abonnement Unibet Coolblue
pi_176709345
Wat een tuthola zeg, en vrienden blijven, mooi niet hè, gewoon afscheid nemen en tot ziens.

Dat ze het appje nog durft te sturen.

Mijn ex was ook van zout in de wonden strooien én ze vond het nog normaal ook. Heb toen zelf het contact volledig verbroken, geeft een hoop rust :W
pi_176709368
De vriendin van TS treft weinig blaam. TS zelf des te meer.
Wat een droeftoeter.

Eerst laat hij zich helemaal inpakken door zijn vriendin die hem dingen verbiedt maar die ze vervolgens zelf wel doet. Dit was een 'shittest' maar deze test heeft hij gefaald. Zijn vriendin kan hem nu niet meer serieus nemen. Een vrouw wil geen man die naar haar luistert als een hondje.

Vervolgens gaat hij uren zitten wachten op het verlossende gesprek waarvan je al precies weet wat er gaat komen. Ik had die chick al lang opgebeld en gezegd dat als ze het uit wil maken ze dat al gedaan heeft en niet meer hoeft te komen. Maar goed, ik had nog symptathie voor hem. Op die leeftijd weet je dat wellicht nog niet allemaal en die spelfoutjes zoals 'zei' ipv 'zij', alla.

Maar toen begon hij over 'tanden uit iemand zijn bek slaan' als die zijn vriendin neukt. Nee sukkel. Die andere vent kan er niks aan doen. Die valt net als jij op een lekker wijf. Die kun je niks kwalijk nemen. Als je dan toch boos bent, ben het op jezelf. Als je net zo hard voor jezelf (of je vriendin) was geweest als dat je ogenschijnlijk bent voor andere mannen, dan was dit wellicht anders gelopen.

Kut voor je dat de relatie is geëindigd. Maar doe wel gewoon normaal en leg de vinger op de zere plek. Niet de schuld bij andere mensen leggen.
pi_176709422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 02:14 schreef matigeuser het volgende:
De vriendin van TS treft weinig blaam. TS zelf des te meer.
Wat een droeftoeter.

Eerst laat hij zich helemaal inpakken door zijn vriendin die hem dingen verbiedt maar die ze vervolgens zelf wel doet. Dit was een 'shittest' maar deze test heeft hij gefaald. Zijn vriendin kan hem nu niet meer serieus nemen. Een vrouw wil geen man die naar haar luistert als een hondje.

Vervolgens gaat hij uren zitten wachten op het verlossende gesprek waarvan je al precies weet wat er gaat komen. Ik had die chick al lang opgebeld en gezegd dat als ze het uit wil maken ze dat al gedaan heeft en niet meer hoeft te komen. Maar goed, ik had nog symptathie voor hem. Op die leeftijd weet je dat wellicht nog niet allemaal en die spelfoutjes zoals 'zei' ipv 'zij', alla.

Maar toen begon hij over 'tanden uit iemand zijn bek slaan' als die zijn vriendin neukt. Nee sukkel. Die andere vent kan er niks aan doen. Die valt net als jij op een lekker wijf. Die kun je niks kwalijk nemen. Als je dan toch boos bent, ben het op jezelf. Als je net zo hard voor jezelf (of je vriendin) was geweest als dat je ogenschijnlijk bent voor andere mannen, dan was dit wellicht anders gelopen.

Kut voor je dat de relatie is geëindigd. Maar doe wel gewoon normaal en leg de vinger op de zere plek. Niet de schuld bij andere mensen leggen.
Je bent niet wijs man. Tuurlijk is zelfreflectie goed, maar de schuld volledig bij TS leggen gaat nergens over. En ja, hij heeft zich laten manipuleren, hopelijk leert hij ervan.

Grote kans dat mevrouw tegen de andere gast gezegd heeft dat ze single is, als er überhaupt al een ander in het spel is. Meestal kom je daar of later pas achter of helemaal niet.
pi_176709477
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:18 schreef jigggy het volgende:
Edit:heb wel gezegd dat als ze in de komende aantal weken Iers met een ander doet en ik kom erachter ik die jongen zn tanden uit zn bek sla ,geen goede reactie dat weet ik, maar ik weet dat als dat gebeurd ik op zwart ga ,en zei kent me goed genoeg om te weten dat dat waar is
Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat in zo'n geval het nog niet klaar is, moet ik het zo zien TS?
pi_176710360
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 00:53 schreef jigggy het volgende:

[..]

dat doe ik niet, ik lig alleen in bed..
Zweer idioot, zweer of ik kom je klappen!! Al je tanden er uit!!
pi_176710679
Als het dan toch moet, probeer je woede en agressie te uiten jegens een "iets" niet jegens een "iemand". Je kunt beter voor vandalisme voor de politierechter verschijnen dan voor mishandeling.

