doet O.

Wij hebben eigenlijk nooit de tv aan als O. erbij is, altijd muziek. Wanneer de tv dan toch eventjes aanstaat is dat reuze interessant, maar toen hij laatst niet lekker was en ik Cars aanzette was het na 10 minuten genoeg. Toch weer naar de glijbaan 14.gif

Wij zien op facebook wel eens een foto voorbij komen van een oud collega van mij. Haar dochter van 2,5 heeft altijd een speen in op de foto. Nou moet iedereen voor zichzelf weten hoe om te gaan met wat dan ook in de opvoeding, want het is jouw kind, maar wij hebben allebei zoiets van, die van ons niet. Het schijnt slecht te zijn voor je tanden en het ziet er ook niet bijster mooi uit. Vanaf de kerstvakantie speenvrij ^O^ (15 maand).

Nu bedenken we ons dat we het wellicht andersom hadden moeten doen, want (inmiddels 16 maand) de nachtfles wil hij nog wel steeds :') ;(
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_176879995
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:54 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D

[..]

Heeft Goedzakje al een speelkeukentje? ZZ wel sinds afgelopen weekend, kan ze mooi dát deurtje tig keer open en dicht doen in plaats van die van de echte keukenkasten. :Y)
Ja, zo´n Ikea keukentje vindt hij waarschijnlijk wel geweldig.
Maar er staat ook al een Tipi en ballenbak in de woonkamer. Deze week misschien het opberghok opruimen. Wie weet dat er dan daar iets in kan ´s avonds.

Ik vind zo´n kinderparadijs als hij op bed ligt en wij eindelijk wat quality time hebben namelijk niet zo rustgevend en sexy.

Net wel allemaal speelgoed eten besteld van Melissa and Doug. Super leuk merk trouwens.
Ook meteen de "latches" puzzel besteld. Is waarschijnlijk nog te moeilijk maar wel interessant genoeg om nu aan te friemelen en mee te klooien.

donderdag 1 februari 2018 @ 11:14:04 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176880117
Wat vet! Heb je een linkje? O+
pi_176880368
Ik heb er nog een te koop, mocht je interesse hebben :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_176880386
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:28 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb er nog een te koop, mocht je interesse hebben :)
Als Molo niet wil.. O-)
pi_176880747
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:30 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Als Molo niet wil.. O-)
Niet vechten mensen :) ik had hem voor N gekocht toen ze 18 maanden was, toen had ze hem binnen een kwartier helemaal door. Nu ligt ie dus te verstoffen...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:59:08 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176880903
Ik wil eerst even meer informatie wat het is en doet enzo, dus Selv mag kaufen hoor ;)
pi_176881214
Nou het doet niks. Het is gewoon een houten bord met allerlei sloten en ik geloof dat er achter elk deurtje een dierenplaatje zit ofzo.

Ze hebben trouwens ook een moeilijkere.
https://www.amazon.com/Me(...)tional/dp/B00QR38DB2

Merk heet Melissa and Doug. Is hier in NL ook wel te krijgen, maar wij bestellen gewoon van amazon.co.uk Als je bij Amazon zelf koopt is het er binnen 3 dagen en verzendkosten zijn niet meer dan bij een NL webshop. Merk zelf is niet heul goedkoop, want alleen maar houten speelgoed.

Heb ook deze besteld:
https://www.amazon.co.uk/(...)sa+and+doug+food+set

Ze hebben ook genoeg setjes van eten met klittenband zodat je het kan "snijden". Maar dat ligt ook gewoon bij de Hema. Misschien ook bij de Ikea?
pi_176881269
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Maar er staat ook al een Tipi en ballenbak in de woonkamer. Deze week misschien het opberghok opruimen. Wie weet dat er dan daar iets in kan ´s avonds.

Ik vind zo´n kinderparadijs als hij op bed ligt en wij eindelijk wat quality time hebben namelijk niet zo rustgevend en sexy.

Net wel allemaal speelgoed eten besteld van Melissa and Doug. Super leuk merk trouwens.
Ook meteen de "latches" puzzel besteld. Is waarschijnlijk nog te moeilijk maar wel interessant genoeg om nu aan te friemelen en mee te klooien.

[ afbeelding ]

Oh deze zal M. fantastisch vinden! Ik heb hem meteen besteld.
pi_176881538
Bijna jammer trouwens dat ik het verkeerd vind om te stelen.
Anders had ik zo'n kinderwinkelwagentje, zelf scanner en mandje van de AH gejat.

:')
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:48:10 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176881596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles 24/7 te laten staan hč ;) wij hebben één of twee 'grote' dingen staan in de woonkamer, momenteel een keukentje. Als ik de tipi zou pakken, gaat het keukentje weer een tijdje weg. En daarna komt misschien weer de houten garage terug of de treinbaan.
KuikenGuppy
pi_176881656
Nouja, het probleem is dat het overal vol is.
We hebben 3 slaapkamers, onze slaapkamer, kinderkamer en kantoor omdat we vanuit huis werken.
Geen zolder want platdak (wie dat ooit bedacht heeft...).
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:53:29 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176881669
Daarom hebben wij een garagebox gehuurd :P.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')