Verder is het misschien goed om je er in ieder geval bij neer te leggen dat het klaar is tussen jullie. Ik heb ook het idee dat jouw emotie niet zozeer zit in het feit dat de relatie voorbij is maar in de gedachte dat zij iemand anders neukt (en als dat niet al gebeurd is gaat dat in afzienbare tijd gebeuren). Gewoon geen contact is dan het beste. Misschien zul je dr de rest van je leven met je meedragen in een achterkamertje van je gedachten maar deze periode en hoe jij ermee omgaat, is grotendeels bepalend voor de vraag of je hier uiteindelijk positieve of negatieve gevoelens aan over houdt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_176710926
"What can I say, these hoes ain't loyal"

veel sterkte, maar ook gefeliciteerd met je vrijheid!, ga lekker doen waar je zelf zin in hebt!
pi_176711177
Sterkte pik!
Wel raar dat je 'dingen' niet mag doen :')
  woensdag 24 januari 2018 @ 09:31:00 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176711328
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:17 schreef jigggy het volgende:

interreseert me echt niks ,en als ik kom kom ik niet alleen

Dit is overigens niet om tof te doen ofzo ,maar dat laat ik me echt niet gebeuren
Het is dan ook verre van tof, maar uiterst sneu gedrag van een loser.
Uit is uit. Ze mag neuken met wie ze wil, jij ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176711557
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:17 schreef jigggy het volgende:

[..]

interreseert me echt niks ,en als ik kom kom ik niet alleen
Geef me haar Facebook, ga ik d'r heerlijk uit elkaar trekken.

Ben benieuwd wat je dan komt doen met je nep Louis nektasje en je kindervriendjes :')
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:11:57 #286
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176711999
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:17 schreef jigggy het volgende:

[..]

interreseert me echt niks ,en als ik kom kom ik niet alleen

Dit is overigens niet om tof te doen ofzo ,maar dat laat ik me echt niet gebeuren
Die ligt aankomend weekend al met de benen wijd hoor. Dit zat er al heel lang aan te komen dus mevrouw gaat de komende tijd lekker los.

[ Bericht 6% gewijzigd door Twiitch op 24-01-2018 10:19:44 ]
pi_176712065
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:44 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Geef me haar Facebook, ga ik d'r heerlijk uit elkaar trekken.

Ben benieuwd wat je dan komt doen met je nep Louis nektasje en je kindervriendjes :')
_O-
pi_176712855
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:17 schreef jigggy het volgende:
interreseert me echt niks ,en als ik kom kom ik niet alleen
Mocro boy gespot. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:38:53 #289
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176713454
Sorry voor mijn boze gedrag gisteravond ,dat klopte inderdaad niet ,die jongen kan er ook niks aan doen op dat moment ,waren even de emoties die het overnamen gister ;(
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:39:46 #290
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176713474
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die ligt aankomend weekend al met de benen wijd hoor. Dit zat er al heel lang aan te komen dus mevrouw gaat de komende tijd lekker los.
Afgelopen weekend hoogstwaarschijnlijk ook al.
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:45:29 #291
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176713625
Wat een kut nacht ,alleen maar nachtmerries ,5x overgegeven ofzo ,om een uur of 6 maar tv gaan kijken en om 8 weer in slaap gevallen ;(
pi_176713931
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:49 schreef jigggy het volgende:

[..]

ga maar tekeer op degene die al naar de tiefus is ,vanachter je scherm ,kan hier nu zo slecht tegen
Moet je niet van die trieste berichten/dreigementen plaatsen. Als je dan iemand de schuld wilt geven, geef dan haar of jezelf de schuld, maar niet iemand die er los van staat en simpelweg loslopend wild vol pompt (tenzij hij of zij af weet van de breuk). Sterkte verder.
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:02:55 #293
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176713973
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Moet je niet van die trieste berichten/dreigementen plaatsen. Als je dan iemand de schuld wilt geven, geef dan haar of jezelf de schuld, maar niet iemand die er los van staat en simpelweg loslopend wild vol pompt (tenzij hij of zij af weet van de breuk). Sterkte verder.
dankjewel en ik zat gister fout ,mijn excuus daarvoor ,ben een beetje een emotioneel wrak
pi_176719302
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 02:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je bent niet wijs man. Tuurlijk is zelfreflectie goed, maar de schuld volledig bij TS leggen gaat nergens over. En ja, hij heeft zich laten manipuleren, hopelijk leert hij ervan.

Grote kans dat mevrouw tegen de andere gast gezegd heeft dat ze single is, als er überhaupt al een ander in het spel is. Meestal kom je daar of later pas achter of helemaal niet.
Ik zeg zeker niet dat alle schuld bij TS ligt. Maar wat kun je in dit geval het beste doen? Je woede en frustratie tegen andere mensen keren die er niks aan kunnen doen? Of in ieder geval naar jezelf kijken en proberen een soortgelijke situatie in de toekomst te vermijden? Meteen met geweld dreigen jegens andere mannen die zijn lekkere ex-vriendin te grazen willen nemen is gewoon kinderachtig. Het lost niks op en het laat zien dat je totaal niet bezig bent met je eigen rol in dit leven. Wat precies de oorzaak is van de relatiebreuk zullen we nooit weten, maar probeer in ieder geval te kijken naar wat je zelf in het vervolg beter kunt aanpakken.
pi_176719851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wauw.. Waarom hou je de eer niet aan jezelf? Van mij had ze niet meer langs hoeven komen.
Dat ja. Het is in principe al uit, want zij wil je niet meer. bel haar en vertel dat je je conclusies hebt getrokken.

En dan even flink afreageren van liefdesverdriet en daarna gewoon weer een andere leuke chick tegen komen. Of een tijdje sletten om je wilde haren kwijt te raken :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_176720373
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef jigggy het volgende:

[..]

dankjewel en ik zat gister fout ,mijn excuus daarvoor ,ben een beetje een emotioneel wrak
Uiteindelijk komt het goed.

Laat je niet gek maken en geen geweld ofzo. Ga lekker feesten, kom nieuwe mensen tegen. Doe leuke dingen.

Niemand slaan. Niet boos worden. Geniet van het vrijgezelle leven.
Whatever...
  woensdag 24 januari 2018 @ 18:22:25 #297
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_176720659
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:04 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het goed.

Laat je niet gek maken en geen geweld ofzo. Ga lekker feesten, kom nieuwe mensen tegen. Doe leuke dingen.

Niemand slaan. Niet boos worden. Geniet van het vrijgezelle leven.
bedankt, ik hoop dat het vanzelf beter gaat , we zullen zien
  donderdag 25 januari 2018 @ 15:26:58 #298
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176739644
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:22 schreef jigggy het volgende:

[..]

bedankt, ik hoop dat het vanzelf beter gaat , we zullen zien
Later als je een nieuwe vriendin hebt kun je er om lachen.
Ook later zul je hier lering uit trekken dat je nu wel weet wat je wil en niet wil, dus je niet maar laat inpakken.
Sterkte en het komt wel goed.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 25 januari 2018 @ 15:49:12 #299
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_176740049
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 18:22 schreef jigggy het volgende:

[..]

bedankt, ik hoop dat het vanzelf beter gaat , we zullen zien
Het komt ook goed :Y. Je zit nu waarschijnlijk vol met verdriet om de situatie, frustratie dat dingen niet gegaan zijn zoals jij dat wilde, en de onzekerheid/verlaagd zelfbeeld van 'was ik niet goed genoeg'

Dat is echt maar tijdelijk, en ebt wel weg na een tijd, als je dingen in je hoofd meer verwerkt zijn, je tranen allemaal op zijn, en als dat besef binnendringt in je hoofd van 'nou ja, ik heb ook wat te willen in een relatie, en wil niet zijn met iemand die er voor mij ook niet voor de volle 100% met mij voor wilt gaan!'

Geef het tijd, heb ff een tijdje geen contact met d'r om het allemaal te laten bezinken, ga door met je leven wat je ook doet, en accepteer de momenten dat je het zwaar hebt en de hele wereld de pleuris kan krijgen.

Hou vol en sterkte dude ^O^
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_176741345
a
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')